МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
ВДНЗ УКРАЇНИ БУКОВИНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА БІОЛОГІЧНОЇ ФІЗИКИ ТА МЕДИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ
“ЗАТВЕРДЖУЮ”
Проректор з науково-
педагогічної роботи
доц. Геруш І.В.
____________________
“____”_________2015 р.
ДОВІДНИК ДЛЯ СТУДЕНТА CПЕЦІАЛЬНОСТІ (НАПРЯМУ) 7.12020102 Клінічна фармація
З ВИВЧЕННЯ
Інформаційних технологій у фармації
Довідник для студента складений на основі діючого навчального плану та програми з навчальної дисципліни “Інформаційні технології у фармації для студентів вищого фармацевтичного закладу та фармацевтичних факультетів вищих навчальних закладів освіти України ІІІ-ІV рівнів акредитації (МОЗ України, К., 2010 року).
Схвалено на методичному засіданні кафедри біологічної фізики та медичної інформатики (Протокол № від 2015 року)
Завідувач кафедри
біологічної фізики та медичної інформатики, проф. М.В. Шаплавський
Схвалено на засіданні предметної методичної комісії з медико-біологічних дисциплін фізіологічного та фізико-хімічного профілю Буковинського державного медичного університету (Протокол № від ____________________2015 року)
Голова предметної методичної комісії,
професор С.С. Ткачук
Чернівці
ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
_______________Інформаційні технології у фармації_____________
(назва навчальної дисципліни)
Таблиця 1а
Найменування показників
|
Галузь знань, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень, форма навчання
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
Кількість
кредитів – 5,5
|
Галузь знань
___1202 Фармація ___
(шифр і назва)
|
Нормативна
(за вибором)
|
Модулів – 3
|
Спеціальність (напрям):
_12020102 Клінічна фармація
(шифр і назва)
|
Рік підготовки (курс)
|
Змістових модулів – 6
|
1-й та 2- й
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 165
|
2-й та 3- й
|
Лекції
|
Кількість годин для денної форми навчання:
аудиторних
годин – 92
самостійної роботи студента – 73
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
_____спеціаліст_____
|
16 год.
|
Практичні
|
76 год.
|
Семінарські
|
|
Самостійна робота
|
73 год.
|
Вид контролю:
підсумкові модульні контролі
|
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить (%): 55,8/44,2.
СТРУКТУРОВАНИЙ ПЛАН ПІДГОТОВКИ
з навчальної дисципліни _____інформаційні технологіі у фармації ____
(назва навчальної дисципліни)
для студентів ___________фармацевтичного___________ факультету
(назва факультету)
за спеціальністю (напрямом) ____клінічна__фармація_______________
Таблиця 2а
Денна форма
|
Кількість годин, у тому числі
|
Рік навчання, семестр
|
Вид
контролю
|
Всього
годин/
кредити
|
Аудиторних
|
СРС
|
Лекції
|
Практичні
заняття
|
|
|
165 / 5,5
|
16
|
76
|
73
|
|
|
Модуль 1
Змістових модулів 2
|
56 / 1,85
|
4
|
26
|
26
|
1-й, ІІ
|
Підсумковий контроль
Тестові завдання
Контрольні питання
Практичні навички
|
Модуль 2
Змістових модулів 1
|
34 / 1,15
|
4
|
16
|
14
|
1-й, ІІ
|
Підсумковий контроль
Тестові завдання
Контрольні питання
Практичні навички
|
Модуль 3
Змістових модулів 1
|
75 / 2,5
|
8
|
34
|
33
|
2-й, ІІІ
|
Підсумковий контроль
Тестові завдання
Контрольні питання
Практичні навички
|
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Метою викладання дисципліни є оволодіння студентами необхідними теоретичними та практичними знаннями з використання інформаційних технологій у фармації.
Завдання вивчення дисципліни: дати необхідні теоретичні та практичні знання студентам з використання засобів сучасної комп’ютерної техніки та інформаційних технологій у професійній діяльності провізора
Предметом дисципліни "Інформаційні технології у фармації" є вивчення інформаційних процесів у фармації (отримання, зберігання, перетворення, передачі фармацевтичної інформації) з використанням засобів сучасної комп’ютерної техніки та інформаційних технологій.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
визначати можливості застосування інформаційних технологій та засобів комп'ютерної техніки у медицині та фармації;
пояснювати принципи формалізації і алгоритмізації медико-фармацевтичних задач, принципи моделювання в біології, медицині, фармації;
вміти:
демонструвати навички роботи з ПК та пошуку медико-біологічної та фармацевтичної інформації з використанням інформаційних технологій;
використовувати методи обробки медико-біологічної та фармацевтичної інформації;
використовувати інструментарій інформаційних технологій для розв’язання задач у фармації;
використовувати спеціальне фахове програмне забезпечення,
використовувати сучасні комп’ютерні комунікаційні технології.
Програма з дисципліни “Інформаційні технології у фармації” відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ) і освітньо-професійної програми (ОПП) підготовки спеціаліста, затвердженою Галузевим стандартом вищої освіти МОЗ України № 629 від 29.07.2004 року та навчального плану, затвердженого наказом МОЗ № 930 від 7.12.2009 р.
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Таблиця 6а
Назви змістових модулів і тем
|
Кількість годин
|
денна форма
|
Усього
|
у тому числі
|
Аудиторні
|
С.р.
|
Інд.
|
Л
|
П
|
С
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Модуль 1
|
Змістовий модуль 1.
|
Тема 1. Техніка безпеки. Вхідний контроль знань. Структура, зміст та завдання дисципліни. Базові поняття інформаційних технологій у фармації.
|
6
|
2
|
2
|
|
2
|
|
Тема 2. Створення структурних хімічних формул з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.
|
4
|
|
2
|
|
2
|
|
Тема 3. Створення і ведення документації у фармації засобами текстового процесора.
|
6
|
|
4
|
|
2
|
|
Тема 4. Складові інформаційних технологій. Види сучасних інформаційних технологій. Технології створення текстового документу з використанням об’єктів: діаграми, формули, рівняння хімічних реакцій.
|
4
|
|
2
|
|
2
|
|
Тема 5. Складові інформаційних технологій. Розширені можливості текстових процесорів.Створення структурованих документів. Використання стилів. Автоматизація посилань
|
4
|
|
2
|
|
2
|
|
Тема 6. Автоматизація роботи з документами. Основи безпаперової технології у фармації. Електронні форми і бланки фармацевтичної документації. Пристрої переведення зображень у цифрову форму. Комп’ютерне розпізнавання текстів.
|
6
|
|
2
|
|
4
|
|
Разом за змістовим модулем 1
|
30
|
2
|
14
|
|
14
|
|
Змістовий модуль 2.
|
Тема 1. Мережеві технології у фармації. Використання ресурсів INTERNET у професійній діяльності фармацевта. Інформаційні системи у фармації. Інформаційно-довідкові та інформаційно-пошукові системи у фармації. (на прикладі «Компендіум – лікарські препарати»).
|
6
|
2
|
2
|
|
2
|
|
Тема 2. Інформаційні системи у фармації.
Створення моделі фармацевтичної інформаційно-довідкової системи засобами офісного програмування.
|
6
|
|
2
|
|
4
|
|
Тема 3. Організація обліку лікарських засобів в аптеці. Системи управління реалізацією лікарських засобів. Автоматизоване робоче місце провізора(фармацевта).
|
4
|
|
2
|
|
2
|
|
Тема 4. Програмні засоби створення презентацій та основи офісного програмування.
|
6
|
|
4
|
|
2
|
|
Разом за змістовим модулем 2
|
22
|
2
|
10
|
|
10
|
|
Підсумковий модульний контроль 1
|
4
|
|
2
|
|
2
|
|
УСЬОГО ГОДИН
|
56
|
4
|
26
|
|
26
|
|
Модуль 2
|
Змістовий модуль 1.
|
Тема1. Проектування моделі фармацевтичної бази даних «Аптека».
|
6
|
2
|
2
|
|
2
|
|
Тема 2. Реалізація фармацевтичної бази даних «Аптека» засобами системи управління базами даних. Розробка та використання форм для внесення та редагування даних до бази.
|
6
|
2
|
2
|
|
2
|
|
Тема 3. Робота з базою даних «Аптека»: вибірка інформації з бази даних. Запити. Засоби роботи з даними.
|
4
|
|
2
|
|
2
|
|
Тема 4. Робота з базою даних «Аптека»: звіти. Створення кнопочної форми управління базою даних «Аптека».
|
6
|
|
4
|
|
2
|
|
Тема 5. Вирішення задач фармації на прикладі використання фармацевтичної бази даних «Аптека».
|
6
|
|
4
|
|
2
|
|
Разом за змістовим модулем 1
|
30
|
4
|
14
|
|
10
|
|
Індивідуальна робота
|
2
|
|
|
|
|
2
|
Підсумковий модульний контроль 2
|
4
|
|
2
|
|
2
|
|
УСЬОГО ГОДИН
|
34
|
4
|
16
|
|
12
|
2
|
Модуль 3
|
Змістовий модуль 1.
|
Тема1. Техніка безпеки. Проміжний контроль знань. Основні етапи розв’язування задач фармації з використанням комп’ютерних технологій. Можливості використання засобів табличного процесора для розв’язування задач у фармації.
|
4
|
|
4
|
|
|
|
Тема 2. Формалізація та алгоритмізація фармацевтичних задач. Формальна логіка у вирішенні задач у фармації. Використання алгебри логіки для формалізації фармацевтичних задач. Складання структурної схеми лінійного, розгалуженого і циклічного алгоритму задач у фармації.
|
8
|
2
|
4
|
|
2
|
|
Тема 3. Використання логічних функцій середовища табличного процесора для проведення розрахунків у фармації (на прикладі формування бланка-відомості купівлі лікарських засобів з урахуванням знижок).
|
5
|
|
2
|
|
3
|
|
Тема 4. Ділова і наукова графіка в середовищі табличного процесора. Приклади використання для вирішення фармацевтичних задач
|
4
|
|
2
|
|
2
|
|
Тема 5. Фінансове прогнозування. Фінансовий аналіз на комп’ютері. Автоматизація фінансових обчислень в електронних таблицях. Модель аптечного складу. Аналіз руху товаро-матеріальних цінностей.
|
4
|
|
2
|
|
2
|
|
Тема 6. Використання інструментів моделювання в практиці фармацевта. Оптимізаційні задачі у фармації.
|
6
|
|
2
|
|
4
|
|
Тема 7. Системи підтримки прийняття рішень. Експертні системи.
|
6
|
2
|
2
|
|
2
|
|
Разом за змістовим модулем 1
|
37
|
4
|
18
|
|
15
|
|
Індивідуальна робота
|
|
|
|
|
|
|
Змістовий модуль 2.
|
Тема 1. Основні процедури статистичного аналізу: генеральна сукупність та вибірка, оцінка параметрів генеральної сукупності за вибіркою. Вибіркові розподіли. Довірчий інтервал. Закони розподілу (нормальний розподіл).
|
10
|
2
|
4
|
|
4
|
|
Тема 2. Статистична перевірка гіпотез. Використання критеріїв Колмогорова –Смірнова, Стьюдента-Фішера, Уілкоксона.
|
8
|
|
4
|
|
4
|
|
Тема 3. Елементи кореляційного та регресійного аналізу. Графічне зображення даних. Діаграма розсіювання. Прогноз. Помилки прогнозу.
|
4
|
|
2
|
|
2
|
|
Тема 4. Засоби прогнозування. Інформаційні тех.нології функціональної апроксимації та прогнозу статистичних даних. Прогнозування розвитку медико-біологічних процесів на основі функціональної апроксимації статистичних даних засобами табличного процесора
|
6
|
|
4
|
|
2
|
|
Разом за змістовим модулем 2
|
28
|
2
|
14
|
|
12
|
|
Змістовий модуль 3.
|
Тема 1. Сучасні комп’ютерні комунікаційні технології: електронна пошта, система швидких повідомлень, комп’ютерна телефонія.
|
4
|
2
|
|
|
2
|
|
Тема 2. Електронна комерція. Робота на торгових Web-площадках. Інтернет-аптеки. Розміщення текстової інформації на Web-сторінках. Принципи дистанційного електронного навчання.
|
2
|
|
|
|
2
|
|
Разом за змістовим модулем 3
|
6
|
2
|
|
|
4
|
|
Індивідуальна робота
|
|
|
|
|
|
|
Підсумковий модульний контроль 3
|
4
|
|
2
|
|
2
|
|
УСЬОГО ГОДИН
|
75
|
8
|
34
|
|
33
|
|
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ
№
з/п
|
Назва теми
|
К-сть год.
|
1
|
Основи інформаційних технологій у фармації: базові поняття дисципліни. Основні напрямки використання інформаційних технологій у фармації.
|
2
|
2
|
Технічні засоби реалізації інформаційних технологій: мережеві технології.
|
2
|
3
|
Комп’ютерна обробка даних. Бази даних як інформаційні моделі предметних областей. Системи управління базами даних.
|
2
|
4
|
Основи проектування баз даних. Проектування фармацевтичної бази даних.
|
2
|
5
|
Формалізація та алгоритмізація фармацевтичних задач. Математичне моделювання у медицині та фармації.
|
2
|
6
|
Експертні системи та штучний інтелект у медицині та фармації.
|
2
|
7
|
Статистичні методи обробки медико-біологічних та фармацевтичних даних.
|
2
|
8
|
Сучасні напрямки використання комп’ютерних технологій в задачах практичної фармації.
|
2
|
|
Разом
|
16
|
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
№
з/п
|
Назва теми
|
К-сть год.
|
|
Техніка безпеки. Вхідний контроль знань. Структура, зміст та завдання дисципліни. Базові поняття інформаційних технологій у фармації.
|
2
|
|
Спеціальне програмне забезпечення професійної діяльності провізора (фармацевта). Створення структурних хімічних формул з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.
|
2
|
|
Створення і ведення документації у фармації засобами текстового процесора.
|
4
|
|
Складові інформаційних технологій. Види сучасних інформаційних технологій.
Технології створення текстового документу з використанням об’єктів: діаграми, формули, рівняння хімічних реакцій.
|
2
|
|
Складові інформаційних технологій. Розширені можливості текстових процесорів.
Створення структурованих документів. Використання стилів. Автоматизація посилань (на прикладі курсової роботи, реферату).
|
2
|
|
Автоматизація роботи з документами. Основи безпаперової технології у фармації. Електронні форми і бланки фармацевтичної документації. Комп’ютерне розпізнавання текстів.
|
2
|
|
Мережеві технології у фармації.
Використання ресурсів INTERNET у професійній діяльності фармацевта. Інформаційні системи у фармації. Інформаційно-довідкові та інформаційно-пошукові системи у фармації. (на прикладі «Компендіум – лікарські препарати»).
|
2
|
|
Інформаційні системи у фармації.
Створення моделі фармацевтичної інформаційно-довідкової системи засобами офісного програмування.
|
2
|
|
Організація обліку лікарських засобів в аптеці. Системи управління продаж аптечного закладу. Автоматизоване робоче місце провізора (фармацевта).
|
2
|
|
Програмні засоби створення презентацій та основи офісного програмування.
|
4
|
|
Контроль засвоєння модулю 1.
|
2
|
|
Проектування моделі фармацевтичної бази даних «Аптека».
|
2
|
|
Реалізація фармацевтичної бази даних «Аптека» засобами системи управління базами даних. Розробка та використання форм для внесення та редагування даних до бази.
|
2
|
|
Робота з базою даних «Аптека»: вибірка інформації з бази даних. Запити. Засоби роботи з даними.
|
2
|
|
Робота з базою даних «Аптека»: звіти. Створення форми управління базою даних «Аптека».
|
4
|
|
Вирішення задач фармації на прикладі використання фармацевтичної бази даних «Аптека».
|
4
|
|
Контроль засвоєння модулю 2 .
|
2
|
|
Техніка безпеки. Проміжний контроль знань. Основні етапи розв’язування задач фармації з використанням математичних методів і комп’ютерних технологій.
Можливості використання засобів табличного процесора для розв’язування задач у фармації.
|
4
|
|
Формалізація та алгоритмізація фармацевтичних задач. Формальна логіка у вирішенні задач у фармації.
Складання структурної схеми лінійного, розгалуженого і циклічного алгоритму задач у фармації. Використання алгебри логіки для формалізації фармацевтичних задач.
|
4
|
|
Використання логічних функцій середовища табличного процесора для проведення розрахунків у фармації (на прикладі формування бланка-відомості купівлі лікарських засобів з урахуванням знижок).
|
2
|
|
Ділова і наукова графіка в середовищі табличного процесора. Приклади використання для вирішення фармацевтичних задач.
|
2
|
|
Фінансове прогнозування. Фінансовий аналіз на комп’ютері. Автоматизація фінансових обчислень в електронних таблицях. Модель аптечного складу. Аналіз руху товаро-матеріальних цінностей.
|
2
|
|
Використання інструментів моделювання в практиці фармацевта. Оптимізаційні задачі у фармації.
|
2
|
|
Системи підтримки прийняття рішень. Експертні системи.
|
2
|
|
Основні процедури статистичного аналізу: генеральна сукупність та вибірка, оцінка параметрів генеральної сукупності за вибіркою. Вибіркові розподіли. Довірчий інтервал. Закони розподілу (нормальний розподіл).
|
4
|
|
Статистична перевірка гіпотез. Використання критеріїв Колмогорова –Смірнова, Стьюдента-Фішера
|
2
|
|
Статистична перевірка гіпотез. Використання критеріїв Уілкоксона.
|
2
|
|
Елементи кореляційного та регресійного аналізу. Графічне зображення даних. Діаграма розсіювання. Прогноз. Помилки прогнозу.
|
2
|
|
Засоби прогнозування. Інформаційні технології функціональної апроксимації та прогнозу статистичних даних. Прогнозування розвитку медико-біологічних процесів на основі функціональної апроксимації статистичних даних засобами табличного процесора.
|
4
|
|
Контроль засвоєння модулю 3.
|
2
|
|
Разом
|
76
|
7. ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
№
з/п
|
Назва теми
|
К-сть год.
|
|
Техніка безпеки. Структура, зміст та завдання дисципліни.
|
2
|
|
Базові поняття інформаційних технологій у фармації.
|
|
Спеціальне програмне забезпечення професійної діяльності провізора (фармацевта).
|
2
|
|
Створення структурних хімічних формул з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.
|
|
Створення і ведення документації у фармації засобами текстового процесора (робота з текстом).
|
2
|
|
Створення і ведення документації у фармації засобами текстового процесора (робота з Таблицями)
|
|
Складові інформаційних технологій. Види сучасних інформаційних технологій.
Технології створення текстового документу з використанням об’єктів: діаграми, формули, рівняння хімічних реакцій.
|
2
|
|
Складові інформаційних технологій. Розширені можливості текстових процесорів.
Створення структурованих документів. Використання стилів.
|
2
|
|
Складові інформаційних технологій. Розширені можливості текстових процесорів.
Створення структурованих документів. Автоматизація посилань (на прикладі курсової роботи, реферату).
|
|
Автоматизація роботи з документами. Основи безпаперової технології у фармації. Електронні форми і бланки фармацевтичної документації.
|
4
|
|
Комп’ютерне розпізнавання текстів.
|
|
Мережеві технології у фармації. Використання ресурсів INTERNET у професійній діяльності фармацевта. Інформаційні системи у фармації. Інформаційно-довідкові та інформаційно-пошукові системи у фармації. (на прикладі «Компендіум – лікарські препарати»).
|
2
|
|
Створення моделі фармацевтичної інформаційно-довідкової системи засобами офісного програмування.
|
4
|
|
Організація обліку лікарських засобів в аптеці. Системи управління продаж аптечного закладу. Автоматизоване робоче місце провізора (фармацевта).
|
2
|
|
Програмні засоби створення презентацій та Основи офісного програмування
|
2
|
|
Підготовка до підсумкового модульного контролю 1.
|
2
|
|
Створення фармацевтичної бази даних засобами СУБД. Аналіз предметної області Проектування моделі фармацевтичної бази даних «Аптека».
|
2
|
|
Реалізація фармацевтичної бази даних «Аптека» засобами системи управління базами даних. Розробка та використання форм для внесення та редагування даних до бази.
|
2
|
|
Робота з базою даних «Аптека»: вибірка інформації з бази даних. Запити. Засоби роботи з даними.
|
2
|
|
Робота з базою даних «Аптека»: звіти. Створення форми управління базою даних «Аптека».
|
2
|
|
Вирішення задач фармації на прикладі використання фармацевтичної бази даних «Аптека».
|
2
|
|
Підготовка до складання модульного контролю 2.
|
2
|
|
Виконання індивідуальної роботи
|
2
|
|
Формалізація та алгоритмізація фармацевтичних задач. Формальна логіка у вирішенні задач у фармації. Складання структурної схеми лінійного, розгалуженого і циклічного алгоритму задач у фармації.
|
2
|
|
Використання алгебри логіки для формалізації фармацевтичних задач.
|
|
Використання логічних функцій середовища табличного процесора для проведення розрахунків у фармації (на прикладі формування бланка-відомості купівлі лікарських засобів з урахуванням знижок).
|
3
|
|
Ділова і наукова графіка в середовищі табличного процесора. Приклади використання для вирішення фармацевтичних задач.
|
2
|
|
Фінансове прогнозування. Фінансовий аналіз на комп’ютері. Автоматизація фінансових обчислень в електронних таблицях. Модель аптечного складу. Аналіз руху товаро-матеріальних цінностей.
|
2
|
|
Використання інструментів моделювання в практиці фармацевта. Оптимізаційні задачі у фармації.
|
4
|
|
Системи підтримки прийняття рішень. Експертні системи.
|
2
|
|
Виконання індивідуальної роботи.
|
0
|
|
Основні процедури статистичного аналізу: генеральна сукупність та вибірка, оцінка параметрів генеральної сукупності за вибіркою.
|
4
|
|
Вибіркові розподіли. Довірчий інтервал. Закони розподілу (нормальний розподіл).
|
|
Статистична перевірка гіпотез. Використання критеріїв Колмогорова –Смірнова, Стьюдента-Фішера
|
2
|
|
Статистична перевірка гіпотез. Використання критеріїв Уілкоксона.
|
2
|
|
Елементи кореляційного та регресійного аналізу. Графічне зображення даних. Діаграма розсіювання. Прогноз. Помилки прогнозу.
|
2
|
|
Засоби прогнозування. Інформаційні технології функціональної апроксимації та прогнозу статистичних даних. Прогнозування розвитку медико-біологічних процесів на основі функціональної апроксимації статистичних даних засобами табличного процесора.
|
2
|
|
Сучасні комп’ютерні комунікаційні технології: електронна пошта, система швидких повідомлень, комп’ютерна телефонія.
|
2
|
|
Електронна комерція. Робота на торгових Web-площадках. Інтернет-аптеки. Розміщення текстової інформації на Web-сторінках.
|
2
|
|
Принципи дистанційного електронного навчання
|
|
Підготовка до складання модульного контролю 3
|
2
|
52
|
Виконання індивідуальної роботи.
|
0
|
|
Разом
|
73
|
8. ПЕРЕЛІК ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ
До поточної успішності у третьому та четвертому модулях (денна форма навчання) додаються бали за виконання студентом індивідуальної роботи. Індивідуальна робота виконується в електронному і паперовому вигляді та подається для перевірки до модульного контролю. Повне відображення поставлених задач і захист роботи дає можливість студенту отримати максимально можливий бал, що виділяється для індивідуальної роботи.
Зміст індивідуальної роботи у другому модулі полягає у написанні реферату.
9. ПЕРЕЛІК ТЕОРЕТИЧНИХ ПИТАНЬ ДО ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ
Всі білети для підсумкових модульних контролів містять по три теоретичних запитання, які оцінюються максимально у 10 балів кожне.
Поділіться з Вашими друзьями: |