Методичні рекомендації до вивчення дисципліни та виконання курсового проекту для студентів освітнього ступеня «Магістр» спеціальності 181 «Харчові технології»



Сторінка1/13
Дата конвертації09.11.2017
Розмір1.94 Mb.
ТипМетодичні рекомендації
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ



ПЕРСПЕКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЧНІ ПРОЦЕСИ ВИРОБНИЦТВА НОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ДІЄТИЧНИХ ДОБАВОК




МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

до вивчення дисципліни та виконання курсового проекту


для студентів освітнього ступеня «Магістр» спеціальності 181 «Харчові технології» спеціалізації «Технології харчових продуктів оздоровчого

та профілактичного призначення»

денної та заочної форм навчання



Всі цитати, цифровий та фактичний матеріал, бібліографічні відомості перевірені. Написання

одиниць відповідає стандартам





Підписи авторів __________________

________________________________

________________________________

«___» ___________________ 2016 р.


СХВАЛЕНО


на засіданні кафедри

технології оздоровчих продуктів



Протокол №12

від 21 березня 2016 р.




КИЇВ НУХТ 2016


Перспективні технологічні процеси виробництва нових продуктів та дієтичних добавок : методичні рекомендації до вивчення дисципліни та виконання курсового проекту для студентів освітнього ступеня «Магістр» спеціальності 181 «Харчові технології» спеціалізації «Технології харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення» денної та заочної форм навчання / уклад. : Г.О. Сімахіна. – К. : НУХТ, 2016. – 86 с.

Рецензент: Г.Є. Поліщук, д-р техн. наук


Укладач: Г.О. Сімахіна, д-р техн. наук


Відповідальна за випуск Н.О. Стеценко, канд. хім. наук, доц.



Видання подається в авторській редакції

зміст





Стор.

1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ……………………………………………………………

4

2. ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ……………………………………..

2.1. ТЕМИ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ……………………………………………...



7

9


2.2. ТЕМИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ …………………………………………………

3. ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЕКЗАМЕНУ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ЗАЛІКУ …………………………………………………..



11
12

4. КУРСОВИЙ ПРОЕКТ ………………………………………………………………

20

4.1. Мета та завдання курсового проектування з дисципліни «Перспективні технологічні процеси виробництва нових продуктів та дієтичних добавок» ……….

20


4.2. ПОРЯДОК ВИДАЧІ ЗАВДАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ ……………………………………………………………...

Загальні вимоги до виробництва оздоровчих харчових продуктів …………………

4.3. ТЕМАТИКА КУРСОВИХ ПРОЕКТІВ …………………………………………..

23

24



27

4.4.ЗМІСТ ТА ОБСЯГ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ ……………………………………

Структура курсового проекту ……………………………………................................



30

31


4.5. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ОКРЕМИХ РОЗДІЛІВ ПРОЕКТУ ……..

4.5.1. Реферат …………………………………………………………………………...

4.5.2. Зміст ……………………………………………………………………………...

4.5.3. Вступ ……………………………………………………………………………..

4.5.4. ОЗДОРОВЧІ ПРОДУКТИ У ПАРАДИГМІ НОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ХАРЧУВАННЯ (аналітичний огляд науково-технічної літератури за обраною темою) …………………………………………………………………………………..

4.5.5. ОРГАНІЗАЦІЯ, МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ (розділ 2) ……………………………………………………………...

4.5.6. ОБҐРУНТУВАННЯ ТА РОЗРОБЛЕННЯ РАЦІОНАЛЬНОГО СПОСОБУ ОТРИМАННЯ НОВОГО ОЗДОРОВЧОГО ПРОДУКТУ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРИРОДНИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ЗБАГАЧУВАЧІВ (розділ 3)…………………

Порівняльний розрахунок харчової та біологічної цінності традиційного і нового оздоровчого продукту…………………………………………………………………..

4.5.7. Визначення конкурентного потенціалу, соціальної та економічної ефективності отримання нового оздоровчого продукту……………………………..

4.5.8. Оцінка економічної та соціальної ефективності виробництва і реалізації нового продукту……………………………………………….......................................

4.5.9. Організаційні, технологічні та економічні аспекти інноваційного підприємства з випуску нової продукції……………………………….......................

4.5.10. Перероблення вторинних сировинних ресурсів у відповідній галузі промисловості ………………………………………………………………………….



33

33

33



34

35
36

38
41
48
50
57
60


4.5.11. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ………………………………………………………

4.5.12. ОФОРМЛЕННЯ СПИСКУ ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ……………...



66

66


4.6. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ І ГРАФІЧНОЇ ЧАСТИНИ ПРОЕКТУ…………………………………………………..

70


4.7. РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИКОНАННЯ ГРАФІЧНОЇ ЧАСТИНИ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ ………………………………………………………………………………

4.8. ПОРЯДОК ЗАХИСТУ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ ……………………………….


71

73



РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА ………………………………………………….

77

ДОДАТКИ ……………………………………………………………………………...

80


Каталог: page -> 59c239b2cf966 -> files
page -> Випускний вечір 2013 року лунає музика про школу
page -> С. В. Іванов, ректор Національного університету харчових технологій (нухт), доктор хімічних наук, професор
page -> Шуберт (Schubert) Франц (1797-1828), австрійський композитор. Творець романтичні пісні І балади, вокального циклу, фортепіанної мініатюри, симфонії, інструментального ансамблю. Пісенність пронизує твору всіх жанрів
page -> Програма навчальної дисципліни підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного
page -> Порядок та умови прикріплення
page -> Програма для вивчення географії у 10 класі (профільний рівень) із пояснювальною запискою додається
page -> Робоча програма навчальної дисципліни політична економія галузь знань : 0305 «Економіка та підприємництво»
page -> Робочапрограм а
page -> Програма та навчально-методичні матеріали до курсу для студентів 2 курсу спеціальностей
files -> Міністерство освіти та науки україни національний університет харчових технологій


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка