Мова і мовлення. Легенда «Вавилонська вежа». Назви шкільного приладдя,кольори. Балет «Лебедине озеро» П.І. Чайковського



Дата конвертації20.11.2018
Розмір1.42 Mb.
#65606
ТипПовідомлення
Бінарний урок

(Позакласне читання,українська мова,англійська мова,сольфеджіо.)



Провели :Дардан Т,С. –вчитель початкових класів

Макавчук Ю.Р. – вчитель сольфеджіо

Кузьма О.Б. –вчитель англійської мови

Тема: Мова і мовлення. Легенда «Вавилонська вежа». Назви шкільного приладдя,кольори. Балет «Лебедине озеро» П.І. Чайковського.

Мета: Ознайомитися із поняттями про різні види мовлення літератури та мистецтва для вираження думок і почуттів .Розширювати знання учнів про різні види мовлення як найважливіший скарб - надбання людства;вчити спостерігаючи за звучанням,написанням і значенням слів у споріджених мовах;розвивати діалектичне,монологічне мовлення,фонетичний слух;уміння розрізняти музичні твори композиторів;збагачувати словниковий запас;викликати бажання більше дізнатися про рідну мову та мови народів світу;розвивати цілісне сприйняття навколишнього світу. Виховувати любов до рідної мови. Розвивати та виховувати естетичні смаки.

Обладнання: Електроні носії,слайди кращих художників які зображали «Вавилонську вежу»,дидактичний матеріал,картинки П,І.Чайковського,картинки з японською каліграфією,текст легенди «Вавилонська вежа»,відео балету П,І.Чайковського «Лебедине озеро» ; записи фонетичної розминки та фізкультхвилинки «If you are happy»;картки із зображенням шкільних предметів та кольорів; квітка, виготовлена із різнокольорового картону; картки із завданнями(НО);шкільне приладдя для наочності.

Хід уроку

Організаційні моменти

Сьогодні ,як і завжди у нас дуже цікаво буде на уроці,запевняю вас. І ми повинні працювати з вами швидко ,уважно,та злагоджено ,щоб дізнались якомога більше .В кінці уроку ви скажете ,що найбільше вас зацікавило,або сподобалось.



Повідомлення теми та мети уроку.

1.Вишукана бесіда вчителя.

- Ось і розпочинається наша подорож. Ми з вами сьогодні будемо подорожніми кореспондентами (це людина яка веде нотатки –записи своїх вражень у блокнот,або листок). Такий подорожній листок є перед вами із записами плану нашої мандрівки.(На дошці записаний план подорожі).

А) Літературне читання. Мова і мовлення ,Легенда«Вавилонська вежа».

Б) Англійська мова: « Назви предметів».

В) Сольфеджіо П,І.Чайковського - балет«Лебедине озеро» (уривок) по мотивам казок Гофмана.

- На подорожньому листку відзначений перший пункт нашої мандрівки» «Мова і мовлення» легенда«Вавилонська вежа».



2.Монітор (електроні носії ) – на ньому з’являється планета Земля що обертається.

- Погляньте на монітор. Що ви там побачили ?(Нашу планету Землю).

- Це наша планета її називають «голубою»планетою. Більшість її поверхні зайнято водою -80% ,20% займає суходіл на якому мешкають люди ,тварини,комахи,ростуть рослини,З космосу вона виглядає дуже красивою. Сьогодні ми будемо говорити не про рослин, тварин,комах, а про людей, які на ній оселилися,головних її мешканців – людство .І самим великим її надбанням, яке воно принесло собі та усій планеті - воно створило мову. Мова є одним із найважливішим скарбом. Століттями мова була тією повноводною рікою яка давала людині можливість висловлювати свої почуття,переживання,просувала людину в науковому прогресі. На нашій планеті існує понад 5 тис. різних мов. Тільки 2 тис. мов мають класичне мовлення ,які мають умовні знаки - алфавіт який допомагає записувати всі надбання народу. Наукові та літературні. В нашій мові є 53 знаки, які допомагають складати слова,речення, висловлювати та записувати свої думки, історію свого народу нації. Наша мова вважається серед не багатьох самою співучою, завдяки головним звукам які в ній є.

Люди що вивчають мову називаються - мовознавцями.



3.Словникова робота:

- Запишіть у словничок «подорожника»

- це нове слово – мовознавець.

- То що воно означає ?

Мовознавці науковці вченні, які подорожують по всіх куточках нашої планети та вивчають різні мови. Вони знайшли на Африканському континенті, плем’я яке користується для спілкування тільки двома звуками,які вони не видихають, як ми а вдихають у себе. Виходять звуки які схожі на клацання.

4.Гра «Мозковий штурм»

- А зараз дайте відповідь на запитання !

1.Якими словами називають нашу мову?

- Запишіть на листочках для нотаток.

2.Пригадайте вірші про мову,вислови.

Відповіді дітей.

Ознайомтеся з легендою«Вавилонська вежа».

Словникова робота:

- запишіть у нотатки слово-легенда,вежа.



5.Гра «Мікрофон»

- Хто вже знайомий із цими словами ?

Відповіді дітей(легенда-це така розповідь яка дійшла до нас з давніх часів. В ній існує правда.)

- Що таке вежа ?(Висока будівля)Зв'язок із сучасністю дуже високі будинки називаються –вежами.

Бесіда вчителя :Дійсно виникли так давно коли люди ще не мали письмового мовлення і змушені були розповідати про визначні події .Говорили з уст в уста (колись уста називали –рот).

Словникова робота:

- Запишіть в словники слово уста-рот.



6.Знайомство із легендою «Вавилонська вежа».

А) На моніторі з’являються репродукції картин художників, які зображали «Вавилонську вежу».