Коротко про себе…



Дата конвертації17.11.2018
Розмір1.44 Mb.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ


Марусяк Любові Миколаївни

Учителя початкових класів

Харківської загальноосвітньої школи №146

Коротко про себе…


Народилась в Харкові, 23 травня 1993 року. Моє дитинство пройшло в селі Пархомівка, Краснокутського району, Харківської області. Було воно наповнене яскравими та радісними подіями…в дитинстві я була веселим та непосидючим дитям. Захоплювалася танцями, співом, ходила на різні гуртки: бісероплетіння, вишивання та спортивні (баскетбол та футбол).

До школи я ходила з посмішкою та великим бажанням. Завдяки моїй першій вчительці в мене з'явилося бажання вчитися та вчити.

По закінченню школи був величезний вибір обрати свою долю. Мене тягнуло до дітей, я зробила свій вибір – стати вчителем.

Зараз закінчую Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, є студенткою 5-го курсу заочного відділення, факультету початкового навчання.


Моє хобі…

Від недавнього часу почала захоплюватися випічкою та кулінарією…


Дуже подобається малювати…особливо на склі

Декілька рецептів…

Рецепт вчительської молодості:

Систематично вживай: бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпимості, екстракт людяності. Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, вчителю.

Рецепт вчительського щастя:

Візьміть чашу терпіння,

Налийте туди повне серце любові,

Вкиньте дві пригорщі щедрості,

Хлюпніть туди ж гумору,

Посипте добром,

Додайте якомога більше віри,

І все це добре перемішайте.

Потім намажте на шматок відпущеного вам життя

І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.

Моє педагогічне кредо…

“ Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому ”

Типи уроків…

Я знайома з такими типами уроку як:

1. Урок засвоєння нових знань;

2. Формування навичок і вмінь;

3. Узагальнення і систематизація знань і вмінь;

4. Контролю і корекції знань і вмінь;

5. Практичного застосування знань, навичок і умінь;

6. Комбіновані.

Методи та форми роботи…

Методи роботи:

-пасивний

-активний

-інтерактивний

Форми роботи:

-колективна

-групова

-індівідуальна

Використовую різноманітні форми проведення уроків:

-Урок-гра

-Урок-вікторина

-Урок-телепередача

-Урок-подорож

Моє майбутнє…

Бути вчителем в наш час – не завжди вдячна робота. І багато молоді залишають школу, і шукають «кращої» долі. Залишається тільки той, хто відчуває душею дітей, їх прагнення, мріє допомогти їм в житті. Це дуже тернистий шлях, на якому зустрічається багато перешкод, труднощів.

Кожен вчитель шукає сьогодні такі стежки до душ дітей, щоб завоювати у них довіру і викликати інтерес до знань, потребу виховати у собі найкращі людські риси.

Я – Учитель і я цим пишаюсь!

Я хочу…

…щоб наша школа стала острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб її випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу:

“ Розум у голові,

щирість у серці,

здоров'я в тілі ”.


Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка