“ Вдосконалення системи самоосвітньої науково - методичної роботи вчителя в контексті підвищення його професійної компетентності та розвитку здібностей особистості учня”
Наші досягнення
Рівень нагородження Похвальними грамотами та листами
Навчальний рік
Похвальні листи
Похвальні грамоти
2014/2015
19
1
2015/2016
15
3
2016/2017
22
0
Наші досягнення
ОЛІМПІАДИ
ІІІ місце в районній олімпіаді з географії посіла учениця 10-А класу Зуєва А. (вчитель Волосожар Л.В.);
У ІІ (районному) етап VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської творчості імені Т.Г.Шевченка учениця 9-А класу Мамаєва К. (вчитель Хоменко Н.П.) посіла І місце;
у конкурсі «Вивчаємо іноземну з задоволенням» у номінації «Вірш» ІІ місце посіла учениця 4-А класу Павлюченко А., (вчитель Мішнєва В.П.);
у конкурсі знавців англійської мови «Spelling bee»
І місце посів учень 2-Б класу Федоряка О.,(вчитель Дідковська В.В.);
Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН:
робота учениці 9-А класу Мамаєва К. у секції «Інноваційний менеджмент ” (вчитель Святченко О.М.);
робота учениці 10-А класу Смольнікової В. у секції «Мікро та макроекономіка» (вчитель Волосожар Л.В.);
робота учениці 9-А класу Моргун О. у секції «Іннформаційні та телекомунікаційні системи» (вчитель Бойнік О.А.);
Районний конкурс “Мої права” у номінації “Есе” ІІ місце посіла Моргун О., учениця 9-А класу (вчитель Хоменко Н.П.), ІІІ місце Бєлоченко Д., учениці 10-А класу (вчитель Єфремочкіна З.І.);
Районний конкурс “Мої права” у номінації “Есе” ІІ місце посіла Моргун О., учениця 9-А класу (вчитель Хоменко Н.П.), ІІІ місце Бєлоченко Д., учениці 10-А класу (вчитель Єфремочкіна З.І.);
У ХVІІІ Міжнародній науково-практичній конференції учнівської молоді «Гагарінські читання» при Національному аерокосмічному університеті ім. М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут» 9 учнів школи брали участь та їх роботи були надруковані в інформаційному збірнику (вчитель Голосовська Л.П., Хоменко Н.П., Бойнік О.А.);
Обласний конкурс Національного технічного університету «ХПІ» «Безпека очима дітей» у номінації «Реферат» представили Хоменко І. учень 8-Б класу(вчитель Хоменко Н.П.), Моргун О., учениця 9-А класу, Зуєва А. учениця 10-А (вчитель Бойнік О.А.);
Обласний конкурс Національного технічного університету «ХПІ» «Безпека очима дітей» у номінації «Реферат» представили Хоменко І. учень 8-Б класу(вчитель Хоменко Н.П.), Моргун О., учениця 9-А класу, Зуєва А. учениця 10-А (вчитель Бойнік О.А.);
Перший екологічний форум для школярів НТУ «ХПІ»
участь у номінації «Екопроект» Мисик Є., учениця 11-А класу (вчитель Хоменко Н.П.), Годун Д, Гончарова М, учениці 7-А класу (вчитель Дідковська В.В.), номінація «Екокомікси» брав участь Макаров Я., (вчитель Мішнєва В.П.), номінація «Есе на екологічну тематику» представили Федяєва В., учениця 8- А класу (вчитель Хоменко Н.П.), Белоченко Д, Зуєва А, Смольнікова В, учениці 10-А класу (Погоріла Л.А.), Мартьянов В., учень 11-А класу (вчитель Дідковська В.В.), Мар’єнко Д. учениця 8-А класу (вчитель Мішнєва В.П.). Грамоту за кращу роботу отримала Церенюк Є. учениця 8-Б класу;
Міський конкурс «Учень року-2017» у номінації «Інтелектуал» заклад достойно представила учениця 10-А класу Бєлоченко Дарина;
Міський конкурс «Учень року-2017» у номінації «Інтелектуал» заклад достойно представила учениця 10-А класу Бєлоченко Дарина;
Обласний економічний форум “Перспективи економічного розвитку національної економіки в євроінтеграційних умовах: погляд молоді” свої роботи представили Мамаєва К., учениця 9-А класу, Смольнікова В, учениця 10-А класу (вчитель Волосожар Л.В.);
Всеукраїнська науково- практична конференція молоді та юнацтва “Фізика. Наука. Життя.”, обласні Барабашовські наукові читання з астрономії для учнів та студентів роботу представила Моргун О., учениця 9-А класу (вчитель Бойнік О.А.);
Всеукраїнська науково- практична конференція молоді та юнацтва “Фізика. Наука. Життя.”, обласні Барабашовські наукові читання з астрономії для учнів та студентів роботу представила Моргун О., учениця 9-А класу (вчитель Бойнік О.А.);
Районний етап дитячої творчості конкурсу “Молоде покоління за безпеку дорожнього руху”
Гран-прі отримала Бабіч Д., учениця 4- А класу, І місце Бірюков І, учень 4-А класу, ІІ місце Іменинник М., учениця 4-А класу (вчитель Демідова І.В.), ІІ місце отримала Калашник К, учениця 3-А класу (вчитель Шевцова Т.М.)
Районний етап конкурсу учнівських робіт “Харків – місто моє” представили роботу Самофалова А., Ситнік С., учениці 5 –А класу (вчитель Янушек О.В.);
Районний етап конкурсу учнівських робіт “Харків – місто моє” представили роботу Самофалова А., Ситнік С., учениці 5 –А класу (вчитель Янушек О.В.);
Міський літературно – художній конкурс “В імя життя, миру і любові” перемогли Орехова Д. учениця 9-А класу (вчитель Погоріла Л.А.), Крилова С. учениця 9- А класу, вчитель Єфремочкіна З.І.
Х районному фестивалю-конкурсу дитячої творчості «Місто майстрів-2017»;
Х районному фестивалю-конкурсу дитячої творчості «Місто майстрів-2017»;
За підсумками конкурсу у різних номінаціях учні отримали 19 призових місць:
І місце – 8 учасників,
ІІ місце - 9 учасників,
ІІІ місце - 2 учасників.
У ІІІ сезоні Харківської шкільної ліги з бадмінтону І місце виборола команда учнів нашої школи.
У ІІІ сезоні Харківської шкільної ліги з бадмінтону І місце виборола команда учнів нашої школи.
У районному етапі військово-спортивної гри «Вогневий рубіж» команда старшокласників увійшла у пятірку кращих (учитель- Дегтярьов Д.С.,Соломко О.І.)
Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч» брали участь 38 учнів (куратор Дідковська В.В.)
Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч» брали участь 38 учнів (куратор Дідковська В.В.)
VI Міжнародній природнича гра «Геліантус» 56 учні (куратор Дмитренко І.М.)
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» брали участь 52 учні (куратор Голосовська Л.П.)
Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» 88 учнів(куратор Хоменко Н.П.)
Міжнародний природничий інтерактивний конкурс «Колосок» 90 учнів (куратор Волосожар Л.В.)
Міжнародна гра зі світової літератури “Sunflower” 22 учня (куратор Погоріла Л.А.)
класні години: “Мистецтво керувати собою”, “Гендерна рівність”, “Культура поведінки у школі”;
класні години: “Мистецтво керувати собою”, “Гендерна рівність”, “Культура поведінки у школі”;
тренінг: “Погані слова”;
диспут: “Чи може суспільство викорінити злочинність”;
брейн-ринг: “Права та обов’язки батьків та дітей”;
брейн-ринг: “Права та обов’язки батьків та дітей”;
брейн-ринг: “Права та обов’язки батьків та дітей”;
вікторина про права дітей: “Конвенція ООН про права дітей”;
конкурс плакатів: “Мої права”;
місячник права, в рамках якого проведено:
класна година: “Діти: злочин і кара”;
У 2016/2017 н. р. на обліку в школі перебувало 35 учнів – 3 дитина під опікою, 1 дитина з малозабезпеченої сім’ї, 11 дітей, які проживають багатодітних родинах, 2 дітей-інвалідів, 12 напівсиріт, 6 дітей одиноких матерів.
розвантаження навчальних програм 1-4-х класів та здійснення змін в програмах основної та старшої школи;
розвантаження навчальних програм 1-4-х класів та здійснення змін в програмах основної та старшої школи;
підвищення якості підготовки учнів школи до зовнішнього незалежного оцінювання;
- забезпечення доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості, потреб держави і міста;
- забезпечення реалізації державних, регіональних та міських освітніх програм, проектів;
забезпечення спрямованості навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти шляхом застосування особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів;
забезпечення спрямованості навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти шляхом застосування особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів;
- створення умов для оптимізації мережі школи, оновлення та поповнення матеріально-технічної бази школи;
- впровадження сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розкриття та розвиток інтелектуальних та творчих здібностей дитини, на задоволення її потреб у самовдосконаленні;
- впровадження сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розкриття та розвиток інтелектуальних та творчих здібностей дитини, на задоволення її потреб у самовдосконаленні;
- створення оптимальних умов для здійснення педагогічними працівниками результативної самоосвітньої діяльності, в центрі якої проектування та організація сучасного уроку;
дотримання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів за рахунок чіткого використання Критеріїв оцінювання навчальних досягнень;
дотримання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів за рахунок чіткого використання Критеріїв оцінювання навчальних досягнень;
- удосконалення системи моніторингових досліджень якості освітніх послуг на засадах внутрішньої експертизи діяльності школи;
- сприяння підвищенню загального рівня ІКТ-компетентності педагогів, активному впровадженню інноваційних технологій, спрямованих на розвиток особистості дитини, на розкриття її інтелектуальних та творчих здібностей;