Конспект виховної години в 5-му класі за темою : «мої захоплення, мої уподобання…»



Дата конвертації06.11.2018
Розмір67.5 Kb.
ТипКонспект
КОНСПЕКТ ВИХОВНОЇ ГОДИНИ

В 5-МУ КЛАСІ
ЗА ТЕМОЮ : « МОЇ ЗАХОПЛЕННЯ,

МОЇ УПОДОБАННЯ…»

КЛ. КЕРІВНИК ЗИМЕНКО О.О.

2013р.


МЕТА:

  • ознайомити учнів з поняттям «хобі», з видами та різновидами захоплень;

  • вчити дітей створювати презентації;

  • вчити дітей розповідати про себе, свої уподобання, свою родину;

  • розширювати кругозір учнів;

  • розвивати слухову, моторну, зіркову, оперативну пам’ять дітей;

  • розвивати логічне мислення, здогадку дітей;

  • виховувати поважливе ставлення до захоплень інших;

  • виховувати культуру спілкування один з одним;

  • виховувати бажання дізнаватися щось нове, пробувати свої сили у різних сферах діяльності.


ОБЛАДНАННЯ: презентація « Хобі», презентація « Мої вчителі», мультфільм, відео дітей 5 класу, пазли, малюнки, вишивки, конструктори, картки.

Хід виховної години.

I. Оргмомент. Привітання. План уроку.

Добрий день, любі мої дітки. Як настрій ?

Сьогодні на нашу виховну годину завітали гості, ваші вчителі, тому що, вони хочуть дізнатися про вас більше. Тема на сьогодні – « Мої захоплення, мої уподобання». Я дуже сподіваясь, що ми всі дізнаємося щось новеньке..

Дітки, щоб ви хотіли почути чи побачити на вих. годині? ( думки учнів)

Так, ми з вами познайомимося з різними хобі: корисними, здоровими, рідкісними, професійними, з вашими особистими та хобі вашої родини. Я приготувала для всіх сюрприз.

Почнемо?


II. Основна частина.

Давайте з’ясуємо, що таке хобі? Як ви розумієте значення цього слова?

Правильно, хобі – яке-небудь захоплення, улюблене заняття у вільний час. Це слово прийшло в українську мову з … АМ. Тобто захоплення, хобі – це те, що нам подобається робити у вільний час.

Поясніть, коли у вас є вільний час?

Добре, а що ж ви любите робити у свій вільний час?

Давайте за допомогою презентації з'ясуємо, які ж існують захоплення; а якщо ви побачите те, чим ви любите займатися - підніміть руки.

А тепер я пропоную провести експеримент: учні діляться на 2 команди і отримують аркуші, такі ж аркуші отримують наші гості. Я називатиму хобі учня або учениці, те що стосується лише його, а ви повинні зрозуміти, про кого я кажу і записати його або її ім'я. Подивимось наскільки ви добре знаєте один одного, а ваші вчителі - вас. Будьте уважні, підкажу - ви всі переплутані.

Ця дитина дуже працелюбна, якщо прибирання, то генеральне; полюбляє конструктори – лего, магнітні, залізні; має найбільше техніки – велосипеди- спортивний, триколесний, чотириколесний мопед, самостійно розводить кроликів. ( Андрій)

Наступна дитина любить лего, пазли, причому як 500 так і 1000, 1500; любить читати про пригоди, подорожі, обожнює футбол, в який грає навіть в кімнаті, разом з одним із своїх друзів побудував кирпичний будинок- хавку і виклав пліточку.

( Ваня)

Ця дитина - сором’язлива, але любить малювати, свою велику дружню родину, співати, вона навіть відвідує хор; дуже полюбляє дивитись телевізор, особливо східні серіали. (Катя)

Наступна дитина - за здоровий спосіб життя, обожнює work out, вправи на турніку та брусьях; має білий пояс по таєквондо; любить відвідувати зоопарк та купатися в морі; його ім'я найдовше в класі. (Костя)

Ця дитина краще всіх з класу робить вправи на турніку, займається work out, хоча він найменший у класі, має білий пояс по таєквондо, полюбляє стильні зачиски, це - душа нашого классу, бо якщо починає сміятися, ніхто не може стримати сміх і всі починають «хіхотати». (Давид)

Ця дитина левша, як ще двое учнів, але пише красиво і розбірливо; сором'язлива, бо каже, що не вміє співати, але виступає на всіх концертах, любить грати у схованки, а характер – бойовий, може за себе постояти. ( Аня)

Ця дитина з багатодітної родини, вміє доглядати і няньчити своїх молодших брата та сестру, єдиний з класу, хто досі відвідує секцію з таєквондо, має білий пояс, дуже любить малювати. ( Данило)

Цей хлопчик дуже любить море, бо виріс на його березі, обожнює техніку, допомагає батькам по господарству, любить конструювати лего. ( Діма)

Я сподіваюсь, що завдання було не важким і ви впорались. Давайте перевірим. Увага на екран.

( дивимось відео з учнями).

Дуже добре. Давайте ви тепер покажете нам , що ви принесли і поясните - чому.

( учні показують свої малюнки, вірші,констуктори)

А тепер - сюрприз. У наших вчителів також є хобі, і ми спробуємо здогадатися, про кого я розповідатиму. Доречі, інформація з перевірених достовірних анонімних джерел.

1.Цей вчитель дуже полюбляє дітей , одного з синочків звати Костік, дуже любить активний відпочинок, особливо море, любить експериментувати, любить тварин, особливо кішок. ( Олена Серг.)

2.Ця людина полюбляє вишивати, займатися садоводством; персики та виноград, вирощені в саду - дуже соковиті та смачні. ( Тат. Ів.)

3.Цей вчитель полюбляє посидіти у зручному кріслі, пити гарячу каву та дивитися телевізійні програми про подорожі, природу диких країн, тваринний світ. ( Гал.Вікт.)

4. Наступний вчитель любить гарти в шахи, грати в комп'ютер, дивитися серйозні або історичні передачі і готувати щось смачненьке. ( Ол. Вол.)

5.Це дуже різнобічна людина – любить в'язати, пекти суперсмачні торти, не відмовляється пограти в шашки, волейбол або футбол. ( Світ. Мик.)

6.Цей вчитель занявся вирощенням супер кроликів, любить працювати з виробами з дерева, його солянки є у нашій їдальні. ( Ол. Вас.)

7.Ця людина в'яже, полюбляє складати пазли, пекти сачненькі тістечка, а особливо робити зачиски на голівках своїх дочок.(Окс. Ів.)

8.Цей вчитель любить фотографувати наші краєвиди, співати, малює справжні картини та працювати з дітьми. ( Нат. Вол.)

9. Цей вчитель любить відпочивати перед телевізором чи комп'ютером, полюбляє подумати над логічними важкими задачками, а взагалі його предмет - це його захоплення.( Серг. Мик.)

10. Наступний вчитель - творча людина, може гарно співати, любить готувати, особливо домашню лапшу, має багату уяву, бо на кожен Новий рік придумує якусь родзинку – то гірлянду незвичну, то ялинкові іграшки виріже. ( Ан. Мик.)

11.Цей вчитель любить квіти, які ростуть в саду або на клумбі, дуже любить лілії азіатські, які мають особливий аромат; люить пазли грати в менеджер, лото прапори. ( Окс. Ол.)

Молодці! Ви правильно здогадались про всіх вчителів.

Вгадайте, яке хобі переклодається « Володар помер» - це шахи, тому що це слово походить від персидських слів « шах мат».

А чи любите ви подорожувати? Давайте створимо живі маршрути, як ми уже робили.

1. З села Октябр на море в Седове - Октябр - Петровське – Кулікове – Красноармійське – Качкарське – Патріотичне – Новоазовськ - Сєдове;

2. З села Октябр в Безимене - Октябр - Петровське – Кулікове - Красноармійське –Веденське - М.Качкари – Безимене;

3. З Петровського в Маріуполь - Петровське – Кулікове - Красноармійське – Кірпоти – Комінтернове – Калинівка – Маріуполь.

Скажіть мені. Чи любите ви дивитися телевізор? Я назву вам хобі, а ви назвете ТВ програму:

- готувати ( Мастер шеф)

- співати ( Х фактор, Караоке на майдані)

- танцювати ( Танцюють всі)

- показувати фокуси, читати реп, іздити на мотоциклах ( Україна має талант)

- подорожувати ( Орел чи решка)

- розказувати анекдоти ( Розсміши комика).

Добре, а чи може хобі бути корисним для багатьох людей? Якщо це винаходи.

У 19 столітті жив незвичайний чоловік, якого звали Едисон. Він любив щось винаходити, щоб полегшити своє життя. Він вважався великим винахідником. Одного разу він змайстрував нову калітку, але вона важко відкривалася. Друзі спитали його, чому він – великий винахідник не полагодить її. Відповідь приголомшила усіх: « Моя калітка це і є великий винахід. Вона з'єднана з насосом у колодязі і кожен , хто через неї проходить і її відкриває накачує мені 20 літрів води.»

Американець британського походження Олександр Грехем Белл був логопедом і працював з дітьми, а у свій вільний час він придумав телефон. У старинному телефоні було дві трубки – в одну треба було говорити, а з другої слухати. Це сталося 10 березня 1876 року. Перше, що сказав Белл своєму асистенту було : « Міс-

Тер Ватсон, зайдіть до мого кабінету, будь ласка.»

У 1928 році Олександр Флемінг, шотландський вчений, експериментував з бактерією. Одного ранку він помітив, що в пробірці, де знаходилася бактерія з’явилося щось зелене та м’яке. Олександр Флемінг вже збирався її викинути та раптом помітив, що ця зелена субстанція вбила бактерію. Це була пліснява Пеніціліум. Завдяки цьому винайшли перший у світі антибіотик першого ряду пеніцілін у 1943 році і врятували багато життів. У 1945 році Олександр Флемінг отримав Нобелівську премію.

У 1886 році аптекар з Атланти, штат Джорджія, США Джон Пембертон випадково винайшов напій Кока-кола. Він зробив коричневий сироп, перемішавши листя коки та горіхи коли. Він назвав напій кока- кола і продавав як ліки від усіх хвороб. Лише декілька людей купило ці ліки, тому Пембертон продав рецепт іншому аптекарю Асі Кандлеру., який додав у напій газировки і став міліонером. Зараз не додають ні листя коки ні горіхів коли у напій, але рецепт - таємниця. Лише де-кілька людей знає його, але смак кока-коли однаковий і в США і на Україні.

Послухайте, будь ласка, уривок та скажіть, що в ньому незвичного:

« Папа Полины, Павел Платонович Паршиков, пожелал пролыть по Печоре. Просто подумал Павел Платонович проверить на прочность пиратский плот, привезенный парижскими поклонниками, проживающими в Праге. Профессия Паршикова, представьте, - популярный певец продвинутой попсы. ( Попса - пение полузабытых пародий Потапа.)

Полина помогла папе перенести поклажу, приготовить питье, плов – просто «платиновая» папина помощница.

Приуныли папины питомцы – питон Прохор, панда Пая, попугай Пин, последний пожизненный подарок прабабки Пелагеи. Подумали Прохор, Пая, Пин – пойдет Павел Платонович в поход, поднимется по Печоре, потонет подле Парижа.

Плакали питон, панда, попугай, плакали… Погладил питомцев, поцеловал помощницу Полину и передумал плыть.

Пошел Павел Платонович послушать последний проект по приемнику…»

Мені б дуже хотілося, щоб ви допомогли мені. Вчора я вам приготувала назви незвичних хобі, але налетів вітер і переплутав всі букви. Отже ваше завдання – правильно розташувати літери у словах і прочитати, які ж незвичні хобі існують.

( Альпініст, спелеолог, дайвер, байкер, флорист, геймер)

Розібрати з дітьми, що означають ці хобі.

Наступне завдання - творче. Ви будете дивитися знайомий вам всім мультик та рахувати кількість хобі, які ви побачите.

( мультик « Маша та ведмідь»)



III. Заключна частина.

Любі мої дітки, чи сподобалося вам на уроці? Дякую вам за гарну роботу. Ви – молодці!
Каталог: uploads -> editor -> 7662 -> 487711 -> sitepage 26 -> files
editor -> Гайдаренко Світлана Анатоліївна
editor -> Сталий розвиток суспільства
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
7662 -> Інтеграція на уроках української мови та літератури анотація
files -> Уроку з англійської мови по темі «Здоровий спосіб життя»
7662 -> Было утро. В овраге журчал … ручей. В кустах заливался соловей. В поле чуть-чуть колыхалась рожь. В воздухе слышалась песенка жаворонка
7662 -> Билет №8 Проанализируйте реформы княгини Ольги в Х веке, выявите их положительные стороны


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка