Літній відпочинок. Дозвілля



Дата конвертації27.09.2018
Розмір60 Kb.
ТипПлан-конспект
План-конспект уроку англійської мови

в 4-му класі за підручником О. Карп’юк.

Тема: Літній відпочинок. Дозвілля.


Мета: 1. Навчальна – навчити учнів вживати форми дієслова «to be» минулого часу в стверджувальних, питальних та заперечних реченнях;

- навчити діалогічного мовлення за темою.


2. Розвиваюча – розвивати здібності учнів до розподілення уваги, комунікації та кмітливість учнів.
3. Виховна – виховувати зацікавленість життям людей в інших країнах;

- виховувати інтерес до вивчення англійської мови та повагу до товаришів.


Обладнання: підручник, робочий зошит, зошит для самостійної роботи.
Використана література: 1. О.Карп’юк «English», 4 клас, 2008 рік (підручник).

2. О.Карп’юк «English», 4 клас, 2008 рік (робочий зошит).


План уроку.

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  2. Фонетична зарядка.

  3. Введення мовного зразка та нових слів, граматичного матеріалу.

  4. Закріплення раніше поданого і нового матеріалу за допомогою вправ на формування навичок.

  5. Формування навчальних компетенцій учнів з усного мовлення, читання, письма.

  6. Домашнє завдання.

  7. підведення підсумків уроку.


Хід уроку.

Етап 1. Привітання.


Мета: навчити учнів ввічливого вітання на англійській мові.
Прийом: Вчитель → учень, вчитель → клас.
T: Good morning, children! How are you?

Ps: Fine, thank you!

T: Look outside! It’s a wonderful day today! It’s a beautiful day today! Let’s learn a song about it!

Вивчення пісні.

It’s a wonderful day today!

It’s a beautiful day today!

How are you?

How are you?

It’s a wonderful day today!

It’s a wonderful day today!

It’s a beautiful day today!

I’m fine! I’m fine!

I’m very, very well!

It’s a wonderful day today!

Учні хором повторюють слова пісні за вчителем, потім разом співають.
Етап 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Мета: довести до відома учнів про що вони повинні дізнатися і що вивчити.
Прийом: Повідомлення вчителя.
T: Today we’ll speak about summer holidays. You’ll find out about a popular tourist destination – Brighton – and learn to tell about the past events.
Етап 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Мета: пригадати лексичні одиниці по темі: «Дозвілля» за допомогою «Mind Map».
Прийом: Діалогічна бесіда.


  1. Метод «мозкового штурму».

T: What words do you associate with the topic “Holidays”? Let’s draw a Mind Map.

Учитель малює схему на дошці, а учні підказують йому слова.





  1. Усна бесіда з учнями.

T: Where do you usually go for your summer holidays?

P1: I usually go to the country.

P2: I usually go to the Black Sea.

P3: I usually stay at home.

T: Where were you last summer?

P1: I was at the camp.

P2: I was in the country.

P3: I was at the Black Sea.

T: Are you going there next summer?

P1: Yes, I am.

P2: No, I am not.
Етап 4. Подання діалогу для читання, впр.2, ст..99.
Мета: навчити учнів іншомовному спілкуванню, вживати порядкові числівники у мові.
Прийом: Робота в режимі: Вчитель → Клас та Учень → Учень.


  1. Підготовка до читання.

а) подання граматичного матеріалу: порядкові числівники.

Впр.1 (ст. 99).

T: In the dialogue there are some numbers which are new for you. That’s why let’s look at exercise 1 on page 99.

Учні повторюють порядкові числівники за вчителем. Учитель звертає увагу, що перший поверх називається ground floor, а нумерація починається з другого поверху.

T: What floor do you live in?

б) РЗ, впр.1 (ст. 55).

Учні лінією з’єднують кількісні числівники з відповідними порядковими.

в) усна бесіда за малюнками до тексту.

T: Who can you see? Do you remember the girl’s name? where are the children?


  1. Читання.

Учні читають діалог за ролями.


  1. Перевірка розуміння змісту діалогу.

а) повідомлення інформації про країну.

T: Well, Vicky was in Brighton. It’s a town in Britain which in near the sea. Many Englishmen like coming there for their holidays because they believe that Brighton’s air is very good for health.

T: Are there any places in our country where people go to on holiday?

Учні відповідають.

б) виконання завдання на картках.

T: And now let’s see if you understood the dialogue well.

Учитель роздає картки для самостійної роботи. Завдання учнів - вибрати й обвести правильний варіант закінчення речення.

Вибери й обведи правильний варіант закінчення речення.

  1. Vicky was in … .

a) London b) Brighton

2. She was with her … .

a) mother b) Granny

3. They lived in a small … .

a) hotel b) house

4. The room was on the … .

a) third floor b) second floor

5. There were green trees and beautiful flowers … .

a) in front of the hotel b) behind the hotel

6. There was the sea …

a) in front of the hotel b) behind the hotel

7. In Brighton there is a museum and there are some … .

a) galleries b) cinemas


в) Впр.5 (ст. 101).

Учні читають твердження й визначають, які з них правильні.

г) Впр.3 (ст. 102).

Учні читають запитання і дають на них відповіді.


Етап 5. Подання нового граматичного матеріалу: минулий неозначений час дієслова to be.
Мета: навчити учнів вживати форми дієслова to be минулого часу у стверджувальних і питальних реченнях.
Прийом: Усна бесіда вчителя. Гра.


  1. Усна бесіда.

T: In the dialogue Vicky says: “I was in Brighton” – «Я була у Брайтоні»; “My mother and I were in a small hotel” – «Ми з матусею жили в невеличкому готелі». Отже, у якій формі ми використовуємо дієслово to be, коли говоримо про минулі події? Ми використовуємо дієслово to be у формі was, were.

Now look at the dialogue again and find the sentences describing the past events.




  1. Впр.3 (ст. 101).

T: Look at the sentences of exercise 3 on page 101 and tell when we use was and when – were.

Учні самостійно роблять висновок, що was узгоджується з предметом у однині, а were – у множині.




  1. Впр.6 (ст. 101).

Учні розподіляють займенники на дві групи: ті що узгоджуються з формою was, і ті, що узгоджуються з формою were.


  1. Впр.4 (ст. 101).

T: Where were you last summer /yesterday/ last weekend?

Кожен учень повинен дати відповідь хоча б на одне із запитань.




  1. Граматична гра.

Клас ділиться на дві команди. Учитель пише на дошці заголовки для речень: Poly / at the library; Cindy and Wendy / at the cinema; John and Bill / at the circus; Sam / in the zoo; Tom and his Mum / in the park; Nick’s parents / at the theatre/

Кожна команда повинна скласти речення в минулому неозначеному часі, використовуючи подані слова. За кожне правильно складене речення команда отримує 1 бал.


Етап 6. Домашнє завдання.
Мета: дати інструкцію учням до виконання домашнього завдання.
Прийом: пояснення.


  • Робочий зошит:впр.1,2,ст. 55, письмово.

Етап 7. Підведення підсумків уроку.


Мета: охарактеризувати роботу учнів на уроці.
Прийом: усна бесіда.
T: What have you learned at this lesson? What are you able to speak about now?
Каталог: attachments
attachments -> Обґрунтування вибору проблеми
attachments -> Обладнання: комп’ютерні слайди, тексти поезій Архілока, Тіртея Актуалізація опорних знань
attachments -> Урок з Зарубіжної художньої культури 11 клас Культова арабо-мусульманська архітектура
attachments -> Склад і функції крові. Лабораторна робота. Мікроскопічна будова крові людини та жаби
attachments -> Серцево судинні
attachments -> Тема: Хімія та їжа Девіз: Хіміки це ті, хто дійсно розуміють світ!
attachments -> План Пояснювальна записка. Тема Науково-теоретична підготовка вчителя фізичної культури. Тема Питання педагогіки та психології в фізичному вихованні
attachments -> Урок Обміркуйте ситуацію


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка