Музикотерапевтична педагогіка Гармонія інтелекту і здоров'я



Скачати 14.34 Mb.
Дата конвертації20.11.2018
Розмір14.34 Mb.
#65364

Музикотерапевтична педагогіка

Гармонія інтелекту і здоров'я

Капустинський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ (ясла-садок)» Сергійчук Лариса Василівна учитель початкових класів вищої категорії Кредо «Достойна людина не та, у якої немає недоліків, а та, у якої є гідність». Проблемне питання «Превентивне навчання та розвиток творчого потенціалу дитини засобами гармонізуючої іноваційної музикотерапевтичної педагогіки «ПіснеЗнайка». Музикотерапевтична педагогіка «ПіснеЗнайка Впровадження в практику роботи з 2013 року

Капустинський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ (ясла-садок)» Сергійчук Лариса Василівна учитель початкових класів вищої категорії Кредо «Достойна людина не та, у якої немає недоліків, а та, у якої є гідність». Проблемне питання «Превентивне навчання та розвиток творчого потенціалу дитини засобами гармонізуючої іноваційної музикотерапевтичної педагогіки «ПіснеЗнайка». Музикотерапевтична педагогіка «ПіснеЗнайка Впровадження в практику роботи з 2013 року

Дошкільний вік

Дошкільний вік

Дошкільна програма враховує особливості розвитку малят, у котрих більш розвинена права півкуля, відповідальна за емоції, творчість.

Перші дні навчання у школі

Перші дні навчання у школі

У школі ситуація різко змінюється.

Всі традиційні методики навчання з першого дня роблять натиск на ліву півкулю, яка у дітей 6-7 років, а іноді й 8-9, ще недостатньо зріла.

Звісно, є діти, у котрих від природи домінує права півкуля.

Та більшості ж звичайних малюків попервах у школі буває сутужно.


Шкільний невроз

Перевантаження лівої півкулі,

пригнічення правої

Прояви перевантаження лівої півкулі:

підвищена втомлюваність,

забудькуватість,

відволікання

Прояви пригнічення правої півкулі:

неспокійність,

дратівливість,

поганий настрій

Труднощі у навчанні, неуспішність,

небажання вчитися


Незрілість центрів головного мозку,

хронічний стрес

психосоматичні захворювання,

депресивні стани

Музикотерапевтична

педагогіка

«ПіснеЗнайка»

передбачає передання

дитині знань засобами

мовно-музичного

мистецтва, а саме пісні

та образотворчого

мистецтва з досягненням

виховного та

лікувально-оздоровчого

ефектів.

Медико-педагогічна

технологія

«ПіснеЗнайка» -

поєднує

слухову, візуальну та кінестетичну сенсорні системи дитини, які відіграють найважливішу роль у сприйнятті і запам’ятовуванні навчальної інформації.

В комфортному режимі діти засвоюють знання, здобувають необхідні навички,удосконалюють свою пізнавальну сферу.

Цілющі властивості музики широко відомі – її з успіхом використовують для лікування.

Музика і спів поліпшують самопочуття, апетит, мають знеболюючий та антистресовий єфекти.

Особистісно орієнтоване

оздоровче навчання дітей

Гармонізуюче навчання – це перш за все

Урахування можливостей та особливостей розвитку кожної дитини

головне завдання гармонізуючого навчання

Відродження істинної природної гармонії

людини -

Цілісне сприйняття оточуючого світу

спирається на істинні цінності

Навчання, виховання і оздоровлення дітей повинно проходити одночасно

Наші досягнення

Огій Юрій – переможець ІІ етапу

районного конкурсу з

природознавства «Дивосвіт»

День української писемності та мови

Пух Богдан – переможець гри-конкурсу «Найрозумніший»

Прощання з «ПіснеЗнайкою»


«ПіснеЗнайка» використовує оригінальні навчальні комплекти

Представлено новий алгоритм вивчення предметів шкільної програми в режимі розвитку оздоровлення дітей та корекції існуючих проблем на принципах музикотерапії.

Методологія навчання

І етап – пасивне навчання

Прослуховування навчальних пісень на уроках образотворчого мистецтва, трудового навчання, письма, під час музичних пауз, в позаурочний час.

Перегляд навчального відеофільму.

Невимушено легке засвоєння знань.

ІІ етап – комфортне активне навчання

Учні переглядають ілюстрації і тексти в енциклопедіях під час прослуховування навчальних пісень та виконують завдання в спеціальних навчальних посібниках.

Слово і образ поєднуються в мозку дитини.

ІІІ етап – засвоєння техніки швидкого цілісного читання, вивчення грамоти

Під час прослуховування навчальних пісень учень слідкує за їхніми текстами. Таким чином, мозок дитини бачить не окремі букви, які необхідно об'єднати в слова, а цілі слова і речення.

Рік 2017.

Рік 2017.

Нове покоління піснезнайок

Унікальне навчання

Унікальне навчання

Приємне виховання

Найлегше лікування

Ми вчимось без перевтоми

Бо пісенний наш процес

Геть жене усякий стрес

Це навчання - просто мрія,

Вчитель теж цьому радіє

Піснезнайська світла школа

Всю сім’ю збирає в коло

Навчальне середовище піснезнайок

Гармонія шкільного життя


Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс

Скачати 14.34 Mb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка