Методичні рекомендації до практичних занять з оториноларингології для студентів IV курсу медичного факультету



Сторінка1/15
Дата конвертації23.10.2016
Розмір1.01 Mb.
ТипМетодичні рекомендації
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   15

Львівський національний медичний університет
імені Данила Галицького

Кафедра оториноларингології



Методичні рекомендації

до практичних занять з оториноларингології
для студентів
IV курсу медичного факультету

Львів – 2011






Методичні рекомендації підготовлені:
к. м. н., доцент А. В. Цимар

к.м.н. О.Є. Москалик

к.м.н. Бариляк А.Ю.





Відповідальний за випуск: проректор з навчальної роботи професор М. Р. Гжегоцький

Рецензенти:

Завідувач кафедри хірургічної стоматології, професор І.М. Готь

Доцент кафедри хірургії №2 Ю.Г. Орел


Методичні рекомендації рекомендовані до друку цикловою методичною комісією з хірургічних дисциплін протокол № 43 від “10” грудня 2010 р.




Тематичні плани 4

Заняття 1 8

Заняття 2 11

Заняття 3 15

VIII. Васкуляризація піднебінних мигдаликів здійснюється в основному ….. 17



Заняття 4 18

Заняття 5 22

Заняття 6 26

Заняття 7 30

Заняття 8 33

Заняття 9 37

Заняття 10 41

Заняття 11 45

Заняття 12 49

Заняття 13 53

Перелік практичних навичок, діагностичних і лікувальних маніпуляцій, які повинен навчитися студент під час практичних занять з оториноларингології 61

Схема історії хвороби 62

Схема історії хвороби

Еталони відповідей на тестові завдання

Тематичні плани

Таблиця 1

Тематичний план лекцій з оториноларингології


п/п
Назва теми

К-сть годин

1.

Гострі хвороби середнього вуха. Зовнішній отит. Гострий середній отит.

Мастоїдит.



2

2.

Хронічний середній отит. Отогенні внутрішньочерепні ускладнення.

2

3.

Хвороби носа та приносових пазух. Риногенні орбітальні та внутрішньочерепні ускладнення.

2

4.

Класифікація тонзилітів. Гострі та хронічні тонзиліти.

2

5.

Хвороби гортані. Інфекційні гранульоми верхніх дихальних шляхів.

2




Всього

10


Таблиця 2

Тематичний план практичних занять з оториноларингології


п/п

Тема заняття

К-сть годин

Місце проведення

1.

Ендоскопічні методи дослідження ЛОР-органів. Клінічна анатомія, фізіологія і методи дослідження зовнішнього та середнього вуха.

3

Навчальна кімната, підрозділи клініки

2.

Клінічна анатомія, фізіологія, методи дослідження слухового та вестибулярного аналізаторів.

3

Навчальна кімната, підрозділи клініки

3.

Клінічна анатомія, фізіологія та методи дослідження носа, приносових пазух, глотки, гортані, трахеї, бронхів та стравоходу.

3

Навчальна кімната, підрозділи клініки

4.

Захворювання зовнішнього та середнього вуха. Гострий гнійний середній отит. Мастоїдит.

3

Навчальна кімната, підрозділи клініки

5.

Хронічний гнійний середній отит.

3

Навчальна кімната, підрозділи клініки

6.

Лабіринтит. Отогенні внутрішньочерепні ускладнення.

3

Навчальна кімната, підрозділи клініки

7.

Негнійні захворювання вуха.

3

Навчальна кімната, підрозділи клініки

8.

Гострі та хронічні хвороби носа.

3

Навчальна кімната, підрозділи клініки

9.

Гострі та хронічні хвороби приносових пазух. Риногенні орбітальні та внутрішньочерепні ускладнення.

3

Навчальна кімната, підрозділи клініки

10.

Гострі та хронічні хвороби глотки.

3

Навчальна кімната, підрозділи клініки

11.

Гострі та хронічні хвороби гортані.

3

Навчальна кімната, підрозділи клініки

12.

Травми носа, носові кровотечі. Сторонні тіла ЛОР-органів, дихальних шляхів та стравоходу. Захист історії хвороби.

3

Навчальна кімната, підрозділи клініки

13.

Пухлини ЛОР-органів. Інфекційні гранульоми верхніх дихальних шляхів.

2

Навчальна кімната, підрозділи клініки

14.

Підсумковий контроль - модуль

2

Навчальна кімната







40



Примітка:

* При засвоєнні теми за традиційною системою студенту присвоюють бали: «5» – 9 балів, «4» – 7 балів, «3» – 5 балів, «2» – 0 балів.


** Для допуску до підсумкового модульного контролю необхідно набрати не менше 65 балів за змістовні модулі.

***Підсумковий модульний контроль: максимальний бал - 80.

мінімальний бал – 50

Таблиця 3

Тематичний план самостійних занять з оториноларингології




п/п

Тема заняття

К-сть

годин

1.

Допоміжні методи дослідження ЛОР-хворих. КТГ, ЯМР дослідження, рентгендослідження.

3

2.

Реконструктивно-корекційна хірургія носа та прилеглих

ділянок обличчя (риносептоортопластика).



3

3.

Побічна дія ліків в оториноларингології.

3

4.

СНІД в практиці оториноларинголога.

3

5.

Мікози в оториноларингології.

3

6.

Вроджені дефекти розвитку ЛОР-органів.

3

7.

Медико-соціальна експертиза в ОРЛ.

3

8.

Професійні ураження ЛОР-органів.

3

9.

Синдром Костена.

3

10.

Основи фоніатрії.

3

11.

Фітотерапія в оториноларингології.

3

12.

Фізіотерапія в оториноларингології.

2

13.

Алергічні хвороби ЛОР-органів.

2

14.

Запаморочення.

2

15.

Львівська оториноларингологічна школа.

1




Всього

40




Каталог: files -> kafedry
kafedry -> Методичні рекомендації для студентів VI курсу Зі спеціальності «загальна практика сімейна медицина»
kafedry -> Міністерство охорони здоров’я україни львівський національний медичний університет імені данила галицького «затверджую»
kafedry -> Імені данила галицького
kafedry -> Методичні вказівки до практичних занять для слухачів факультету післядипломної освіти
kafedry -> Методичні вказівки до практичних занять з терапевтичної стоматології для студентів ІІІ курсу
kafedry -> Програма навчальної дисципліни історія музичного мистецтва для студентів
kafedry -> Кафедра ендокринології
kafedry -> Програма з дисципліни «біологічна та біоорганічна хімія» для студентів стоматологічного факультету
kafedry -> Методичні рекомендації по проведенню практичних занять для студентів
kafedry -> Тематичний план лекцій


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   15


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка