«Моя сім’я і друзі»



Скачати 124.86 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації19.11.2018
Розмір124.86 Kb.
#64938
ТипПлан-конспект
  1   2
План-конспект уроку англійської мови

Урок 2 Дата: Клас: 1

Тема: «Моя сім’я і друзі»

Підтема: «Приємно познайомитись!»

Практичні задачі: 1. ознайомити з новими лексичними одиницями;

2. повторити й активізувати лексичний матеріал теми.



Освітні задачі: повторити лексичні одиниці, навчати діалогічного

мовлення, формувати навички правильної вимови звуків.



Виховні задачі: виховувати дисципліну, культуру спілкування.

Розвивальні задачі: розвивати увагу, комунікативні здібності учнів.

Засоби навчання: підручник, робочий зошит (друкований), малюнки за темою.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

  1. Привітання.

  2. Повідомлення теми та мети уроку.

  3. Warm-up. Бесіда учителя з учнями, повторення вивченого на минулому уроці.

  1. Основна частина уроку

  1. Фонетична зарядка (Учитель розповідає історію, учні слухають і повторюють звуки та звукосполучення).

– Послухайте казку про далеку країну. Там жили люди, що весь час скаржилися: [əʋ - əʋ - əʋ]; [aʋ - aʋ - aʋ]; [ai - ai - ai]. Вони також зітхали: [h - h - h]. Вони вміли скаржитися й зітхати, а вітатися не вміли. Але одного разу приїхали люди із Англії і привіталися: “Hello! Hi!”. Ви пам’ятаєте ці слова? І вивчили люди сумної країни слова: “Hello! Hi!”. І вони привітали англійців: “Hello! Hi!”. Привітали один одного: “Hello! Hi!”. І стали вони дружніми і щасливими.

– Привітайте один одного (учні встають і вітають один одного)!



  1. Ознайомленняз новими лексичними одиницями.

– Look! I am Tetiana Olexandrivna (вчитель пояснює: I am Nina, I am Denis… учні намагаються представитися).

  1. Фізкультхвилинка (Учитель промовляє римівку, учні повторюють та повторюють рухи вчителя декілька разів, з кожним разом трохи швидше).

  2. Рольова гра у парах. “Hello! I am Olena! Good-bye!”

  3. Виконання вправ Ex. 1, p. 8 (назвати імена дітей).

  4. Виконання вправ на розвиток умінь мовлення Ex. 2, p. 9.

  1. Заключна частина уроку.

  1. Підведення підсумків уроку. Рефлексія (Що вивчали на уроці? Що сподобалось? А що ні?).

  2. Завершення уроку. Прощання.








Hello!




Hello!


Каталог: uploads -> editor -> 3960 -> 628875 -> blog english materials -> files
3960 -> Загальноосвітній навчальний заклад це заклад освіти, що забезпечує потреби громадян у загальній середній освіті
3960 -> К. Д. Ушинський писав: Найголовнішим у вихованні має бути особистість безпосереднього вихователя, який віч на віч знаходиться з учнями. Вплив особистості педагога на молоду душу становить ту силу, яку не можна замін
3960 -> Методична розробка 2014 Методична мета
3960 -> Урок 10 клас філософська поема «мойсей» -одна з вершин творчості І. Франка
3960 -> Практична частина програми
3960 -> Культура и общество, периодизация истории культуры; культура и религия; диалог культур анотация в работе «Культура и общество, периодизация истории культуры; культура и религия; диалог культур»
3960 -> Древние философы утверждали: “Все течет, все изменяется”
3960 -> Електролітична дисоціація кислот, основ, солей
files -> День учителя – 2017 «Время выбрало нас…» Звучит музыка «Учительский вальс»

Скачати 124.86 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка