Кредо Тільки кропітка, систематична робота може дати позитивні результати. Відомості про вчителя Гнатік Йосип Емеріхович



Дата конвертації11.12.2018
Розмір4.85 Mb.
  • Яношівський ліцей
  • Портфоліо

Кредо

  • Тільки кропітка , систематична робота може дати позитивні результати .

Відомості про вчителя Гнатік Йосип Емеріхович

  • ● Вчитель фізики
  • у Яношівському ліцеї
  • ● Дата народження: 07.01.1965 р.
  • ● Освіта: Вища
  • ● Закінчила: Ужгородський Державний Університет
  • ● Спеціальність за дипломом: «Фізик, педагог»
  • ● Домашня адреса: вул. Головна 146 – с. Яноші Берегівський рн. Закарпатська область
  • ● Загальний педагогічний стаж: 24
  • ● Кількість років роботи в школі: 17
  • ● Предмети, що викладає: фізика, математика
  • ● Класи, у яких викладає: 10, 11
  • ● Кваліфікаційна категорія: вища
  • ● Педагогічне звання: старший вчитель

Документ про освіту

Останні курси підвищення кваліфікації

  • «Мультимедійні технології на уроках фізики»

Анотація

  • Досвід вчителя фізики Яношівського ліцею сільськогосподарського профілю з наданням професійної підготовки
  • Гнатіка Йосипа Емеріховича

Проблемне питання:

  • Використання комп’ютерних технологій при викладанні фізики
  • (Мультимедійні технології на уроках фізики.)

Провідна ідея

  • Упровадження нових технологій у навчальний процес сприяє всебічному розвитку особистості, активізує навчальну діяльність учнів, сприяє творчому зросту дитини.

Рівень актуальності:

  • Актуальність проблеми використання комп’ютерних програм при вивченні фізики полягає в тому, що сучасні досягнення науки і техніки вимагають сучасних уроків, які враховують ці досягнення. Уміле поєднання комп’ютерних технологій і традиційних методів викладання фізики дадуть бажаний результат: високий рівень засвоєння фундаментальних знань з фізики і усвідомлення їх практичного застосування.

Практична значимість:

  • Сучасний світ вимагає від молоді вміння користуватись комп’ютерною технікою, володіти певними знаннями новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у різних сферах життєдіяльності. Упровадження нових технологій у навчальний процес сприяє всебічному розвитку особистості, активізує навчальну діяльність учнів, сприяє творчому зросту дитини.

Меню

Комп'ютерні технології у сучасному суспільстві

Інноваційні технології у навчанні

  • Реформування шкільної фізичної освіти має здійснюватися з одною метою - зробити її більш якісною. Для цього необхідно забезпечення широких можливостей для розвитку, навчання та виховання творчої особистості, яка буде підготовлена до активного, самостійного життя в суспільстві. Щоб вирішити таке завдання потрібно застосувати інноваційних технологій навчання. Одна з них - мультимедійні технології.

Мультимедійні технології

  • Вони відкривають нові можливості вдосконалення навчальної діяльності: збагачують процес навчання, дозволяють зробити навчання більш ефективним, залучаючи до процесу сприйняття навчальної інформації більшість чуттєвих компонент .

Елементи мультимедійної презентації

  • Мультимедійна презентація відрізняється від стандартної тим, що вона, як правило, містить комбінації наступних основних елементів:
  • Відео.
  • Аудіо.
  • 3D моделі.
  • Малюнки, фотографії.
  • Текст.
  • Анімація.
  • Навігація.
  • Дані елементи можуть бути представлені в абсолютно різних комбінаціях. Які то з представлених елементів можуть бути відсутніми і це цілком нормально.

Мультимедійні сценарії уроків або фрагментів уроків

  • Мультимедійні сценарії уроків виконуються у вигляді презентацій із застосуванням програми Power Point , що входить до складу пакету програм Microsoft Office. Слайди презентацій містять ілюстративний матеріал для уроку , фрагменти відеофільмів , анімації. При підготовці презентації заздалегідь продумую структуру уроку , послідовність слайдів передбачає певний темп і логіку викладу матеріалу , тобто створюю сценарій проведення уроку .

Комп'ютерні експерименти

  • Можливо застосувати для демонстрації відеозапису комп'ютерних експериментів , не замінюючи зовсім , а , доповнюючи і іноді , при необхідності , дублюючи реальний експеримент , тому що різноманітне представлення демонстраційного досвіду сприяє його запам'ятовуванню , створення сталого зорового образу спостережуваного явища .
  • Найчастіше комп'ютерні експерименти , моделі та відео фрагменти застосовуються в тому випадку , якщо :
  •  немає обладнання або необхідних приладів і матеріалів
  •  при поясненні нового матеріалу , де явища або процеси зручніше показувати не на « пальцях» , дошці або плакатах .
  • При цьому процес вивчення стає наочніше , барвисто і емоційніше .

Пояснення нового матеріалу

  • Презентації можливо використати для пояснення нового матеріалу , для повторення нового матеріалу і при організації поточного контролю знань ( презентації - опитування )
  • Джерелами ілюстративного матеріалу для створення презентацій служать :
  •    - CD диски мультимедійних курсів фізики
  •    -    Матеріали з Інтернет- джерел;
  •    -  Матеріали , створені власними руками або руками учнів школи ;
  •     - Електронні підручники

Деякі фрагменти з уроків

  • Відео фрагмент з фільму “Хиросима” для мотивації учнів що до застосування ядерної енергії.
  • Хиросима.mp4

Деякі фрагменти з уроків

  • Модель томсона
  • Планетарний модель атома

Деякі фрагменти з уроків Принцип дії атомної електростанції

Деякі фрагменти з уроків Анімація : радіолокація

Інтернет використовую для пошуку необхідної інформації при підготовці до уроків і в навчально - дослідницької діяльності учнів . Існує ряд освітніх сайтів, де зібрані великі , достовірні інформаційні ресурси по кожній навчальній темі предмета .. Використовуючи інформаційні ресурси електронних енциклопедій на уроці учні оперативно можуть дізнатися різні трактування фізичних термінів (наприклад , робота , тертя, тиск і т.д.).

  • Інтернет використовую для пошуку необхідної інформації при підготовці до уроків і в навчально - дослідницької діяльності учнів . Існує ряд освітніх сайтів, де зібрані великі , достовірні інформаційні ресурси по кожній навчальній темі предмета .. Використовуючи інформаційні ресурси електронних енциклопедій на уроці учні оперативно можуть дізнатися різні трактування фізичних термінів (наприклад , робота , тертя, тиск і т.д.).

На різних освітніх сайтах знаходиться величезна безліч готових тестів з фізики. Оцінка - один з найважливіших інструментів мотивації навчальної діяльності . При регулярному комп'ютерному тестуванні оперативно оцінюються знання учня , учень завжди вважає цю оцінку об'єктивною, а я завжди маю інформацію про ступінь засвоєння матеріалу на уроці . Економиться навчальний час .

  • На різних освітніх сайтах знаходиться величезна безліч готових тестів з фізики. Оцінка - один з найважливіших інструментів мотивації навчальної діяльності . При регулярному комп'ютерному тестуванні оперативно оцінюються знання учня , учень завжди вважає цю оцінку об'єктивною, а я завжди маю інформацію про ступінь засвоєння матеріалу на уроці . Економиться навчальний час .
  •    
  •     Застосування мультимедійних технологій сприяє організації спеціальної стимулюючої середовища для вивчення фізики , підвищує рівень засвоєння навчального матеріалу і впливає на якість знань .
  • Серед безлічі способів підвищення ефективності уроку , використання таких технологій на сьогодні займає одне з провідних місць. З їх допомогою можно вирішувати безліч дидактичних , організаційних і методичних проблем. Саме комп'ютерні технології - у тому числі мультимедійні - на мій погляд , виходять сьогодні на перше місце при вирішенні проблеми з організації роботи зі здібними дітьми , з самоосвіти учня .
  • Комп'ютер сприяє індивідуалізації та диференціації навчання . А головне , використовуючи інформаційні технології , я розвиваємо здібності та навички навчання і самонавчання .

Дякую за увагу!

  • http://pedgyak.ucoz.ua


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка