Мета: вчити дітей вести здоровий спосіб життя; використовувати на практиці набуті знання з фізичного виховання, спорту. Розвивати набуті уміння та навички про здоровий спосіб життя. Пропагувати здоровий спосіб життя шляхом підвищення рівня обізнаності учнів та посилення інформаційно - прсвітницької, освітньо - профілактичної роботи з учнівською молоддю. Завдання : - дослідити ставлення учнівського колективу до шкідливих звичок і необхідності вирішення цієї проблеми в суспільстві; - провести опитування учнів і дорослих про оцінку шкідливих звичок як суспільного явища, джерела походження та шляхи боротьби з ними; - формувати загальне уявлення про шкідливий вплив наркотичних речовин, алкоголю, тютюну на організм людини; - пропагувати необхідність дотримання здорового способу життя; - формувати активну громадянську та життєву позицію щодо здорового способу життя; - привернути увагу учасників проекту до вирішення проблеми в межах групи , школи, дому, вулиці тощо; - організувати та провести заходи, спрямовані на вирішення проблеми.
Актуальність:
Підготовчий етап: - створення фокус групи соціальний педагог педагог - організатор психолог група шкільної молоді - визначення керівника проекту
визначення дослідницьких груп «психологи» «соціологи» «піар – команда» куратор куратор куратор ( шкільний психолог) ( соціальний педагог) ( педагог - організатор) - проведення прес - конференції - проведення попереднього анкетування Залучення: - спеціалістів з «Клініки, дружньої до молоді» - тренерів місцевого осередку «Йога-центру»
Основний етап. 1. Виставка стіннівок на тему: « Здоровим бути – модно!» 2. Виступ агітбригад .
3. Проведення дебатів на тему: «Шкідливі звички : минуле і сучасність».
4. Проведення тематичної години «Духовність і здоров’я» 5. Створення учнями презентацій на теми: «Ми за здоровий спосіб життя». «Скажемо «ні» шкідливим звичкам» та інші. 6. Проведення батьківських зборів з використанням документальних відеороликів про шкідливий вплив наркотиків, алкоголю та тютюну на організм людини.
7. Проведення гри « Будь обізнаним!» 8. Прослуховування лекції на тему : « Тютюнопаління та його наслідки » в «Клініці, дружній до молоді». 9. Екскурсія в «Йога - центр» та проведення спеціалістами комплексу занять з йоги для учнів молодших класів.
Заключний етап. 1. Проведення повторного анкетування. 2. Звіт про проведену роботу . 3. Виступ психологічного театру . 4. Туристичний похід у ліс з метою залучення дітей до активного способу життя. 5. Проведення спортивного свята «Здорова сім’я – здорова нація» з метою залучення батьків та дітей до здорового способу життя.
Висновки: За період роботи над проектом протягом 2012-2013 навчального року було досягнуто позитивних результатів, тому метою поширення тематики проекту, із залученням до неї нових спеціалістів в галузі охорони здоров’я, волонтерами на підсумковій прес-конференції прийнято рішення: удосконалити та продовжити роботу над проектом. А саме з наступних тем: - «Суїцид – хвороба цивілізації»; - « Зупинимо СНІД, доки він не зупинив нас»; - « Здоровий спосіб життя батьків - запорука здоров’я нащадків».
Список використаних джерел:
Соціально-психологічний театр / [авт.-упоряд. Любов Жеребньова, Тетяна Артеменко] – К.: шк.світ, 2011р.