План-конспект уроку англійської мови
Урок 2 Дата: Клас: 1
Тема: «Моя сім’я і друзі»
Підтема: «Приємно познайомитись!»
Практичні задачі: 1. ознайомити з новими лексичними одиницями;
2. повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
Освітні задачі: повторити лексичні одиниці, навчати діалогічного
мовлення, формувати навички правильної вимови звуків.
Виховні задачі: виховувати дисципліну, культуру спілкування.
Розвивальні задачі: розвивати увагу, комунікативні здібності учнів.
Засоби навчання: підручник, робочий зошит (друкований), малюнки за темою.
Хід уроку
Організаційний момент
Привітання.
Повідомлення теми та мети уроку.
Warm-up. Бесіда учителя з учнями, повторення вивченого на минулому уроці.
Основна частина уроку
Фонетична зарядка (Учитель розповідає історію, учні слухають і повторюють звуки та звукосполучення).
– Послухайте казку про далеку країну. Там жили люди, що весь час скаржилися: [əʋ - əʋ - əʋ]; [aʋ - aʋ - aʋ]; [ai - ai - ai]. Вони також зітхали: [h - h - h]. Вони вміли скаржитися й зітхати, а вітатися не вміли. Але одного разу приїхали люди із Англії і привіталися: “Hello! Hi!”. Ви пам’ятаєте ці слова? І вивчили люди сумної країни слова: “Hello! Hi!”. І вони привітали англійців: “Hello! Hi!”. Привітали один одного: “Hello! Hi!”. І стали вони дружніми і щасливими.
– Привітайте один одного (учні встають і вітають один одного)!
Ознайомленняз новими лексичними одиницями.
– Look! I am Tetiana Olexandrivna (вчитель пояснює: I am Nina, I am Denis… учні намагаються представитися).
Фізкультхвилинка (Учитель промовляє римівку, учні повторюють та повторюють рухи вчителя декілька разів, з кожним разом трохи швидше).
Рольова гра у парах. “Hello! I am Olena! Good-bye!”
Виконання вправ Ex. 1, p. 8 (назвати імена дітей).
Виконання вправ на розвиток умінь мовлення Ex. 2, p. 9.
Заключна частина уроку.
Підведення підсумків уроку. Рефлексія (Що вивчали на уроці? Що сподобалось? А що ні?).
Завершення уроку. Прощання.
Hello!
Hello!

Поділіться з Вашими друзьями: |