Ігри як засіб формування лідера



Сторінка1/2
Дата конвертації20.11.2018
Розмір6.55 Mb.
#65335
  1   2


Ефективним засобом розвитку особистості є ігри. Кожна гра розвиває цілий спектр різноманітних здібностей, позитивних якостей молодших школярів: навички співпраці, терпіння, вірність, доброту, а головне - вміння брати на себе відповідальність за свої вчинки, ініціативу та здійснювати самостійний пошук.

Ігри можна використовувати не лише для відпочинку та розваг: з їх допомогою дуже легко змінювати хід уроку. Ігри, які ми використовуємо для навчання англійської мови, можна поділити на три групи.

І. Ігри в колі (Circle games)



Гра Isee someone

Мета гри повторити лексику до теми Appearance".

Діти стають у коло з учителем у центрі. Вчитель починає гру словами “I see someone with curly hair”. Той, хто думає, що говорять про нього, каже: You see me”. Якщо учень правий, він стає ведучим і гра продовжу­ється. Якщо ніхто не здогадався, про кого йдеться, ведучий дає ще одну підказку.







Мета гріг. організувати відпочинок на уроці. Вчитель загортає предмет (гумку, олівець і т. д.) в декілька шарів тонкого паперу і перев'язує його стрічкою. Потім він включає спо­кійну музику і учні передають “по­дарунок” по колу. Коли вчитель зупиняє музику, той, хто тримає пакунок, починає його розгортати.

Коли музика продовжується, “по­дарунок” передається далі знову.

Гра триває доти, доки вся обгортка не буде знята. Потім учень, який отримав “подарунок”, називає його. Наприклад: Its a rubber.

Гра Red, White and Blue

Мета гри: активізувати словниковий запас учнів.

Учні сідають у коло. Ведучий починає гру словами: I see something red”. Учні по черзі ставлять йому запи­тання, намагаючись визначити предмет. Наприклад, учень може запитати, чи його можна їсти (одягати, взувати і т.і.), чи цей предмет більший (менший), ніж якийсь інший предмет, і т. д. Гра продовжується, поки хтось не відгадає предмет. Він стає ведучим, задумуючи щось, але вже іншого кольору.







  1. Рухливі ігри (Move-About Games), граючи в які, учні ходять, бігають чи марширують. Для гри учні поділяються на команди. Вчитель стежить за тим, щоб ніхто з учнів не залишився поза увагою. Це можна зробити у такий спосіб: Візьміть однакову кількість довгих і коротких смужок паперу. Учні вибирають по одній смужці, не дивлячись па них. Ті, хто вибрав довгі смужки, складуть одну команду, короткі - іншу. Замість смужок можна використати кружечки з двох видів кольорового паперу.

Рухливі ігри використовуються з метою організації відпочинку на уроці чи на перерві.

Гра “Kites in the Tree

Діти діляться на групи по три гравці у кожній. Двоє з них утворюють “дерево”, тримаючись за руки. Третій гравець кожної команди є повітряним змієм одного “дерева”. Також вибирають кілька вільних зміїв. Коли звучить сигнал, кожний змій повинен змінити “дерево” до того як ведучий скаже: Kites in the trees, all kites must freeze”. У ході гри учні можуть мінятися місцями. “Дере­ва” стають повітряними зміями, а змії - “деревами”.










Гра Fish-Fish ’’

Гравці стають в один ряд з одного боку майданчика чи класу для гри. Ведучий у центрі каже: “Fish, fish come to my sea or I will catch you swimming to me”. Всі учасники гри повинні перебігти на інший бік класу, а ті, до яких доторкнувся ведучий, беруться за руки по двоє і утворю­ють “сітку”, щоб ловити рибу. Тепер двоє учнів (сітка) мають доторкнутися до гравців чи спіймати їх за умови, що “сітка” не розірветься. Рибки можуть плавати через сітку, обминати її. Останній гравець, який залишиться, стає ведучим.







Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка