Керівник : Калініна Тетяна Іванівна



Скачати 14.33 Mb.
Дата конвертації17.11.2018
Розмір14.33 Mb.

Методичне об`єднання вчителів початкових класів Подолянської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Методичне об`єднання вчителів початкових класів Подолянської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Керівник : Калініна Тетяна Іванівна

Методичне об’єднання – той освітній простір,

Методичне об’єднання – той освітній простір,

в якому спільно розвиваються як вчителі, так і діти

До складу методичного об`єднання входять 4 вчителі.

.


Педагогічне кредо:

Зібратися разом – це початок,

Триматися разом – це прогрес,

Працювати разом – це успіх.

Г. форд

В початкових класах всього навчається


1 клас

2 клас


3 клас

4 клас

В початкових класах всього навчається

60 учнів

1 клас – 17учн.

2 клас - 13учн

3 клас - 13учн

4 клас - 17учн

  • Класовод 1 класу: Калініна Тетяна Іванівна ( вища категорія)
  • Класовод 2 класу: Шульга Лілія Григорівна (вища категорія, вч методист)
  • Класовод 3 класу: Кириленко Ольга Петрівна (вища категорія, старший вч.)
  • Класовод 4 класу: Водолазська Римма Миколаївна (вища категорія)


Науково - методична тема МО

Застосування в практичній діяльності досягнень педагогічної науки, психології та прогресивного педагогічного досвіду для підвищення рівня і результативності навчально-виховної роботи



Реалізація компетентнісного підходу в процесі навчання учнів початкової школи

Практичне використання інтерактивних методів навчання на уроках у початкових класах

Розвиток інтелектуальних здібностей учнів початкової школичерез особистісно орієнтоване навчання

Підвищення якості навчально-виховного процесу через розвиток пізнавальної активності учнів

Завдання методичної роботи

створення умов для підвищення професійної компетентності педагогів

вивчення та використання у професійній діяльності інноваційних педагогічних технологій, методик, засобів ефективного навчання та виховання

надання дієвої допомоги учителям у самоосвітній та творчій діяльності, стимулювання педагогів до активного самовираження, творчості, креативності, результативності

Шляхи реалізації поставлених задач


вивчити методичні рекомендації щодо організації навчально – виховного процесу в початкових класах в 2015-2016н. р.

вивчати основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи, продовжувати вивчення змін до нової програми;

активно брати участь у ШМО вчителів початкової школи;

протягом року поповнювати кабінети роздатковим і дидактичним матеріалом;

сформувати банк даних творчо обдарованих дітей, ознайомитися з кращим педагогічним досвідом роботи творчих учителів;

Шляхи реалізації поставлених задач

Традиційні методи роботи членів ШМО


Методи стимулювання мотивації навчальної діяльності

- Формування інтересу до навчання Формування відповідальності в навчанні

(пред`явлення навчальних вимог, формування загальнонавчальних умінь та навичок)



Методи організації і здійснення навчальних дій і операцій

Перцептивні ( передача і сприйняття інформації за допомогою відчуттів):

словесні, наочні, аудіовізуальні практичні

- Логічні ( організація і здійснення логічних операцій):Індуктивні, Дедуктивні, Метод аналогій

Проблемно – пошукові

а) проблемне викладання нового матеріалу;б)евристичний метод;в) досліди.

Репродуктивні методи

а) інструктаж;б) ілюстрування;

в) пояснення;г) логічні вправи,

Методи самоуправління навчальними діями:Самостійна робота з книгою, приладами, об`єктами праці

Методи контролю та самоконтролю

- метод усного контролю;

- метод письмового контролю;

- метод технічного контролю;

- самоконтролю

Класичні

Традиційні методи роботи членів ШМО

Інтерактивні технології навчання забезпечують позитивну мотивацію здобуття знань, сприяють розвитку творчої особистості.


Ігрові технології

навчальні, тренувальні, узагальнюючі;

•       пізнавальні, виховні, розвиваючі;

• репродуктивні, продуктивні, творчі.   

Мультимедійні технології

текстова, графічна, аудіо - та відеоінформація.

анімація

Інтерактивні технології навчання

Технологія проектів

Групова технологія


  • Інтерактивні технології навчання забезпечують позитивну мотивацію здобуття знань, сприяють розвитку творчої особистості.

Завдання учителя - управляти процесами творчого пошуку,створювати ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра, розвивають його уяву та асоціативне мислення

Форми роботи, які використовує ШМО


Індивідуальні

Творчі звіти вчителів

Самоосвіта, консультації

Форми роботи, які використовує ШМО


Взаємовідвіду-

вання уроків та виховних заходів

Вивчення ППД

Форми роботи, які використовує ШМО


Колективні

Семінари, педагогічний практикум

Інструктив-

но-методичні наради

Обмін досвідом, предметні тижні

Педагогічні гостини

Форми роботи, які використовує ШМО

Тематика засідань методичного об`єднання

Тематика засідань методичного об`єднання

  • 1-е засідання:
  • Організація навчально-виховного процесу в початковій школі

  • 2-е засідання:
  • Педагогічна майстерність вчителя як фактор формування інноваційної особистості молодшого школяра.

  • 3-є засідання
  • Шляхи вдосконалення роботи вчителя щодо підвищення ефективності формування в учнів освітніх компетентностей.

  • 4-е засідання:
  • Розвиток індивідуальних здібностей учнів початкової школи через особистісно орієнтоване навчання.

  • 5 –е засідання:
  • Реалізація компетентнісного підходу у процесі навчання учнів початкової школи.

17.10.1959 року народження


Творче кредо:

Кожна мить в роботі з дітьми – це створення майбутнього, прагнення до того, щоб кожна дитина відчувала себе господарем власного навчання.

Виховна мета:

Адаптація шестирічних першокласників до співіснування в новому навчальному середовищі

17.10.1959 року народження

Освіта: вища, категорія - вища Педагогічний стаж: 38 р. Стаж роботи у Подолянській ЗОШ: 38 років. Курси перепідготовки: 2015 р

Калініна Тетяна Іванівна

Свято Букваря

Свято Букваря

Свята у першому класі


Свято Миколая

Новий рік

8 Березня

13.04.1951 року народження

  • Може, маленька дитина повторює те, що було вже зроблено, створено іншими людьми, але якщо це діяння – плід її власних зусиль, вона – творець, її розумова діяльність - творчість



Виховна мета

Створення оптимального соціально-культурного клімату в колективі, що сприяє творчому саморозвитку особистості




13.04.1951 року народження

Освіта: вища, категорія – вища, вчитель-методист Педагогічний стаж: 45 р. Стаж роботи у Подолянській ЗОШ: 43 роки. Курси перепідготовки: 2011 р

Шульга Лідія Григорівна


Творче кредо

Участь у гуртках Години спілкування Екскурсії

Участь у гуртках Години спілкування Екскурсії

Свята


Виховна робота у 2 класі

30.03. 1971 року народження

30.03. 1971 року народження

Освіта: вища, категорія – вища, старший вчитель Педагогічний стаж: 24 р. Стаж роботи у Подолянській ЗОШ: 24 роки. Курси перепідготовки: 2013 р

Кириленко Ольга Петрівна


Виховна мета Формування комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою повсякденних дій та вчинків

18.10. 1968 року народження


Творче кредо:

Ми навчаємося не для школи, а для життя

Виховна мета:

Морально-етичне виховання учнівського колективу.Формування обов`язку, відповідальності, культури поведінки


18.10. 1968 року народження

Освіта: вища, категорія – вища Педагогічний стаж: 29 р. Стаж роботи у Подолянській ЗОШ: 24 роки. Курси перепідготовки: 2015 р

Водолазська Римма Миколаївна

Участь у дослідницькому проекті “Це – наше і це - твоє”

Участь у дослідницькому проекті “Це – наше і це - твоє”

Відкритий урок з літературного читання.

П. Тичина. Хор лісових дзвіночків

Якість знань з української мови

у 2 - 4 класах (2015- 2016 н. р.)

Результати навчальних досягнень

Результати навчальних досягнень

учнів 2 – 4 класів з читання (2015 – 2016 н. р.)

Якість знань учнів з математики

Якість знань учнів з математики

у 2 -4 класах (2015 - 2016 н. р.)

Що перша заповідь учителя? – Любити! З натхненням діяти, творити Шукати і знаходить сходи, І підніматись до зірок. А кожним кроком є урок!


Каталог: uploads -> doc
doc -> Методичні рекомендації для проведення І (районного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2015»
doc -> Наказ Державіаслужби від 14. 06. 2006 №416
doc -> Правила сертифікації суб’єктів аеропортової діяльності
doc -> Реферат на тему: Франсуа Вієт
doc -> Активність мікроорганізмів-азотфіксаторів у ґрунті західного
doc -> Вправ для навчання аудіювання
doc -> Сучасна практика підготовки баяністів
doc -> «історія розвитку поняття інтеграл»
doc -> Технологія концентрованого навчання дозволяє викладачеві урізноманітнити заняття за формами та методами
doc -> Сьомого скликання

Скачати 14.33 Mb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка