Конспект уроку для 2 класу Допоможемо взимку птахам. Ліна Костенко «Синички на снігу». Анатолій Качан «Крихта хліба»



Сторінка1/4
Дата конвертації11.12.2018
Розмір1.22 Mb.
ТипКонспект
  1   2   3   4
Хворостівська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів

Конспект уроку

для 2 класу

Допоможемо взимку птахам.

Ліна Костенко «Синички на снігу».

Анатолій Качан «Крихта хліба».

Підготувала Гнатюк Н. М.

2011 – 2012 н. р.



Тема. Допоможемо птахам взимку. Ліна Костенко «Синички на снігу».

А. Качан «Крихта хліба».


Мета. Показати дітям, як важко пташкам жити під час суворої зими; викликати у них співчуття до птахів, бажання допомогти їм взимку, навчати використовувати під час читання текстів засоби виразності: міміку, інтонації суму, болю, тривоги, співчуття, задоволення; розвивати мовлення учнів; розвивати творчі здібності учнів.

Тип уроку: закріплення і застосування знань, умінь і навичок.

Форма проведення: урок презентація проекту з елементами драматизації.


Вирій

Намлілись

Лісосмуга

Ожеледь


16 грудня

Класна робота

Допоможемо птахам взимку.

Ліна Костенко «Синички на снігу». Качан «Крихта хліба».


Синиці голодом намлілись –

Така зима, така зима!..

Оце б у вирій полетіли, -

Так батьківщини ж там нема.



Ціні-ціні-зіні-зі!

Не боюся я зими.

Цісе-цісе-цісі –ца!

Не лякай мене, зима!

Сі-сі-чир, вії сай!

Я не кину рідний край!

Обладнання. Презентація проекту «Синичка мала, а користі багато приносить» на електронних носіях, плакат-послання, проект «Синичка мала, а користі багато приносить» у паперовому вигляді, годівнички, зображення різних людей, картинки до пояснення значення слів, маски синичок,ТЗН.

Картинки до

словникової роботи

Зображення різних людей

прикріплені над дошкою
Плакат-послання

на зворотній стороні

дошки


Дорогі діти, сьогодні до нас на урок завітало дуже багато гостей. Давайте ми з вами привітаємося і побажаємо всім присутнім доброго дня і незабутніх вражень.(Діти повертаються до присутніх і вітаються.)

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

Руку гарно піднімати,

Чітко влад відповідати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Тож гаразд часу не гаймо

Наш урок розпочинаймо.
Вчитель. На дошці записана пісенька. Послухайте її і подумайте, якій тваринці може належати така пісенька.

Ціні-ціні-зіні-зі!

Не боюся я зими.

Цісе-цісе-цісі-ца!

Не лякай мене зима.

Сі-сі-чир, фіа-сай!

Я не кину рідний край.

- Прочитайте тихенько цю пісеньку. (Діти читають). З яким настроєм вам хочеться читати пісеньку синички?

- Тепер спробуємо її прочитати разом.

(Читання пісеньки у різних темпах.)





- Діти, давайте розшифруємо записи на цій телеграмі. Спочатку потрібно скласти слова, що записані на жолудях, далі розшифрувати записи на хмаринках, і, насамкінець, спробуйте прочитати записане слово на ялинках.

(На таблиці записане речення: «Зробіть нам годівниці».)


  • Цікаво, хто б це міг залишити нам таке повідомлення?

(З’являються дві синички.)

- Це ми вам відіслали таке повідомлення.


Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка