Кіслощаєва Ірина Романівна -95п пс варіант №15 Завдання №1 Особливості поведінки особистості з групи ризику дошкільників



Скачати 47.99 Kb.
Сторінка1/8
Дата конвертації27.02.2022
Розмір47.99 Kb.
#90645
  1   2   3   4   5   6   7   8
психологічна служба

Кіслощаєва Ірина Романівна
7-95П 1 ПС
Варіант №15
Завдання №1
Особливості поведінки особистості з групи ризику дошкільників

Діти, які мають різні психологічні, фізичні, фізіологічні та соціальні проблеми у навчанні, спілкуванні та вихованні – це діти із групи ризику. Психологічна служба проводить діагностичну та корекційно-відновлювальну роботу з такими дітьми і виділяє серед них гіперактивних, агресивних, тривожних, сором’язливих і аутичних дітей.


Гіперактивні діти
Гіперактивність - синдром дефіциту уваги з гіперактивністю. Вона виявляється у дітей з не властивою для нормального розвитку імпульсивністю, руховою розторможеністю, неможливістю зосередитись, неуважністю. Такі діти, як правило, не можуть зосередитися на одному предметі протягом більш-менш тривалого часу, не здатні завершити виконання поставленої задачі, недбало ставляться до її виконання. Продуктивність виконання завдання зазвичай низька та спостерігається підвищена стомлюваність. Розумова діяльність дітей із СДУГ циклічна, наприклад: продуктивна праця протягом 5–15 хвилин, після чого «відпочинок» 3–7 хвилин. Стан стомлюваності супроводжується безпричинним роздратуванням, плаксивістю, істериками. Можуть спостерігатись порушення просторової координації, що проявляється в руховій незграбності. Ці показники це - специфічна особливість психіки, обумовлена як фізіологічними , так і психосоціальними чинниками.
Особливості поведінки гіперактивних дітей:

  • Дефіцит активної уваги

    • Непослідовна, їй важко довго утримувати увагу.

    • Не слухає, коли до неї звертаються.

    • З великим ентузіазмом береться за завдання, але так і не завершує їх.

    • Зазнає труднощів у самоорганізації.

    • Часто губить речі, забудькувата.

    • Уникає завдань, які вимагають розумових зусиль.

  • Рухова розторможеність

    • Непосидюча та говірка.

    • Проявляє ознаки стурбованості (барабанить пальцями, совається в кріслі, бігає, залазить куди-небудь).

    • Спить набагато менше за інших дітей.

  • Імпульсивність

    • Починає відповідати, недослухавши запитання.

    • Не здатна дочекатися своєї черги, часто втручається, перериває.

    • Погано зосереджує увагу.

    • Не може дочекатися винагороди (якщо між діяльністю і винагородою є пауза).

    • Не може контролювати і регулювати свої дії. Поведінка слабо керована правилами.

    • Під час виконання завдань поводиться по-різному і показує дуже різні результати (на деяких заняттях дитина спокійна, на інших — ні, на одних уроках вона успішна, на інших — ні).




Скачати 47.99 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка