«Мій перший шкільний дзвінок»



Скачати 116.02 Kb.
Сторінка1/5
Дата конвертації20.11.2018
Розмір116.02 Kb.
#65538
  1   2   3   4   5
Навчання грамоти



Добукварний період

Дата

1

Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України. Опрацювання вірша Г. Чубач «Рідна мова». С. 3




2

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розмальовування малюнків. Малювання на тему «Мій перший шкільний дзвінок».




3

Формування аудіативних умінь за текстом В. Шкляра «До школи». Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речення. Складання речень за поданою графічною схемою. С. 4 - 5




4

Правила користування письмовим приладдям. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбування малюнків штрихами відповідної форми ( прямими, півовальними).




5

Закріплення знань про речення. Ознайомлення учнів зі складовою будовою слова. Поділ слів на склади. Складання речень за поданою графічною моделлю. Формування аудіативних умінь за віршем М.Сингаївського «Першокласниця» (с. 6—7).




6

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я — школяр». Правила користування письмовим приладдям. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбовування малюнків штрихами відповідної форми (прямими, півовальними). С. 2




7

Практичне уявлення про немовні звуки. Складання речень за малюнками і поданими графічними схемами. Робота з дитячою книжкою. Формування аудіативних умінь за текстом А. Конельського «Як Івасик братика колисав».С.8 - 11




8

Практичне уявлення про мовні звуки. Поняття «наголос». Наголошений склад. Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Ознайомлення зі словами, що є назвами предметів. Формування аудіативних умінь за текстом І. Андрусяка «Вечеря». (с. 12—15)




9

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я — школярка». Основний рядок сітки зошита.Зображення хвилястих ліній перервними і неперервними рухами руки. Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва — направо і згори — вниз. С. 3




10

Розвиток умінь відповідати на запитання хто це?, що це? Тверді та м'які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Формування аудіативних умінь за текстом С.Козлова «Не дивися на мене так, їжачку». Моделювання одно­складових слів з м'якими приголосними звуками. (с. 16—19)




11

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя родина». Закріплення уміння писати в рядку. Зображення хвилястих та петельних ліній перервними і неперервними рухами руки. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку. С. 4




12

Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання речень. Формування аудіативних умінь за текстом

Р. Куликової «Сюрприз». Практичне ознайомлення зі словами — назвами ознак. Моделювання слів із м'якими приголосними звуками (с. 20—21)






13

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя родина». Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень за малюнком. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням. С. 5




14

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією короткі та довгі вертикальні лінії, лінії із заокругленням. с.6




15

Ознайомлення зі словами, що означають дії. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання речень. Формування аудіативних умінь за текстом Л. Камінського «Навіщо ходять до школи». Практичне ознайомлення зі словами — назвами дій. Моделювання слів, речень (с. 22—25)




16

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі».

Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за його межами. Складання речень за малюнком і схемами. С. 7




17


Закріплення вмінь виконувати мовний аналіз слів та речень. Складання речень за поданими графічними схемами. Бесіда на тему «Лісова школа». Формування аудіативних умінь за текстом М. Маслової «Ласунка йде до школи» (с. 26—29)




18

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа». Письмо похилих ліній, прямих із заокругленням вгорі та внизу. Наведення елементів малюнка. Складання речень за малюнком і графічними схемами. С. 8




19

Розвиток умінь відповідати на запитання хто?, який? що робить? Звуковий аналіз слів. Складання речень. Бесіда «Мої книжки». Формування ауді­ативних умінь за текстом О. Дроза «Казкар». Моделювання слів, речень (с. 30-33)




20

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа». Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів. Розмальовування малюнків. С. 9




21

Моделювання звукової структури слів. Складання речень за поданою графічною схемою.Робота з дитячою книжкою. Формування аудіативних умінь за текстом В.Сенцовського «Про Телесика». Моделювання слів, речень (с. 34—35)




22

Складання речень, зв'язаних за змістом. Звуковий аналіз мовлених слів. Бесіда на тему «Моя країна — Україна». Формування аудіативних умінь за віршем Н. Зарічної «Рідний край» (с. 36—37)




23

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я читаю». Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. С. 11




24

Узагальнення знань учнів. Звуковий аналіз слів. Складання речень і графічних моделей речень.




25

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя країна — Україна». Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами.С. 12




26

Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Розвиток зв'язного мовлення. С. 13






Букварний період.




27

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в складах і словах. Звуковий аналіз слів. Формування аудіативних умінь за текстом Н. Сняданко (с. 38). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 39)




28

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Л. Голоти. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. С. 14 – 15




29

Закріплення звукового значення букви «а». Звуковий аналіз слів. Закріплення вміння відповідати на запитання який? яка?яке? які? Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 40 - 41)




30

Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи. Формування аудіативних умінь за змістом загадки (с. 16). Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. С. 16 – 17




31

Звук [у], позначення його буквою «у». Звуковий аналіз слів, його моделювання. Складання речень за поданою графічною схемою. Формування аудіативних умінь за текстом М.Павленко (с. 42). Звуко-буквені зіставлення. (с. 43)




32

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. Письмо рядкової букви у. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк. С.18 – 19




33

Закріплення звукового значення букви «у». Розподіл предметів за семантичними групами «хто? — що?». Складання речень за графічними схемами і малюнком. Закріплення слів — назв предметів, ознак, дій. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. (с. 44 - 45) Робота з дитячою книгою.




34

Закріплення звукового значення букви «у». Складання речень за графічними схемами та малюнками.




35

Написання великої букви У в поєднанні з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи. Письмо великої букви У. Формування аудіативних умінь за змістом загадки

О. Журливої. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту. С. 20 – 21




36

Звук [о]. Позначення його буквою «о». Звуковий аналіз слів, його моделювання. Розділові знаки наприкінці речення. Словниково-логічні вправи. Формування аудіативних умінь за віршем В.Крищенка (с. 46). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 47). Мовні ігри (анаграми на с. 47)




37

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Г. Чубач. Звуко-складовий аналіз слів. С. 22 – 23




38

Закріплення звукового значення букви «о». Складання діалогу за малюнками. Звуковий аналіз слів. Розвиток мовлення за текстом Н. Нікалео (с. 49). Зіставлення звукових схем. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 49)




39

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Диктант вивчених букв. Формування аудіативних умінь за змістом загадки (с. 24). Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. С. 24 - 25




40

Письмо вивчених букв, їх поєднання. Диктант вивчених букв.Розвиток мовлення.Улюблені герої казок і мультфільмів.




41

Звук [и]. Позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнком і схемами. Формування аудіативних умінь за текстом Е. Шима (с. 50). Багатозначність слова. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 51).




42

Письмо малої букви и. Безвідривне з'єднання букв. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів. С. 26 - 27




43

Закріплення звукового значення букви «и». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками та графічними схемами. Розвиток мовлення за текстом З. Мензатюк «Білий коник». Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 53)




44

Письмо великої букви И. Написання буквосполучення Ии. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв. Формування аудіативних умінь за змістом загадки. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. С. 28 – 29




45

Звук [м], позначення його буквою «ем». Читання складів із вивченими буквами, звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Формування аудіативних умінь за віршем

Р.Скиби(с. 54). Мовні ігри (анаграми, с. 55). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 55).






46

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів. Формування аудіативних умін І. Мацко. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. С. 30 – 31




47

Закріплення звукового значення букви «ем». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками і графічними схемами. Робота з дитячою книжкою.Прислів'я. Розвиток мовлення за текстом Г. Малик «Казка про кошеня» (с. 57). Складання речень за запропонованими схемами. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 56)




48

Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками і графічними схемами. Прислів’я.




49

Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою М. С. 32 - 33




50

Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Формування аудіативних умінь за текстом Л. Лапіної (с. 58). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати

(с.59.) Спостереження за інтонацією розповідних, питальних, спонукальних, а також окличних речень.






51

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів. Розфарбовування малюнків. Формування аудіативних умінь за віршем С. Кузьменко. Звуко-складовий аналіз слів. С. 34 – 35




52

Закріплення звукового значення букви «і». Буква «і» в ролі окремого слова. Велика буква на початку речення. Складання речень за малюнками і графічними схемами. Розвиток мовлення за текстом С. Кузьменко (с. 61). Підпис сюжетних малюнків. Диференційований підхід у формуванні умінь читати (с. 60 - 61). Визначення до слів питання хто?, що?, який?, що робить?




53

Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими буквами. Написання слів і речень. С. 36 – 37




54

Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування з друкованого тексту. Розвиток звязного мовлення. Складання розповіді за малюнком.




55

Звуки [н], [н '], позначення їх буквою «єн». Написання імен з великої букви. Читання складів, слів. Читання і доповнення речень. Формування аудіативних умінь за текстом В. Сухомлинського (с.62). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 62—63)




56

Письмо малої букви н, буквосполучень, складів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.

Формування аудіативних умінь за віршем Ж. Вовк-Черемуш. Звуко-складовий аналіз слів. С. 38 – 39




57

Закріплення звукових значень букви «єн». Читання складів, слів. Складання речень за малюнками і графічними схемами. Розвиток мовлення за текстом Н. Тарасенко (с. 64 - 65). Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 65). Велика буква в іменах людей.




58

Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів.

С. 40 – 41




59

Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів. Звуковий аналіз. Словниково-логічні вправи. Формування аудіативних умінь за текстом Н. Малетич. Звуко-буквені зіставлення.Диференційований підхід. (с.66-67)




60

Письмо малої букви в. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. С. 42 – 43




61

Закріплення звукового значення букви «ве». Особові займенники, їх вживання в реченнях. Читання і доповнення речень. Розвиток мовлення за віршем М. Стельмаха Диференційований підхід у формуванні вмінь читати

(с. 68—69)






62

Читання і доповнення речень. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками та графічними схемами.




63

Закріплення вміння писати малу букву в. Письмо великої букви В. Письмо буквосполучення вв. Написання складів та слів із малою буквою в. Звуко-буквений аналіз слів. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. С. 42 – 43




64

Звуки [л], [л], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м'якими приголосними. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом Л.Уляницької (с.70). Звуко-буквені зіставлення. Поняття «один», «багато». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 71).




Скачати 116.02 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка