Конкурси 2015 Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» Міжнародний природничий конкурс



Сторінка1/24
Дата конвертації09.06.2017
Розмір5.08 Mb.
#22055
ТипКонкурс
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   24
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ОРГКОМІТЕТИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ КОНКУРСІВ

IНФОРМАЦIЙНО-АНАЛІТИЧНІ МАТЕРІАЛИ
Інтелектуальні конкурси – 2015

Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»

Міжнародний природничий конкурс «Колосок»

Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня»

Міжнародний конкурс з інформатики «Бобер»


у діаграмах і таблицях

Львів – 2015

Відповідальні

за випуск:



О. Небожук, директор департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації;

С. Книшик, начальник управління департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації.


Матеріали

підготували:



М.Зелез, фахівець ІІ категорії ресурсного центру матеріальних фондів при департаменті освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, координатор Міжнародних конкурсів: математичного «Кенгуру» та інформатики «Бобер», Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» у Львівській області;

А.Добосевич, координатор Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» в Україні, учитель математики Львівського фізико-математичного ліцею-інтернату при Національному університеті імені Івана Франка;

Д.Біда, координатор Міжнародного інтерактивного природничого конкурсу «КОЛОСОК» в Україні і Львівській області, Заслужений учитель України, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;

В.Алексейчук, координатор Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» в Україні, Заслужений учитель України, учитель фізики Львівського фізико-математичного ліцею-інтернату при Національному університеті імені Івана Франка;

Р. Шпакович, координатор Міжнародного конкурсу з інформатики «Бобер» в Україні, учитель інформатики Львівського фізико-математичного ліцею-інтернату при Національному університеті імені Івана Франка.




Комп’ютерний набір

і макетування:



М.Зелез, фахівець ІІ категорії ресурсного центру матеріальних фондів при департаменті освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, координатор Міжнародних конкурсів: математичного «Кенгуру» та інформатики «Бобер», Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» у Львівській області.

Адреса: м. Львів, вул. Просвіти, 4а





Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»;

Міжнародний інтерактивний природничий конкурс «КОЛОСОК»;

Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня»;

Міжнародний конкурс з інформатики «Бобер».




Департамент освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації

З М І С Т

1.

Вступ. Зведені підсумки інтелектуальних конкурсів …

4

2.

Підсумки Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» …………………………………………………...


7


3.


Підсумки Міжнародного інтерактивного природничого конкурсу «Колосок» ……………………..


24


4.

Підсумки Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня»…………………………………………………….


43


5.

Підсумки Міжнародного конкурсу з інформатики «Бобер» ……………………………………………………...


57


6.

Про координаторів та терміни проведення конкурсів

72


В С Т У П

Розвиток пізнавальних, творчих, інтелектуальних здібностей школярів

 

 



Пріоритетним завданням навчально-виховного процесу в сучасній школі є всебічний розвиток школярів, зокрема інтелектуального і творчого потенціалу особистості, яка могла б гідно представляти себе, свою націю, свій народ, мову у світовій цивілізації.

Завдання щодо виховання людей із високим творчим потенціалом постає не лише як актуальна проблема сучасної педагогічної науки та практики, але і як соціальна необхідність.

Життя доводить, що в складних умовах, які постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина інтелектуальна, творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нових ідей, задумів, підходів та рішень. Це людина, яка володіє певним переліком якостей, а саме: рішучістю, вмінням не зупинятися на досягнутому, сміливістю мислення.

Головна мета школи – дати можливість виявити й розвинути інтелектуальні та творчі сили дитини, яка в майбутньому має бути успішною. Нова школа – школа творчості та успіху.

Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших…

В.О.Сухомлинський

Завдання вчителя – створити умови для утвердження атмосфери творчості, допомогти учневі знайти себе в житті, а навчально-виховну діяльність спрямовувати на створення такої системи співпраці, головна мета якої – максимальний розвиток інтелектуальних здібностей дитини.

У книзі «Сто порад учителю» В. Сухомлинський зауважив: «Немає абстрактного учня. Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягає в тому, щоб розкривати сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці...»




Кількість учнів, учасників інтелектуальних конкурсів («Кенгуру», «Колосок», «Левеня», «Бобер») у Львівській області в 2014-2015 н.р.

№ з/п

Назва конкурсу

К-сть /

Класи

%

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Разом

1

Міжнародний математичний конкурс "Кенгуру" (осінь)

К-сть

 

4214

4599

4332

4496

3981

 

 

 

 

 

21622

%

 

16,1

18,0

17,5

17,7

16,5

 

 

 

 

 

17,2

2

Міжнародний математичний конкурс "Кенгуру" (весна)

К-сть

 

3357

3409

3463

4273

3698

4017

3676

3433

1792

1305

32423

%

 

12,8

13,4

14,0

16,9

15,3

17,7

16,0

14,9

13,5

9,3

14,6

3

Міжнародний природничий конкурс "Колосок" (осінь)

К-сть

3332

5418

5697

5113

3726

3691

3340

2987

2667

1085

681

37737

%

12,3

20,7

22,4

20,7

14,7

15,3

14,8

13,0

11,6

8,2

4,9

15,2

4

Міжнародний природничий конкурс "Колосок" (весна)

К-сть

3074

3777

3619

3282

2634

2879

2625

2248

1784

806

280

27008

%

11,3

14,4

14,2

13,3

10,4

11,9

11,6

9,8

7,8

6,1

2,0

10,9

5

Всеукраїнський фізичний конкурс "Левеня"

К-сть

 

 

 

 

 

 

2020

2240

2130

1556

1056

9002

%

 

 

 

 

 

 

8,9

9,8

9,3

11,7

7,6

9,4

6

Міжнародний конкурс інформатики "Бобер"

К-сть

 

1055

1263

557

1813

1812

552

608

1184

803

992

10639

%

 

7,1

8,6

4,0

12,5

13,0

4,2

4,5

8,6

10,3

11,9

4,3




Частка залучення учнів у Міжнародні та Всеукраїнські інтелектуальні конкурси ("Кенгуру", "Колосок", "Левеня", Бобер")

у регіонах Львівської області у 2014/15 н.р.

Регіон області

Кенгуру-2014 (осінь)

Кенгуру-2015 (весна)

Колосок-2014 (осінь)

Колосок-2015 (весна)

Бобер-2014

Левеня-2015

Сер.показник

Галицький

29,5

25,2

19,9

13,1

10,6

15,6

19,0

Залізничний

18,7

20,7

15,2

12,1

5,2

22,5

15,7

Личаківський

22,8

19,0

20,0

16,2

7,6

8,4

15,7

Сихівський

21,6

18,4

19,9

13,0

4,2

18,2

15,9

Франківський

15,1

17,6

20,4

14,9

3,7

9,3

13,5

Шевченківський

17,4

14,9

27,2

24,4

6,4

10,6

16,8

Борислав

5,6

5,6

8,9

4,6

10,5

5,8

6,8

Дрогобич

0,0

4,0

7,6

4,1

1,3

8,5

4,3

Моршин

10,8

8,9

13,0

18,1

4,0

8,7

10,6

Новий Розділ

22,2

12,4

7,5

5,4

6,5

10,1

10,7

Самбір

15,9

6,2

12,7

7,8

1,5

8,9

8,8

Стрий

21,6

13,6

14,5

12,2

1,9

4,4

11,4

Трускавець

10,5

12,0

11,3

9,5

2,5

6,0

8,6

Червоноград

11,2

16,3

14,9

8,2

4,8

3,1

9,8

Бродівський

23,1

10,8

5,7

1,9

1,0

7,8

8,4

Буський

13,4

7,5

13,5

8,5

6,6

6,5

9,3

Городоцький

16,0

20,7

12,1

6,6

8,1

21,8

14,2

Дрогобицький

5,8

9,5

17,2

15,3

6,7

3,1

9,6

Жидачівський

23,9

15,7

13,2

7,5

0,3

7,4

11,3

Жовківський

14,5

12,2

12,0

10,2

3,0

8,5

10,1

Золочівський

17,8

20,4

13,1

9,4

9,8

7,2

12,9

Кам’янка-Бузький

24,4

20,3

17,1

17,2

2,9

23,6

17,6

Миколаївський

19,3

12,0

11,6

8,4

9,1

14,5

12,5

Мостиський

15,0

8,8

11,8

3,6

4,8

6,1

8,3

Перемишлянський

22,1

17,6

18,0

12,1

2,6

4,2

12,8

Пустомитівський

23,7

18,0

16,4

10,1

2,7

8,1

13,2

Радехівський

17,0

13,3

16,9

15,6

0,0

10,7

12,2

Самбірський

18,8

14,6

15,1

11,2

3,7

4,3

11,3

Сколівський

15,7

14,8

16,8

12,2

1,4

7,1

11,4

Сокальський

14,3

8,2

17,2

7,6

5,9

2,7

9,3

Старосамбірський

12,9

12,1

6,9

5,9

1,1

0,8

6,6

Стрийський

9,1

13,5

10,6

8,6

1,6

0,5

7,3

Турківський

13,2

15,6

22,4

18,7

1,2

6,3

12,9

Яворівський

22,2

13,5

9,6

4,5

2,3

8,3

10,1

В області

17,2

14,6

15,2

10,9

4,3

9,4

11,9



Результати участі учнів загальноосвітніх навчальних закладів регіонів України у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» в Україні у 2014-2015 навчальному році






«У величезному саду геометрії кожний може підібрати собі букет за смаком.»

(Д.Гільберт)
«Природа формує свої закони мовою математики.»

(Г.Галілей)
«Люди, що засвоїли великі принципи математики, мають на один орган чуття більше.»

(Ч.Дарвін)




Каталог: upload -> users files
users files -> Проблеми, які потребують розв’язання Централізація влади
users files -> План роботи кз лор «Червоноградська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів»
users files -> Аходи, пов′язані з 30-ми роковинами аварії на Чорнобильській аес
users files -> Основні завдання департаменту соціального захисту населення щодо забезпечення реалізації державної соціальної політики
users files -> М. Львів 15 січня 2016 року
users files -> Конкурси 2015 Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» Міжнародний природничий конкурс
users files -> День Незалежності України


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   24




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка