Коротка біографічна довідка Я, Стецюк Людмила Іванівна, закінчила Київський державний університет ім. Т. Г. Шевченка



Дата конвертації20.11.2018
Розмір1.19 Mb.
#65685

Коротка біографічна довідка

Я, Стецюк Людмила Іванівна, закінчила Київський державний університет ім. Т.Г.Шевченка.

  • Я, Стецюк Людмила Іванівна, закінчила Київський державний університет ім. Т.Г.Шевченка.
  • В 1990 році була призначена на посаду вчителя біології ЗОШ № 35 м. Вінниці; з 1998 року - заступником директора з виховної роботи, з 2006 року – заступником директора з навчально-виховної роботи.
  • В 1995 році за підсумками атестації встановлена вища категорія та звання „Старший вчитель”, у 1997 році за підсумками атестації підтверджена вища кваліфікаційна категорія та встановлено звання „Вчитель-методист”, в цьому ж році присвоєно звання „Заслужений вчитель України” за визначні досягнення у навчанні і вихованні підростаючого покоління, творчу методичну та просвітницьку діяльність.
  • На Всеукраїнський олімпіаді з біології.
  • Фото на пам’ять із головою журі Мотузним В.О.
  • В період з 2002-2006 рр. я підготувала до друку і видала навчально-методичні посібники для вчителів та школярів:
  • Структуровані конспекти з біології (6 клас), 2002;
  • Структуровані конспекти з біології (7 клас), 2004;
  • Структуровані конспекти з біології (8 клас), 2005;
  • Структуровані конспекти з біології (9 клас), 2006.
  • 2. Структуровані конспекти – це класно!
  • “Навчити” – лежить у площині ремесла, “подарувати радість” – у площині мистецтва.
  • Структурований конспект –
  • це класно!
  • (методичні поради щодо використання СК)
  • Якщо Ви хочете якісно і швидко підготуватися до уроку, якщо Ви хочете, щоб учні творчо, з інтересом працювали на уроці і вдома, без зайвих зусиль засвоїли навчальну інформацію, працюйте за СК!
  • На першому уроці ознайомте учнів із темою в цілому (кількість годин, теми уроків, кількість лабораторних і практичних робіт).
  • Визначте дату проведення тематичного оцінювання з теми, внесіть дату в таблицю “Графік проведення ТО”.
  • Опрацюйте проблемні питання теми, запропонуйте школярам таблицю:
  • +(Що я знаю)
  • -! (Про що дізнався)
  • -? (Яку інформацію хочу отримати)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 1,2 колонки таблиці – заповнити на першому уроці;
  • 3- після вивчення теми. Хай учні пересвідчаться, наскільки розширились їх знання із даної теми.
  • 4– якщо школярі хочуть ознайомитись із матеріалом, не передбаченим програмою, свої запитання вони можуть записати у колонку 4. Ви ж обговоріть із ними ці питання, порадьте прочитати їм додаткову літературу.
  • 4. Для проведення ІАВ підготуйте необхідний матеріал (таблиці, картки тощо).
  • 5. Творчо і неповторно проведіть ІАВ, опрацюйте СК, внесіть доповнення. Після аналізу СК колективно чи індивідуально виконайте “Питання і завдання”.
  • 6. На уроці узагальнення і систематизації знань, умінь навичок з теми обов’язково проведіть рефлексію:
  • поцікавтесь, яка ІАВ, яка інформація була найбільш цікавою для кожного учня.
  • 7. При проведенні ТО надавайте школярам свободу вибору: виконати варіант А, В, чи С, дати відповіді на певні запитання ТО за бажанням.
          • Працюйте як я,
          • працюйте краще, ніж я!

Дослідницька робота. Презентація досвіду роботи в вінницькому обласному інституті післядипломної освіти педагогічних працівників

У 2006 році видала методичний посібник для вчителів.

В цьому ж 2006 році видала навчально-методичний посібник для вчителів, класних керівників „Сім занять порад „Якщо хочеш бути здоровим – будь ним!”

  • В цьому ж 2006 році видала навчально-методичний посібник для вчителів, класних керівників „Сім занять порад „Якщо хочеш бути здоровим – будь ним!”

4. Запрошую до співпраці (зразки структурованих конспектів)

  • 6 клас

7 клас

  • 8 клас
  • 9 клас

Каталог: files
files -> Інформація для вступників 2015 року до аспірантури Інституту соціології Національної Академії наук України
files -> Положення про порядок підготовки фахівців ступенів доктора філософії та доктора наук в аспірантурі (ад’юнктурі) та докторантурі вищих навчальних закладів
files -> Відділ аспірантури та докторантури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
files -> Про вступний іспит та реферат при вступі до аспірантури Інституту соціології нан україни
files -> Київський національний університет імені Тараса Шевченка
files -> Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 22. 00. 03 соціальні структури та соціальні відносини Затверджено
files -> Принципи реалізації наукової діяльності університету: активна участь у формуванні та
files -> Портфоліо вчителя


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка