Урок 50. Міні –проект. Лісова аптека.
Вид проекту за домінуючою діяльністю: дослідницько-інформаційний.
Мета проекту: збір інформації про лікарські рослини, дослідження їхніх цілющих властивостей та способів використання лікарської сировини.
Тривалість проекту: 5 днів
Ключові компетентності:
вміння вчитися:
навчально-організаційні вміння і навички:
знає і дотримується режиму навчальної діяльності ;
загально мовленнєві вміння і навички:
спілкується під час виконання групових і колективних завдань;
контрольно-оцінні вміння:
інформаційно-комунікативна:
планує створення повідомлення;
загальнокультурна:
дотримується норм поведінки учня на уроці;
здоров’язбережувальна:
соціальна: співпрацює в парі та групі
Предметні компетентності ( очікувані результати)
Початковий рівень:
Середній рівень:
розуміє значення рослин у житті людини;
встановлює відповідність між захворюваннями та назвами лікарських рослин, що використовуються для лікування відповідної хвороби;
розпізнає лікарські рослини за ароматом і смаком чаїв із них;
Достатній рівень: - шукає (за завданням вчителя) інформацію в енциклопедіях (довідниках чи науково – популярних виданнях), інтернеті та в інтерв’ю із фармацевтом про лікарські рослини лісу з метою створення колективного міні - проекту;
Високий рівень:
створює колективний міні - проект «Лісова аптека»: закріплює листівки , аркуш зі схемою, саморобний постер - «гармошку» та диск із відшуканою інформацією про лікарські рослини лісу на загальному плакаті - «бюлетені»;
презентує творче завдання;
висловлює оцінні судження про власну роботу та роботу, виконану однокласниками.
Етапи навчального проекту
І. Планування роботи учнів над створенням міні – проекту «Лісова аптека» (випереджувальна діяльність).
1.Повідомлення вчителем теми та мети проекту, його тривалості.
2.Об’єднання учнів в групи за бажанням.
ІІ. Самостійна творча діяльність учнів: знаходження учнями (за завданням учителя) інформації в енциклопедіях (довідниках чи науково – популярних виданнях), інтернеті та отриманому у фармацевта аптеки інтерв’ю про лікарські рослини лісу з метою створення колективного міні - проекту.
1.Група «Ботаніки»: короткий опис лікарських рослин та їх цілющих властивостей .
Форма реалізації: листівки з фотографіями чи малюнками лікарських рослин (з коротким описом їхніх цілющих властивостей);
2. Група «Фармацевти»: інтерв’ю з фармацевтом аптеки про збір лікарських рослин та способи використання лікарської сировини.
Форма реалізації: розповідь фармацевта ( на диску) та схема використання лікарської сировини. (Додаток 4)
3 .Група «Фольклористи»: легенди про лікарські рослини.
Форма реалізації: саморобний постер-«гармошка» «Легенди про лікарські рослини».
(Термін виконання – 4 дні)
ІІІ. План проведення уроку (5 день)
1. Розгадування учнями ребуса з метою визначення ключового слова теми уроку. ( Додаток 1)
2. Демонстрування розуміння значення рослин у житті людини. Вправа «Мікрофон».
3.Розповідь-бесіда вчителя про лікарські рослини лісів з використанням ІКТ. (Додаток 2)
4. Називання учнями найбільш поширених лікарських рослин рідного краю .
5. Розпізнавання учнями лікарських рослин за ароматом та смаком чаїв із них (м’ята, малина, ромашка). Робота в парах.
6. Встановлення відповідності між захворюваннями та назвами лікарських рослин, що використовуються для лікування відповідної хвороби.
Гра «Лісова аптека лікаря Айболить». (Додаток 3)
ІY. Реалізація учнями проектної діяльності:
1. Презентація групами творчих завдань.
2. Оформлення загального плаката – «бюлетеня» «Лісова аптека»: закріплення на ньому листівок, аркуша зі схемою, саморобного постера-«гармошки» та диска із відшуканою інформацією.(Додатки 4, 5)
3. Висловлення учнями оцінних суджень про власну роботу та роботу, виконану однокласниками.
4. Оцінювання проектної діяльності за визначеними критеріями.
Додаток 1
Р  озгадайте ребус і визначте ключове слово теми нашого уроку:
Поділіться з Вашими друзьями: |