Методична скарбничка міста Новограда-Волинського розв'язування задач



Скачати 125.5 Kb.
Дата конвертації20.11.2018
Розмір125.5 Kb.
#65512
ТипУрок

Методична скарбничка міста Новограда-Волинського





РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ


Верхоланцева С.А., Кузнєцова А.О., вчителі початкових класів

Новоград-Волинського колегіуму
Математика

1 клас, 4 клас
Мета: допомогти першокласникам у розв’язуванні простих задач (скласти схему, рівняння, оформлення задачі), розвивати вміння спілкуватися із старшими.

Тип уроку. Урок розв’язування конкретних задач

Обладнання. Листки для пар

Література. Е.І. Александрова «Методика обучения математике в начальной школе, 1 класс»

Методичні рекомендації. Цей урок проводиться на етапі ознайомлення першокласників із структурою задачі, вміння оформити задачу математичною мовою (схема, рівняння або вираз, відповідь).

На даному уроці четвертокласники виконують роль батьків, учителя: як правильно розмістити задачу на сторінці зошита, якою за величиною має бути схема, скільки клітинок відступати, як правильно скласти і записати вираз чи рівняння, як оформити відповідь.

План уроку – за задумом вчителя. Варто використати ілюстративний матеріал, оформити дошку.

Хід уроку

І Організація класу

ІІ Створення ситуації успіху


  • Урок сьогодні незвичайний. У гості до вас завітали четвертокласники. Прийшли вони сюди не просто так, а саме в ролі знавців математики – експертів. Вони допоможуть детальніше розібратися як досягти успіху у розв’язуванні задач.

  • Об’єднайтеся в пари.


Фронтальна робота

- З′ясуємо, що про задачу вже знають першачки:



На дошці декілька текстів.

Завдання: вибрати із поданих текстів задачу, довести свою думку.

  • На гілці сиділо 4 синички. До них прилетіло ще 5.

  • У маршрутному таксі їхало А чоловік. На зупинці вийшло В чоловік, а С зайшло. Скільки чоловік поїхало далі?

  • Скільки наллють літрів компоту Даринка і Сашко у графін?

  • В одному басейні плавало Р чоловік, а в іншому – на С чоловік більше. Скільки чоловік плавало у другому басейні?

Висновок.'>Висновок. ( Учні говорять, що обовязково має бути в задачі)



ІІІ Створення проблемної ситуації

  1. До задачі №5 (2) (Підручник Математики, ІІ частина, ст.102)підберіть схему, складіть рівняння.

- Працюємо в парах.

(Задача №5 (2)

Мама купила А кг груш, В кг слив і С кг яблук. Скільки всього кілограмів фруктів купила мама? х

А В С А + В + С = х)

Задача на картці

Накресліть схему і складіть рівняння.

В автобусі їхало кілька людей. Коли на зупинці ввійшло М людей, то в автобусі стало D людей. Скільки пасажирів стало в автобусі?

D


х + М = D

х М


Після виконання пари звіряються одні з одними.

Проміжна рефлексія

- Хто з вас зрозумів, як креслити схеми і записувати рівняння? Кому потрібно ще пояснити?



  1. Підставте потрібні числа і розв’яжіть задачі. Запишіть у зошит. Зверніть увагу на оформлення запису задачі.

Висновок.

- Легше було розвязувати задачі з буквенними даними чи з числовими?
ІV Підсумкова рефлексія

  • Чи допоміг вам, першокласники, сьогоднішній урок навчитися розв’язувати задачі?

  • Четвертокласники, чи складно було бути вчителями? У чому саме?

  • Чи маєте бажання ще так попрацювати?







Каталог: Files -> downloadcenter
downloadcenter -> Здійснити контроль за дотриманням державних стандартів освіти
downloadcenter -> Сучасні здоров ’ язберігаючі технології в дошкільному навчальному закладі
downloadcenter -> Модель сформованості бібліотечно-бібліографічних умінь та навичок школярів
downloadcenter -> М. Тернопіль 2005 р. Методичний посібник
downloadcenter -> Профілактика шкідливих звичок серед дітей і підлітків
downloadcenter -> Уроки-дослідження з географії у 6 класі Вовчищовичі 2015
downloadcenter -> Домашнє завдання Німецька мова
downloadcenter -> Узагальнений висновок щодо результатів атестаційної експертизи Йосипівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – днз»
downloadcenter -> Коментар: поняття «публічна адміністрація» часто зустрічається у нормативно-правових актах України, дослідженнях науковців. Утім досі не сформовано єдиного підходу щодо визначення даного поняття
downloadcenter -> Доповідна записка «Про особливості реалізації нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти в 1-3 класах загальноосвітніх навчальних закладів»

Скачати 125.5 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка