Інформатика а. М. Гуржій



Дата конвертації09.12.2018
Розмір7.75 Mb.

ІНФОРМАТИКА

А. М. Гуржій,

В. В.Лапінський,

В. Д. Руденко,

Л. А.Карташова

Підручники для 8 класу

Основні ідеї створення Мінімально можливий обсяг – не більше п’яти сторінок на урок (нормативна вимога)

Реалізовано за рахунок:

свідомої відмови від використання наративу скрізь, де це можливо (це краще зробить учитель на уроці!);

повної відмови від псевдодіалогів (це краще зробить учитель на уроці!);

укрупнення дидактичних одиниць скрізь, де це можливо (когнітивний підхід);

поєднання описань послідовності дій табличними і графічними поданнями (формування системного мислення).

Основні ідеї створення Спрямованість викладу на формування компетентностей, заснованих на знанні фундаментальних закономірностей

Реалізовано за рахунок:

структурування матеріалу з використанням мінімально можливої кількості рубрик;

застосування методу «дорожніх карт», де це можливо;

використання міжпредметних зв'язків (математика, фізика, географія, англійська мова);

максимально можлива опора на особистий досвід.

Основні ідеї створення Зручність для вчителя.

Реалізовано за рахунок:

мінімально достатньої кількості видів діяльності, що пропонуються учням (учитель може спланувати урок так, як йому зручно);

відсутність строгого нав’язування темпу навчання (кількість параграфів менша за кількість уроків, тому вчитель може реалізувати власну структуру поурочного планування);

розподіл практичних робіт за розділами, а не уроками.

Основні ідеї створення Зручність для батьків

Реалізовано за рахунок:

можливість використання найпростіших форм та видів контролю підготовки дитини до уроку – контроль на рівні репродуктивного відтворення базових понять (в підзаголовки розділів, а де потрібно – параграфів, винесено основний зміст навчання), «Словничок» розміщено одразу ж після розділу;

невеликий обсяг.

Апарат орієнтування - рубрикація

Приклади верстки

ЗМІСТ

РОЗДІЛ 1. КОДУВАННЯ ДАНИХ 5

Практична робота №1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних. 16

РОЗДІЛ 2. АПАРАТНО-ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМП’ЮТЕРА

2.1. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів 20

2.2. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування 26

2.3. Архітектура комп’ютера 30

Практична робота № 3 Архівування та розархівування даних

РОЗДІЛ 3. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТОВИХ ДОКУМЕНТІВ

3.2. Списки, таблиці, символи і формули 75

3.3. Створення та редагування графічних об’єктів у текстовому документі 81

3.4. Стильове оформлення абзаців 84

3.5. Структура документа. Розділи. Колонтитули

3.6. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків

3.7. Опрацювання складного текстового документа. 96

Практична робота №4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів 99

Практична робота №5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків 100

РОЗДІЛ 4. СТВОРЕННЯ ТА ОПРАЦЮВАННЯ ОБ’ЄКТІВ МУЛЬТИМЕДІЯ

4.2. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедія 110

4.3. Створення й опублікування мультимедія 112

Практична робота №6 Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду 116


РОЗДІЛ 5. ОСНОВИ ПОДІЙНО- ТА ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ 119

5.3. Основні відомості про мову Free Pascal і середовища програмування 129

5.4. Загальні відомості про середовище візуального програмування Lazarus 132

5.6. Створення проекту в режимі візуального програмування середовища Lasarus 148

5.7. Розроблення проекту з простим кодом 155

РОЗДІЛ 6. АЛГОРИТМИ РОБОТИ З ОБ’ЄКТАМИ ТА ВЕЛИЧИНАМИ

6.1. Консольний режим роботи середовища Lazarus 163

6.2. Дані, змінні, константи 167

6.3. Уведення та виведення даних 177

6.5. Розроблення програм для реалізації лінійних алгоритмів

6.6. Розроблення програм для реалізації алгоритмів із розгалуженнями 196

6.7. Розроблення програм для реалізації алгоритмів із повтореннями для опрацювання величин 200

6.8. Розроблення програм для реалізації алгоритмів із графічним відображенням даних 206

6.8.1. Створення графічних зображень у середовищі Lazarus

6.8.2. Інструменти й методи для створення графічних зображень



РОЗДІЛ 7. ТЕХНОЛОГІЇ ОПРАЦЮВАННЯ ЧИСЛОВИХ ДАНИХ У СЕРЕДОВИЩІ ТАБЛИЧНОГО ПРОЦЕСОРА 225

7.8. Підсумки і проміжні підсумки 271

7.9. Надання значень параметрам сторінки. Друкування електронної таблиці 275

Автоматичні та розширені фільтри 281



РОЗДІЛ 8. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ 284

РОЗДІЛ 9. ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ І ГРУПОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ 286

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

i_8

ЗМІСТ

РОЗДІЛ 1. МАТЕМАТИЧНІ ОСНОВИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ 5

РОЗДІЛ 2. КОДУВАННЯ ДАНИХ 25

2.1. Отримання, кодування і декодування даних 25

2.2. Текстові повідомлення та їх кодування 31

2.4. Кодування графічних даних 35

2.5. Кодування звукових даних 45

5.4. Формати аудіофайлів 51

2.6. Кодування відео даних 54

Практична робота №2. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів. 58

РОЗДІЛ 3. КОМП’ЮТЕР ЯК УНІВЕРСАЛЬНИЙ ПРИСТРІЙ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ДАНИХ 63

3.4. Ліцензії на програмне забезпечення 87

3.5. Інсталяція програмного забезпечення 91

3.6. Архівування даних. 97

3.8. Дефрагментація пристроїв пам’яті з файловими системами, встановлення розкладу її проведення 109

РОЗДІЛ 4. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТОВИХ ДОКУМЕНТІВ

РОЗДІЛ 5. КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА. ВЕКТОРНИЙ ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 150

5.1. Основні поняття комп’ютерної графіки 150

5.2. Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень 161

5.3. Різні способи зафарбовування об’єктів 167

5.4. Вставлення і доопрацювання векторних рисунків

5.5. Засоби векторного графічного редактора Inkscape

РОЗДІЛ 6. СТВОРЕННЯ ТА ОПРАЦЮВАННЯ ОБ’ЄКТІВ МУЛЬТИМЕДІА 179

РОЗДІЛ 7. МУЛЬТИМЕДІЙНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ 191

7.5. Додавання відеокліпів, звукових ефектів і мовного супроводу до слайдової презентації. Елементи анімації

7.6. Проектування та розроблення розгалужених презентацій. Гіперпосилання і елементи керування в презентаціях 206

РОЗДІЛ 8. ТЕХНОЛОГІЇ ОПРАЦЮВАННЯ ЧИСЛОВИХ ДАНИХ У СЕРЕДОВИЩІ ТАБЛИЧНОГО ПРОЦЕСОРА 213

8.8. Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри 252

8.8. Підсумки і проміжні підсумки 258

АЛГОРИТМІЗАЦІЯ І ПРОГРАМУВАННЯ

РОЗДІЛ 9. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ 268

РОЗДІЛ 10. МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ 281

10.2. Еволюція мов програмування 286

10.3. Класифікація мов програмування 290

10.4. Поняття середовища програмування 292

10.5. Робота у середовищі Pascal 7.0 296

РОЗДІЛ 11. ЛІНІЙНІ АЛГОРИТМИ 304

РОЗДІЛ 12. ЕЛЕМЕНТИ АЛГЕБРИ ЛОГІКИ 328

12.1. Предмет та історія виникнення математичної логіки

12.2. Логічні операції й вирази 331

12.3. Використання булевої алгебри для розв’язування логічних задач 335

Практична робота №22. Побудова логічних виразів та їх обчислення 338

РОЗДІЛ 13. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМИ 338

РОЗДІЛ 14. АЛГОРИТМИ З ПОВТОРЕННЯМИ 354

Практична робота №25. Розроблення алгоритмів з повтореннями та їх реалізація у вигляді програм 374

Практична робота №26. Розробка рекурентних алгоритмів та їх реалізація у вигляді програм 377

Практична робота №27. Розробка алгоритмів з вкладеними повтореннями та їх реалізація у вигляді програм 377

РОЗДІЛ 15. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Приклади верстки

Дякую за увагу!

vlapinsky.at.ua

vit_lap@ua.fm


Каталог: ftp -> kabinet -> info -> На%20допомогу%20вчителю%20інформатики
На%20допомогу%20вчителю%20інформатики -> Навчання інформатики
На%20допомогу%20вчителю%20інформатики -> Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в закладах
На%20допомогу%20вчителю%20інформатики -> Інформатика пояснювальна записка
На%20допомогу%20вчителю%20інформатики -> Навчально-методичне забезпечення курсу інформатики у 2013/2014 навчальному році
На%20допомогу%20вчителю%20інформатики -> Інструктивно-методичні нарада вчителів інформатики 2017-2018 н р
На%20допомогу%20вчителю%20інформатики -> Програма поглибленого вивчення інформатики для учнів 10-11 класів
На%20допомогу%20вчителю%20інформатики -> Міське методичне об’єднання вчителів інформатики


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка