Клас : 1 Предмет : українська мова Розділ



Сторінка1/4
Дата конвертації20.11.2018
Розмір0.95 Mb.
#65372
  1   2   3   4
Богдан Ірина Леонідівна

вчитель початкових класів

загальноосвітньої школи І – ІІІ cтупенів № 3

м. Білої Церкви



Клас : 1

Предмет : українська мова

Розділ : Навчання грамоти. Букварний період

Тема : ,, Звук [ М ], позначення його буквами Мм (,, ем”). Читання прямих складів”

Мета : познайомити із звуком [ м], артикуляцією цього звука та позначенням його буквою ,. ем”, навчити читати прямі склади із буквою ,, ем”. Розвивати фонематичний слух, звуковимову, уміння аналізувати і порівнювати, узагальнювати, читацькі здібності. Виховувати культуру мовлення, бажання вчитися новому, старанність.

Обладнання : загадки, скоромовки, музичний супровід, таблиця з алфавітом, звукові скриньки на кожного учня, презентація до уроку, макет будиночка букв, що позначають голосні звуки, силуети обличчя на кожного учня, підручники: Буквар. 1 клас. Вашуленко М. С., Скрипченко Н. Ф. Видавництво: Освіта.

Хід уроку
І. Організаційний момент ( Слайд 2)

Лиш дзвінок на урок задзвенить,

Стане кожний серйозним в ту мить.

Бо роботи багато у нас,

І активно працює весь клас!

ІІ. Повторення вивченого


  1. Гра ,, Мозковий штурм

Учитель підходить до учня, кладе йому руку на плече, задає питання. Учень швидко відповідає. Наступним буде відповідати той, до кого підійшов учитель і поклав йому руку на плече.

  • Що ми чуємо і вимовляємо?

  • Які бувають звуки?

  • Покажи фішку, яка позначає голосний звук. ( Із звукової скриньки)

  • Покажи фішку. Яка означає твердий приголосний звук.

  • Покажи фішку, яка означає м’який приголосний звук.

  • Чим позначаються звуки?

  • Як називається країна, де живуть букви? (Алфавіт)

  • Покажи будиночки букв, які ми вже вивчили. (Таблиця алфавіту)

  • Які бувають букви? ( Друковані, писані, великі, малі)

  1. Артикуляційна гімнастика ( Слайд 3 - 6 )

  • Щоб язичок на уроці був слухняним, виконаємо артикуляційні вправи:

а)

- ,, Злизати варення з нижньої губи” (Висунути широкий язик, облизати нижню губу та заховати язик у глиб рота. Повторити 10 раз.)

- ,, Злизати варення з верхньої губи” (Висунути широкий язик, облизати верхню губу та заховати язик у глиб рота.) Повторити 10раз.)

- ,, Язичок – голочка” (Рот відкрити. Язик висунути далеко вперед, напружити його та зробити вузьким. Утримувати в такому положенні 10 с.)

- ,, Язичок – лопатка(Широкий язик висунути, розслабити, покласти на нижню губу. Слідкувати, щоб язик не тремтів. Утримувати 10 с.)

- ,, Язичок – вітрило” (Висунути вузький язик. Тягнутися язиком почергово спочатку до носа, потім до підборіддя. Рот при цьому не закривати. Вправа проводиться під лічбу до 10 разів.)

- ,, Язичок – маятник” (Висунути вузький язик. Тягнутися язиком поперемінно праворуч – ліворуч. Рухати язиком з куточка рота в повільному темпі під лічбу. Виконати 10 разів.)

- ,, Язичок – кулька” (У закритому роті напружений язик натискає то на одну щоку, то на другу. Виконувати протягом 10с)

- ,, Парканчик” (Зуби зімкнені. Розтягти губи в усмішці, показуючи зуби. Утри­мувати 10с)

- ,,Струмочок” ( [ c-c-c-c-c-c-c-c] )

- ,, Літак” ( [у-у-у-у-у-у-у-у])

- ,, Бджілка” ( [ж-ж-ж-ж-ж])

- ,,Конячки(Присмоктати язик до піднебіння, клацнути язиком. Клацати повільно, сильно. Розтягувати під’язикову зв’язку. Виконати 10раз.)

- ,, Тигреня весь день ричить…” ( [р-р-р-р-р])

б)

Промовляння вивчених скоромовок.



  • Позмагаємось, хто швидше промовить вивчену скоромовку.

  • ( Відповіді учнів )

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Вивчимо нову скоромовку: ( Слайд 7 )

Мила митися не вміла,

Мила мило з рук не змила.



( Діти за вчителем повторюють скоромовку, вивчають)

  • Діти, скажіть, будь ласка, чиї вушка були найуважнішими, який звук частіше всього зустрічався у цій скоромовці?

  • Скажіть, а ви хотіли б дізнатися щось нове про цей звук?

ІV. Повідомлення теми і завдань уроку ( Слайд 8 )

  • Погляньте на малюнковий план уроку. Чим ми будемо сьогодні займатися?


(Будемо відгадувати загадки)

( будемо промовляти звуки, спілкуватися)
1. 2.

Будемо працювати із звуковими скриньками
3. 4.
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка