К коректний



Дата конвертації06.11.2018
Розмір0.51 Mb.

К - коректний

  • К - коректний
  • О - освічений, обачний
  • М - мінливий
  • У - унікальний
  • Н - надійний
  • І - інтелігентний
  • К - красивий
  • А - авторитетний
  • Б - безкомпромісний
  • Е - естетичний
  • Л - людяний
  • Ь
  • Н - неординарний
  • І - імпульсивний
  • С - скромний
  • Т - толерантний
  • Ь

Як розвинути розвиток комунікабельної креативної особистості ?

  • Читайте. Це не тільки збагатить ваш словниковий запас, а й поповнить ваш багаж новими знаннями.
  • Розмовляйте з незнайомими людьми, наприклад із випадковим супутником.
  • Використовуйте ситуації. Коли ви можете поговорити перед публікою. Не бійтеся припускатися помилок. Не помиляється той, хто нічого не робить.
  • Відвідуйте заходи, на яких присутні люди вашого віці, частіше спілкуйтеся та заводьте нових знайомих.
  • Беріть участь у дискусіях. Це допоможе вам навчитеся бути хорошим комунікатором.
  • Відвідуйте майстер-класи з відпрацювання комунікативних навичок.

Знання – це не раз і назавжди дане, а те, що підлягає постійному оновленню, поглибленню та вдосконаленню. Ось чому бібліотекар має вчити дитину здобувати їх шляхом не простого, механічного накопичення, а творчого сприйняття, критичного осмислення.

  • Знання – це не раз і назавжди дане, а те, що підлягає постійному оновленню, поглибленню та вдосконаленню. Ось чому бібліотекар має вчити дитину здобувати їх шляхом не простого, механічного накопичення, а творчого сприйняття, критичного осмислення.

Креативність - творчі здібності, які можуть виявлятися в мисленні, почуттях, спілкуванні й характеризувати як особистість у цілому, так і продукт її діяльності.

  • Креативність - творчі здібності, які можуть виявлятися в мисленні, почуттях, спілкуванні й характеризувати як особистість у цілому, так і продукт її діяльності.

Складові креативності

  • Швидкість думки – кількість ідей, що виникають за певну одиницю часу.
  • Гнучкість думки – здатність переключатися з однієї ідеї на іншу.
  • Оригінальність – здатність виробляти ідеї, що відрізняються від загальноприйнятих.
  • Точність – здатність до логічного, творчого мислення, вибору адекватного рішення, відповідно до мети.
  • Креативність - це
  • Творчість
  • Новаторська
  • діяльність
  • Створення з
  • нічого чогось
  • нового,
  • нестандартного
  • Здатність
  • людини до
  • нестандартного,
  • оригінального
  • мислення та
  • поведінки

Критичне мислення бібліотекаря передбачає такі вміння:

  • Врівноважувати у свідомості різні погляди;
  • Піддавати ідею легкому скепсисові;
  • Порушувати та розв’язувати проблеми;
  • Перевіряти окремі ідеї щодо можливості використання їх у житті;
  • Висувати ідею, відстоювати свою думку;
  • Знаходити потрібну інформацію й використовувати її, приймаючи самостійне рішення;

Здібності - це природний нахил до чого – небудь, обдарування, талант; властивість, особливість, що виявляється в умінні робити що – небудь.

  • Здібності - це природний нахил до чого – небудь, обдарування, талант; властивість, особливість, що виявляється в умінні робити що – небудь.
  • Найважливіші творчі здібності
  • Здатність самостійно розгледіти та сформулювати проблему
  • Здатність висунути гіпотезу
  • Здатність зібрати необхідні дані
  • Здатність сформулювати висновки
  • Здатність побачити проблему в цілому
  • Здатність до нестандартних рішень
  • Здатність самостійно створювати нове
  • Постійне прагнення до пізнання навколишнього світу

Творчість – це здатність дивувати й пізнавати, уміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях; це спрямованість на відкриття нового й здатність глибокого усвідомлення свого досвіду.

  • Творчість – це здатність дивувати й пізнавати, уміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях; це спрямованість на відкриття нового й здатність глибокого усвідомлення свого досвіду.
  • Що впливає на розвиток творчих
  • здібностей дитини
  • Школа
  • Бібліотеки
  • Театри та кінотеатри
  • Гуртки
  • Музичні та художні школи
  • Зустрічі з творчими людьми
  • Що впливає на розвиток творчих
  • здібностей дитини
  • Творчі здібності бібліотекаря
  • Оригінальність
  • Допитливість
  • Творчість
  • Активність
  • Артистизм
  • Прагнення до перемоги
  • Асоціативне мислення
  • Оригінальність
  • Допитливість
  • Творчість
  • Активність
  • Артистизм
  • Прагнення до перемоги
  • Асоціативне мислення
  • Творчі здібності бібліотекаря
  • Літературні та актуальні ігри
  • Відгуки
  • Малювання
  • Диспути, круглі столи
  • Історичні марафони
  • Флеш-мобі
  • Голосні читання
  • Словесне малювання
  • Проектна діяльність
  • Інтелектуально-розважальні програми
  • Модель сучасного бібліотекаря
  • Соціаль
  • на
  • Полікуль-
  • тургна
  • Комуніка-
  • тивна
  • Іформа-
  • ційна
  • Готовність до
  • потреби
  • у творчості
  • Вміння робити
  • вибір тощо
  • Оволодіння
  • досягненнями
  • культури тощо
  • Вміння спіл-
  • куватися усно,
  • письмово тощо
  • Вміння здобу
  • вати та викорис
  • товувати інфор
  • мацію
  • Готовність до
  • готреби
  • навчатися
  • Іноваційні
  • форми
  • Інтерактивні
  • форми
  • Ігрові
  • методи
  • Інтегровані
  • уроки
  • Доступ до
  • мережі
  • Інтернет
  • Виховання
  • компетентно-
  • го читача
  • Екскурсії до
  • бібліотеки
  • Зустрічі з
  • письменни
  • ками та ін.
  • Створення ШБЦ
  • /шкільний бібліо-
  • течний центр/
  • Створення ШЕБ
  • /шк. Електронна
  • бібліотека /
  • Створення ЕК
  • /електронний
  • каталог /
  • Мобільність
  • В отриманні
  • інформацій
  • Безпека
  • дитини в
  • Інтернеті
  • Самороз-
  • витку й
  • самоосвіти
  • Мої життєві
  • компетент-
  • ності
  • Продуктивної
  • творчої
  • діяльності
  • Основа для популяризації читання

“ Без творчості неможливе пізнання людиною своїх сил, здібностей, схильностей, неможливе ствердження самоповаги,чуйного ставлення до особистості, до морального впливу колективу ”

  • “ Без творчості неможливе пізнання людиною своїх сил, здібностей, схильностей, неможливе ствердження самоповаги,чуйного ставлення до особистості, до морального впливу колективу ”
  • Василь Сухомлинський

Каталог: wp-content -> uploads -> 2014
2014 -> Правила прийому до аспірантури та докторантури київського національного університету культури І мистецтв
2014 -> Програма дисципліни «іноземна мова (англійська)»
2014 -> Урок №02. 10. 2014. Розділ І. Візуальні мистецтва Тема Архітектура світу
2014 -> Програма фахових випробувань для бакалаврів напряму
2014 -> Методика превентивного
2014 -> Методичні вказівки для самостійної роботи студентів денної і заочної форм навчання
2014 -> Особливості дистанційної освіти в медицині д м. н. Уляна Лущик
2014 -> Основипсихогенетик и


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка