Класична гімназія ужгородської міської ради закарпатської області



Дата конвертації28.10.2018
Розмір3.93 Mb.
#55040
  • КЛАСИЧНА ГІМНАЗІЯ
  • УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

  • “Єдиний шлях, який веде до успіху - це діяльність” Григорій Сковорода
  • Наша гімназія:
  •        економічно приваблива
  • ( за рахунок фінансової самостійності і системного поповнення бюджету закладу шляхом залученням додаткових коштів)

Наша гімназія:

  •      науково і методично забезпечена
  • (за рахунок систематичної підтримки з боку методкабінету УО; ЗІППО; вищої школи; участі у міжнародних проектах; створення власних науково-дослідницьких лабораторій на базі предметних кафедр)
  • Приклад: стажування вчителів у Польщі, Німеччині.

Наша гімназія:

  •        конкурентоспроможна
  • (за рахунок створення якісної матеріально-технічної та
  • інформаційно-комунікаційної бази)
  • Приклад: оснащення закладу проекційно-мультимедійним обладнанням, технічне оснащення закладу
  • 2012 рік – золота медаль
  • у номінації
  • «Міжнародне співробітництво
  • закладів освіти і наукових установ»
  • 2014 рік – срібна медаль
  • у номінації
  • «Сучасні програми, інноваційні підходи та рішення для підвищення якості освіти»

Наша гімназія:

  •        психологічно комфортна
  • (за рахунок здійснення “політики” стимулювання, раціоналізації праці і зменшення “зайвого” перевантаження учнів і вчителів)
  • Приклад: зменшення кількості та тривалості різного роду нарад, семінарів, зборів, звітів тощо

Наша гімназія:

  •   інформаційно насичена
  • (за рахунок активного застосування учасниками навчально-виховного процесу різноманітних комп’ютерних та комунікаційних систем)
  • Приклад: використання електронних підручників, програм, інтернету, створення власної електронної продукції тощо.

Наша гімназія:

  •        інноваційно-технологічна
  • (за рахунок розробки, експериментування, апробації і системного запровадження інноваційних форм, методів і засобів навчання, виховання й управління)
  • Приклад: впровадження інтерактивних форм, методів, прийомів і засобів навчання у навчально-виховний процес

Наша гімназія:

  •      орієнтована на особистість
  • (за рахунок виявлення і подальшого розвитку особистісних якостей учасників навчально-виховного процесу та їх інтересів).
  • Приклад: реалізація програми “Обдарований учень”, врахування інтересів
  • учнів при формуванні навчальних планів тощо

Філософія гімназії Створення такого освітнього простору, у якому вільно розвиватимуться усі здібності дитини

  • Засновник навчального закладу - Ужгородська міська рада
  • (створена у 1994р. як процес відродження українських гімназій)
  • Гімназія - навчальний заклад ІІ-ІІІ ступеня

Загальні відомості про навчальний заклад …

  • На даний час функціонує 24 класи, у яких навчається 731 учень
  • 18 класів ІІ ступеня
  • 6 класів ІІІ ступеня
  • Навчання - однозмінне
  • Мова навчання - українська
  • Іноземні мови , що викладаються - англійська та німецька

Загальні відомості про навчальний заклад …

  • Будівля гімназії - 10 823 м2
  • 34 приміщення для навчання
  • 12 спеціалізованих кабінетів
  • 30 приміщень із мультимедійним проекційним обладнанням
  • 2 кабінети інформатики
  • 4 спортивні зали
  • Басейн
  • Музей
  • Бібліотека
  • Їдальня
  • Євроклуб

  • Функціонує електронна система ведення журналів та щоденників учнів
  • Функціонує електронна перепусткова система
  • Ефективно використовується:
  • мережа Інтернет
  • сайт навчального закладу
  • можливості ресурсу щоденник.ua
  • готова та власна мультимедійна продукція
  • Загальні відомості про навчальний заклад …

Педагогічний колектив

  • 63 вчителі
  • 1 заслужений вчитель
  • 51 вчитель вищої категорії
  • 32 учителів-методистів
  • 12 старших вчителів
  • 28 відмінників освіти України
  • 8 лауреатів ІІІ етапу конкурсу “ Учитель року ”

Адміністрація та колегіальні органи управляння

  • Директор гімназії - С.Роман
  • Заступник директора з НВР- Н.Мателешка
  • Заступник директора з НВР - Е.Чоповдя
  • Заступник директора з НВР- О.Лабик
  • Заступник директора з ВР- С.Дутко
  • Заступник директора з ГЧ -М.Калінченко
  • Рада гімназії - голова Ф.Брецко
  • Батьківська Рада – голова В.Химинець

Організація освітнього процесу Порядок прийому учнів на навчання

  • Відбір учнів на навчання на конкурсній основі
  • Після 4-го класу вступники складають комплексне конкурсне випробовування з української мови, математики та природознавства.

Організація освітнього процесу

  • Складено навчальний план за принципом підсилення профілю навчання :
  • Математичний напрям (математика , інформатика, економіка, фізика)
  • Природничий напрям (хімія, біологія,географія)
  • Гуманітарний напрям (історія, українська мова, іноземні мови)
  • Навчальний план передбачає поділ учнів на групи при вивченні профільних предметів
  • У варіативній складовій індивідуальні години та курси за вибором
  • ІІ ступінь навчання - допрофільна підготовка
  • Інтенсивний розвиток розумових і творчих здібностей учнів, формування у них
  • різних видів пізнавальної діяльності, накопиченої в соціальному досвіді людства
  • Педагогічні умови розвитку творчих здібностей і природніх задатків гімназистів
  • Електронні підручники,
  • комп’ютерні програми
  • Мультимедійні презентації
  • Розробка змісту процесу навчання, орієнтованого на творчий
  • розвиток гімназистів
  • Використання
  • сучасних педагогічних
  • технологій
  • Співпраця
  • вчителя та учнів
  • Дотримання
  • психологічно- комфортної атмосфери
  • Керування розвитком
  • творчих здібностей
  • гімназистів педагогічними
  • прийомами та засобами
  • Результат: підвищення рівня розвитку творчих здібностей та природніх задатків
  • Педагогічна модель розвитку творчих здібностей учнів

Організація освітнього процесу

  • З метою допрофільної освітньої підготовки
  • у 1-5 класах:
  • математичного напряму - запроваджено вивчення інформатики з 1 класу, також додаткові години математики;
  • філологічного напряму - запроваджено вивчення двох іноземних мов з 1 по 7 клас, а також додаткові години історії;
  • природничого напряму - запроваджено вивчення основ хімічних знань з 1 класу , а також додаткові години географії.

Удосконалення навчально-виховного процесу

  • Впровадження у навчальний процес інтерактивних форм і методів навчання
  • ( широко практикуються уроки -досліди, експерименти, захист проектів, ділові ігри, мета-план тощо)
  • Для проведення уроків у повній мірі
  • використовуються засоби ІКТ
  • Використання нестандартних форм та прийомів роботи на уроках
  • (асоціативне гроно, кольорові капелюшки, опорні схеми,ключові конспекти та ін.)

Організація навчально-виховної та методичної роботи

  • Провідною формою організації науково-методичної роботи у гімназії є предметні кафедри: 1)словесності (зав.кафедрою Вишневська М.М.)
  • 2) суспільно-гуманітарних дисциплін (зав.кафедрою Брецко Ф.Ф.)
  • 3) фізико-математичних дисциплін (зав.кафедрою Кіндюх Т.С.) 4) іноземних мов (зав.кафедрою Янкович Р.Я.) 5) хіміко-біологічних дисциплін (зав.кафедрою Кушнір Г.П.) 6) художньо-естетичних дисциплін (зав.кафедрою П`ятківський І.Я.) 7) фізкультури та спорту (зав.кафедрою Білик Л.) 8) класних керівників (Майор Л.П.)

Впровадження ІКТ

  • Широке використання електронних програмних засобів навчання
  • У навчальному закладі активно використовуються електронні програмні засоби на уроках української мови та літератури, світової літератури, математики, біології, хімії, фізики, географії, історії , екології.
  • Останнім часом популярним стало онлайн тестування

Методична та видавнича діяльність

  • Розробляються власні програми та підручники
  • Вчителями гімназії підготовлено до
  • друку понад 40 методичних видань та підручників (окремі мають гриф МОН України)
  • Видавнича діяльність серед учнів також активна (Дюрик К. 2013р.- переможець у конкурсі учнівської творчості, Малишка В.- 2014р.)

Науково - методична діяльність

  • Проблема пошуку нових шляхів удосконалення освітнього процесу залучила педагогів гімназії до участі у науково-дослідницькій роботі
  • Серед вчителів 5 працюють над дисертаціями на здобуття ступеня кандидат наук
  • 12 вчителів є викладачами у МАН
  • Продуктивно працюють творчі лабораторії вчителів:
  • «Школа інновацій», «Школа педагогічної ворчості»,
  • «Школа молодого вчителя»

Система роботи з обдарованими учнями

  • Налагоджено систему роботи та затверджено
  • програму роботи з обдарованими дітьми “Обдарована дитина”
  • У гімназії створено всі умови для підтримки інтелектуального, академічного, художнього , лідерського та спортивного типів обдарованості

Діагностика та виявлення індивідуальних особливостей учня

  • Результативність
  • письмових робіт
  • Урок
  • Учнівські олімпіади,
  • конкурси
  • Анкетування,
  • тестування
  • Бібліотека
  • Виховна робота
  • Рівень творчості, пізнавального інтересу,
  • нестандартне мислення
  • Інтелект, ерудиція, лексика, природні задатки
  • Неординарність підходів,
  • нестандартне мислення
  • Лідерські риси, неординарність, ерудиція,
  • об”єктивність самоаналізу
  • Визначення інтересів, допитливості
  • Рівень активності, ініціативності
  • Форми і методи
  • Структура організації роботи з обдарованими дітьми у навчально-виховному процесі
  • Конкурсні випробування вступників
  • УРОКИ
  • Факультативи
  • Курси за вибором
  • Індивідуальні заняття
  • Консультації
  • Олімпіади
  • МАН
  • Гуртки
  • Творчі конкурси
  • Турніри
  • Технологія інтерактивного навчання
  • Частково-пошукова діяльність
  • Особистісно-орієнтоване навчання
  • Профільне навчання
  • Проблемне навчання
  • Семестрово-залікове навчання
  • Технологія формування творчої особистості
  • Проектна технологія
  • Технологія життєтворчості особистості
  • Інформаційні технології
  • Розвивальне навчання
  • Технологія групової навчальної діяльності
  • Диференціація та індивідуалізація
  • Науково-дослідницька діяльність
  • Випереджуюче навчання
  • Захист наукових робіт
  • Навчальний екстернат
  • Довузівська підготовка
  • Стажування і педпрактика
  • Математичні бої
  • Аукціони знань
  • Науково-дослідні конкурси
  • Інтелект-шоу
  • Дискусії

Використання сучасних технологій

  • Мультимедійні уроки
  • Презентації
  • Віртуальні екскурсії
  • Інформаційні хвилинки
  • Участь в предметних олімпіадах
  • Робота над пошуковими роботами в МАН
  • Розробка дослідницьких тем в МАН
  • Розробка тематичних проектів
  • Створення презентацій
  • Індивідуально –
  • диференційоване
  • навчання
  • Здоров’я-
  • зберігаючі
  • Інформаційно-
  • комунікаційні
  • Проектно-
  • дослідницька
  • діяльність
  • Музикотерапія
  • Казкотерапія
  • Ігротерапія
  • Релакс

З метою розвитку та підтримки різноманітних типів обдарованості у гімназії функціонують:

  • З метою розвитку та підтримки різноманітних типів обдарованості у гімназії функціонують:
  • танцювальний колектив «Престиж»;
  • команда КВК;
  • учнівське наукове товариство «Пошук»;
  • євроклуб;
  • музей «Берегиня»;
  • щорічний інтелектуальний турнір «Інтелект року» на приз “Мудра сова”;
  • сучасний спортивний комплекс із басейном тощо.

СПІВРОБІТНИЦТВО ГІМНАЗІЇ З ПОЗАШКІЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ, ВУЗАМИ ТА ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ

  • Найкращі зразки співпраці з:
          • Люблінською гімназією № 9 (Польща )
          • спецшколою №19 з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва
          • навчальними закладами Дармштадту (Німеччина)
          • вищими навчальними закладами міста з метою профорієнтації учнів 7-их класів.
          • Результати співпраці:
          • Участь учнів та вчителів у Міжнародних проектах
          • Покращення матеріально-технічної бази гімназії
          • Підвищення фахового рівня вчителів та адміністрації
          • Впровадження нових прийомів навчання учнів

Каталог: wordpress -> wp-content -> uploads -> 2014
uploads -> Господарству
2014 -> Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів. Розробки сценаріїв виховних заходів
2014 -> Тематика школи, м/о класних керівників та тема самоосвіти, над якою буде працювати класний керівник Тематика школи
uploads -> Програма класичної гімназії Ужгородської міської ради Закарпатської області
2014 -> Збірник завдань з української мови, математики та природознавства за курс початкової школи


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка