Малі, середні та великі підприємства: переваги та обмеження



Дата конвертації16.03.2017
Розмір6.11 Kb.

Малі, середні та великі підприємства: переваги та обмеження.

Види підприємств.

Залежно від форми власності — приватної, колективної, державної — розрізняють такі організаційні види підприємств:

Перевага малих підприємств

  • Малі підприємства надають економіці гнучкості, активно реагують на кон'юнктурні зміни, забезпечують насиченість ринку товарами, послугами та додатковими робочими місцями, сприяють послабленню монополізму.
  • Через свою масовість малі підприємства забезпечують вдвічі більшу зайнятість населення на нових робочих місцях, ніж великі підприємства, що значно знижує напруженість у суспільстві, пов'язану з безробіттям.

Перевага середніх підприємств

  • Середні підприємства здійснюють виробництво невеликої, проте сталої номенклатури виробів у значних обсягах.
  • Вони здатні швидко реагувати на кон'юнктуру ринку завдяки оснащеності сучасною технікою і технологією, можливості впроваджувати нові розробки у виробництво

Переваги великих підприємств

Обмеження малих підприємств.

  • Основними макроекономічними чинниками, які впливають на розвиток малих підприємств, є:
  • обмеженість внутрішнього попиту та наявність кризи збуту на внутрішньому ринку;
  • незначна інвестиційна активність, обмеженість кредитів.

Обмеження середніх підприємств.

  • Стратегічні опції малих та середніх підприємств є досить обмеженими на міжнародних ринках через недостатній управлінський досвід, низький рівень капіталізації бізнесу, відсутність ефекту масштабу, незначні можливості по залученню висококваліфікованого персоналу і обмеженість доступу до нових технологій.

Обмеження великих підприємств.

  • Обмеження встановлюються тільки для великих підприємств. Іноземному інвестору, щоб придбати пакет акцій, який перевищує 33 %, необхідно одержати особливий дозвіл у міністерстві промисловості та торгівлі.

Сектор малого та середнього бізнесу у сучасній економіці .

  • Аналіз стану підприємницької діяльності в Україні показує, що сектор малого і середнього бізнесу потребує ефективної фінансової підтримки як на загальнодержавному, так і регіональному рівнях.

Прибуткові та неприбуткові підприємства.

  •  за метою діяльності розрізняють прибуткові та неприбуткові юридичні особи.
  • Прибуткові юридичні особи (підприємства, господарські товариства) створюються для підприємницької діяльності з метою отримання прибутку.
  • Неприбуткові юридичні особи (політичні партії, громадські організації, благодійні фонди, державні та комунальні установи освіти та охорони здоров’я) здійснюють діяльність, не маючи на меті отримання прибутків.

Каталог: Presentation -> Gipermarket september 2012
Presentation -> Лекція Доцент Маланчин І. М. Медична деонтологія
Presentation -> Жіночий таз. Плід як об'єкт родів. Акушерська термінологія
Presentation -> Класифікація пошкоджень щлд
Presentation -> Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту Державна соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді
Presentation -> Пізні гестози вагітних
Presentation -> Реферат комісаренко Сергій Васильович академік нан україни та намн україни, завідувач відділу молекулярної імунології
Presentation -> 1. Виховання дітей в архаїчній Греції IX-VII ст до н е.
Presentation -> Проведение патентного поиска и оформление патента на
Gipermarket september 2012 -> Послуги досить поширене явище у сучасному житті споживачів та у діловій діяльності
Gipermarket september 2012 -> Суцільна колективізація Тарасов В. В. вчитель історії Серпневської зош І-ІІІ ступенів


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка