- КЛАСИЧНА ГІМНАЗІЯ
- УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- “Єдиний шлях, який веде до успіху - це діяльність” Григорій Сковорода
- Наша гімназія:
- економічно приваблива
- ( за рахунок фінансової самостійності і системного поповнення бюджету закладу шляхом залученням додаткових коштів)
Наша гімназія: - науково і методично забезпечена
- (за рахунок систематичної підтримки з боку методкабінету УО; ЗІППО; вищої школи; участі у міжнародних проектах; створення власних науково-дослідницьких лабораторій на базі предметних кафедр)
- Приклад: стажування вчителів у Польщі, Німеччині.
Наша гімназія: - конкурентоспроможна
- (за рахунок створення якісної матеріально-технічної та
- інформаційно-комунікаційної бази)
- Приклад: оснащення закладу проекційно-мультимедійним обладнанням, технічне оснащення закладу
- 2012 рік – золота медаль
- у номінації
- «Міжнародне співробітництво
- закладів освіти і наукових установ»
- 2014 рік – срібна медаль
- у номінації
- «Сучасні програми, інноваційні підходи та рішення для підвищення якості освіти»
Наша гімназія: - психологічно комфортна
- (за рахунок здійснення “політики” стимулювання, раціоналізації праці і зменшення “зайвого” перевантаження учнів і вчителів)
- Приклад: зменшення кількості та тривалості різного роду нарад, семінарів, зборів, звітів тощо
Наша гімназія: - інформаційно насичена
- (за рахунок активного застосування учасниками навчально-виховного процесу різноманітних комп’ютерних та комунікаційних систем)
- Приклад: використання електронних підручників, програм, інтернету, створення власної електронної продукції тощо.
Наша гімназія: - інноваційно-технологічна
- (за рахунок розробки, експериментування, апробації і системного запровадження інноваційних форм, методів і засобів навчання, виховання й управління)
- Приклад: впровадження інтерактивних форм, методів, прийомів і засобів навчання у навчально-виховний процес
Наша гімназія: - орієнтована на особистість
- (за рахунок виявлення і подальшого розвитку особистісних якостей учасників навчально-виховного процесу та їх інтересів).
- Приклад: реалізація програми “Обдарований учень”, врахування інтересів
- учнів при формуванні навчальних планів тощо
Філософія гімназії Створення такого освітнього простору, у якому вільно розвиватимуться усі здібності дитини - Засновник навчального закладу - Ужгородська міська рада
- (створена у 1994р. як процес відродження українських гімназій)
- Гімназія - навчальний заклад ІІ-ІІІ ступеня
Загальні відомості про навчальний заклад … - На даний час функціонує 24 класи, у яких навчається 731 учень
- 18 класів ІІ ступеня
- 6 класів ІІІ ступеня
- Навчання - однозмінне
- Мова навчання - українська
- Іноземні мови , що викладаються - англійська та німецька
Загальні відомості про навчальний заклад … - Будівля гімназії - 10 823 м2
- 34 приміщення для навчання
- 12 спеціалізованих кабінетів
- 30 приміщень із мультимедійним проекційним обладнанням
- 2 кабінети інформатики
- 4 спортивні зали
- Басейн
- Музей
- Бібліотека
- Їдальня
- Євроклуб
- Функціонує електронна система ведення журналів та щоденників учнів
- Функціонує електронна перепусткова система
- Ефективно використовується:
- мережа Інтернет
- сайт навчального закладу
- можливості ресурсу щоденник.ua
- готова та власна мультимедійна продукція
-
- Загальні відомості про навчальний заклад …
Педагогічний колектив - 63 вчителі
- 1 заслужений вчитель
- 51 вчитель вищої категорії
- 32 учителів-методистів
- 12 старших вчителів
- 28 відмінників освіти України
- 8 лауреатів ІІІ етапу конкурсу “ Учитель року ”
Адміністрація та колегіальні органи управляння - Директор гімназії - С.Роман
- Заступник директора з НВР- Н.Мателешка
- Заступник директора з НВР - Е.Чоповдя
- Заступник директора з НВР- О.Лабик
- Заступник директора з ВР- С.Дутко
- Заступник директора з ГЧ -М.Калінченко
- Рада гімназії - голова Ф.Брецко
- Батьківська Рада – голова В.Химинець
Організація освітнього процесу Порядок прийому учнів на навчання - Відбір учнів на навчання на конкурсній основі
- Після 4-го класу вступники складають комплексне конкурсне випробовування з української мови, математики та природознавства.
Організація освітнього процесу - Складено навчальний план за принципом підсилення профілю навчання :
- Математичний напрям (математика , інформатика, економіка, фізика)
- Природничий напрям (хімія, біологія,географія)
- Гуманітарний напрям (історія, українська мова, іноземні мови)
- Навчальний план передбачає поділ учнів на групи при вивченні профільних предметів
- У варіативній складовій індивідуальні години та курси за вибором
- ІІ ступінь навчання - допрофільна підготовка
- Інтенсивний розвиток розумових і творчих здібностей учнів, формування у них
- різних видів пізнавальної діяльності, накопиченої в соціальному досвіді людства
- Педагогічні умови розвитку творчих здібностей і природніх задатків гімназистів
- Електронні підручники,
- комп’ютерні програми
- Мультимедійні презентації
- Розробка змісту процесу навчання, орієнтованого на творчий
- розвиток гімназистів
- Використання
- сучасних педагогічних
- технологій
- Співпраця
- вчителя та учнів
- Дотримання
- психологічно- комфортної атмосфери
- Керування розвитком
- творчих здібностей
- гімназистів педагогічними
- прийомами та засобами
- Результат: підвищення рівня розвитку творчих здібностей та природніх задатків
- Педагогічна модель розвитку творчих здібностей учнів
Організація освітнього процесу - З метою допрофільної освітньої підготовки
- у 1-5 класах:
- математичного напряму - запроваджено вивчення інформатики з 1 класу, також додаткові години математики;
- філологічного напряму - запроваджено вивчення двох іноземних мов з 1 по 7 клас, а також додаткові години історії;
- природничого напряму - запроваджено вивчення основ хімічних знань з 1 класу , а також додаткові години географії.
- Впровадження у навчальний процес інтерактивних форм і методів навчання
- ( широко практикуються уроки -досліди, експерименти, захист проектів, ділові ігри, мета-план тощо)
- Для проведення уроків у повній мірі
- використовуються засоби ІКТ
- Використання нестандартних форм та прийомів роботи на уроках
- (асоціативне гроно, кольорові капелюшки, опорні схеми,ключові конспекти та ін.)
Організація навчально-виховної та методичної роботи - Провідною формою організації науково-методичної роботи у гімназії є предметні кафедри: 1)словесності (зав.кафедрою Вишневська М.М.)
- 2) суспільно-гуманітарних дисциплін (зав.кафедрою Брецко Ф.Ф.)
- 3) фізико-математичних дисциплін (зав.кафедрою Кіндюх Т.С.) 4) іноземних мов (зав.кафедрою Янкович Р.Я.) 5) хіміко-біологічних дисциплін (зав.кафедрою Кушнір Г.П.) 6) художньо-естетичних дисциплін (зав.кафедрою П`ятківський І.Я.) 7) фізкультури та спорту (зав.кафедрою Білик Л.) 8) класних керівників (Майор Л.П.)
Впровадження ІКТ - Широке використання електронних програмних засобів навчання
- У навчальному закладі активно використовуються електронні програмні засоби на уроках української мови та літератури, світової літератури, математики, біології, хімії, фізики, географії, історії , екології.
- Останнім часом популярним стало онлайн тестування
Методична та видавнича діяльність - Розробляються власні програми та підручники
- Вчителями гімназії підготовлено до
- друку понад 40 методичних видань та підручників (окремі мають гриф МОН України)
- Видавнича діяльність серед учнів також активна (Дюрик К. 2013р.- переможець у конкурсі учнівської творчості, Малишка В.- 2014р.)
Науково - методична діяльність - Проблема пошуку нових шляхів удосконалення освітнього процесу залучила педагогів гімназії до участі у науково-дослідницькій роботі
- Серед вчителів 5 працюють над дисертаціями на здобуття ступеня кандидат наук
- 12 вчителів є викладачами у МАН
- Продуктивно працюють творчі лабораторії вчителів:
- «Школа інновацій», «Школа педагогічної ворчості»,
- «Школа молодого вчителя»
Система роботи з обдарованими учнями - Налагоджено систему роботи та затверджено
- програму роботи з обдарованими дітьми “Обдарована дитина”
- У гімназії створено всі умови для підтримки інтелектуального, академічного, художнього , лідерського та спортивного типів обдарованості
Діагностика та виявлення індивідуальних особливостей учня - Результативність
- письмових робіт
- Учнівські олімпіади,
- конкурси
- Рівень творчості, пізнавального інтересу,
- нестандартне мислення
- Інтелект, ерудиція, лексика, природні задатки
- Неординарність підходів,
- нестандартне мислення
-
- Лідерські риси, неординарність, ерудиція,
- об”єктивність самоаналізу
- Визначення інтересів, допитливості
- Рівень активності, ініціативності
- Структура організації роботи з обдарованими дітьми у навчально-виховному процесі
- Конкурсні випробування вступників
- Технологія інтерактивного навчання
- Частково-пошукова діяльність
- Особистісно-орієнтоване навчання
- Семестрово-залікове навчання
- Технологія формування творчої особистості
- Технологія життєтворчості особистості
- Технологія групової навчальної діяльності
- Диференціація та індивідуалізація
- Науково-дослідницька діяльність
- Науково-дослідні конкурси
Використання сучасних технологій - Мультимедійні уроки
- Презентації
- Віртуальні екскурсії
- Інформаційні хвилинки
- Участь в предметних олімпіадах
- Робота над пошуковими роботами в МАН
- Розробка дослідницьких тем в МАН
- Розробка тематичних проектів
- Створення презентацій
- Індивідуально –
- диференційоване
- навчання
- Інформаційно-
- комунікаційні
- Проектно-
- дослідницька
- діяльність
- Музикотерапія
- Казкотерапія
- Ігротерапія
- Релакс
З метою розвитку та підтримки різноманітних типів обдарованості у гімназії функціонують: - З метою розвитку та підтримки різноманітних типів обдарованості у гімназії функціонують:
- танцювальний колектив «Престиж»;
- команда КВК;
- учнівське наукове товариство «Пошук»;
- євроклуб;
- музей «Берегиня»;
- щорічний інтелектуальний турнір «Інтелект року» на приз “Мудра сова”;
- сучасний спортивний комплекс із басейном тощо.
СПІВРОБІТНИЦТВО ГІМНАЗІЇ З ПОЗАШКІЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ, ВУЗАМИ ТА ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ - Найкращі зразки співпраці з:
- Люблінською гімназією № 9 (Польща )
- спецшколою №19 з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва
- навчальними закладами Дармштадту (Німеччина)
- вищими навчальними закладами міста з метою профорієнтації учнів 7-их класів.
- Результати співпраці:
- Участь учнів та вчителів у Міжнародних проектах
- Покращення матеріально-технічної бази гімназії
- Підвищення фахового рівня вчителів та адміністрації
- Впровадження нових прийомів навчання учнів
Поділіться з Вашими друзьями: |