Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних



Скачати 58.52 Kb.
Дата конвертації10.06.2018
Розмір58.52 Kb.


ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

_______________ 2017 року № ____

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних
1. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Критерії) розроблено відповідно до пункту 74.2 статті 74 розділу ІІ, підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодексу).

2. Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр) здійснюється Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування Критеріям (далі – Моніторинг).

3. Моніторинг здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації та інформації, поданої платником податку за формою згідно з Додатком 1 до Критеріїв.

4. Платник податку, у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, а у період дії тестового режиму (з 01.04.2017 до 01.07.2017), у разі отримання квитанції про ___, має право надати через електронний кабінет інформацію за формою згідно з Додатком 1 до Критеріїв щодо:

видів економічної діяльності відповідно до Класифікатору видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

найменування та кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку;

найменування та коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.

5. Всі податкові накладні, що подаються на реєстрацію в Реєстрі перевіряються ДФС відповідно до таких ознак:

а) податкова накладна, що подається на реєстрацію в Реєстрі, реєструється на покупця – особу не зареєстровану платником податку;

б) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних зареєстрованих в Реєстрі у поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тисяч гривень та керівник – посадова особа такого платника податку є особою, що займає аналогічну посаду менше ніж у чотирьох платників податків;

в) загальна сума сплачених у 2016 році на позабюджетні рахунки до Пенсійного фонду та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та до зведеного бюджету податків і зборів платником податку та його відокремленими підрозділами, яким подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше
5 мільйонів гривень (ознака використовується з 01.04.2017 до 01.01.2018);

г) одночасно значення показників D та P, розрахованих за наведеними у цьому підпункті формулами, має таку величину D>0,05, Р<Рм*1,3, де:

D – розрахункова величина, яка дорівнює S/T;

S – загальна сума сплачених за останні 12 місяців на позабюджетні рахунки до Пенсійного фонду та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та до зведеного бюджету податків та зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами;

T- загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою та ставкою 7 %, за останні 12 місяців, яка зазначена платником податку в податкових накладних зареєстрованих в Реєстрі;

P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних зареєстрованих в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування;

Рм - найбільша місячна сума податку на додану вартість зазначена у податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 місяців.

д) ДФС прийнято рішення щодо врахування інформації за формою згідно з Додатком 1 до Критеріїв.

У разі, якщо за результатами перевірки ДФС встановлено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає одній з ознак визначених підпунктами «а», «б», «в», «г», «д» цього пункту – така податкова накладна/розрахунок коригування не підлягає Моніторингу.

6. Моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими Критеріями:

1) обсяг постачання товару в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі у 1.5 або більше разів більше залишку різниці обсягу постачання такого товару, зазначеного у податкових накладних зареєстрованих з 01.01.2017 р. в Реєстрі та обсягу придбання відповідного товару зазначеного у отриманих податкових накладних, зареєстрованих з 01.01.2017 р. в Реєстрі;

та сума податку на додану вартість, зазначена у зареєстрованих з 01.01.2017 р. в Реєстрі податкових накладних з придбання товарів таким платником податку з кодами згідно з УКТЗЕД, які визначаються згідно із пунктом 7 Критеріїв, більше 50 відсотків загальної суми податку на додану вартість, зазначеної у податкових накладних з придбання товарів таким платником податку і зареєстрованих з 1.01.2017 в Реєстрі його контрагентами;

2) відсутність дозвільних документів (відомостей, наданих ДФС уповноваженими на це органами; ліцензій, виданих органами ліцензування), які засвідчують право суб’єкта господарювання на провадження певного виду діяльності (дозвільні документи, ліцензії на здійснення відповідної діяльності, які відповідно до законодавства передбачені для виробництва або реалізації цих товарів/послуг) стосовно товарів/послуг, які зазначені платником податку у податковій накладній поданій на реєстрацію в Реєстрі;

3) відношення суми податку на додану вартість, вказаної у розрахунках коригування, з урахуванням розрахунку коригування для покупців, які не є платниками податку, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у поточному місяці, що передбачає зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, до суми податку на додану вартість, сплаченої до зведеного бюджету у місяці, за який подано такі розрахунки коригування, більше 0.2.

У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають цьому підпункту 1 більша середньомісячної суми сплачених за останні 12 місяців на позабюджетні рахунки до Пенсійного фонду та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та до зведеного бюджету податків та зборів платником податку та його відокремленими підрозділами то реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

У разі, якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає одній з умов, зазначених у підпунктах 2, 3 цього пункту критерію – реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Кодексу.



7. Перелік кодів товарів згідно з УКТЗЕД та кодів послуг згідно з ДКПП, які застосовуються для здійснення Моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування, передбаченого пунктом 6 Критеріїв, затверджується ДФС за погодженням з Міністерством фінансів.
Директор Департаменту

податкової політики
Директор Департаменту моніторингу

баз даних та верифікації виплат


Каталог: data -> normativ -> 000
000 -> Затверджено наказ дпс україни 06. 07. 2012 №610
000 -> Положення про розробку інструкцій з охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 29. 01. 1998 №9 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07. 04. 1998 за №226/2666
000 -> Закон України від 24 травня 2012 №4834 VI «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм»
000 -> Правила обробки та вiдправляння мiжнародної пошти в мiсцях мiжнародного поштового обмiну україни
000 -> Правила митного контролю та митного оформлення транспортних засобiв, що перемiщуються громадянами через митний кордон України
000 -> Методичні рекомендації щодо класифікації згідно з вимогами уктзед товарів харчового призначення n з/п
000 -> Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб платників податків І. Загальні положення
000 -> Наказом Міністерства транспорту України від 16 квітня 2003 р. N 293


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка