Легко і приємно вчити розумних, гарно вихованих дітей, важко і, здається, неможливо – слабких, з обмеженими можливостями. Та найбільш вдячними були, є і залишаються саме ті, які потребують до себе більшої уваги та сил



Дата конвертації04.11.2018
Розмір9.33 Mb.
  • Легко і приємно вчити розумних, гарно вихованих дітей, важко і, здається, неможливо – слабких, з обмеженими можливостями. Та найбільш вдячними були , є і залишаються саме ті, які потребують до себе більшої уваги та сил.

  • Увага - це ті єдині двері душі, через які неодмінно проходить все те, що тільки входить в душу людини із зовнішнього світу.
  • К. Д. Ушинський
  • При ЗПР недостатній рівень уваги – одна із суттєвих і помітних для педагога особливостей пізнавальної діяльності.
  • Діти із ЗПР на уроках вкрай розсіяні, часто відволікаються, не здатні зосереджено слухати і працювати більше 5-10 хвилин. Вони не вміють послідовно виконувати інструкції вчителя, переключатися за його вказівками з одного завдання на інше.

розвиток уваги;

  • розвиток уваги;
  • розвиток вольової регуляції;
  • розвиток комунікативних навичок;
  • релаксацію.
  • Дихальні вправи покращують ритми в організмі, розвивають самоконтроль і довільність . Уміння довільно контролювати дихання розвиває самоконтроль над поведінкою.
  • Дозволяють розширити поле зору,
  • активізують процес навчання
  • Окорухові вправи

Ця техніка розвиває пам’ять , акуратність, дисциплінованість, фантазію, дрібну моторику, зоровий аналізатор, увагу та мислення.

  • Ця техніка розвиває пам’ять , акуратність, дисциплінованість, фантазію, дрібну моторику, зоровий аналізатор, увагу та мислення.

Розвиває дрібну моторику рук, тактильно-кінетичну чутливість, активність, мовлення;

  • Розвиває дрібну моторику рук, тактильно-кінетичну чутливість, активність, мовлення;
  • Знімає м'язове напруження ; стабілізує емоційний стан

“Сніговик”

  • “Сніговик”
  • “Акваріум”
  • “Чарівний клубочок”
  • Реласкаційна музика

Розвивають увагу, терпіння, уміння володіти собою, зрозуміти можливості невербального спілкування…

  • Розвивають увагу, терпіння, уміння володіти собою, зрозуміти можливості невербального спілкування…
  • Розтирання паперу
  • Ураган
  • М'ячик, котися
  • Аплікації із шматочків паперу
  • Салют

Вправа на розвиток стійкості і розподілу уваги.

  • Вправа на розвиток стійкості і розподілу уваги.
  •  
  • Завдання гравцям: робити ті рухи, які називає учитель.
  •  
  • Перед грою ведучий показує ті рухи, які належить робити гравцям. В ході гри учитель і називає рух, і показує його, іноді навмисне помиляється.
  • Почергово перебирати пальці рук, з’єднуючи в кільце з великим пальцем послідовно вказівний, середній і т.д. Виконується в прямому (від вказівного пальця до мізинчика) і у зворотньому (від мизинця до вказівного пальця) порядку.
  • Спочатку вправа виконується кожною рукою окремо, а потім разом.
  • Вправа “Путанина”
  • Знаходження відмінностей
  • знайди розсипані слова, букви
  • Гра “ Лабіринт”

Завдання на тренування зорової уваги.

  • Завдання на тренування зорової уваги.
  •  Перед кожним учасником ігрове поле.
  •  Граємо парами: один виконує завдання, інший спостерігає за правильністю його виконання.
  •  
  • Завдання: рахунок по таблиці. Рахуємо, торкаючись до цифри указкою, і фіксуємо час
  •  
  • Від 1 до 25 - червоні.
  • Від 25 до 1 - сині.
  • Від 1 до 25 - непарні - зелені, парні - чорні і.т.д.
  • Знайти 2 - червоне +21 - зелене = синє і т.д.
  •  

 

  •  
  • Учасникам пропонується два бланки:
  • На одному по порядку розташовані числа від 1 до 40 - це контрольний бланк, на іншому 25 чисел, які нанесені на бланк у випадковому порядку і 15 чисел пропущено.
  • Завдання: відшукати пропущені числа і закреслити їх у контрольному бланку, виправлення не допускаються, час роботи обмежений.
  • Методика «Коректурна проба»
  • (буквенний варіант)
  • ЕКРНСОАРНЕСВАРКВРЕОЕОШЛЧЛОИ
  • ВМТАВНШЛЧЛОИМАУЧОИПОЕОНАЫОИМА
  • АКСНВЕРАМПАОБАСЗЕАЮРАЦКАЧПШАЫТА
  • ОВРКАНВСАЕРНТРОНКСЧОДВИОЦФОТЗОС
  • КАНЕОСВРАЕТГЧКЛИАЫЗКТРКЯБДКПКШУ
  • ВРЕСОАКВМТАВНШЛЧВИЦФВДБОТВЕИСМВ
  • НСАКРВОЧТНУЫПЛБНПМНКОУЧЛЮНРАВНЩ
  • РВОЕСНАРЧКРЛБКУВСРФЧЗХРЕЛЮРСРКИЭВ
  • ЕНРАЕРСКВЧБЩДРАЕПТМИСЕМВШЕОЛДТЕЫБ
  • ОСКВНЕРАОСВЧБШЛОИМАУЧОИПОЕОНАЫБ
  • Кодування
  • ( модифікація методу П`єрона-Рузера)

Вправа на розвиток стійкості та концентрації уваги.

  • Вправа на розвиток стійкості та концентрації уваги.
  •  Учасникам пропонується, використовуючи код, прочитати закодований надпис.
  •  

Завдання на тренування слухової уваги. 

  • Завдання на тренування слухової уваги. 
  • Перед кожним учасником ігрове поле:
  •  
  •  
  •  
  • Завдання учасникам: по полю повзає муха. Потрібно уважно стежити за її пересуваннями, про які повідомляє ведучий. Якщо муха виповзає за ігрове поле - мовчки підняти руку. Необхідно бути готовим показати в будь-який момент, де знаходиться муха.
  •  
  • Наприклад: Муха знаходиться у верхньому правому квадраті. Одна клітина вниз, дві вліво, одна клітина вниз, одна вправо, дві вниз .... (Учасники піднімають руки) і.т.п.
  •  
  • На першому етапі - кілька занять залежно від рівня підготовленості гравців-можна пересувати по полю будь який дрібний предмет.
  • На другому етапі - стежити за пересуваннями тільки очима.
  • На третьому етапі у гравців очі закриті. 
  • Ускладнити гру можна також за рахунок збільшення ігрового поля.
  •  
  • Назвати групи предметів
  • 2.Учитель ставить перед дитиною завдання: із усіх предметів потрібно буде відшукати той, який підходить певним умовам.
  • Тренажер налаштований у двох варіантах:
  • 1 варіант: учень читає умови і самостійно знаходить необхідний предмет.
  • 2 варіант: при послідовному натисканні на ознаки предмета, зникають зайві предмети.
  • почали
  • Зелені
  • ДАЛі
  • Може лопнути
  • ДАЛі
  • Вміють літати
  • ДАЛі
  • Рослина
  • Можна з’їсти
  • ДАЛі
  • Швидко бігає
  • Любить моркву
  • ДАЛі

Висновки: 1. Розумовий розвиток дітей із ЗПР відбувається за тими ж закономірностями, що і розвиток нормальних дітей, тільки повільніше.

  • Висновки: 1. Розумовий розвиток дітей із ЗПР відбувається за тими ж закономірностями, що і розвиток нормальних дітей, тільки повільніше.
  • 2. При корекційному навчанні у таких дітей розвиваються : спостережливість, запам'ятовування, довільна увага і пам'ять, складні форми аналізу і синтезу, процеси порівняння та узагальнення.
  • 3. Поява інтересу до навчання значною мірою підвищує міцність дитячих знань, умінь та навичок.
  • 4. Використання на заняттях ігрової діяльності впливає на формування довільності психічних процесів. Гра сприяє створенню в учнів емоційного настрою, позитивного ставлення до діяльності, покращує загальну працездатність.
  • 5. Цілеспрямовані заняття з корекції пам'яті, уваги, мислення, сприймання активізують пізнавальну діяльність дітей із ЗПР.
  • 6. Розроблені програми корекції пізнавальної діяльності виправдовують себе. Проведення таких вправ дійсно впливає на корекцію пізнавальної діяльності школярів із ЗПР.

Любіть норовливу дитину, допоможіть їй бути успішною, перебороти шкільні труднощі.

  • Любіть норовливу дитину, допоможіть їй бути успішною, перебороти шкільні труднощі.
  • Пам'ятайте, що
  • “…Норовливі діти схожі на троянди – їм потрібне особливе піклування. Іноді поранишся колючками, щоб побачити їх красу”

Каталог: node
node -> Олександр Косуха вільний спосіб життя від імені й завдяки
node -> Методичні вказівки з виконання та оформлення історії хвороби (курсової роботи) з дисципліни "Внутрішні хвороби тварин"
node -> Методичні рекомендації Комплексне використання засобів навчання при викладанні спецдисциплін
node -> Міністерство освіти і науки України Полтавська державна аграрна академія
node -> Звіт про роботу навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у херсонській області за 2010 рік
node -> Міністерство освіти і науки України Полтавська державна аграрна академія
node -> Перспективний педагогічний досвід анотаційний збірник про досвід роботи
node -> ІІ. Організаційно-керівна діяльність Участь у засіданнях колегій відділу освіти


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка