Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа №25» Кам’янської міської ради



Скачати 96.44 Kb.
Дата конвертації12.12.2018
Розмір96.44 Kb.

Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа №25» Кам’янської міської ради







Методичний посібник


«Декада початкової школи»

Запропонований матеріал допоможе вчителям початкових класів в організації та проведенні декади початкової школи. В рамках декади особлива увага приділяється патріотичному вихованню учнів, всебічному розвитку дитини. Наше завдання надати можливість кожному учневі розкрити свої здібності. Підготували посібник: Антонова Н.М., Бондарь О.М., Любімцева Н.П.




ПЛАН ДЕКАДИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ



Вівторок

День моєї країни

  • Відкриття Декади початкової школи

«Ми - нащадки козацького роду»

  • Флешмоб «Одягни вишиванку»

  • Усний журнал «Історія козацтва»

  • Відкритий урок з математики в 4-А класі

Середа

День рідної мови

  • Парад каліграфії

  • Дайджест висловів про мову

Четвер

«День здоровя і спорту»

  • Парад спортсменів «Маленькі зірочки великого спорту»

  • «Веселі перегони»

  • Хіт-парад фізкультхвилинок

Пятниця

«День кмітливих і допитливих»

  • Відкритий урок з природознавства в 3-Б класі

  • Розгадування ребусів, кросвордів

Понеділок

«День творчості»

  • Танцювальний флешмоб

  • Колективна творча справа «Моя Барвінкова країна»

  • Оформлення виставки «Творимо дива своїми руками»

Вівторок

«День безпеки життєдіяльності»

  • Інсценізація «Це повинні знати діти»

  • Колективна творча справа «У світі дорожнього руху»

Середа

  • Відкритий урок з української мови в 4-Б класі

  • Бібліотечний урок «Неймовірні факти про Україну»

  • Засідання творчої групи вчителів, що працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України»

Четвер

  • Конкурс поезії українських авторів «Мовне намисто»

  • Мовні ігри «Мовні перлинки для кожної дитинки»



Пятниця

  • Фестиваль дитячої творчості

  • Закриття Декади початкової школи. Підведення підсумків


Математика

Відкритий урок

Клас: 4-А

Тема: Нумерація багатоцифрових чисел. Письмове ділення з перевіркою множення. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач.

Мета: вдосконалювати вміння читати і записувати багатоцифрові числа, повторити письмове ділення і множення.

Розвивати вміння перетворювати іменовані числа, логічне мислення, вміння розв’язувати задачі різними способами.

Виховувати інтерес до предмета, любов до своєї країни, культуру математичної мови.

Обладнання: презентація, підручник, зошит, картки.

Хід уроку


  1. Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок починаємо наш урок!

Всі працюйте дружно, жваво

Не шуміть і не дрімайте

Руку піднімати встигайте

З відповіддю не баріться

Добре, старанно учіться.

Щоб сказала я в кінці

В мене всі ви – молодці!



  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Слайд1 – тема уроку

Слайд 2 – план уроку

1.Математична розминка

2.Каліграфічна хвилинка.

3.Математиний диктант

4.Арифметичний блок

5. Блок розв’язування задач

6. Банк математичних цікавинок

7. Геометрична мозаїка.

8. Підсумок уроку.

Слайд 3 – потрібно знати.


  1. Нумерацію багатоцифрових чисел

  2. Прийоми ділення і множення

  3. Міри маси і довжини

  4. Назви компонентів дій.

Слайд 4 – повинні вміти

  • Читати, записувати, порівнювати багатоцифрові числа

  • Вміти перетворювати іменовані числа

  • Розв’язувати приклади і задачі

  1. Актуалізація опорних знань, вмінь та навичок.

1.Математична розминка.

Починаємо без зупинки з математичної розминки. Над якою темою ми працюємо? (нумерація багатоцифрових чисел)

Слайд 5 – завдання1. 970, 1103, 7203, 201417, 372511

Прочитайте багатоцифрові числа (ланцюжком 1 ряд)

Визначте скільки всього одиниць в числах (ланцюжком 2 ряд)?

Скільки всього десятків? (ланцюжком 3 ряд)

Скільки всього сотень?

Скільки всього тисяч?

Що означає цифра 1 в записи кожного з чисел і цифра 7 ?

Завдання2. Гра «Ланцюжок».

Хто найкращий математик за 1 хвилину.

200*7-500:3*10-1000:50*20

Завдання 3. «Мозковий штурм» (логічні задачі)


  1. Коваль підкував трійку коней, вбиваючи у кожну підкову по 2 цвяхи. Скільки цвяхів всього знадобиться?

  2. Сестра старша від брата на 17 років. На скільки вона буде старша через 9 років?

Виберіть правильну відповідь.

1. а) 24; б) 6; в) 12

2. а) 9; б) 17; в) 26

2. Каліграфічна хвилинка.

17 – це сьогоднішнє число. Пригадали правильний запис цих чисел (таблиці), каліграфічно їх записали. А далі, увага, складіть і запишіть всі можливі трицифрові числа, в записі яких є цифри 1 і 7.

(777, 111, 771, 117, 711, 177, 717, 171)


  1. Математичний диктант.

2 учні біля дошки працюють за картками .(м/д №237(1,2))

Учні першої групи (високий рівень) працюють самостійно і виконують завдання більшої складності з підручника №236 (1)

А всі працюють з вчителем:

Довжина кордону України – 6992 км.

В Україні 73000 річок. ( А які ви знаєте річки? Яка найбільша?)

Довжина Дніпра – 2201 км. (Дніпро - четверта річка по довжині і третя по площі басейну в Європі)

В Україні 20 000 озер.(Які ви знаєте озера? Яке найбільше? ) Ялпуг – найбільше природнє озеро в Україні, друге озеро в Європі.

Найвища вершина Кримських гір

(Роман Кош) – 1545м.

Найвища вершина Карпатських гір (Говерла) - 2061м

Всі – самоперевірка по слайду. 1група - перевіряємо, зачітуємо відповіді

Яке правило порівняння чисел ви використали?

Біля дошки учнів перевіряють і оцінюють учні-консультанти.


  1. Банк математичних цікавинок

Це цікаво! (У світі цікавих чисел)

Існують числа,які не змінюються, якщо іх перевернути; це числа- паліндроми

Візьми число -619

Переверни його -916

Додай обидва числа -1535

Переверни суму - 5351

Додай останні два числа – 6886

Результат - число-паліндром

Фізкультхвилинка.


  1. Розвиток математичних знань.

1.Повторення письмового ділення з перевіркою множенням.

Гра «Закінчи речення»

Повторимо алгоритм письмового ділення


  • Визначаємо перше….(неповне ділене)

  • Визначаємо кількість….(цифри частки)

  • Підбираємо …. (цифри частки і перевіряємо їх)

№240

Перший, другий приклад – коментоване письмо біля дошки з поясненням. Третій, четвертий приклад – самостійно.

Перевіряємо свої вміння виконувати арифметичні дії при розв’язуванні задач.


  1. Робота над задачею.

Задача 1

Слайд 6. Складіть задачу за умовою.

I курінь – 355ч.

II курінь - ?, на 89ч.менше 874ч.

III курінь – ? ч.

Чи знаєте ви значення слова курінь? А де можна уточнити? (в тлумачному словнику)

Курінь – окрема частина запорізького війська. Січове військо поділялось на 88 куренів на чолі яких стояли отамани.

Як називалось помешкання козаків? (Запорізька січ)

А на якому острові воно знаходилось?

Якого числа в Україні відзначається день козацтва?

Визначте тип задачі. Проаналізуємо задачу від числових даних до запитання. Які способи розв’язання задач ми знаємо?

1 група – розв’язує виразом і складає обернені задачі усно.

Всі учні розв’язують діями з поясненням.

Слабим учням дається картка-допомога з планом розв’язання задач.

Перевірка розв’язання.

А щоб добрий зварити куліш треба знати які міри (маси), щоб зважити крупу. І обчислити відстань, пошити одяг треба добре знати які міри? Міри довжини.



  1. Дії над іменованими числами (завдання №239 по варіантах з наступною взаємоперевіркою)

Перевірили, що ми діти козацького роду і труднощі здолати вміємо. З завданнями справились. А тепер повернемося в сьогодення.

Зарядка для очей.



  1. Робота над задачею 2

Хто багато читає той багато знає. Які види читання ви знаєте?? Яка норма читання в 4 класі? Хто кращій читач в нашому класі?

Прочитайте умову і скажіть який це тип задачі.

Розгляньте вирази до розв’язання задачі і поясніть. Слайд 8

Задача 2. Порівняти

(200-80)*5 200*5-80*5

Обчисліть вирази по варіантах. Порівняємо відповіді. Який спосіб розв’язання раціональний.

Ми розв’язали задачу про читання. А читаючи, ми зустрічаємо правильні вислови із помилками.

На уроках інформатики ви часто зустрічались з поняттям «висловлювання»

Які бувають висловлювання?


  1. «Зроби правильний вибір»

1.Квадрат – це прямокутник, у якого всі сторони рівні.

2.Щоб знайти частину від числа треба помножити

3.Щоб знайти периметр прямокутника достатньо знати тільки ширину.

4.Числа при діленні називаються частка, ділене, дільник.

5.Найменше чотирицифрове число більше від найбільшого трицифрового.

6.Пряма лінія має початок і кінець.

7.Високосний рік буває один раз на чотири роки.

8.Від перестановки доданків сума змінюється.

9.Доба має 23 години.

10.Периметр – це сума довжин всіх сторін многокутника.



Робота в парах. Перечитавши уважно зміст висловлювань разом, вам необхідно визначити і записати в зошит номери висловлювань, які на вашу думку є істинними.

  1. Геометрична мозаїка.

Який із малюнків є фігурою, для креслення якої достатньо знати довжину однієї сторони?



  1. Домашнє завдання.

Завдання 244; 245 (с.39)

  1. Підсумок уроку

Метод «Мікрофон» .

Закінчи речення:

На уроці навчився (лась) …

Мені сподобалось найбільше…

Труднощі виникли при….

Завдяки своїм знанням і умінням ми чудово справились із завданням уроку. Молодці!



Українська мова

Відкритий урок

Клас: 4-Б

Тема: Особливості змісту та побудови есе. Складання есе з допомогою вчителя.



Мета: ознайомити з новим видом тексту – есе, його структурою і побудовою, вчити розрізняти жанр есе від інших текстів; вчити складати есе на задану тему; розвивати вміння висловлювати свою думку, обґрунтовувати її, виражати своє ставлення до предмета висловлювання, виховувати любов до близьких, співчуття, милосердя .

Обладнання: презентація, таблиці, картки з текстами, кольорові сердечка.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку. БЖД під час уроку.

ІІ. Оголошення теми уроку

- Сьогодні ми з вами згадаємо,  що означає слово есе, з яких частин складається есе, познайомимося з основними ознаками та будовою  есе,  будемо вчитися складати есе на задану тему.

ІІІ. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу


  1. Актуалізація навчальних досягнень та життєвого досвіду учнів. Повідомлення про есе.

Есе – це начерк, міні-твір, невеликий за обсягом, в якому є висловлення власної думки про любий предмет, своїх відчуттів, ставлення до світу.

Есе – невеликий за обсягом твір, у якому автор висловлює власні думки та враження з конкретного питання. В перекладі з французької це слово означає «спроба, проба, досвід начерк».

Отже, есе – це текст, у якому висловлено розмірковування (думки автора) про якийсь предмет, подію, вчинок, власні почуття.



  • Поміркуйте, для чого нам потрібно вчитись складати такі тексти?

(Ми повинні вміти грамотно висловлювати свої думки, аргументувати їх, відстоювати власну позицію)

  1. Ознаки, будова есе. Складові частини ЕСЕ. Порівняння текстів та есе.

  • Які ж ознаки відрізняють ЕСЕ від інших текстів?

  1. Невеликий обсяг.

  2. Викликає емоції.

  3. Автор висловлює власні думки.

  4. Зміст зрозумілий.

  5. Есе мотивує.

  • Давайте розглянемо складові частини ЕСЕ.

Вступ, основна частина, висновок.

Будову чого нагадує? Тексту (зачин, основна частина, кінцівка)

Які види текстів ми знаємо ( розповідь, опис, міркування)

Есе ближче до тексту-міркування.

Текст міркування містить: твердження, доказ, висновок

Есе: думки, здогади; нічого не доводиться, висновок не обов’язковий.


3. Робота з текстами.

- Попрацюємо з текстами, що є у вас на партах. Прочитаємо їх.

(діти вголос читають)

Порівняйте їх? Що у них спільного, а що їх різнить?


Текст 1. Біля нашої школи росте кучерявий клен. Учителька розповідала нам, що він ровесник школи. Його посадили тоді, коли школу збудували, й перші учні переступили її поріг. З того часу минуло багато років. Клен бачив усіх учнів, які навчались у школі. Він і сьогодні щоранку зустрічає школярів, бажає їм успішного дня. А після уроків проводжає їх додому. Шкільний клен – свідок усіх шкільних подій
Текст 2. Клен коло школи аж палахкотів. Це осінь запалила його вогняними кольорами. Яких тільки відтінків не було на ньому. І блідо-жовтий, і насичений золотистий, і яскраво-помаранчевий, і багряний, і бордовий. А між ними деінде ще ховався зелений колір літа. Час від часу з кленового полум’я, ніби іскри, відривались зіркоподібні листочки й падали додолу. У цю мить клен нагадував великий бенгальський вогонь.
Текст 3. Я поверталася зі школи додому. Проходила біля кучерявого клена. Раптом переді мною закружляв жовтий кленовий листок. Я зловила його й подумала – напевно це клен зробив мені подарунок. А чому? Можливо, щоб підняти мій настрій. А може хотів нагадати про осінь. Чи захотілося клену, щоб я звернула увагу на його красу. А може просто в ту мить, коли я проходила під кленом, вітер зірвав з нього листок, і він випадково потрапив до моїх рук. Але, як би там не було, я зраділа такому подарунку.
- Поміркуйте, який текст віднесемо до есе? Поясніть чому?

- Сьогодні ми спробуємо скласти власне есе на запропоновану тему.




  1. Визначення теми есе. Прийом «Кубування»

  • Бачу у ваших очах запитання: про що будемо писати есе? Допоможе знайти відповідь куб.

  • Працюватимемо в групах. Об’єднайтесь в групи. Пам’ятайте про злагоджену роботу групи, уміння вислухати кожного. Домовтесь, хто буде робити записи.. Я озвучу шість підказок. Ваше завдання: здогадатися , про що йдеться, і свої припущення записати.

1 підказка: Життєвонеобхідний орган у тварин і людей.

2 підказка. Порожнистий орган тіла людини у вигляді мішечка

3 підказка. Центральний орган кровоносної системи.

4 підказка. Своїми ритмічними скороченнями забезпечує кровообіг

5 підказка. Цей орган працює невпинно 24 год на добу протягом всього життя.

6 підказка. Його порівнюють із двигуном.



  • Отже, ми складемо есе на тему «Моє серце».

  1. Правила написання есе.

  • Для написання есе потрібно пройти 4 етапи:

1 етап – збір інформації за проблемою

2 етап - аналіз інформації

3 етап – виявлення власної точки зору

4 етап – викладання власної думки



  1. Збір інформації.

Де її можна отримати? Хто ж герої Есе? В нашому випадку серце – це предмет.

Починаємо збирати інформацію

1) Створення асоціативного куща

- Поміркуйте, навіщо людині серце?

- Яким може бути серце в людини? Доберіть відповідні прикметники і поясніть свою відповідь. (діти записують на дошці асоціативний кущ : в центрі слово «серце», навколо записують відповідні прикметники: добре, золоте, чуйне, велике тощо)

- В залежності від того, які почуття володіють серцем, людина може бути доброю чи злою, співчутливою чи байдужою. Кажуть, треба жити серцем, адже, воно вміє бачити і говорити.

А зараз пропоную вам вправу

2) Вправа «Ми – художники»

- А тепер уявіть себе художниками. Один із засобів, які вони використовують, є колір. Ознайомтесь із інформацією про деякі кольори ( робота в парах з картками)

Білий – відкритість

Чорний – депресія

Сірий – смуток

Червоний – наполегливість

Рожевий – дружелюбність

Коричневий – надійність

Жовтий – радість життя

- Які кольори ви б використали, щоб намалювати своє серце? Обґрунтуйте свою думку.

(Діти на дошці на символічне серце прикріплюють малі сердечка певних кольорів)

5. Аналіз інформації

- Послухайте начерк про серце однієї дитини.

Моє серце

Серце у мене велике. Воно різнокольорове . Шматочок жовтого, тому що я добрий. Шматочок сірого, тому що іноді буваю сумним. А ще воно яскраве, бо я дуже люблю життя та своїх близьких.

6.Виявлення власної точки зору

- А тепер скажіть, а що живе у ваших серцях, висловіть свою точку зору.

- Закінчувати есе потрібно висновком, він повинен починатися словами:  я впевнений( впевнена), переконаний( переконана)

( кріплю на дошку):

я       впевнений (впевнена), що …..

я переконаний( переконана), що ….

Етапи написання ЕСЕ ми розібрали. Давайте перепочинемо.
Фізкультхвилинка
Сідаємо. Повертаємося до уроку.


  1. Що ж необхідно пам’ятати , коли пишемо ЕСЕ?

Правило №1 «Все поступово»: тема, мета, сюжет, власні почуття, власна думка

Правило №2 «Використовуйте різні інгредієнти»

Емоції, інтрига, динаміка, «розумняшки»

Правило №3

Почніть писати просто зараз

7. Викладання власної точки зору

Самостійна робота – запис есе просто почнемо писати Моє серце

IV. Узагальнення й систематизація отриманих знань

Зачитування учнями записаних есе. Слухання текстів дітей. Редагування їх.  
V. Підсумок уроку. Домашнє завдання.
- Чи сподобався вам урок?

- Що вчилися писати на уроці?

- Що таке есе?

- Бажаю вам усім мати щире різнокольорове серце

Домашнє завдання. Написати есе на тему «Моя мама».

Природознавство

Відкритий урок

Клас: 3-Б

Тема: Чому ґрунти потребують охорони?
Мета: формувати уявлення про значення ґрунтів в природі та значення його для людей, про шляхи забруднення і руйнування ґрунту, про охорону і збереження ґрунту; розвивати логічне мислення;

виховувати бережливе ставлення до природних багатств.


Обладнання: підручник, зошит, таблиці, картки.
Хід уроку
І. Організація класу.

Любі діти!

У наш клас завітали гості щирі,

Привітайте в добрий час

Гостей усмішкою й миром.

Доброго дня Вам!

Доброго дня нам!

Доброго дня всій Україні!



Девіз уроку

Не махай на все рукою, не лінуйся- а учись. Бо чого навчишся в школі, знадобиться ще колись!
ІІ. Підсумок фенологічних спостережень.

  • Яка пора року зараз?

  • Який місяць, число?

  • Яка температура повітря була зранку?

  • Який стан неба?

  • Які зміни відбулися в природі за

останній тиждень?

ІІІ. Повторення пройденого матеріалу.

  1. Перевірка домашнього завдання «Мозковий штурм».

- Що таке ґрунт?

  • Які досліди допомогли дізнатися про склад ґрунту? (з опорою на таблиці)

  • Що таке перегній ?

  • Головна ознака ґрунту ?

  • Розкажіть, яким є значення ґрунту для рослин і тварин?

  1. Міні проект « Роль живих організмів в утворенні ґрунту! Хто живе у ґрунті? »

  2. Індивідуальна робота на картках ( тести).

Тести

1.Від чого залежить родючість ґрунту?

а) від повітря;

Б) від перегною;

В) від глини.

2. Якого кольору родючий шар ґрунту?

А) червоного;

Б) чорного;

В) жовтого.

3. Що не входить до складу ґрунту?

А) каміння;

Б) перегній;

В) повітря.

4. Що отримують рослини із ґрунту?

А) залишки рослин і тварин;

Б) повітря, воду, мінеральні солі;

В) бактерії та мікроби.

5. Шар землі, на якому ростуть рослини?

А) ґрунт;

Б) пісок;

В) глина.

6. Мешканці ґрунту?

А) ведмеді, лисиці, зайці;

Б) кроти, дощові черв’ячки, мурахи;

В) орли, голуби, синиці.
ІV. Актуалізація опорних знань.

Ви ,напевно ,чули вислів «родючий ґрунт». Як ви його розумієте?( Відповіді учнів)

Родючий ґрунт – це такий, на якому добре ростуть рослини. Такий ґрунт містить багато перегною, воду і повітря. Найбільш родючим ґрунтом є чорнозем. В Україні багато родючих чорноземів.

Чи треба турбуватися про їх збереження?

Інтерактивна технологія навчання метод «Прес»

1. Позиція: «Я вважаю, що...»

2. Обґрунтування: «Тому що...»

3. Наприклад: «Наприклад...»

4. Висновок: «Отже, я вважаю...»
V. Мотивація навчальної діяльності і оголошення теми і мети уроку.
Вчитель:


  • Роз’єднайте слова: чомуґрунтипотребуютьохорони?

(Тема: Чому ґрунти потребують охорони? )

  • Яке значення мають ґрунти для людини?

  • Чому руйнуються ґрунти?

  • Як треба їх охороняти?

Про це ми дізнаємось на уроці.

Навчимося берегти ґрунти, адже це народне багатство.



Фізкультхвилинка « Райдуга»

VI. Вивчення нового матеріалу.

Вчитель: У сучасному світі при нинішній швидкості житті рідко хто замислюється про ґрунт нашої Землі. Люди звикли сприймати його як належне. Але ж без ґрунту не змогли б існувати, ні флора, ні фауна, ні людина. Природі знадобилися тисячі років, щоб створити звичний для нас ґрунт. Спершу планету покривала лише гірська порода. Вона з плином часу зазнала впливу зовнішніх природних факторів: мінералів, ерозії, дощу. До неї згодом додалися залишки рослин і мікроорганізмів, мертве дерево, опале листя, які додали до складу корисні елементи і поліпшили властивості ґрунту. Мінеральний склад так само не однаковий по всій поверхні Землі і залежить від багатьох геологічних причин. Головне значення ґрунту планети в тому, що вона передає через себе всі корисні елементи, необхідні для розвитку флори.

1.Робота за підручником. Ознайомлення зі статтею сторінка 55 – 58.

Вправа « Мікрофон»

Учні відповідають на запитання на с.58.

2.Гра « Так чи Ні»

Заходи по збереженню ґрунтів:



  • Ніколи не розпалюй багаття на ґрунтовій поверхні. ( так)

  • Спалюй стерню та опале листя. (ні)

  • Не використовуй хімічні речовини проти шкідників на ґрунті. (так)

  • Не викопуй зайвих ям під час відпочинку. ( так)

  • Закопуй сміття у ґрунт. ( ні)

  • Не використовуй хімічні речовини проти шкідників на ґрунті. (так)

3. Сценка « Цього робити не варто!»

  • Привіт, що робиш?

  • Привіт, сміття викидаю.

  • Стривай! А що там у тебе?(заглядає у пакет)

  • Навіщо пляшки викидаєш? Їх можна здати, гроші отримаєш. А старі журнали, кольорові календарі? Віднеси до школи, вчителі використають їх на роздатковий матеріал.

  • Ой, а це консервна бляшанка? Так з неї можна зробити гарний органайзер для твоїх олівців, фломастерів.

Ти б спочатку подумав, перш ніж щось викидати і засмічувати природу.

Ми маємо пам’ятати : природа не скатертина самобранка. Вона відкриває нам свої таємниці та скарбниці для нас з вами, для розуміння її мудрих законів .


Висновок: Чи знаєте ви що?...

Учень :Один сантиметр родючого ґрунту. Природа накопичує за 250-300 років.(якщо їй ніхто не заважає).

Гниє в ґрунті : папір- 2-3 роки, консервна банка – 50 років, поліетиленовий пакет – 200 років, скло – понад 1000 років.

VII. Закріплення і осмислення вивченого матеріалу.


  1. Робота в зошиті (сторінка 17 завдання 3,4) робота у парах.

  2. Робота у парах над прислів’ями.

Завдання: Склади прислів’я та поясни його значення ( деформоване прислів’я ):

багато хліба Багато снігу —



до хліба будеш близько Землі кланяйся низько,

VIII. Підсумок уроку.

  • Гра « П’ять речень»

Учні в п’яти реченнях формують засвоєні на уроці знання.

ІХ. Оцінювання знань.

Х. Домашнє завдання: стор. 55 -59 читати, скласти тести до параграфу
Каталог: doc -> files -> news -> 583
news -> Тема майстер-класу: використання хмарних технологій у навчанні англійської мови. Мета: Освітня
news -> Різноманітність плодів. Лабораторна робота №10 "Будова і різноманітність плодів."
news -> Учнівська конференція «Чорнобиль – біль і трагедія України» Мета
news -> План-конспект бінарного заняття гуртка „Mit Spa? (музичне виховання + німецька мова) 7 клас
news -> Чарівний олівець
news -> Програм а література ( російська та зарубіжна) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою
583 -> З англійської мови для учнів 3 9 класів Happy birthday
583 -> «Україна це ти»
583 -> Урок подорож (узагальнюючий) Мета уроку
583 -> Тема. Написання з великої букви кличок тварин

Скачати 96.44 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка