Міністерство освіти і науки України Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти



Скачати 14.15 Mb.
Сторінка1/46
Дата конвертації18.09.2018
Розмір14.15 Mb.
#49980
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   46
Міністерство освіти і науки України

Дніпропетровський обласний інститут

післядипломної педагогічної освіти

Полтавський обласний інститут

післядипломної педагогічної освіти

Орієнтовні плани-конспекти уроків

для 4 класу

з факультативного курсу

«Біблійна історія та християнська етика»

Дніпропетровськ-Полтава

2013

УДК 37.013.79

ББК 87.7
Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (Лист ІІТЗО МОН України № 14.1/12-Г-1533 від 18.08.2014, протокол комісії №1 від 20.06 2014 р.)
Б59 Біблійна історія та християнська етика: орієнтовні плани-конспекти уроків для 4 класу з факультативного курсу / О.Г. Рогова, Н.М., Л.М. Деряга, Ю.І. Суханова та ін., 2014. – 182 с.
У посібнику розміщені матеріали для проведення уроків відповідно до програми 4-го класу з курсу «Біблійна історія та християнська етика». Посібник складається з програмних уроків (за винятком тематичних оцінювань та регіонального компоненту), які містять біблійні історії, оповідання, казки, вірші, інтегровані в різноманітні творчі завдання. Дібраний матеріал сприяє становленню духовності особистості, поглиблює знання про традиційні духовні цінності держави, сприяє засвоєнню християнських і загальнолюдських цінностей, допомагає формуванню особистісних переконань на підставі критичного мислення.

Пропонується для вчителів курсу «Біблійна історія та християнська етика», які викладають цей предмет у 4-х класах


Рецензент:

Вознюк Лідія Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри управління освітніми закладами Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Редагування:

протоієрей Борис Кондрат, викладач Полтавської Місіонерської Духовної семінарії;

Ієрей Сергій Пашко, священик Вознесінського храму м.Полтави.

Ієрей Миколай Попльонтаний, секретар Полтавської Місіонерської Духовної семінарії;
Авторський колектив:

Рогова О. Г., кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;

Деряга Л. М., методист Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;

Суханова Ю.І., вчитель вищої категорії, вчитель методист Піщанської ЗОШ І-ІІІ ст. Новомосковського району Дніпропетровської області;

Лобач О.О., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музики Полтавського національного педагогічного університету ім В.Г.Короленка.

Білоус К.О., учитель Котелевської гімназії №1 ім. С.А.Ковпака Полтавської області;

Сбоєва М.Б., учитель початкових класів та християнської етики в українській культурі Комсомольського НВК ім. Л.Бугаєвської Полтавської області;

Зубань В.М, заступник директора з навчальної роботи Державної спеціаліалізованої школу-інтернату «Колегіум мистецтв у Опішному» Полтавської області;

Коляка Г.О., учитель початкових класів та християнської етики Решетилівської ЗОШ Полтавської області;

Лисяк Л.А., учитель початкових класів та християнської етики Глибоко-балківської ЗОШ І-ІІ ступенів Решетилівського району Полтавської області;

Юзепенко Л.Б., учитель біології та біблійної історії та християнської етики Комсомольського НВК ім. Л.Бугаєвської Полтавської області;

Сіра Л.М., учитель початкових класів та християнської етики Михнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Лубенського району Полтавської області;

Хавер О.В., учитель початкових класів та християнської етики Червонозаводської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 Лохвицького району Полтавської області;

Кучер В.В, учитель Яреськівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Ф.П.Борідька Шишацької районй Полтавської області;

Крівченко Т.В., учитель початкових класів Кременчуцького колегіуму №25

Черкасець Т. І., учитель ЗОШ № 27 м. Полтави;

Бойко Н.Г., Гузь В.Л., Сушко Л.П., Шкарба І.М., учителі Вікторійської ЗОШ І-ІІІ ступенів Пирятинського району Полтавської області;

Семенюта В.М., учитель початкових класів Великобудищанської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів Гадяцького району Полтавської області;

Маляренко Н.Г., Ялова А.С., вчителі початкових класів Світлогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів Кобеляцького району Полтавської області;

Мельник О.М., учитель початкових класів, вищої кваліфікаційної категорії Миргородської ЗОШ І – ІІІ ст. № 1 імені Панаса Мирного Полтавської області

Кривозуб О. П., вчитель християнської етики початкових класів Знаменівської ЗОШ №1 Новомосковського району Дніпропетровської області
В посібнику також використано напрацювання представників творчої групи вчителів Новомосковського району Дніпропетровської області:

Штепенко А.О., Бездітної Є.Г., Шамрай Н.М., Кулик Л.В., Строц С.В., Маштак Л.В., Кулик О.В, Чакубаш Т.П., Чорної О.М., Молчанової Л.М., Дальке О.В., Зеленої Т.М., Таранець В.Л., Варави Н.В,. Пазюк М.М, Титаренко С.Г., Кулик І.Г.


Розділ І. Світ потребує твоєї любові

Урок 1

Тема: Людина у світі. Гармонія духу, душі та тіла.

Мета уроку: ознайомити учнів з поняттями «образ Божий», «подоба Божа», допомогти зрозуміти сутність походження людини, гармонії її духу, душі та тіла; розвивати інтерес до читання Слова Божого, виховувати любов до ближнього.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Вірші з Біблії: Буття 1: 26 – 31, 2: 7 – 8, 15 – 25.

Ключовий вірш: «Прославляю Тебе, що я дивно утворений! Дивні діла Твої, і душа моя відає вельми про це! » ( Псалтир 138:14 )

Словник понять і термінів: «образ Божий», «подоба Божа».

Обладнання: схеми, ілюстрації за темою, Біблія, тлумачний словник, комп’ютер.

Міжпредметні зв`язки: українська мова, природознавство, біологія.

Хід уроку

I. ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організаційний момент

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Мотивація навчальної діяльності



(Дошка прикрашена квітами, рослинами, комахами, різними предметами, що створив Господь, крім зображень людини)

Сонце, квіти, кущик, воду,

Дивовижно всю природу,

Хмари, звірів, зими й весни

Все створив Отець Небесний.

Ми вже знаємо, що небо, земля, гори, море, рослини й тварини створені Богом прекрасно та мудро. Квітам Творець дав красу і ніжний запах, а ще нектар, яким вони годують комах. Бог створив птахів, щоб вони літали, а ми, дивлячись на них – мріяли полинути в небо



(вчитель показує малюнки на дошці)

Коли все було створене, настала тиша. Усе чекало: кому ж Бог подарує такий красивий світ? Чи не з’явиться хтось могутніший і мудріший, кому це творіння могло б служити? І ось Бог створив небачену досі істоту - першу людину.



(вчитель вивішує на дошку малюнок людини)

В неї було те, чого не було у тварин: ясні очі, пряма шляхетна постава, працьовиті й умілі руки. А найголовніше – людина отримала «розумну душу», завдяки чому ми можемо думати і розмовляти, плакати й радіти, сумувати й любити, відчувати добро, яке йде від Бога, від добрих людей, і робити його іншим людям.

Творець створив нас за образом Божим – зробив нас схожими на Себе. Він дав нам розум, аби ми знали, як робити добро, добре серце – щоб ми любили Бога і людей, і волю – щоб ми бажали робити добро.
2. Засвоєння нового матеріалу

Вправа «Бесіда за запитаннями»

- Сьогодні на уроці ми спробуємо відповісти на запитання: що ж таке душа?

Це слово ми часто зустрічаємо у нашому мовленні. Скрізь ми чуємо слова «душа болить», «душа співає», «душа радіє», «душа в скорботі», «тайна душі», «радість душі», «світла душа»

- Коли душа буває світлою?



- А коли темною?

(Діти розглядають малюнки й визначають вчинки світлої душі, потім намагаються навести власні приклади,)

Каталог: files
files -> Інформація для вступників 2015 року до аспірантури Інституту соціології Національної Академії наук України
files -> Положення про порядок підготовки фахівців ступенів доктора філософії та доктора наук в аспірантурі (ад’юнктурі) та докторантурі вищих навчальних закладів
files -> Відділ аспірантури та докторантури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
files -> Про вступний іспит та реферат при вступі до аспірантури Інституту соціології нан україни
files -> Київський національний університет імені Тараса Шевченка
files -> Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 22. 00. 03 соціальні структури та соціальні відносини Затверджено
files -> Принципи реалізації наукової діяльності університету: активна участь у формуванні та
files -> Портфоліо вчителя

Скачати 14.15 Mb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   46




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка