Методичні рекомендації для учнів та їхніх батьків з метою найкращого засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці й відпочинку



Дата конвертації09.12.2018
Розмір231 Kb.
ТипМетодичні рекомендації

ПИРЯТИНСЬКЕ РАЙОННЕ МЕТОДИЧНЕ ОБ‘ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН

Положення про методичне об'єднання вчителів-предметників

  • Методичне об'єднання вчителів-предметників є важливим структурним підрозділом науково-методичної служби школи, воно веде методичну роботу з предметів, організує позакласну діяльність учнів.
  • Робота методичного об'єднання будується відповідно до вимог стратегічних документів школи та даного положення.
  • Методичне об'єднання:
  • проводить проблемний аналіз результатів освітнього процесу;
  • вносить пропозиції зі зміни змісту та структури обов'язкових навчальних курсів, їх навчально-методичного забезпечення, з коректування вимог до мінімального обсягу та змісту навчальних курсів;
  • проводить первісну експертизу істотних змін, внесених викладачами в навчальні програми, що забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів;
  • вносить пропозиції з організації та змісту атестації педагогів;
  • вносить пропозиції з організації та змісту досліджень, орієнтованих на поліпшення освоєння учнями навчального матеріалу відповідно до державних освітніх стандартів;
  • приймає рішення про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям, організує їх розробку й освоєння;
  • розробляє методичні рекомендації для учнів та їхніх батьків з метою

найкращого засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці й відпочинку;

  • найкращого засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці й відпочинку;
  • організує роботу методичних семінарів для малодосвідчених учителів-початківців.
  • Методичне об'єднання узгоджує свою діяльність із відповідними кафедрами в особі їхніх завідувачів. У своїй роботі методичні об'єднання підзвітні педагогічній раді.
  • Методичне об'єднання має право:
  • висувати пропозиції про поліпшення навчального процесу у школі;
  • звертатися за консультаціями з проблеми навчання й навчальної діяльності учнів до заступників директора школи з науково-методичної, навчально-виховної роботи, до завідувачів кафедр;
  • порушувати питання про заохочення своїх членів за успіхи в роботі, активну участь в інноваційній діяльності;
  • готувати свої пропозиції при проведенні атестації вчителів;
  • порушувати питання публікації матеріалів про кращий досвід, накопичений у рамках методичного об'єднання;
  • рекомендувати своїм учасникам різні форми підвищення кваліфікації за межами школи.
  • Положення про методичне об'єднання вчителів-предметників

Склад районного методичного об‘єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін

  • Л.І.Компанієць
  • освіта – вища,
  • закінчила Полтавський
  • державний педагогічний
  • університет
  • ім.В.Г.Короленка;
  • учитель вищої
  • кваліфікаційної
  • категорії,
  • старший вчитель.
  • В.В.Бутко – керівник районного методичного об‘єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін;
  • освіта - вища , закінчила Ніжинський державний педагогічний університет ім. М.Гоголя за спеціальністю
  • “ Педагогіка і методика середньої освіти. Історія ”;
  • учитель вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель.
  • Г.М. Бабич
  • освіта – вища, закінчила Полтавський державний педагогічний університет
  • ім.В.Г.Короленка;
  • учитель вищої кваліфікаційної категорії,
  • старший вчитель.
  • О.М. Бражник
  • освіта – вища, закінчила
  • Полтавський державний педагогічний університет
  • ім.В.Г.Короленка;
  • учитель вищої кваліфікаційної категорії,
  • старший вчитель.

Науково - методична проблема

  • Науково - методична проблема
  • районного методичного об'єднання
  • вчителів суспільствознавчих дисциплін
  • Використання форм і методів сучасних технологій в організації навчальної діяльності учнів на уроках суспільствознавчих дисциплін, з метою розвитку особистості відповідно до її потенційних можливостей.
  • Завдання
  • районного методичного об‘єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін:
  • знайомство з нормативною та методичною документацією з питань освіти, інформатизації, комп’ютеризації, викладання шкільного курсу історії та правознавства;
  • забезпечення професійного, культурного та творчого росту вчителя;
  • вивчення нового змісту, технологій та методів педагогічної діяльності з предмету;
  • організація експериментів;
  • вивчення та аналіз стану викладання історії та правознавства у навчальних закладах;
  • організація роботи з обдарованими дітьми, проведення олімпіад, конкурсів;
  • участь у конкурсі професійної майстерності педагогів;
  • узагальнення передового педагогічного досвіду вчителів та впровадження його в практику;
  • організація відкритих уроків, позакласних заходів;
  • організація роботи з молодими вчителями історії та правознавства;
  • заслуховування звітів про курси підвищення кваліфікації, творчих відряджень.

План роботи районного методичного об‘єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін на 2015/2016 навчальний рік

  • Засідання № 1
  • Дата проведення: серпень 2015 року
  • Місце проведення: Пирятинський ліцей
  • Форма проведення: круглий стіл ( теоретичний семінар)
  • Відповідальні :методист РМК Шерзой Н.Г.,керівник РМО Бутко В.В.
  • Тематика засідання:
  • 1.Аналіз роботи районного методичного об‘єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін за 2014/2015 навчальний рік.
  • 2. Актуальні проблеми та аналіз викладання предметів, рівня навчальних досягнень учнів з історії та правознавства в навчальних закладах району.
  • 3.Ознайомлення з інструктивно- методичними рекомендаціями щодо викладання суспільствознавчих дисциплін у 2015/2016 навчальному році.
  • 4.Ознайомлення з нормативними документами, що регламентують діяльність учителя суспільствознавчих дисциплін у 2015/2016 навчальному році.
  • 5.Про стан та перспективи науково- дослідницької роботи з обдарованою молоддю у 2015/2016 навчальному році.
  • 6.Бібліографічний огляд фахових видань з історії та правознавства.
  • 7. Обговорення та затвердження плану роботи районного методичного об'єднання суспільствознавчих дисциплін на 2015/2016 навчальний рік.

Аналіз роботи районного методичного об‘єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін на 2015/2016 навчальний рік

  • Результати
  • моніторингового дослідження якості знань учнів у загальноосвітніх навчальних закладах району з історії та правознавства
  • п/п
  • Назва загальноосвітнього навчального закладу
  • Історія України
  • Всесвітня історія
  • Правознавство
  • 1
  • Пирятинський ліцей
  • 8,4
  • 8,7
  • 8,9
  • 2
  • Пирятинська сзш І-ІІІ ст.№4
  • 7,4
  • 7
  • 6,9
  • 3
  • Пирятинська сзш І-ІІІ ст.№6
  • 6,9
  • 7
  • 5,8
  • 4
  • Березоворудська зш І-ІІІ ст.
  • 7
  • 7
  • 7,6
  • 5
  • Великокручанська зш І-ІІІ ст.
  • 6,5
  • 6,2
  • 6,7
  • 6
  • Давидівська зш І-ІІІ ст.
  • 7,3
  • 7,6
  • 7,3
  • 7
  • Сасинівська зш І-ІІІ ст.
  • 5,7
  • 5,7
  • 7,3
  • 8
  • Теплівська зш І-ІІІ ст.
  • 7
  • 6,7
  • 6
  • 9
  • Вікторійська зш І-ІІІ ст.
  • 6,5
  • 6,6
  • 6,6
  • 10
  • Вишневецька зш І-ІІІ ст.
  • 7
  • 6,5
  • 5,4
  • 11
  • Новомартиновицька зш І-ІІІ ст.
  • 6,4
  • 6,2
  • 6,8
  • 12
  • Пирятинська зш І-ІІ ст.№1
  • 6,5
  • 6,3
  • 7
  • 13
  • Дейманівська зш І-ІІ ст.
  • 7,7
  • 7,6
  • 7,3
  • 14
  • Калиномостівська зш І-ІІ ст.
  • 5,2
  • 5,7
  • 5,2
  • 15
  • Малютинська зш І-ІІ ст.
  • 6
  • 5,6
  • -
  • 16
  • Повстанська зш І-ІІ ст.
  • 8,6
  • 8,1
  • 8,7
  • 17
  • Смотриківська зш І-ІІ ст.
  • 6,2
  • 5,9
  • 6,5
  • Середній бал
  • 6,84
  • 6,73
  • 6,88
  • Динаміка
  • участі учнів у конкурсі - захисті науково - дослідницьких робіт
  • Малої академії наук України
  • Навчальний рік
  • Учасники
  • ІІ етапу конкурсу - захисту науково - дослідницьких робіт Малої академії наук України
  • Переможці
  • ІІ етапу конкурсу - захисту науково - дослідницьких робіт Малої академії наук України
  • 2013-2014
  • 3
  • -
  • 2014-2015
  • 2
  • -
  • Список
  • переможців ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії
  • 2014-2015 навчального року
  • ПІП учня
  • Клас
  • Місце
  • Загальноосвітній навчальний заклад
  • 1
  • Сіренко Аліна
  • 8
  • І
  • Пирятинський ліцей
  • 2
  • Шкарупа Сергій
  • 8
  • ІІ
  • Пирятинська сзш І-ІІІ ст.№4
  • 3
  • Нестеренко Катерина
  • 8
  • ІІ
  • Пирятинська сзш І-ІІІ ст.№6
  • 4
  • Руденко Анна
  • 8
  • ІІІ
  • Пирятинська сзш І-ІІІ ст. №6
  • 5
  • Правдивець Владиславислав
  • 8
  • ІІІ
  • Пирятинський ліцей
  • 6
  • 9
  • ІІ
  • Березоворудська зш І-ІІІ ст.
  • 7
  • Луценко Іван
  • 9
  • ІІ
  • Березоворудська зш І-ІІІ ст.
  • 8
  • Яременко Яна
  • 9
  • ІІІ
  • Пирятинська сзш І-ІІІ ст.№4
  • 9
  • Кузьмич Інна
  • 9
  • ІІІ
  • Березоворудська зш І-ІІІ ст.
  • 10
  • Сидоренко Марія
  • 10
  • І
  • Пирятинська сзш І-ІІІ ст.№4
  • 11
  • Товмасян Анна
  • 10
  • ІІ
  • Великокручанська зш І-ІІІ ст.
  • 12
  • Ляшенко Анна
  • 10
  • ІІІ
  • Пирятинський ліцей
  • 13
  • Круглий Дмитро
  • 10
  • ІІІ
  • Пирятинська сзш І-ІІІ ст.№4
  • 14
  • Карась Анна
  • 11
  • ІІ
  • Пирятинський ліцей
  • 15
  • Нечаєв В’ячеслав
  • 11
  • ІІІ
  • Пирятинська сзш І-ІІІ ст.№4
  • 16
  • Слободенюк Валерій
  • 11
  • ІІІ
  • Пирятинська сзш І-ІІІ ст.№4
  • 17
  • Лехкобит Олександр
  • 11
  • ІІІ
  • Пирятинська сзш І-ІІІ ст.№6
  • 18
  • Храпач Анастасія
  • 11
  • ІІІ
  • Березоворудська зш І-ІІІ ст.
  • 19
  • Іванець Дмитро
  • 11
  • ІІІ
  • Пирятинський ліцей
  • Список
  • переможців ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад
  • з історії та правознавства
  • (2014-2015 навчальний рік)
  • ПІ учня
  • Клас
  • Місце
  • Учитель
  • 1
  • Карась Анна
  • 11
  • ІІІ
  • Ящик О.І.
  • 2
  • Крагель Каріна
  • 10
  • ІІІ
  • Ящик О.І.
  • Динаміка
  • участі учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з історії та правознавства
  • Навчальний рік
  • Переможці
  • ІІ етапу
  • Переможці
  • ІІІ етапу
  • Переможці
  • ІV етапу
  • 2013-2014
  • 25
  • 1
  • -
  • 2014-2015
  • 19
  • 2
  • -
  • Результати
  • участі учнів загальноосвітніх закладів освіти Пирятинського району у
  • Всеукраїнських та Міжнародних учнівських конкурсах
  • Назва конкурсу
  • Кількість
  • учасників
  • Кількість
  • переможців
  • Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека»
  • Пирятинський ліцей
  • 12
  • 4
  • Пирятинська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4
  • 21
  • 13
  • Пирятинська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
  • 17
  • 4
  • Пирятинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів№1
  • 9
  • 8
  • Загальна кількість
  • 59
  • 29

Засідання № 1

  • Засідання № 1
  • Дата проведення: серпень 2015 року
  • Місце проведення: Пирятинський ліцей
  • Форма проведення: круглий стіл ( теоретичний семінар)
  • Відповідальні :методист РМК Шерзой Н.Г.,керівник РМО Бутко В.В.
  • Тематика засідання:
  • 1.Аналіз роботи районного методичного об‘єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін за 2014/2015 навчальний рік.
  • 2. Актуальні проблеми та аналіз викладання предметів, рівня навчальних досягнень учнів з історії та правознавства в навчальних закладах району.
  • 3.Ознайомлення з інструктивно- методичними рекомендаціями щодо викладання суспільствознавчих дисциплін у 2015/2016 навчальному році.
  • 4.Ознайомлення з нормативними документами, що регламентують діяльність учителя суспільствознавчих дисциплін у 2015/2016 навчальному році.
  • 5.Про стан та перспективи науково- дослідницької роботи з обдарованою молоддю у 2015/2016 навчальному році.
  • 6.Бібліографічний огляд фахових видань з історії та правознавства.
  • 7. Обговорення та затвердження плану роботи районного методичного об'єднання суспільствознавчих дисциплін на 2015/2016 навчальний рік.
  • План роботи районного методичного об‘єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін на 2015/2016 навчальний рік

Засідання № 2

  • Засідання № 2
  • Дата проведення: жовтень 2015 року
  • Місце проведення: Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів №6 м.Пирятин
  • Форма проведення: Творча майстерня вчителя ( теоретично-практичний семінар).
  • Відповідальні :методист РМК Шерзой Н.Г.,керівник РМО Бутко В.В., Бражник О.М.
  • Тематика засідання: Педагог нової формації: дослідник, лідер, креативна особистість.
  • 1.Методичні гостини.
  • Прогресивні підходи у використанні педагогічних технологій для формування інноваційної особистості (керівник РМО).
  • 2. Дослідницька робота - основа розвитку творчої активності учнів.
  • Форми та методи роботи з обдарованими дітьми (Ящик О.І.)

Засідання № 3

  • Засідання № 3
  • Дата проведення: листопад 2015
  • Місце проведення: Лубенський район Вовчицький ліцей .
  • Форма проведення: Творча майстерня вчителя (виїзний семінар).
  • Відповідальні :методист РМК Шерзой Н.Г.,керівник РМО Бутко В.В.
  • Тематика засідання: Педагог нової формації. Обмін досвідом (Карпенко Любов Василівна)

Засідання № 4

  • Засідання № 4
  • Дата проведення: лютий 2016 року
  • Місце проведення: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 м.Пирятин
  • Форма проведення: теоретичний семінар
  • Відповідальні :методист РМК Шерзой Н.Г.,керівник РМО Бутко В.В., Компанієць Л.І.
  • Тематика засідання: Фахова майстерність вчителя як один із компонентів підвищення якості знань учнів.
  • 1.Аналіз результативності роботи вчителів суспільствознавчих дисциплін за І семестр 2015/20156 навчального року( підсумки олімпіад, конкурсів).
  • 2.Про роботу районного методичного об’єднання учителів суспільствознавчих дисциплін з обдарованими учнями.
  • 3.Підготовка до ЗНО. Написання власного висловлювання.
  • Практичне заняття (із досвіду роботи Компанієць Л.М.,Бражник О.М.,Бондаренко Л.М.)
  • 4. Самоосвіта – один із шляхів підвищення професіоналізму педагогів.
  • Звіт про роботу над темою самоосвіти вчителів, що атестуються.
  • 5. Звіт про курсову перепідготовку вчителів історії та правознавства за І семестр 2015/2016 навчального року.

Засідання № 5

  • Засідання № 5
  • Дата проведення: березень 2016 року
  • Місце проведення: Пирятинський ліцей
  • Форма проведення: практичний семінар
  • Відповідальні :методист РМК ШерзойН.Г.,керівник РМО Бутко В.В.
  • Тематика засідання: Розвиток особистості школяра шляхом впровадження новітніх освітніх технологій.

Засідання № 6

  • Засідання № 6
  • Дата проведення: травень 2016 року
  • Місце проведення: Пирятинська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
  • Форма проведення: теоретичний семінар
  • Відповідальні :методист РМК Шерзой Н.Г. ,керівник РМО Бутко В.В.
  • Тематика засідання: Результативність роботи вчителя - ефективність діяльності районного методичного об'єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін.
  • 1.Підсумки роботи районного методичного об'єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін за 2015/2016 навчальний рік.
  • 2.Моніторинг дослідження якості знань учнів та участі в олімпіадах,конкурсах, турнірах за 2015/2016 навчальний рік.
  • 3. Складання плану роботи районного методичного об'єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін на 2016/2017 навчальний рік.
  • Особливості вивчення базових дисциплін
  • у загальноосвітніх навчальних закладах
  • у 2015/2016 навчальному році
  • Навчальні програми зі змінами розміщено на сайті (http://iitzo.gov.ua/serednya-osvita-navchalni-prohramy/).
  • Переліках навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, розміщених на офіційному веб-сайті Міністерства (www.mon.gov.ua).
  • Тексти методичних рекомендацій розміщені на сайті МОН (http://old.mon.gov.ua/ua/often-requested/methodical-recommendations)

Історія

  • У 2015/2016 навчальному році одночасно будуть чинними дві програми для учнів 5 класів: «Історія України. Вступ до історії» (К.: Перун, 2005) та «Історія України (Вступ до історії) (К.: Видавничий дім «Освіта», 2013). Відповідно вчителі, які працюватимуть за програмою 2005 р., можуть користуватись підручниками, що вийшли друком у 2010 році. Учителі, які оберуть програму 2013 р., – підручниками, що вийшли друком у 2013 році.
  • Чинною для учнів 6 класів є програма «Інтегрований курс («Всесвітня історія. Історія України», (К.: Видавничий дім «Освіта». 2013), а для учнів 7 класів - оновлена програма. Учні 8 - 9 класів навчатимуться за програмою «Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи» (К., Перун, 2005).

Для 10-11 класів використовуються програми зі змінами, внесеними у 2014 році та розміщеними на сайті Міністерства. Академічний рівень та рівень стандарту: програми «Історія України. 10-11 класи» (52 години на рік, 1,5 години на тиждень); для класів історичного профілю: програми «Історія України. 10-11 класи» (140 годин на рік, 4 години на тиждень).

  • Для 10-11 класів використовуються програми зі змінами, внесеними у 2014 році та розміщеними на сайті Міністерства. Академічний рівень та рівень стандарту: програми «Історія України. 10-11 класи» (52 години на рік, 1,5 години на тиждень); для класів історичного профілю: програми «Історія України. 10-11 класи» (140 годин на рік, 4 години на тиждень).
  • Для вивчення всесвітньої історії чинними є програми «Всесвітня історія. 10 - 11 класи (рівень стандарту/академічний рівень)». Програма розрахована на 35 годин на рік (1 година на тиждень). Для класів історичного профілю чинною є програма зі всесвітньої історії, що розрахована на 3 тижневі години (105 годин на рік) (К.: Поліграфкнига, 2010).

У новій редакції програми з історії України для 7 класу змінено назви розділів. Так розділ І. «Виникнення та становлення Київської Русі» змінено на «Виникнення та становлення Русі-України». Відповідно по тексту термін «Київська Русь» замінено на «Русь-Україна». Також зазнали змін назви і текст ІІ і ІІІ розділів.

  • У новій редакції програми з історії України для 7 класу змінено назви розділів. Так розділ І. «Виникнення та становлення Київської Русі» змінено на «Виникнення та становлення Русі-України». Відповідно по тексту термін «Київська Русь» замінено на «Русь-Україна». Також зазнали змін назви і текст ІІ і ІІІ розділів.
  • У програмі зі всесвітньої історії для 7 класу збережено основні структурні одиниці програми 2013 року: вступні (2 – повтор і вступ), практичні заняття, узагальнення. Натомість вилучено оглядові уроки. За рахунок змісту скорочено тему «Середньовічне місто»: з двох уроків – до одного, тему «Монгольська навала на Русь. Новгородська боярська республіка. Московська держава. Іван ІІІ» з двох уроків – до одного. Теми «Розвиток техніки та повсякденне життя людини у середні віки», «Житло, одяг, сім’я» – об’єднано зі спорідненими темами.

Змінено теми окремих практичних занять: тему «Походи вікінгів та їх завоювання» – на «Наслідки Хрестових походів»; тему «Християнські храми у житті середньовічних європейців» – на «Середньовічні школи та університети. Життя середньовічного студента».

  • Змінено теми окремих практичних занять: тему «Походи вікінгів та їх завоювання» – на «Наслідки Хрестових походів»; тему «Християнські храми у житті середньовічних європейців» – на «Середньовічні школи та університети. Життя середньовічного студента».
  • Окремі уроки перенесено в інші теми, зокрема переструктуровано такі уроки: «Франція у ХІ – ХV ст. Філіп ІV Красивий. Столітня війна. І Англія в ХІ – ХV ст. Вільгельм I Завойовник. Генріх ІІ Плантагенет. «Велика хартія вольностей». Війна троянд»; «Священна Римська імперія, Італія, Іспанія у Середні віки»; «Китай часів династії Тан. Завоювання Китаю монголами. Династія Мін. Досягнення китайської культури»; «Індія. Касти. Індуїзм. Делійський султанат. Досягнення індійської культури».

Правознавство. Громадянська освіта. Філософія

  • У 2015-2016 навчальному році учні 9–х класів навчатимуться за програмою «Правознавство. Практичний курс», що розміщена на офіційному web-cайті Міністерства освіти і науки України за таким покликанням:http://old.mon.gov.ua
  • Для 10 класів всіх профілів (окрім правового) на вивчення правознавства відводиться 35 годин на рік (1 год. на тиждень), а для правового профілю – 3 години на тиждень. Чинними є програми, що вийшли друком у 2010 році (К.: Поліграфкнига, 2010).
  • У старшій школі чинними залишаються програми «Людина і світ. 11 клас», «Філософія. 10-11 класи», (К.: Поліграфкнига, 2010).

Поширюємо досвід роботи

  • ПІП учителя
  • Науково - методична проблема
  • Бутко В.В
  • Використання візуальних джерел на уроках історії як засіб формування і розвитку предметних та ключових компетентностей учнів.
  • Використання інноваційних технологій у процесі навчання та виховання учнів.
  • Бабич Г.М.
  • Компетентнісний підхід у вивченні історії.
  • Бражник О.М.
  • Формування основних історичних компетентностей шляхом використання ІКТ.
  • Тяло С.В.
  • Використання ЛОС на уроках історії.
  • Денисенко Б.В.,
  • Головко О.В.
  • Використання інформаційних комп'ютерних технологій в процесі навчання історії.

Поширюємо досвід роботи

  • ПІП учителя
  • Науково - методична проблема
  • Ванюгова Л.О.
  • Використання інтерактивних форм навчання та інноваційних технологій на уроках історії.
  • Ящик О.І.
  • Формування історичних компетентностей на уроках історії.
  • Ковтуненко К.І.
  • Дундук В.М.
  • Формування світогляду через запровадження інноваційних технологій на уроках історії.
  • Рогова Н.М.
  • Використання технологій проблемного навчання на уроках історії.
  • Кошова В.І.
  • Формування ключових історичних компетентностей.
  • Бурсюк В.В.
  • Індивідуалізація на уроках історії.
  • Гончаренко І.Г
  • Дідик Л.І.
  • Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії.

Каталог: uploads -> editor -> 1443 -> 583684 -> sitepage 11 -> files
editor -> Сталий розвиток суспільства
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
files -> 2015 Методичний порадник: організація методичної роботи в закладах освіти району
583684 -> Методичні рекомендації щодо організації навчально виховного процесу в 2015-2016 навчальному році Пирятин: рмк, 2015. 184с
1443 -> Урок та його особливості Підготовка вчителя до уроку в умовах Нової школи


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка