Інтегровані уроки як засіб стимулювання творчих здібностей учнів



Скачати 491.5 Kb.
Сторінка1/5
Дата конвертації19.11.2018
Розмір491.5 Kb.
#65098
  1   2   3   4   5
Інтегровані уроки як засіб стимулювання творчих здібностей учнів

Поняття "Інтеграція" походить від латинського integer - цілісний, яка передбачає відновлення якогось єдиного освітнього простору, у разі - простору предметів досліджуваних у шкільництві. Інтеграція знань різноманітні навчальним дисциплінам - одне з найефективніших форм пізнання світу. Інтегрований урок - досить складна форма роботи, що потребує тривалої, ретельної підготовки, вона активізує навчально-пізнавальну діяльність учнів, забезпечує можливість вчитися самостійно працювати з додатковими джерелами інформації, широко використовувати освітні ресурси Інтернет.

Інтегрувати (об'єднувати) можна різні предмети в одне ціле. Такий нестандартний урок дає учням наочний приклад того, що в житті все взаємопов’язано і усі набуті знання можуть стати в пригоді в будь-яку мить.

Інтегрований урок — це спеціально організований урок, мета якої може бути досягнуто лише за об'єднанні знань із різних предметів, направлений замінити розгляд і був розв'язання будь-якої прикордонної проблеми, дозволяє домогтися цілісного, синтезованого сприйняття учнями досліджуваного питання, гармонійно який поєднає у собі методи різних наук, має практичній спрямованості.

Передбачувані форми інтеграції дозволяють ущільнити урок, задати умілий діловий настрій, дбайливо відноситися до часу, швидко включатися в роботу і перемикатися|переключати| з одного учбового предмету на іншій, ненастирливо|настирний| спонукати дітей до різноманітних занять, що переростають в активну їх участь. Здійснюючи на уроках взаємозв'язок різних видів діяльності, я добиваюся активного, зацікавленого залучення|приєднання| дітей до учбового процесу.

Досвід|дослід| проведення таких уроків показав, що учню|дитині| надається прекрасна можливість|спроможність| проявити|виявляти| себе з позиції творчого суб'єкта, включитися в діяльність з метою самореалізації, виявити свою зацікавленість і активність, ширше розвинути пізнавальні процеси.

Застосування комп'ютерної техніки на уроках дозволяє зробити урок нетрадиційним, яскравим, насиченим. |лічу| Завдання|задача| вчителя|учителя| на цих уроках — сформувати в учня інформаційну компетентність, уміння перетворювати на практиці інформаційні об'єкти за допомогою засобів|коштів| інформаційних технологій. Ці уроки так само дозволяють показати зв'язок предметів, учать|вчать| застосовувати на практиці теоретичні знання, відпрацьовують|відробляють| навички|навички| роботи на комп'ютері, активізують розумову діяльність учнів, стимулюють їх до самостійного придбання|надбання| знань. На цих уроках кожен учень працює активно і захоплено,|хлоп'ят| розвивається допитливість, пізнавальний інтерес.

Інтегровані уроки побудовані|спорудити| на діяльністній основі, що забезпечує розвиток пізнавальної активності учнів. Учні намагаються|пробують| вирішувати|рішати| стандартні математичні завдання|задачі| нестандартним способом — застосовуючи сучасні комп'ютерні технології. Цим досягається мотиваційна мета|ціль| — спонукання інтересу до вивчення предмету і показується його потрібність в реальному житті. Учні вчаться володіти комп'ютером, працювати з|із| пакетом  офісних програм.

В процесі інтегрованих уроків виробляється у школяра уміння зосереджуватися|, мислити самостійно. Захопившись, він і не помічає, що вчиться — він пізнає, запам'ятовує нове, орієнтується в незвичній ситуації.

Отже, проведення інтегрованих уроків дає змогу забезпечити на уроці живе споглядання предметів, життєвих ситуацій, які акти­візують відчуття, сприймання і пов'язані з ними практичні дії учнів. Як правило, вдало організований і проведений інтегрований урок за­лишається в пам'яті учнів назавжди, живить їх думку і почуття.



Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №3 ім. П.Тисьменецького


Інтегрований урок з інформатики та математики

10 клас

Учитель математики та інформатики

Лисюк А.В.
План-конспект уроку

Тема уроку: «Діаграми в Exсel|. Графік і властивості| показникової| функції|».

Мета уроку:  
Освітня:

  • З'ясувати правила побудови діаграм і графіків на основі табличних даних і навчитися використовувати ці знання на практиці;

  • Навчитися будувати ескізи графіків показникової функції і «читати» за графіками властивості функцій

  • Показати впровадження комп'ютерних технологій у навчання математиці, інтеграцію двох предметів: алгебри та інформатики.

  • Формувати навички використання комп'ютерних технологій на уроках математики

Розвиваюча:

  • Розвивати пізнавальний інтерес учнів

  • Розвивати уміння аналізувати, порівнювати, виділяти головне|чільне|, наводити приклади

Виховна:

  • Виховувати самостійність, акуратність, працьовитість.

Девіз уроку: «Той, хто серйозно прямує до пізнання істини, не повинен займатись якоюсь однією наукою, оскільки всі науки взаємопов′язані» Рене Декарт

Хід уроку

    1. Організаційний момент.

  • Сьогодні у нас з вами не зовсім звичайний урок. Так ось, перш ніж розпочати урок, я хотіла б вам задати декілька, можливо, дивних запитань. Чи можна займатися вивченням математики, не пов’язуючи її з іншими науками (українська мова, хімія, історія, фізика)? Загалом – так. А чи можна вивчати інформатику, не пов’язуючи її з іншими науками? Звісно – ні. Навіть на уроках, виконуючи практичні роботи, ми беремо завдання з математики, історії, літератури, економіки. Тому що математика – наука фундаментальна, а інформатика – наука прикладна, призначена для обслуговування інших наук. От ми і будемо сьогодні «прикладати» інформатику до математики. Отже, наш урок – інтегрований.

Після цього повідомляю тему і мету уроку – «Діаграми в Exсel|. Графік і властивості| показникової| функції|».

2. Актуалізація опорних знань.

(Проводиться фронтальне перевірка знань по тестах)

1. Електронна таблиця - це:

  1. програма, призначена для обробки даних, структурованих в таблицю;

  2. прикладна програма для обробки кодових таблиць;

  3. пристрій|устрій| ПК, що управляє його ресурсами в процесі обробки даних в табличній формі;

  4. системна програма, що управляє ресурсами ПК при обробці таблиць.

2. Рядки електронної таблиці:

  1. іменуються користувачами довільним чином;

  2. позначаються|значать| буквами|літерами| російського алфавіту;

  3. позначаються|значать| буквами|літерами| латинського алфавіту;

  4. нумеруються цифрами.

3.|ст.| В загальному|спільному| випадку стовпчики електронної таблиці:

  1. позначаються|значать| буквами|літерами| латинського алфавіту;

  2. нумеруються;

  3. позначаються|значать| буквами|літерами| російського алфавіту;

  4. іменуються користувачами довільним чином;

4. Комірка електронної таблиці – це:

  1. область, яка утворена на перетині стовпця і рядка;

  2. адреса оперативної пам'яті;

  3. виділена частина|частка| стовпця;

  4. виділена частина|частка| рядка.

5. Вираховуючі формули в елементах електронної таблиці записуються|занотовують|

  1. у звичному математичному записі;

  2. спеціальним чином із використання вбудованих функцій і за правилами, прийнятими для запису виразів в мовах|язиках| програмування;

  3. за правилами, прийнятими винятково для електронних таблиць;

  4. за правилами, прийнятими винятково для баз даних.

6. Вираз 5(A2+C3|):3(2B2-3D3) у електронній таблиці має вигляд|вид|:

  1. 5(A2+C3)/3(2B2-3D3);

  2. 5*(A2+C3)/3*(2*B2-3*D3);

  3. 5*(A2+C3)/(3*(2*B2-3*D3));

  4. 5(A2+C3)/(3(2B2-3D3)).

7. Який із записів формули для електронної таблиці є вірним:

  1. C3+4*D4

  2. C3=C1+2*C2

  3. A5B5+23

  4. =A2*A3-A4

8. Діапазон - це:

  1. сукупність елементів електронної таблиці;

  2. всі комірки одного рядка;

  3. всі комірки одного стовпця;

  4. безліч допустимих значень.

9. Активна комірка - це комірка:

  1. для запису команд;

  2. що містить|утримує| формулу, що включає ім'я комірки, в якому виконується введення даних;

  3. формула в якій містяться|утримуються| посилання на вміст залежної комірки;

  4. виділена комірка.

10. Яка з послідовностей дій для введення вбудованої функції є правильною:

  1. Сервіс - Функція;

  2. Формат - Функція;

  3. Вставка - Функція;

  4. Правка|виправлення| - Функція.

11. Маркер заповнення - це:

  1. група комірок;

  2. невеликий чорний квадрат в правому нижньому кутку виділеного блоку;

  3. вбудована функція електронної таблиці;

  4. область для введення даних.

3. Виклад нового матеріалу.

Діаграма – це представлення даних таблиці в графічному вигляді, які використовуються для аналізу і порівняння даних.

Серед стандартних діаграм і графіків є такі: гістограма, лінійчаста, графік, кругова, крапкова, з областями, кільцева, пелюсткова, поверхнева, бульбашкова, біржова, циліндрична, конічна, піраміда та більше 20 нестандартних діаграм і графіків.

Основою всіх різноманітних діаграм є 3 різновиди:

Кругові діаграми більш наочно показують співвідношення частин у цілому. На кругову діаграму виводяться співвідношення показників, розміщених в одному рядку або стовпчику, співвідношення даних вказуються у відсотках від цілого.


Каталог: Uroki
Uroki -> Загальні відомості про системне, службове та прикладне програмне забезпечення. Класифікація, основні функції та складові операційних систем. Поняття про ядро операційної системи, інтерфейс користувача, драйвери та утиліти
Uroki -> Заступник директора з навчально-виховної роботи В. В. Лешко
Uroki -> Узагальнення знань учнів за розділами «вступ» та «закономірності формування природи материків та океанів». Мета
Uroki -> Відділ освіти віньковецької райдержадміністрації районний методкабінет слобідко – охрімовецька зош І-ІІ ступенів
Uroki -> Збереження даних на комп’ютері. Файлові системи
Uroki -> Реферат з історії хімії на тему: " Теорія флогістон"
Uroki -> Тема: Публій Вергілій Марон. По
Uroki -> Унікальні форми рельєфу земної кулі, їх охорона
Uroki -> Роль вірусів у природі та житті людини

Скачати 491.5 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка