Конспект у року з німецької мови (другої іноземної мови) у 6 класі



Дата конвертації19.11.2018
Розмір26.3 Kb.
#65009
ТипКонспект
«Ich und meine Familie»

Конспект

уроку з німецької мови

(другої іноземної мови)

у 6 класі

Підготувала

вчитель німецької мови

А.О. Черкасова


Тема. Я та моя сім’я.

Цілі:

Практична: опрацювати лексику за темою, закріпити граматичний матеріал вживання присвійного займенника «dieser», удосконалювати навички аудіювання за допомогою прослуховування аудіо запису.

Освітня:активізувати навчальну діяльність учнів шляхом виконання різноманітних завдань.

Розвивальна: розвивати навички мовлення, мовної здогадки на базі засвоєння лексики, швидку мовну реакцію, пам'ять, логічне мислення.

Виховна: виховувати любов та повагу до членів своєї родини, почуття взаємоповаги у сім’ї.

Обладнання: підручник, записи пісень для початку, вірш для фонетичної зарядки, аудіо запис тексту та роздавальний матеріал для аудіювання, ноутбук,планшети, мобільні телефони, мультимедійний проектор, відеофільм, презентація до уроку.

Тип уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів.

Хід уроку.(Stundenverlauf)

Перед початком уроку звучить музика на німецькій мові для введення учнів в іншомовне середовище.



І. Початок уроку (Stundenbeginn)

1. Вітання (Begrüßung)

Guten Tag, liebe Kinder! Ich freue mich euch zu sehen.

Wie geht es euch (dir)?

Welcher Tag ist heute?

Welches Datum ist heute?

Wer fehlt ist heute?

Wie ist das Wetter heute?

2. Мотивація. (Stundenmotivation)

Подивіться на дошку та подумайте, про що буде наш сьогоднішній урок?

(Учні переглядають відео)

3. Тема та мета уроку.(Thema und Ziele)

Das Thema unserer Stunde lautet „Meine Familie”. Wir sprechen über unsere Familien. Da werden wir lesen, schreiben, einen Text hören, neue Grammatik lernen, über Familien erzählen.



4. Очикувані результати.

Діти, у вас на партах є пелюстки від квітки. Напишіть, будь ласка, чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку, що нового ви б хотіли дізнатися???Покладіть на кінець парти, а кінці уроку ми дізнаємося, чи справдилися ваші очикування?!



5. Фонетична зарядка. (Mundgymnastik)

Wir beginnen mit der Mundgуmnastik.

Hört zu und sprecht nach!

Guten Tag, ich heiße Uta

Uta heißt auch meine Mutter.

Meine Schwester heißt Konstanze,

sie kann singen, sie kann tanzen.

Meine Oma heißt Ruth,

sie ist lustig, sie ist gut.

Mein Vater heißt Ernst,

er ist klug, er ist ernst.

Mein Opa heißt Günter,

er ist sportlich, er ist munter.

ІІ. Основна частина уроку (Hauptteil der Stunde)

1. Wiederholung der Lexik

Kinder, jetzt wiederholen wir die Wörter zum Thema „Familie“

( Гра “ Сніговий ком”. Учні стають в коло, вчитель роздає учням слова для перекладу та гри)

Und jetzt spielen wir.

Давайте пограємо у гру. Хто любить грати на телефоні чи планшеті зааплодуйте у долоні! Візьміть будь ласка гаджети, які лежать у вас на партах, на робочому столі у вас є додаток ” Fun Easy Learn Deutsch“, відкрийте його та виконайте завдання. Після завершення оголосіть результати.

2. Контроль домашнього завдання (Kontrolle der Hausaufgabe)

Учні представляють проекти « Я та моя сім’я »



3. Активізація граматичного матеріалу (Arbeit an der Grammatik)

- повторення теоретичного матеріалу. Вживання вказівного займенника ”dieser “

- Dekliniert die Wörter: dieses Mädchen, diese Familie, dieser Opa, diese Eltern

- Übung:


1. Wir sehen (dieser Student) oft.

2. Sie liest (dieses Buch) gern.

3. Die Bibliotekarin gibt (dieser Leser) viele Zeitungen.

4. Sie hilft (dieser Student).

5. Du übersetzt (dieser Text) richtig.

6. Sie helfen (diese Frau) täglich.



4. Рухова зарядка.(Turnpause)

Wie die Vogel fliegen wir,

schwimmen gut wie ein Delfin,

wie ein Tiger ziehen wir uns,

springen hoch wie Kangurus,

Wir sind groß wie Elefant,

schreien laut wie ein Hahn,

wir sind stark wie die Giraffe,

und geschickt wie viele Affen,

dreh dick, Katze, rasch herum,

laufe schneller vor dem Hund.

5. Аудіювання (Hörverstehen)

Ihr habt schon die Wörter zum Thema wiederholt.

Jetzt hört aufmerksam den Text und ergänzt die Tabelle.

Hallo! Ich heiße Anna. Ich wohne in Deutschland, in Berlin. Ich bin 12 Jahre alt. Ich gehe in die Schule. Meine Familie ist klein. Ich habe eine Mutter und einen Vater. Meine Mutter ist 37 Jahre alt und mein Vater – 39. Die Mutter ist Lehrerin von Beruf. Sie arbeitet in der Schule. Mein Vater ist Manager und arbeitet in einer Firma.



Wer?

Alter

Wohnort

Wo lernt/arbeitet?





































ІІІ. Заключна частина уроку (Stundenschluss)

  1. Рефлексія (Reflexion)

Діти, чи справдилися ваші очикування, які ви на початку уроку писали на пелюстках? Якщо так, то підійдіть до дошки та прикріпіть пелюстку і тоді ми побачимо, яка гарна квітка утворилася.

  1. Підсумок уроку (Zusammenfassung)

Ihr habt heute aktiv gearbeitet. Wir haben heute über unsere Familien gesprochen. Ich bin mit eurer Arbeit sehr zufrieden.

Ihr bekommt folgende Noten…



  1. Домашнє завдання (Hausaufgabe)

Schreibt die Hausaufgabe auf!

Für das nächste Mal habt ihr Fotos von euren Verwandten zu bringen und Dialoge wie in Übung 4 auf der Seite 34 zu spielen.
Каталог: resources
resources -> 2: нова бібліотечна послуга: використання інформаційних технологій та інтернету в бібліотеці
resources -> Теми рефератів (доповідей) з основ екології
resources -> Міжнародне ціноутворення
resources -> Робоча програма навчальної дисципліни історія міжнародних відносин для студентів IV курсу історичного факультету
resources -> Робоча програма навчальної дисципліни «Історія Західної Європи І Північної Америки Нового часу. Перший період»
resources -> Рефератів з курсу «Українська мова за професійним спрямуванням»
resources -> Програма навчальної дисципліни Еволюційна психологія напрям 030102 психологія
resources -> Програма курсу «інтелектуальна свобода та доступність інформації в демократичному суспільстві. Етика бібліотечного працівника»
resources -> Основи здоров'Я 2 клас Посібник для вчителя


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка