Конфлікт. Як залагодити конфлікт. Моделювання мирного розв’язання конфліктів з однолітками



Сторінка1/2
Дата конвертації02.12.2018
Розмір6.21 Mb.
  1   2
Смірнова Ірина Анатоліївна,

вчитель початкових класів

Уманської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів№5

ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради

Черкаської області

Урок – тренінг

Предмет: «Основи здоров’я» 3клас за підручником Гнатюк О.В.

Тема: Конфлікт. Як залагодити конфлікт. Моделювання мирного розв’язання конфліктів з однолітками



Мета: формування предметних компетентностей: ознайомити з поняттям «конфлікт», навчити учнів знаходити шляхи розв’язування конфліктних ситуацій, удосконалювати навички спілкування, розвивати уміння запобігати конфліктам, виховувати культуру спілкування, бажання творити добро;

ключових компетентостей: уміння вчитися:удосконалювати дотримання правил спілкування, володіння навичками самоконтролю; інформаційно – комунікативна: розвивати усне мовлення, учити аргументувати та відстоювати свою думку; здоров’язбережувальна: навчити дбайливо ставитися до свого здоров’я та оточуючих; соціальна: вміння працювати в парі, в групах, навчати конструктивного розв’язання конфліктів, доходити до спільного вирішення проблем.

Тип уроку: урок – тренінг

Міжпредметні зв’язки: українська мова, літературне читання, образотворче мистецтво, музичне мистецтво

Обладнання: презентація, макет дерева,малюнки яблук, чисті аркуші, відеоролики, картки, пазли, маска Яблука та Черв’ячка, підручник «Основи здоров’я» Гнатюк О.В.

Хід уроку

І. Вступна частина

1.Організаційний момент

Привітання вчителя

Весела пісенька дзвіночка

Покликала нас всіх на урок,

Я бачу ваші милі личка

І очі з безліччю думок.

Ми  помандруємо в світ чудовий,

Щоб міцні знання здобуть.

Тож кмітливість і увагу

З собою взяти не забудь.

2. Введення до тренінгу



Я всміхаюсь сонечку:
— Здрастуй, золоте! —
Я всміхаюсь квітоньці —
Хай вона цвіте!
Я всміхаюсь дощику:
— Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся —
Зичу їм добра!

3. Прийняття та обговорення правил тренінгу

На дошці правила тренінгу

● Говорити по черзі, а не всі водночас.

● Не перебивати того, хто говорить.

● Критикувати ідеї, а не особу, яка їх висловила.

● Дотримуватися «правила піднятої руки».

● Поважати всі висловлені думки.

● Заохочувати всіх однокласників до роботи.

5. Зворотній зв’язок

- Які правила спілкування ви знаєте?

- Чи допомагають вам правила спілкування у житті?

Вправа «Цілюще дерево»

Існує прислів’я «Дерево міцне корінням, а людина – знаннями»



Завдання: оздобити дерево чудотворними яблучками, на яких написати слова ввічливості.

слова ввічливості



Ввічливих слів не одне і не два,

Знай, пам’ятай ці чудо – слова!

  • Молодці, ви гарно справилися з цим завданням. Яблука – плоди дерева. Крім чудового смаку яблука володіють дуже корисними і цілющими (лікувальними) властивостями. Яблука самий звичний фрукт в нашій країні і дуже приємно, що саме яблука вкрай корисні й необхідні для нашого здоров'я. Корисні і лікувальні властивості яблук пояснюються їх цілющим складом. У яблуках містяться вітаміни С, В1, В2, Р, Е, каротин, калій, залізо, марганець, кальцій, пектини, цукри, органічні кислоти. Отже, ми отримали заряд енергії здоров’я і з новими силами продовжуємо наш урок.

- Які ж «чарівні слова» ви знаєте?
6. Вправа «Очікування»

- Чого ви очікуєте від сьогоднішнього спілкування?



ІІ. Основна частина

1.Створення проблемної ситуації

Каталог: doc -> files -> news -> 592
news -> Тема майстер-класу: використання хмарних технологій у навчанні англійської мови. Мета: Освітня
news -> Різноманітність плодів. Лабораторна робота №10 "Будова і різноманітність плодів."
news -> Учнівська конференція «Чорнобиль – біль і трагедія України» Мета
news -> План-конспект бінарного заняття гуртка „Mit Spa? (музичне виховання + німецька мова) 7 клас
news -> Чарівний олівець
news -> Програм а література ( російська та зарубіжна) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою
592 -> Іменники синоніми,іменники-антоніми багатозначність окремих іменників. Пряме і переносне значення іменників
592 -> Дремін микола ілліч вчитель хореографії нвк №36, м. Каменське, Дніпропетровської обл. Методичні поради вчителям хореографії по організації свята бального танцю у школі


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка