Інформації про квіти, складання діалогу квітів, розучування пісень про квіти та набуття дизайнерських навичок, пов’язаних із квітами. Тривалість проекту: 10 днів Ключові компетентності: вміння вчитися



Скачати 360.11 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації23.12.2016
Розмір360.11 Kb.
ТипІнформації
  1   2
Урок 54. Міні –проект. Квіти в моєму житті

Вид проекту за домінуючою діяльністю: практико - орієнтований

Мета проекту: збір інформації про квіти, складання діалогу квітів, розучування пісень про квіти та набуття дизайнерських навичок, пов’язаних із квітами.

Тривалість проекту: 10 днів

Ключові компетентності:

вміння вчитися:

навчально-організаційні вміння і навички:



загально мовленнєві вміння і навички:

  • спілкується під час виконання групових і колективних завдань;

контрольно-оцінні вміння:

  • висловлює оцінні судження;

інформаційно-комунікативна:

  • планує створення повідомлення;

загальнокультурна:

  • дотримується норм поведінки учня на уроці;

здоровязбережувальна:

соціальна: співпрацює в команді

Предметні компетентності ( очікувані результати)

Початковий рівень:

  • пригадує назви найбільш відомих квітів;

  • називає місця, де ростуть квіти;

Середній рівень:

Достатній рівень: - шукає (за завданням вчителя) інформацію в енциклопедіях (довідниках чи науково – популярних виданнях), інтернеті та в інтерв’ю з працівниками квіткової крамниці про квіти з метою створення колективного міні – проекту;

Високий рівень:

  • створює колективний міні - проект «Квіти в моєму житті»: імпровізований концерт пісень про квіти; розповідання легенд про квіти українського віночка з використанням ілюстрацій; короткий майстер – клас із плетіння вінків, оформлення квіткових композицій, ікебан; інсценізація складеного діалогу квітів;

  • презентує творче завдання;

  • висловлює оцінні судження про власну роботу та роботу, виконану однокласниками.

Етапи навчального проекту

І. Планування роботи учнів над створенням міні – проекту «Квіти в моєму житті» (випереджувальна діяльність).

1.1. Повідомлення вчителем теми та мети проекту, його тривалості.

1.2.Об’єднання учнів у тематичні центри (за бажанням).

ІІ. Самостійна творча діяльність учнів: знаходження учнями (за завданням учителя) інформації в енциклопедіях (довідниках чи науково – популярних виданнях), інтернеті та отриманому у працівників квіткової крамниці інтерв’ю про квіти з метою створення колективного міні - проекту.

2.1. «Музичний центр»: збір і розучування пісень про квіти.

Форма реалізації: імпровізований концерт;

2.2. «Народознавчий центр»: легенди про квіти українського віночка.

Форма реалізації: виступи - повідомлення з використанням ілюстрацій квітів. (Додаток 4)

2.3.«Дизайнерський центр»: інтерв’ю з працівниками квіткової крамниці.

Форма реалізації: короткий майстер – клас із плетіння вінків, оформлення квіткових композицій, ікебан ( на вибір учнів).

2.4. «Театральний центр»: складання діалогу квітів.

Форма реалізації: інсценізація складеного діалогу квітів.

(Термін виконання – 9 днів)

ІІІ. План проведення уроку (10 день)

3.1. Відгадування учнями загадок з метою об’єднання всіх відгадок у тему уроку. ( Додаток 1)

3.2. Пригадування назв найбільш відомих квітів (за малюнками).(Додаток 2)

3.3. Описування усно краси квітів та позитивних емоцій, які вони викликають, за репродукцією картини К. Білокур «Квіти за тином». (Додаток 3)

4. Пояснення учнями значення квітів у житті людини за поданою схемою. (Додаток 4).

5. Читання учнями казки Б. Вовка «Чиї квіти найгарніші?». (Додаток 5)

6. Короткий аналіз учнями змісту прочитаного.(Додаток 6)

7. Розташування назв квітів у відповідності до пори їхнього цвітіння. (Додаток 7)

8. Називання учнями місць, де ростуть квіти. Гра «Квітко, квітко, де твоя домівка?». (Додаток 8)

ІY. Реалізація учнями проектної діяльності:

4.1.Презентація групами творчих завдань.

а) «Музичний центр»: імпровізований концерт пісень про квіти;

б) «Народознавчий центр»: розповідання легенд про квіти українського віночка з використанням відповідних ілюстрацій;

в) «Дизайнерський центр»: короткий майстер – клас із плетіння вінків, оформлення квіткових композицій, ікебан;

г) «Театральний»: інсценізація складеного діалогу квітів.

4.2. Висловлення учнями оцінних суджень про власну роботу та роботу, виконану однокласниками.



4. 3. Оцінювання проектної діяльності за визначеними критеріями.

Додаток 1





  • Відгадайте загадки і скажіть, кому феєчка подарує кришталеві росинки:



    1. Я гордо голову тримаю

І перед вітром не схиляю.

Буваю жовтий, полум’яний,

І наче яблуко, рум’яний.

В саду я квітну навесні,



Скажи, яке ім’я мені? (Тюльпан)

    1. І красива, і пахуча

Квітка ця, на жаль, колюча. (Троянда)

Рожеву, синю, ніжно – білу.

Стоїть, неначе їжачок,



У неї сотні пелюсток. (Айстра)

    1. Виросли на лузі

Сестрички маленькі.

Очка - золотенькі,

А вічки – біленькі. (Ромашки)

  • Доберіть до відгадок спільне слово і дізнайтесь тему нашого уроку.

Додаток 2

  • Розгляньте малюнки квітів. Підпишіть назву кожної із них:

_____________________ _________________________





____________________________ ______________________________

_____________________ ________________________

- Які квіти ви ще знаєте? Запишіть їхні назви.

____________________________________________________________________________________________________________________________________




Каталог: files -> 2013 -> Metodyka -> Poch-shkola -> 2-klas -> Pryroda
Pryroda -> Інформації про лікарські рослини, дослідження їхніх цілющих властивостей та способів використання лікарської сировини. Тривалість проекту: 5 днів Ключові компетентності: вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички
Pryroda -> Урок 21. Комахи восени. Міні-проект: Як готуються до зими бджоли?
Pryroda -> Урок 42. Екскурсія у весняний ліс ( парк)
Pryroda -> Правила збирання грибів. Ключові компетентності: вміння вчитися : навчально-організаційні : своєчасно готується до уроку; співпрацює в групі
Pryroda -> Урок 55. Життя прісних водойм влітку Ключові компетентності: вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички: розподіляє час для виконання роботи залежно
Pryroda -> Урок 37. Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Міні-проект «Не зривай первоцвітів»
Pryroda -> Урок 30. Тварини взимку. Птахи і звірі взимку. Турбота людей про тварин узимку. Ключові компетентності
Pryroda -> Урок 23. Звірі восени. Підготовка звірів до зими
Pryroda -> Урок 51. Тварини лісу Ключові компетентності
Pryroda -> Урок 4 Весняні зміни в житті звірів. Розмноження. Піклування про потомство


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка