Круглий стіл м. Кривий Ріг Сьогодні усе для тебе… В. Симоненко Мета



Сторінка1/3
Дата конвертації17.11.2018
Розмір0.64 Mb.
ТипПлан проведення
  1   2   3
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЖОВТНЕВОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ

КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 125

Круглий стіл





м. Кривий Ріг

Сьогодні усе для тебе…

В.Симоненко

Мета:

- підвищення науково-методичного рівня професійної компетентності педагогів;


- залучення педагогічних працівників районного методичного

об̕ єднання вчителів української мови та літератури до вивчення та аналізу педагогічних та філософських поглядів Василя Сухомлинського;


- забезпечення обміну професійним досвідом щодо використання ідей педагогіки В.О. Сухомлинського.

Учасники круглого столу: Мармульова Н.О. – методист РМК,

Максименко В.В. - директор КЗШ № 125, керівники шкільних предметних комісій учителів української мови та літератури закладів освіти району.


Місце проведення: Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 125
Дата проведення: 29 жовтня 2013 р.

План проведення круглого столу «Уроки Сухомлинського»
Учительська професія – це людинознавство

В.О.Сухомлинський

930 – 1000 – зустріч гостей, прес-огляд виставки

«В.О. Сухомлинський: діалог із сучасністю»

10 00 – 1005 – ознайомлення з темою, планом роботи

Директор школи Максименко В.В.

10 05 – 1015 – вступне слово методиста РМК Мармульової Н.О.

10 15 – 1030 В.О. Сухомлинський – людина, письменник, солдат.

Презентація життєвого шляху видатного педагога.

Цихненко Л.О.

10 30 – 1045 - Прості істини павлиського вчителя В. Сухомлинського.

Петренко Л.В.

10 45 – 1100 – Людина починається з добра…

Шаповалова О.А.

11 00 – 1115 – В.О.Сухомлинський – директор школи педагогічної

культури.

Сєрова Н.М.

В.О. Сухомлинський – людина, письменник, солдат

В.О. Сухомлинський – український педагог – новатор, публіцист. Народився в бідній сім’ї 28 вересня 1918 року в с. Василівні на Україні. Сухомлинський навчався в школі – семирічці, і був найкращим учнем. У сімнадцятирічному віці працював учителем української мови та літератури, а в 1939 році з відзнакою закінчив Полтавський університет.


У 1939 р. одружився, а коли пішов на фронт дома залишилася дружина Віра Петрівна. Вона не могла поїхати, так як була вагітною. Під час окупації її арештувало гестапо. Фашисти на очах у матері убили 10- місячну дитину, знущалися, а потім викололи очі і повісили. Важко передати словами, що довелося пережити В.Сухомлинському. Під час Великої Вітчизняної війни молодший політрук Василь Олександрович воював на західному та Калінінському фронтах, брав участь у боях під Смоленському, під Москвою. В січні 1944р. був поранений осколком гранати. Після тяжкого поранення виписався із шпиталю, два роки працював директором школи в селищі Ува Удмурської Республіки. У серпні 1945 року в газеті «Ударний труд» були перші публікації.
За словами В.Сухомлинського: «Педагог без любові до дитини, ніби співак без голосу, музикант без слуху, художник без відчуття кольору. Мова не про інстинктивну любов, котра лише шкодить дитині, а про мудру, з глибоким розумінням всіх слабких і сильних сторін особистості, про любов, яка оберігає від необдуманих вчинків, яка надихає на вчинки чесні, благородні. Любити дитину – це захищати її від того зла, яке її оточує».
З 1948 р.В. Сухомлинський працює директором Павлиської школи, в котрій навчались сільські діти, але школа його була незвичайною. Земські школи будувались так, щоб у них поміщались одна чи декілька квартир для вчителів. В одній з них і поселився В. Сухомлинський зі своєю сімє’ю. В директорський кабінет можна було зайти просто із квартири, а точніше із вітальні, яка згодом стала бібліотекою, оскільки її високі стіни до стелі заповнювали полиці з книгами. Інші двері вели в шкільний коридор, так що кабінет був одночасно і домашнім, і службовим. Не було різниці між особистим життям і шкільним. Часто заходив до кабінету о четвертій годині ранку: фронтові рани і думки не давали спокою. Запалював керосинову лампу і працював.
«Я намагався працювати, працювати, працювати. Працював день і ніч. Років зо три прокидався о другій годині ночі, не лягав , а працював. Вивчав іноземні мови, оволодів досконало німецькою, чеською, польською мовами, написав більше трьохсот научних робіт, а також 32 книги. Але я не вважаю наукову роботу головною в моєму житті. Головне – це те, що я народний учитель, адже творити людину – це велике щастя»,- так писав В.О.Сухомлинський. У 1957 році обраний членом кореспондентом Академії наук.
В школі всі діти знали одне одного, її оточував чудовий сад, посаджений дітьми та вчителями. Між садом та виноградником була теплиця та зелена лабораторія. Там вирощували квіти, овочі, проводили досліди. Тут була пасіка, голуб’ятник, дитячий театр, кінозал, а на ставку – невеличка водна станція.
В бібліотеці були журнали, дитячі хрестоматії з науки та техніки. Кожен міг користуватися книгою в школі чи взяти додому. Мабуть, тому учні Сухомлинського дуже любили читати та складали казки до того, як научились писати.
В Павлиській школі В. Сухомлинський буде здійснювати благородний і надзвичайно складний педагогічний експеримент. Його суть в тому, щоб виховати майбутнього громадянина із здоровою красивою мораллю. Зрозуміло, такий громадянин повинен бути освіченим, а головне- в Павлиській школі відбувалася і практично реалізовувалася педагогічна система з виховання людяного в людині. Школу, яка стояла на пустирі обсаджували деревами та квітами вчителі з учнями та їх батьками. Утворилося шкільне містечко.
У серпні в газеті «Ударний труд» були перші публікації його творів.
У 60-х роках він публікує книги: «Сто порад учителю», «Листи до сина», «Серце віддаю дітям». Він залишив не тільки свої книги, а він залишив свій шлях перемоги над горем і собою, котрий буде допомагати людям.
Василь Олександрович пішов із життя у вересні 1970 року, але його сонце продовжує світити. Чи зможемо ми відобразити його у своєму серці, чи зможемо ми осягти глибину його думок, його любові до дитини і пронести через усе життя?

Прості істини павлиського вчителя В. Сухомлинського

Маючи доступ в казковий палац, ім'я якому - Дитинство, я завжди вважав за необхідне стати в будь-якій мірі дитиною. Тільки за цієї умови діти не будуть дивитися на вас як на людину, що випадково потрапила за ворота їх казкового світу, як на сторожа, що охороняє цей світ, сторожа, якому байдуже, що робиться всередині цього світу. (В. Сухомлинський)

Каталог: uploads -> editor -> 2478 -> 97804 -> sitepage 27
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
sitepage 27 -> Smart-дошка як засіб активізації процесу навчання української мови та літератури
97804 -> Сергєєва Таїсія Семенівна
97804 -> Довідка про результати тематичної перевірки стану викладання фізичного виховання
97804 -> Положення про порядок проведення навчання з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26. 01. 2005 №15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15. 02. 2005 за №231/10511
97804 -> Положення про порядок проведення навчання з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26. 01. 2005 №15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15. 02. 2005 за №231/10511
97804 -> Урок української мови. 6 клас
sitepage 27 -> Практикум у рамках семінару «Системи навчання і освіти в комп’ютерно-орієнтованому середовищі»


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка