Інформації про лікарські рослини, дослідження їхніх цілющих властивостей та способів використання лікарської сировини. Тривалість проекту: 5 днів Ключові компетентності: вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички



Сторінка1/8
Дата конвертації23.10.2016
Розмір0.98 Mb.
ТипІнформації
  1   2   3   4   5   6   7   8
Урок 50. Міні –проект. Лісова аптека.

Вид проекту за домінуючою діяльністю: дослідницько-інформаційний.

Мета проекту: збір інформації про лікарські рослини, дослідження їхніх цілющих властивостей та способів використання лікарської сировини.

Тривалість проекту: 5 днів

Ключові компетентності:

вміння вчитися:

навчально-організаційні вміння і навички:



  • знає і дотримується режиму навчальної діяльності ;

загально мовленнєві вміння і навички:

  • спілкується під час виконання групових і колективних завдань;

контрольно-оцінні вміння:

інформаційно-комунікативна:

  • планує створення повідомлення;

загальнокультурна:

  • дотримується норм поведінки учня на уроці;

здоровязбережувальна:

соціальна: співпрацює в парі та групі

Предметні компетентності ( очікувані результати)

Початковий рівень:

Середній рівень:

  • розуміє значення рослин у житті людини;

  • встановлює відповідність між захворюваннями та назвами лікарських рослин, що використовуються для лікування відповідної хвороби;

  • розпізнає лікарські рослини за ароматом і смаком чаїв із них;

Достатній рівень: - шукає (за завданням вчителя) інформацію в енциклопедіях (довідниках чи науково – популярних виданнях), інтернеті та в інтерв’ю із фармацевтом про лікарські рослини лісу з метою створення колективного міні - проекту;

Високий рівень:

  • створює колективний міні - проект «Лісова аптека»: закріплює листівки , аркуш зі схемою, саморобний постер - «гармошку» та диск із відшуканою інформацією про лікарські рослини лісу на загальному плакаті - «бюлетені»;

  • презентує творче завдання;

  • висловлює оцінні судження про власну роботу та роботу, виконану однокласниками.

Етапи навчального проекту

І. Планування роботи учнів над створенням міні – проекту «Лісова аптека» (випереджувальна діяльність).

1.Повідомлення вчителем теми та мети проекту, його тривалості.

2.Об’єднання учнів в групи за бажанням.

ІІ. Самостійна творча діяльність учнів: знаходження учнями (за завданням учителя) інформації в енциклопедіях (довідниках чи науково – популярних виданнях), інтернеті та отриманому у фармацевта аптеки інтерв’ю про лікарські рослини лісу з метою створення колективного міні - проекту.

1.Група «Ботаніки»: короткий опис лікарських рослин та їх цілющих властивостей .

Форма реалізації: листівки з фотографіями чи малюнками лікарських рослин (з коротким описом їхніх цілющих властивостей);

2. Група «Фармацевти»: інтерв’ю з фармацевтом аптеки про збір лікарських рослин та способи використання лікарської сировини.

Форма реалізації: розповідь фармацевта ( на диску) та схема використання лікарської сировини. (Додаток 4)

3 .Група «Фольклористи»: легенди про лікарські рослини.

Форма реалізації: саморобний постер-«гармошка» «Легенди про лікарські рослини».

(Термін виконання – 4 дні)



ІІІ. План проведення уроку (5 день)

1. Розгадування учнями ребуса з метою визначення ключового слова теми уроку. ( Додаток 1)

2. Демонстрування розуміння значення рослин у житті людини. Вправа «Мікрофон».

3.Розповідь-бесіда вчителя про лікарські рослини лісів з використанням ІКТ. (Додаток 2)

4. Називання учнями найбільш поширених лікарських рослин рідного краю .

5. Розпізнавання учнями лікарських рослин за ароматом та смаком чаїв із них (м’ята, малина, ромашка). Робота в парах.

6. Встановлення відповідності між захворюваннями та назвами лікарських рослин, що використовуються для лікування відповідної хвороби.

Гра «Лісова аптека лікаря Айболить». (Додаток 3)



ІY. Реалізація учнями проектної діяльності:

1. Презентація групами творчих завдань.

2. Оформлення загального плаката – «бюлетеня» «Лісова аптека»: закріплення на ньому листівок, аркуша зі схемою, саморобного постера-«гармошки» та диска із відшуканою інформацією.(Додатки 4, 5)

3. Висловлення учнями оцінних суджень про власну роботу та роботу, виконану однокласниками.



4. Оцінювання проектної діяльності за визначеними критеріями.

Додаток 1

  • Розгадайте ребус і визначте ключове слово теми нашого уроку:



Каталог: files -> 2013 -> Metodyka -> Poch-shkola -> 2-klas -> Pryroda
Pryroda -> Інформації про квіти, складання діалогу квітів, розучування пісень про квіти та набуття дизайнерських навичок, пов’язаних із квітами. Тривалість проекту: 10 днів Ключові компетентності: вміння вчитися
Pryroda -> Урок 21. Комахи восени. Міні-проект: Як готуються до зими бджоли?
Pryroda -> Урок 42. Екскурсія у весняний ліс ( парк)
Pryroda -> Правила збирання грибів. Ключові компетентності: вміння вчитися : навчально-організаційні : своєчасно готується до уроку; співпрацює в групі
Pryroda -> Урок 55. Життя прісних водойм влітку Ключові компетентності: вміння вчитися: навчально-організаційні вміння і навички: розподіляє час для виконання роботи залежно
Pryroda -> Урок 37. Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Міні-проект «Не зривай первоцвітів»
Pryroda -> Урок 30. Тварини взимку. Птахи і звірі взимку. Турбота людей про тварин узимку. Ключові компетентності
Pryroda -> Урок 23. Звірі восени. Підготовка звірів до зими
Pryroda -> Урок 51. Тварини лісу Ключові компетентності
Pryroda -> Урок 4 Весняні зміни в житті звірів. Розмноження. Піклування про потомство


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка