Дата: ____________ Клас: ____________
Тема: _______________________________________________________________
____________________________________________________________________
Тема уроку: __________________________________________________________
____________________________________________________________________
Мета уроку:
а) навчальна - знайомство з метою і завданнями уроку, понятійним апаратом теми,
основними аспектами та особливостями ключових питань теми,
розкриття яких передбачає використання відповідних схем,
ілюстрацій, таблиць, карт, алгоритмів, графіків, діаграм тощо;
б) розвивальна – формування у ліцеїстів умінь і навичок
__________________________________________________________
_________________________________________________________ __________________________________________________________
_________________________________________________________ ;
в) виховна – виховання інтересу до ключових питань уроку і теми уроку в
цілому.
Обладнання: підручник _________________________________________________
__________________________________________________________ ,
додаткова література (Л) і джерела(Д) для учителя(У) і ліцеїстів(Ліц):
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
__________________________________________________________ ,
ілюстрації(І), фотографії(ф) для учителя(У) і ліцеїстів(Ліц) до теми:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
_________________________________________________________ ,
схеми(С), таблиці(Т), графіки(Г), діаграми(Д), алгоритми(А),
правила(П) для учителя(У) і ліцеїстів(Ліц) до теми:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
_________________________________________________________ ,
ресурси ІКТ та відео-, фото-, фоно- апаратура до теми :
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
_________________________________________________________ .
Міжпредметні зв’язки: (зв’язок із військовою справою)_________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
Тип уроку: _____________________________________________________________
№
|
Автор
|
Класифікація
|
Джерело
|
1.
|
Ю.Б.Зотов
|
1.Комбінований урок.
2.Урок засвоєння нових знань.
3.Урок закріплення нових знань, їх систематизація, формування умінь, навичок.
4.Урок контролю та оцінювання знань ліцеїстив.
|
Зотов Ю.Б. Организация современного урока: Кн.для учителя/ Под ред. П.И. Пидкасистого. - М.: Просвещение, 1984.-144с.
|
2.
|
В.А.Оніщук
|
1. Урок засвоєння нового матеріалу.
2. Урок засвоєння навичок і умінь.
3. Урок використання знань, умінь, навичок.
4. Урок узагальнення та систематизації.
5. Урок контролю, корекції, знань, умінь, навичок.
6. Комбінований урок.
|
Онищук В.А. Типы, структура и методика урока в школе. - К.:
«Радянська школа», 1976.-183с.
|
3.
|
М.І.Махмутов
|
І.Урок вивчення нового матеріалу.
2.Урок удосконалення знань, умінь, навичок.
3.Комбінований урок.
4.Урок контролю та корекції знань, умінь, навичок.
|
Махмутов М.І.
Современньїй урок. - 2-е изд.Діспр и доп. - М: Педагогика, 1985,- 184с.
|
4.
|
І.Я.Лернер, М.М.Скаткін В.В.Краєвський
|
1.Уроки, в яких присутні всі етапи засвоєння знань (комбіновані).
2.Уроки, в яких випущені один або декілька етапів засвоєння знань.
|
Лернер И.Я. Процес обучения и его закономерности. М. «Знание», 1980. -96с.
|
5.
|
Ю.А.Конаржев-
ський
|
1. Комбінований урок
2.Урок засвоєння нових знань.
3.Уроки закріплення вивченого матеріалу.
4.Уроки повторення.
5.Уроки узагальнення та систематизації нового матеріалу.
6.Уроки перевірки та оцінки знань.
|
Конаржевский Ю.А. Анализ урока / М.: Центр „Педагогический поиск" , 2000.-336 с.
|
6.
|
О.Я.Савченко
|
1.Урок вивчення нового матеріалу.
2.Урок закріплення та застосування знань, умінь, навичок.
3.Урок повторення та узагальнення знань, умінь.
4.Урок перевірки та контролю результатів навчання.
5.Комбінований урок.
|
Савченко О.Я. Дидактика початкової школи. - К.: Абрис,1997.-416с.
|
Коментарі та уточнення: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Основні елементи понятійного та хронологічного апарату теми:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Міжпредметні зв’язки: ____________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Епіграф до уроку: « ______________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ .»
План уроку.
___________________________________________________________________ .
___________________________________________________________________ .
___________________________________________________________________ .
___________________________________________________________________ .
___________________________________________________________________ .
Хід уроку.
Привітання ! ______________________________________________________
____________________________________________________________________.
Відведений на виконання час: _______________________________________ .
Організаційний етап:
перевірка зовнішнього вигляду та робочого місця учителя (на перерві),
перевірка зовнішнього вигляду та робочих місць ліцеїстів,
перевірка відсутніх на уроці ліцеїстів і з’ясування причин відсутності,
створення належної психологічної атмосфери для налаштування на приємну і плідну роботу.
Час, відведений на проходження етапу: _______________________________ .
Етап перевірки домашнього завдання:
бесіда учителя з ліцеїстами за питаннями домашнього завдання, які викликали у ліцеїстів найбільше труднощів і вирішення проблеми,
перевірка домашнього завдання: ________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Застосовані форми і методи роботи: ______________________________
________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________ ,
аналіз учителем і ліцеїстами труднощів, які виникли під час перевірки та визначення шляхів їх усунення .
Застосовані форми і методи роботи: ______________________________ ________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________ .
Час, відведений на проходження етапу: _______________________________ .
Етап підготовки ліцеїстів до активного свідомого засвоєння знань:
- повідомлення учням (визначення ліцеїстами)
теми року____________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ,
мети уроку _____________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ,
завдань уроку ___________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________,
місце уроку у темі (частині, розділі) _______________________________
______________________________________________________________________ ,
- актуалізація опорних знань __________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ,
- зв’язок з сучасністю _______________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ,
- мотивація до навчання ____________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Етап викладу нового матеріалу.
Питання №1 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Це цікаво ! _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Зміст питання. ________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Форми і методи роботи: ________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Час відведений на роботу над питанням: ___________________________________
_____________________________________________________________________ .
Питання №2 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Це цікаво ! _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Зміст питання. _________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Форми і методи роботи: ________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Час відведений на роботу над питанням: ___________________________________
Питання №3 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Це цікаво ! _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Зміст питання. _______________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Форми і методи роботи: ________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Час відведений на роботу над питанням: ___________________________________
_____________________________________________________________________
Питання № 4 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Це цікаво ! _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Зміст питання. ________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Форми і методи роботи: ________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Час відведений на роботу над питанням: ___________________________________
_____________________________________________________________________ .
Питання № 5 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Це цікаво ! _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Зміст питання. ________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Форми і методи роботи: ________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Час відведений на роботу над питанням: ___________________________________
_____________________________________________________________________ .
6. Закріплення і узагальнення вивченого матеріалу.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Форми і методи роботи: ______________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Час відведений на роботу над питанням: ________________________________ ___________________________________________________________________ .
7. Підведення підсумків роботи ліцеїстів та учителя на уроці.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Форми і методи роботи: ______________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Час відведений на роботу над питанням: ________________________________ ___________________________________________________________________ .
8. Домашнє завдання: ______________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
9. Оцінювання і аналіз навчальної діяльності ліцеїстив на уроці (відповідно до критеріїв оцінювання). ______________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Рефлексія. Форми і методи роботи: __________________________________
_________________________________________________________________ .
Час, відведений на виконання: ______________________________________
Матеріал підготовлено на основі розробок учителя історії Ананко Аліни Аркадіївни (http://teacherjournal.com.ua/shkola/istorya-ta-pravoznavstvo.html)
Поділіться з Вашими друзьями: |