Методика навчання роботі з графічним та текстовим редакторами



Скачати 376.79 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації22.01.2017
Розмір376.79 Kb.
ТипЛекція
  1   2   3   4

Мет_інф_Лекція№ 5

Лекція № 5
Тема: Методика навчання роботі з графічним та текстовим редакторами.
Питання.

  1. Напрямки застосування комп’ютерної графіки. Апаратні компоненти графічної системи комп’ютера.

  2. Кодування зображень. Графічні редактори.

  3. Структура текстового документу. Текстові файли.

  4. Текстові редактори та текстові процесори. Їх функціональні можливості.


Напрямки застосування комп’ютерної графіки. Апаратні компоненти графічної системи комп’ютера.
Основні цілі вивчення розділу Графічні редактори:

  1. Познайомити учнів із призначенням і областями застосування комп'ютерної графіки.

  2. Дати представлення про пристрої і функціонування графічної системи комп'ютера.

  3. Розкрити способи кодування графічного зображення.

  4. Навчити основним прийомам роботи з графічним редактором.

Загальні питання методики

Ця тема є першою в базовому курсі, що відноситься до змістовної лінії «Програмні засоби загального призначення». У кожному тематичному розділі цієї лінії вчитель повинен чітко розрізняти теоретичний і технологічний зміст. Теоретичний зміст містить у собі питання представлення різних видів інформації в пам'яті ЕОМ, структурування даних, постановки і методів вирішення інформаційних задач за допомогою технологічних засобів даного типу. Сюди ж варто віднести більш докладне вивчення принципів роботи окремих пристроїв комп'ютера, що розширює представлення учнів про архітектуру ЕОМ. Технологічний зміст — це знайомство й освоєння прийомів роботи з конкретними прикладними програмними системами: редакторами, СУБД, табличними процесорами та ін. Для цих цілей необхідно використовувати додаткову літературу. Бажано, щоб вона була орієнтована на застосування в школі.



Знайомство учнів з кожним новим для них видом інформаційних технологій повинне починатися з розповіді про їх області застосування. Бажано щоб вивчення кожного прикладного програмного засобу торкалося наступних його сторін: дані, середовище (інтерфейс), режим роботи, команди керування. Пропонована методична схема відображена на мал. 1.

Методична схема вивчення інформаційних технологій





Каталог: e-book -> vit -> files
files -> Урок 13 Техніка безпеки
files -> Тема: Предмет методики навчання інформатики і її місце в системі професійної підготовки вчителя інформатики. Інформатика як наука і навчальний предмет в школі. Концепції шкільного курсу інформатики. Стандарт шкільної освіти з інформатики
files -> Специфіка уроку інформатики. Методика проведення окремих етапів уроку інформатики. Підготовка вчителя до уроку. Організація і проведення різних типів уроку. Організація оцінювання результатів навчання з інформатики
files -> Структура навчання інформатики в середній загальноосвітній школі. Пропедевтика навчання інформатики в початковій школі. Базовий курс інформатики. Аналіз програм з інформатики. Профільне навчання інформатики в старших класах
files -> Урок 21 Яке з поданих речень є спонукальним? Споконвіку українці любили калину
files -> Методичні рекомендації до вивчення систем програмування. Розв’язування задач
files -> Методичні рекомендації щодо викладення теоретичного матеріалу розділу «Методика навчання роботи з електронними таблицями»
files -> Урок 17 Угорський кросворд п ф м д а б
files -> Урок 22 Техніка безпеки
files -> Урок 7 Фронтальне опитування Які ти знаєш пристрої введення інформації?

Скачати 376.79 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка