Мої книжки



Дата конвертації09.12.2018
Розмір38.5 Kb.
#75865
ТипУрок
Урок - подорож

Тема. Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мої книжки». Формування аудіативних умінь за текстом О.Дроза «Казкар». Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Моделювання слів, речень.

Мета. Формування предметної компетентності: уміння здійснювати мовні аналізи слів, моделювати речення, практично розрізняти слова-назви дій, наз -ви предметів, назви ознак, розвивати фонематичний

слух, мовлення, мислення, уяву,  поповнювати словниковий запас слів дітей;

формування ключових компетентностей: вміння вчитися, прививати сумлінне ставлення до навчання, заохочувати до читання книг.

Формування  здоров’язбережувальної  компетент- ності: вміння правильно сидіти під час уроку, під час роботи з книгою.



Обладнання. Паперовий ковпак, клубок ниток, малюнок бібліотеки; виставка дитячих книг - збірок казок; предмети: рукавичка, ключик, стріла, колосок, надруковані листи від казкових героїв,  фішки для складання моделей слів, речень.

Форма уроку:Урок - подорож

Хід уроку

І. Організація класу.

- Продзвенів дзвінок і покликав усіх учнів на урок. Посміхніться один одному, побажайте успіху.



ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення завдань уроку.

(На столі у вчителя лежить паперовий ковпак, а під

ковпаком клубок ниток)

- Діти, ви не знаєте, хто залишив  у мене на столі

ковпак? Як ви думаєте, чий він може бути?

-  Як же нам його повернути власникові? (Діти висловлюють свої припущення)

(Вчитель піднімає ковпак і діти бачать під ним клубок ниток)

- Здається,  я здогадалась. Це чарівний клубок і він нам покаже дорогу до власника ковпака. Вирушаємо у подорож.(Вчитель котить клубка і вивіщує картинку із зображенням  бібліотеки)

- Куди ми потрапили? ( У бібліотеку)

- Тут безліч книг і серед них ваші улюблені казочки.

(Звертає увагу учнів на виставку книг – казок)

Назвіть казки, які ви найбільше любите слухати або читати.

- Хто ж пише казки дітям? (письменники, люди)

- Як же називають людей, які пишуть казки?

- Про це ми дізнаємося з букварика, бо клубочок веде нас саме туди.

ІІІ. Робота з букварем.

1.Робота за малюнком (с.30)

- Розгляньте малюнок. Хто зображений на малюнку?

(дідусь)


- Який у нього одяг?(халат, ковпак)

- Який у нього ковпак? (такий як у нас на столі)

- Отже, ми потрапили туди, куди треба і повернемо ковпак.

- Що у нього в руках? ( В лівій руці – лійка, в правій – перо)

- Що він робить? ( Поливає квіти)

- А перо для чого?( Колись такими перами писали)

- Подивіться на будиночок, в якому він живе, можливо, хтось зможе здогадатися, що на ньому написано?

- А тепер сядьте зручно і послухайте розповідь про цього дідуся. Хто він? Який він і що робить?

2.Читання тексту О.Дроза  «Казкар».

3.Аналіз змісту розповіді.

- Хто цей дідусь?

- Як він доглядав за казками у своєму саду?

- Що можете сказати про дідуся? (добрий,

дбайливий, турботливий)

- Чому казки виростали добрими?

- Що робив казкар, коли казки виростали?

- Як діти могли зібрати казковий урожай? (прочитати казку, послухати казку)

- Чи були ви у саду цього казкаря?



ІV. Фізкультхвилинка.

V. Робота з букварем.

1. Розгляд малюнка на с. 31

- Які казки ви впізнали?

- Які  були герої казок?(звірі – добрі, бо всіх

впускали в рукавичку; Чиполліно -  сміливий, Буратіно – веселий)

- Назвіть героїв казки «Рукавичка».

- Хто виявився працьовитим у казці «Колосок»?

2. Звуковий аналіз слів.

- Викладіть на партах схеми слів

Казкар – діти 1 ряду,

Казки – діти 2 ряду,

Сонце – діти 3 ряду.

(З кожного ряду 1 учень іде до дошки.)

- А тепер визначте, до яких слів підходять схеми у букварі на с. 31

3.. Фізкультхвилинка.

4.. Робота над реченням.

- Складіть речення зі словом казкар.

- Порахуйте, скільки у ньому слів?

- Викладіть схему речення фішками.

5. Гра «Хто загубив речі?»

- Діти нам клубочок показує галявину, на якій є загублені речі. Назвіть, хто їх загубив і вони повернуться до власників .

Рукавичка (дідусь), ключик (Буратіно), стріла(жаба), колосок (півник).

- Які з цих слів двоскладові?(ключик, стріла)

- Які трискладові?(рукавичка, колосок)

- У якому слові є м’який приголосний звук?(стріла, ключик)

6. Гра «Від кого лист?»

- Діти, казкар вам передав листи від казкових героїв.

Спробуйте відгадати, від кого вони.(Листи по черзі  зачитують діти, які вміють читати  або вчитель

Лист 1.

«Я такий гарний, рум’яний. Від усіх утік, а від лисички не зміг » (Колобок)



Лист №2

«Мишенята зовсім не хочуть мені допомагати. Доведеться їх провчити »(Півник)

Лист №3

«Мене загубив дідусь. І де це він ходить?  Мене заселяють звірі і я,здається, перетворююсь на хатинку » (Рукавичка)



Лист 4.

«Запрошу журавля завтра до себе у гості. Підкажіть, що йому приготувати?» (Лисичка)



VІ. Підсумок уроку.

- Прийшов час нам повертатися додому і прощатися з казкарем.

- Яке прохання у вас буде до казкаря?

Гра «Мікрофон»



-         Казкар вам на згадку про сьогоднішню подорож залишає збірочку казочок, які прочитаєте, коли вивчите букви.

                                  
Каталог: bitstream -> 123456789 -> 3962
123456789 -> Звіт про науково-дослідну роботу регіональні особливості стану кишкової мікрофлори у дітей із соматичними захворюваннями Оцінка стану кишкової мікрофлори у дітей раннього віку, хворих на пневмонію на фоні залізодефіцитної анемії
123456789 -> Звіт про науково-дослідну роботу регіональні особливості стану кишкової мікрофлори у дітей із соматичними захворюваннями зміни мікробіоценозу кишечника у дітей, хворих на гострий обструктивний бронхіт бронхіальну астму (проміжний)
123456789 -> Використання науково-технічних бд у наукових дослідженнях Васильєв О. В., к т. н
123456789 -> Розвиток банківського споживчого кредитування
123456789 -> Реферат дипломна робота містить 128 сторінок, 17 таблиць, 21 рисунок, список використаних джерел з 108 найменувань, 6 додатків
123456789 -> Урок з хімії у 9-му класі на тему: "Жири. Склад жирів, їх утворення. Жири в природі. Біологічна роль жирів"
3962 -> Урок-гра «Знавці казок» Тема: Підсумок за темою «Українські народні казки»
3962 -> Урок позакласного читання. Осінь щедра, осінь золотава Запитала мишка мишку: Ти чого погризла книжку? Мишка їй


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка