Матеріали відкритого бінарного уроку (вступного інструктажу) з виробничого навчання за професією 4112 «Оператор комп'ютерного набору»



Дата конвертації19.11.2018
Розмір1.88 Mb.
#64899
ТипУрок
Міністерство освіти і науки України

Міжрегіональний центр професійної перепідготовки звільнених у запас військовослужбовців


МАТЕРІАЛИ

відкритого бінарного уроку (вступного інструктажу)

з виробничого навчання

за професією 4112 «Оператор комп'ютерного набору» та англійської мови

Підготували викладачі: Г.П. Вареник, Л.Г. Кушнір

Хорол-2010

План

відкритого бінарного уроку

з виробничого навчання за професією «Оператор комп'ютерного набору»

та англійської мови (вступний інструктаж)
Методична мета – застосування бінарного уроку

з метою взаємозвязку предметів для підвищення рівня знань

та активізації діяльності кожного учня
Дата проведення – 19 лютого 2010 р.

Професія – 4121 «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»,

4112 «Оператор компютерного набору»



Навчальна група – 15 бух.

Викладачі – Вареник Г.П., Кушнір Л.Г.
Урок № 67-72

Тема уроку: «Макетування візитної картки ПП Хорольського р-ну»

Мета уроку:

  • навчальна – удосконалити та систематизувати набуті знання та вміння і сформувати навички щодо проектування і створення односторонніх та двосторонніх візиток ПП Хорольського р-ну рідною та англійською мовами, користування готовими шаблонами, зберігання пропорцій в розташуванні малюнків і тексту, наданні документу естетичного вигляду;

  • розвиваюча – розвивати аналітичне, логічне і критичне мислення, самостійність в роботі, комунікативні здібності, вживання лексики англійської мови за професійним спрямуванням;

  • виховна – виховувати естетичний смак, культуру спілкування; розуміння важливості оволодіння англійською мовою та потреби користування нею як засобом спілкування.

Тип уроку: урок вдосконалення вмінь та формування навичок

Вид уроку: бінарний урок

Дидактичне забезпечення: роздатковий матеріал (зразки візитних карток, картки з завданнями для самостійної роботи, правила поводження з візитними картками, міні-посібник «Візитки в нашому житті»), комп´ютерні презентації, інструкційно-технологічні картки.

Матеріально-технічне забезпечення: персональні комп'ютери, мультимедійний проектор, екран, відеоматеріали

Міжпредметні зв'язки: основи технічного редагування та оформлення тексту, всесвітня історія, українська мова, інформаційні системи в обліку
Хід уроку

І. Організаційна частина (5 хв.):

- перевірка наявності учнів (звіт відповідального за рапорт);

- перевірка готовності учнів до уроку (зовнішній вигляд, наявність спецодягу).

ІІ. Вступний інструктаж (40 хв.):

1. Актуалізація знань:

- повідомлення теми та мети уроку;

- цільова установка проведення уроку;

- перевірка опорних З, У, Н учнів, необхідних їм для подальшої роботи на уроці.

Викладачі переконують учнів у важливості вивчення даної теми. Актуалізація знань здійснюється за допомогою демонстрації презентації, відеоролику англійською мовою, випереджувальних індивідуальних завдань, усного опитування, дослідницької та самостійної роботи учнів з метою удосконалення та систематизації набутих знань та вмінь.

Розвиваються комунікативні здібності, аналітичне, логічне та критичне мислення, вживання лексики за професійним спрямуванням, самостійність у роботі.

Виховується культура спілкування, розуміння важливості оволодіння англійською мовою та потреби користування нею як засобом спілкування.


2. Вивчення нового матеріалу:

- повідомлення нової навчальної інформації та показ нових прийомів трудової діяльності;

- опитування учнів;

- відповідь викладачів на запитання учнів;

- підведення підсумків вступного інструктажу.

Викладач виробничого навчання демонструє і коментує презентацію «Порядок створення візитної картки». За допомогою презентації викладачі здійснюють усне опитування учнів. При цьому в учнів формуються навички щодо проектування і створення односторонніх та двосторонніх візиток ПП Хорольського р-ну рідною та англійською мовами, вміння користуватися готовими шаблонами, зберігати пропорції в розташуванні малюнків і тексту, надавати документу естетичного вигляду.

Розвивається аналітичне, логічне і критичне мислення, самостійність в роботі.

Виховується естетичний смак, інтерес до вивчення англійської мови.


ІІІ. Поточний інструктаж (270 хв.)

  • видання завдань для самостійної роботи учнів та пояснення порядку їх виконання;

  • розподіл учнів за робочими місцями;

  • повідомлення про критерії оцінювання виконуваних робіт;

  • цільові обходи викладача робочих місць учнів;

  • прийом викладачем виконаних робіт;

  • прибирання робочих місць.


ІV. Заключний інструктаж (30 хв.)

  • аналіз діяльності учнів у процесі всього заняття;

  • оцінка роботи учнів, її обєктивне обґрунтування;

  • аналіз помилок учнів та засоби їх усунення;

  • повідомлення та обґрунтування оцінок;

  • видача домашнього завдання: повторити конспект по темі «Макетування багатосторінкових документів» з предмету «Основи технічного редагування і оформлення тексту», продумати дизайн і підготувати матеріали для макетування місцевої газети «Вісті Хорольщини», підготуватись до тематичної атестації.

Склали викладачі Г.П. Вареник

Л.Г. Кушнір
Розглянуто на засідання методичної комісії
Протокол № __ від ___________ р.
Голова методичної комісії Ю.О. Христенко

РОЗГОРНУТИЙ ПЛАН ВІДКРИТОГО УРОКУ

Методична мета – застосування бінарного уроку з метою взаємозвязку предметів для підвищення рівня знань та активізації діяльності кожного учня
Тема уроку: «Макетування візитної картки ПП Хорольського р-ну»
Мета уроку:


  • навчальна – удосконалити та систематизувати набуті знання та вміння і сформувати навички щодо проектування і створення односторонніх та двосторонніх візиток ПП Хорольського р-ну рідною та англійською мовами, користування готовими шаблонами, зберігання пропорцій в розташуванні малюнків і тексту, наданні документу естетичного вигляду;

  • розвиваюча – розвивати аналітичне, логічне і критичне мислення, самостійність в роботі, комунікативні здібності, вживання лексики англійської мови за професійним спрямуванням;

  • виховна – виховувати естетичний смак, культуру спілкування; розуміння важливості оволодіння англійською мовою та потреби користування нею як засобом спілкування.


Тип уроку: урок вдосконалення вмінь та формування навичок
Вид уроку: бінарний урок
Дидактичне забезпечення: роздатковий матеріал (зразки візитних карток, картки з завданнями для самостійної роботи, правила поводження з візитними картками, міні-посібник «Візитки в нашому житті»), комп´ютерні презентації, інструкційно-технологічні картки.
Матеріально-технічне забезпечення: персональні комп'ютери, мультимедійний проектор, екран, відеоматеріали
Міжпредметні зв'язки: основи технічного редагування та оформлення тексту, всесвітня історія, українська мова, інформаційні системи в обліку
Хід уроку
І. Організаційна частина (5 хв.):
- перевірка наявності учнів (звіт відповідального за рапорт);

- перевірка готовності учнів до уроку (зовнішній вигляд, наявність спецодягу).


ІІ. Вступний інструктаж (40 хв.):
1. Актуалізація знань:
- повідомлення теми та мети уроку;
Слово викладача з в\н: Сьогодні у нас з вами чергова зустріч, але незвичайна. Чому? Тому що сьогодні ми проведемо бінарний урок, де будуть поєднані виробниче навчання по професії «Оператор комп'ютерного набору» та англійська мова. Адже успішна робота на комп'ютері багато в чому залежить від гарного знання англійської мови.

Темою сьогоднішньої зустрічі є: «Макетування візитної картки ПП Хорольського р-ну». Ми з вами сьогодні за допомогою програми Publisher удосконалимо та систематизуємо набуті знання та вміння і сформуємо навички щодо проектування і створення односторонніх та двосторонніх візиток ПП Хорольського р-ну рідною та англійською мовами


(За допомогою мультимедійного проектора на екран проектується у вигляді презентації тема та мети уроку).

Слово викладача а.м.: Good morning, dear friends. I’m glad to see you in our computer class. We shall have an unusual lesson. Today I want to suggest you a very interesting topic for speaking – about visiting cards, but first of all I would notice that you work with a computer and you have to learn English. Some people learn languages because they need them for their work, others – to be able to travel abroad. For some people it is just a hobby. Many years ago there were no computers. A lot of things were not possible. But now the world is quite different and we can not imaging it without computers. I hope we shall make ourselves sure that computer helps to improve English and makes our studies more pleasant. Let`s define some pros and cons of using computers:

  • it helps us keep step with the times

  • it helps not to be lost in the world of infor­mation

  • it helps improve our knowledge in different subjects

  • it saves a lot of time

  • it brightens our life

  • it helps discover everything about anything;

  • it's a brilliant source of information

  • it helps in solving many routine problems;

  • it is possible to keep (store) and change all work made by you

  • it is possible to store photos, books, dictionaries in a computer

  • it helps in homework

  • you do not feel lonely, you can find many new friends

  • it is a waste of time

  • people are getting a bit too dependent on computers

  • electronic devices are not reliable

  • many children become nervous when they play violent games on a computer

  • computers distract from lessons

  • computer spoils sight and becomes the cause of many diseases


(За допомогою мультимедійного проектора на екран проектуються слайди презентації «Some pros and cons of using computers»).
- цільова установка проведення уроку;
Слово викладача з в\н: А давайте зараз помріємо. Ви вже обрали собі професію. А тепер уявимо, що ви прийшли на ділову зустріч або зустріли давнього приятеля і вам треба обмінятися координатами. Як ви розв'яжете цю ситуацію?
(Можлива відповідь учнів: внесу дані до мобільного телефону, за допомогою візитних карток.
Дійсно, у сучасному суспільстві мати візитку – вимога часу, візитна картка буде необхідною. Де ж її взяти?
(Можлива відповідь учнів: замовити, створити самому)
Так можна замовити професіоналам. Але і створити власноруч візитну картку неважко. На дисципліні «Основи технічного редагування і оформлення тексту» ви вже ознайомилися з основними способами макетування візитних карток, використовуючи можливості програми для створення публікацій Microsoft Office Publisher. Як ви вже помітили ця програма має англійську назву.
Слово викладача а.м.: And now let`s remember parts of the computer:

System unit системний блок

Display дисплей

Software програмне забезпечення

Mouse миша

Keyboard клавіатура

Hard Disk Drive жорсткий диск або вінчестер

Floppy Disk Drive пристрій для роботи із гнучким диском

Desktop робочий стіл

My Documents мої документи

Recycle bin кошик

Task bar панель задач

Folder папка

File документ


(За допомогою мультимедійного проектора на екран проектуються слайди презентації, на яких відображаються основні складові об'єкти робочого столу комп'ютера англійською мовою та їх переклад. На першому слайді «Join the words and their transcription» терміни і їх переклад поплутані місцями. Учням пропонується обрати правильні відповіді. Другий слайд «Parts of the computer» містить правильний варіант).
Слово викладача а.м.: Nowadays, more and more people can't imagine their life without using business cards. And there is nothing surprising in it, because business cards are convenient, small, and they are easy to get and use. So if you still don't have your personal business card it's high time to get it! How do you think what business card you should have?
Pupil 1: Business card is the first impression you make on a customer. So, it is vital that you should have a distinctive and unique business card so as to prove yourself to be worth meeting again. In order to realize the importance of your personal card impression to the full, take into account the fact that approximately 90% of business cards are thrown away just right after they were received.
Pupil 2: Nowadays every sensible businessman has a personal card and this brings about inevitable business card competition. In order your card not to get lost among hundreds of others handed in to a customer, make sure it has a distinctive and impressive design. Try to find a business card design that doesn't very expensive and yet won't get thrown away. By doing so you are sure to leave a professional and favorable impression with every potential customer and investor you meet.
Pupil 3: A proper business card design is an overall image of your personal card which creates the first impression on a customer. It is not less significant, however, to get people interested in the information they read on your business card. People are attracted to transparent and clear information which is conveniently located on your business card.
Pupil 4: Every successful businessman deals with people of various professions and interests. And it is natural that he strives to get them interested in whatever he sells or produces. Business card contributes much to your potential customers desire to meet you again. Your unique card will work for you, attracting business people and bringing new clients to your store. So, try to give your personal business card to every possible buyer and businessman and you will come to good.
- перевірка опорних З, У, Н учнів, необхідних їм для подальшої роботи на уроці;
(Здійснюється за допомогою усного опитування, випереджувальних індивідуальних завдань, дослідницької та самостійної роботи учнів).
Слово викладача з в\н: Перед вами на партах лежать картки з таблицею. Ваше завдання протягом вступного інструктажу, слухаючи мене з Ларисою Григорівною і своїх товаришів, заповнити їх.
Візитна картка - це прямокутний шматок, як правило, білого картону найвищої якості, на якому типографським засобом чітко і красиво відбиті прізвище, ім'я і по батькові власника поряд з іншими відомостями, які він хоче про себе повідомити.

Візитні картки стали невід'ємною частиною нашого життя. У світі ділових відносин цій маленькій картці приділяється важлива роль — посередника при знайомстві й представленні. Візитка є важливим елементом престижу, значно полегшує налагодження контактів, сприяє спілкуванню людей, заощаджує час. Крім того, вона довго зберігається й допомагає швидко відновити в пам’яті інформацію про людину. Зразки візитних карток є у вас на парті.


Слово викладача а.м.: Business card is a small card that has a person's name on it, the address, telephone number, and email address of the company that he or she works for.
(Демонстрація відеоролику).
Слово викладача з в\н: Коли ж вперше виникли візитні картки? Сьогодні немає повної ясності в тому, хто ж усе-таки винайшов візитні картки: французи, німці або китайці, хоча, можливо, згодом, історія усе розставить
на свої місця в цьому спірному питанні. Спробувала в цьому розібратися Денисенко Людмила. Вона підготувала повідомлення і презентацію на тему «Історія виникнення візитних карток» (Додаток 1).
(Повідомлення учениці).
(За допомогою мультимедійного проектора на екран проектується у вигляді презентації «Історія виникнення візитних карток»).
Слово викладача з в\н: Добре, дякую. Я б хотіла доповнити ученицю, яка розповідала, що, на жаль, після революції 1917 року візитки повністю викорінили, оголосивши буржуазним пережитком. Це правда. З курсу «Всесвітня історія» ви вивчали таку країну як Радянський Союз. Так от, у Радянському Союзі мати візитку могли або чиновники й суспільні діячі, або представники творчої інтелігенції, яким вибачали маленькі слабкості. Право на візитку мали співробітники обкомів, райкомів, дипломати, космонавти, «виїзні» діячі культури. Існував досить суворий порядок одержання візитних карток: потрібно було написати заяву в «органи» з переконливим обґрунтуванням, навіщо це потрібно. Картки чиновників були дуже скупо оформлені, нудні та одноманітні, до того ж текст, зазвичай, проходив цензуру. Актори, режисери, художники дозволяли собі набагато більше, створюючи часом справжні витвори мистецтва. Ще одним важливим правилом «російської візитки» став однаковий розмір і повна відмова від будь-якої вишуканості й ошатності. У той час як за кордоном існували два види візитних карток — вертикальна й горизонтальна, — у СРСР переважав горизонтальний формат.
Слово викладача а.м.: Modern business cards or Visiting Cards, were created in China around fifteenth century. The Calling Cards (another name of Visiting Cards) were used by aristocrats. Their function was to announce the arrival of a visiting card owner to whomever he was visiting. Although our world is big, it is still integrity, and everything within it is strongly interconnected. That is why it's hardly surprising that two century later visiting cards were adopted by the courts of England and France. Visiting cards became an essential part of etiquette of aristocrats and noble people of that time. It didn't take much time for Americans and the rest European countries to accept visiting cards as a part of etiquette, and terms of behavior connected to these cards were also base on English and French systems. At that time handcraft was applicable to the process of creation of cards; they were produced in large number with printing presses, but before printing each card had to be created by hand. Instead of logos and emblems on modern business cards, visiting cards of that time were decorated with coats of arms that seemed masterpieces. Aristocrats, however, were not the only class to have visiting cards. The visiting cards were considered essential accessory as early as in nineteenth century. No honorable gentleman or self respecting lady would go out without visiting cards. The common practice was to place a card holder in the front hallway so that everybody could see who was participating at the party and know with whom they could communicate.

Who wants to add about trade cards?


Pupil 1: In the beginning of seventeenth century, London gave birth to trade cards that further were developing simultaneously with visiting cards. At that age street addressing system was not really existing, so in addition to the information introducing a company trade cards have a map on them; the map was to show people the way to a company place. Meanwhile printing was becoming more and more advanced. Trade cards could be colored and better designed. They even happened to become the object for collecting. The hobby of collecting trade cards was getting increasingly popular and many companies started ordering cards with pictures, as baseball players, on one side, and contact information on the other side. It was the beginning of modern business cards design.
Pupil 2: At that time there were visiting cards serving for personal needs and representing individuals and trade cards aiming at advertising of goods and introducing companies. Evidently neither trade cards nor visiting cards could not satisfy the necessity of salespersons in possessing a means to exchange information in a concise and simple way. First business cards filled the niche and turned out to be very popular. Their design was plain and simple in the beginning, but with the decades passing, they became richer in quality and design. Overall business cards developed as printing was getting increasingly advanced.

Слово викладача а.м.: What can you say about peculiarities of American visiting cards. Have you any information?
Pupil: In USA the difference between visiting cards and business cards was very distinguishable. Visiting cards were associated with certain social level, and served to meet social obligations. They were also used as letters of introduction. The card tray in the hall of a house where a party took place was filled with visiting cards and enabled people to see who had called on. Hardly were visiting cards used among people of lower classes such as farmers or workers. That is why visiting cards in America had a flavor of affectation. Business cards, in the same time, were very popular among business people regardless class. Using business cards instead of visiting cards during social call was thought rude and could be misinterpreted.
Слово викладача а.м.: Here is some information on peculiarities of calling cards in 18-19th centuries :

  • If you visit a house for a first time, you must have cards for each lady of the household.

  • Arriving at a house give you calling card to the servant, so that he/she could look it through. When hostess accepts your card you are officially allowed to be her guest.

  • In case your card isn't accepted, you must conclude that for some reasons hosts do not wish to extend their acquaintance.

  • It is obligatory that all calling cards should be put in a small card tray. A pencil and a pad should be placed beside a tray.

  • A servant meeting guests must present the tray cards holding it on the palm of the left hand. 

  • A young lady can have a card of her own after having been in society a year.

  • A lady may use a card case to carry her calling cards, but a gentleman should carry them in a convenient pocket.

  • In Europe some gentlemen folded the upper right corner a card to indicate that they've delivered it themselves (the servant should never hand his master's card folded). American gentlemen never folded their cards.


(За допомогою мультимедійного проектора на екран проектується презентація «Peculiarities of calling cards in 18-19th centuries»).
Слово викладача з в\н:

Світова практика має досвід використання різних видів візитних карток, що різняться функціональним призначенням. Це питання досліджувала учениця Аранчій Тетяна. Вона підготувала повідомлення і презентацію на тему «Різновиди візитних карток» (Додаток 2). Давайте її послухаємо.


(Повідомлення учениці).
(За допомогою мультимедійного проектора на екран проектується у вигляді презентації «Різновиди візитних карток»).
Слово викладача з в\н: Так, найбільш поширеним засобом передачі інформації про ту або іншу людину і про рід діяльності його компанії вважається візитка, виготовлена з паперу. Але в даний час є можливість замовити і виготовити ексклюзивні модні візитки з різних матеріалів.

Як показує практика, багато сучасних ділових людей замовляють якраз унікальні vip-візитки, наприклад, практичні візитки з пластика абсолютно будь-якої складності, металеві візитки високої якості, вельми міцні дерев’яні візитки і розкішні золоті візитки, саме вони дуже вигідно виділяють статус свого власника.

Уявивши собі такі візитки, ви, напевно, побачите щось громіздке і незручне, але насправді візитка з дерева не товстіша за звичайну візитку, виконану з картону. При цьому візитки з дерева достатньо міцні, адже для їх виробництва використовуються спеціальні елітні породи дерева, такі як червоне, платан, бук та інші. Візитка з дерева також може бути будь-якої форми і розміру. А щоб додати їй ще більшої витонченості, візитку з дерева можна прикрасити художніми прорізами.

Зображення на візитки з металу наносяться також шляхом лазерного гравіювання, а при виготовленні візитних карток з пластика користуються і методом шелкографії. Цей метод робить нанесені на візитку фарби яскравішими. Всі ці візитні картки відрізняються довговічністю, якістю і своїм неповторним дизайном.


Слово викладача а.м.: Here you can find different card types:

  • Free Business Cards

  • 48 Hour Express Business Cards

  • Business Card Stickers

  • Capture Business Cards

  • Glossy Full Color Business Cards

  • Magnetic Business Cards

  • Metal Business Cards

  • Plastic Business Cards

  • Raised Print Business Cards

  • Foldover Business Cards


(За допомогою мультимедійного проектора на екран проектується презентація «Different card types»).
Слово викладача з в\н: До теперішнього часу склалися певні правила поводження з візитними картками. У їхній основі лежить просте розуміння того, що ваша візитна картка це те, що залишається у вашого знайомого, співрозмовника, ділового партнера після очної або заочної зустрічі з вами. Картка повинна не тільки містити ті відомості, що ви хотіли б про себе залишити, але і сприяти збереженню у вашого партнера того іміджу, до створення якого ви прагнете.

Вашим товаришам Марії і Наталії було дане завдання провести міні-дослідження «Правила передачі візиток» (Додаток 3). Вони проводили опитування ПП м. Хорол та Хорольського р-ну, щодо дотримання ними правил передачі візиток і ознайомлять вас з результатами.


(Виступ учениць).
Слово викладача з в\н: Перед вами на партах знаходяться роздруковані основні правила поводження з візитними картками. Ви заберете їх собі, щоб надалі вміли не тільки виготовляти візитні картки, ай правильно з ними поводитись.
Слово викладача а.м.: Do not forget that no marketing plan can be imagined success without its essential part - business card. Being of small size and of relatively small cost business cards are considered powerful means of marketing. Although you cannot type full information of your company on its small surface, you can still create perfect image that people will never forget. A client first impression of your company strongly depends on business card you use, it makes people feel inclined to cooperation or spoil all efforts to draw attention to your business. Your business cards are not less important than the suit you wear.

- аналіз і доповнення відповідей учнів, підведення підсумків;
2. Вивчення нового матеріалу:
- повідомлення нової навчальної інформації та показ нових прийомів трудової діяльності;
Слово викладача з в\н: Ми з вами пройшлися сторінками історії виникнення візитних карток, розглянули, які є різновиди візитних карток, дослідили доцільність правильного поводження з візитними картками, побачили переваги й недоліки, які виникають при користуванні візитками. Напевно, ви переконалися, що візитна картка виконує різні представницькі функції. Саме тому, при виготовленні візиток, необхідно враховувати безліч додаткових чинників. Візитні картки повинні відповідати високій якості, а їх дизайн повинен бути сучасним. А тепер давайте розглянемо порядок створення візитної картки за допомогою програми Publisher.
(Викладач в\н демонструє і коментує презентацію «Порядок створення візитної картки»)
У вас виникли якісь запитання?
Слово викладача а.м.: I hope this information will be useful for. Have you any questions?

- опитування учнів;
Слово викладача з в\н:
Давайте перевіримо, що ви запам'ятали в процесі нашої роботи. Погляньте на екран.
(За допомогою слайдів презентації викладач здійснює опитування учнів)


(Можливі відповіді учнів: Це ділова візитка. Візитна картка фірми, компанії, установи чи організації містить повну назву організації, адресу, телефон, факс. Використовується із представницькою метою і для привітання від імені фірми).

(Можливі відповіді учнів: Візитна картка естетично оформлена, шрифт і колір шрифту вибраний таким чином, щоб зручно читався. Розміри малюнків і текст пропорційні. Фон візитки не заважає сприйняттю інформації, яку вона містить. Зміст візитки і її оформлення доповнює одне одного.

Дана візитка містить дані про професію, посаду, місце роботи, адресу фірми, в якій працює власник, контактні телефони, факс та електронну пошту).


(Можливі відповіді учнів: Користуючись закладкою Цветовые схемы можна обрати ту схему, яка вам підходить).

(Можливі відповіді учнів: На зворотній бік картки, можна вмістити такі відомості:
-
Карту розташування офісу

- Вказівки з проїзду
- Купон на знижку
- Особливу знижку за залучення іншого клієнта
- Гасло компанії
- Список товарів
- Переклад тексту з лицевого боку іншою мовою)

Слово викладача а.м.: Give the definition of business card.
Pupil 1: Business card is a small card that has a person's name on it, the address, telephone number, and email address of the company that he or she works for.
Слово викладача а.м.: What types of business cards do you know?
Pupil 2:

Free Business Cards

48 Hour Express Business Cards

Business Card Stickers

Capture Business Cards

Glossy Full Color Business Cards

Magnetic Business Cards

Metal Business Cards

Plastic Business Cards

Raised Print Business Cards

Foldover Business Cards

Слово викладача з в\н: У вас є якісь запитання?

- відповідь викладача на запитання учнів;

Слово викладача а.м.: Have you any questions? What was difficult for you?
- підведення підсумків вступного інструктажу.
Слово викладача з в\н: Ви повинні були заповнити картки з таблицею. Погляньте на екран. Вони повинні мати такий вигляд. Тепер підпишіть їх, перевірте і поставте самі собі оцінку. Ваша робота протягом вступного інструктажу буде врахована при виставлені оцінок на заключному уроці.
(На екрані демонструється правильно заповнена таблиця. Учні здійснюють самооцінювання).
Слово викладача а.м.: Our lesson is coming to the end. Did you like the lesson? What activities did you like most of all?

Your marks for today are…


Слово викладача з в\н: Дякую за увагу! Продовжимо нашу роботу на другому уроці.


ІІІ. Поточний інструктаж (270 хв.)

  • видання завдань для самостійної роботи учнів та пояснення порядку їх виконання;

  • розподіл учнів за робочими місцями;

  • повідомлення про критерії оцінювання виконуваних робіт;

  • цільові обходи викладача робочих місць учнів;

  • прийом викладачем виконаних робіт;

  • прибирання робочих місць.


ІV. Заключний інструктаж (30 хв.)

  • аналіз діяльності учнів у процесі всього заняття;

  • оцінка роботи учнів, її обєктивне обгрнутування;

  • аналіз помилок учнів та засоби їх усунення;

  • повідомлення та обґрунтування оцінок;

  • видача домашнього завдання: повторити конспект по темі «Макетування багатосторінкових документів» з предмету «Основи технічного редагування і оформлення тексту», продумати дизайн і підготувати матеріали для макетування місцевої газети «Вісті Хорольщини»

Каталог: doc -> files -> news
news -> Олімпійський урок
news -> Антарктида льодовий материк планети
news -> Тетяна Іллівна Ящишин викладач вищої категорії образотворчого мистецтва
news -> Положення про опорний загальноосвітній навчальний заклад в питань роботи з основ здоров’я Загальні положення
news -> Тема майстер-класу: використання хмарних технологій у навчанні англійської мови. Мета: Освітня
news -> Різноманітність плодів. Лабораторна робота №10 "Будова і різноманітність плодів."
news -> Учнівська конференція «Чорнобиль – біль і трагедія України» Мета
news -> План-конспект бінарного заняття гуртка „Mit Spa? (музичне виховання + німецька мова) 7 клас
news -> Чарівний олівець
news -> Програм а література ( російська та зарубіжна) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка