Життєве кредо: "Не зупинятись на досягнутому. Нормою життя є творчість і постійна робота над собою." Цимбал Світлана Геннадіївна



Дата конвертації06.02.2019
Розмір4.46 Mb.

Шкільне методичне об'єднання

вчителів математики та фізики



Інзер

Ірина Анатоліївна

Категорія: спеціаліст ІІ категорії

Стаж роботи: 20 років

Життєве кредо:

"Не зупинятись на досягнутому. Нормою життя є творчість і постійна робота над собою."

Цимбал

Світлана

Геннадіївна

Категорія: спеціаліст ІІ категорії

Стаж роботи: 11 років

Життєве кредо:

"Стався до людей так, як хотів би, щоб ставились до тебе."

Седлер

Катерина Вiкторiвна

Категорія: спецiалiст

Стаж роботи: 4 роки

Життєве кредо:

« Учитель…..може виховувати і навчати, поки сам працює над своїм вихованням і освітою»

( К. Ушинський)

Хімочка

Ірина Ігорiвна

Категорія: спецiалiст

Стаж роботи: 1 рік

Життєве кредо:

"Працюй для того, щоб насолоджуватись

(Ж. Ж. Руссо)."

Набока

Наталя Володимирівна

Категорія: учитель вищої категорії

«Старший вчитель»

Стаж роботи: 21 рік



Життєве кредо:

« Скільки живеш – вчись! Здобуті знання передай дітям! Адже Учень – це не посудина, яку треба наповнювати, а факел, який треба запалити.»

Сергієнко

Олена Миколаївна

Категорія: спеціаліст ІІ категорії

Стаж роботи: 19 років

Життєве кредо:

« Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться»

Марухно

Геннадій Васильович

Категорія: учитель вищої категорії, «Старший вчитель»



Стаж роботи: 38 років

Життєве кредо:

"Життя – це змагання не на швидкість, а на витривалість."

«ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ, АКТИВІЗАЦІЯ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ І ФІЗИКИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ І ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ УЧНІВ»

НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ПРОЕКТ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ ЗШ №1

Напрямки роботи ШМО учителів математики та фізики

в 2011-2012 навчальному році.
  • Здійснення диференційованого підходу до навчального матеріалу з урахуванням перспектив його використання. Проведення індивідуальної та диференційованої роботи з учнями з використанням інноваційних технологій.

  •  
  • Організація діяльності учнів, спрямованої на оволодіння математики та фізики в усній і письмовій формах. У процесі досягнення цієї мети реалізувати виховні, розвивальні та загальноосвітні функції математики та фізики, як шкільного предмета.

  •  
  • Впровадження на уроках креативних інноваційних методів.

  •  
  • Проведення роботи з обдарованими дітьми.

  •  
  • Проведення моніторингу якості учнівських знань.

  •  
  • Урахування особистісних якостей учнів, що дає змогу прогнозувати процес навчання відповідно до їхніх інтелектуальних можливостей, інтересів, психологічних, індивідуальних та вікових особливостей, рівня готовності до оволодіння математикою та фізикою.

ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ ВЧИТЕЛІВ

математики та фізики.

“ Розвиток креативного мислення з метою надання стійких знань з математики”

Формування креативного мислення учнів на уроках фізики через запровадження інноваційних технологій

Розвиток креативних здібностей учнів на уроках математики з використанням інноваційних технологій.

Розвиток креативного мислення учнів через запровадження інноваційних технологій.

Розвиток креативного мислення учнів шляхом використання інтерактивних технологій на уроках математики і фізики.

Формування знань, умінь і навичок на уроках математики.

Створення умов для отримання якісної освіти учнів на уроках математики і фізики з метою розвитку творчого потенціалу учнів.

З 1996 року щорічно, ВЧИТЕЛІ МАТЕМАТИКИ І ФІЗИКИ ВИПУСКАЮТЬ ПРОФІЛЬНІ КЛАСИ, УЧНІ ЯКИХ 100% ПОСТУПАЮТЬ У Вищі навчальні заклади. 85-90% випускників вибирають профільними предметами математику і фізику і навчаються на бюджетній основі. Результати профільного навчання

за останні 7 років

Роки

Кількість випускників

Кількість поступивших на бюджет у ВУЗ

%

2004 – 2005 н.р.

28

25

86

2005 – 2006 н.р.

28

22

85

2006 – 2007 н.р.

23

20

87

2007 – 2008 нр.

30

26

87

2008 – 2009 н.р.

2009-2010 н.р.

2010-2011 н.р.


20

29

24



20

24

19



100

83

79



Участь учнів школи в математичних олімпіадах

2004 – 2005 н.р. 2 місце в міській олімпіаді

2005 – 2006 н.р. 4 місце в міській олімпіаді

2006 -2007 н.р. 1 місце в міській олімпіаді,

1 призер обласної олімпіади

2007 – 2008 н.р. 1 місце в міській олімпіаді,

1 призер обласної олімпіади

2008 – 2009 н.р. 1 місце в міській олімпіаді,

3 призера обласної олімпіаді

2009 – 2010н.р. 2 місце в міській олімпіаді,

2009 – 2010н.р. 2 місце в міській олімпіаді,

2011 – 2012н.р. 3 місце в міській олімпіаді,

Результати участі учнів школи

в олімпіаді з математики “ Кенгуру ”

2006 – 2007 навчальний рік з 28 учасників: 2 відмінних,

12 добрих результатів

2007 – 2008 навчальний рік з 83 учасників: 4 відмінних,

24 добрих результатів.

2008 – 2009 навчальний рік з 87 учасників: 4 відмінних,

25 добрих результатів.

2009-2010 навчальний рік з 96 учасників: 5 відмінних,

26 добрих результатів.

2010-2011 навчальний рік з 183 учасників: 5 відмінних,

36 добрих результатів.

Результати участі учнів школи

в олімпіаді з фізики “ Левеня

2009-2010 навчальний рік з 39 учасників: 1 відмінний,

4 добрих результатів.

2010-2011 навчальний рік з 57 учасників

5 добрих результатів.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка