На уроці німецької мови



Дата конвертації16.11.2018
Розмір76.5 Kb.
In der Deutschstunde

План – конспект уроку

6 клас

Учитель Н.К.Чолпан




Тема:Шкільне життя

Підтема: На уроці німецької мови.

Мета.

Навчальна: повторити слова та вирази до теми «Школа», вивчені у попередніх класах; активізувати вживання лексики aufschreiben, abschreiben, aufmachen, zumachen, zuhören, sich anhören, aufpassen, vorlesen, nachschlagen, korrigieren; тренувати учнів в утворенні особових форм та форм простого та складного минулого часу дієслів з відокремлюваними префіксами; вчити знаходити , розуміти та передавати нову інформацію на основі тексту.

Розвиваюча: розвивати мовленнєву реакцію учнів, готовність до участі в іншомовному спілкуванні, вживаючи відомі та нові слова та вирази теми.

Виховна: виховувати в учнів культуру спілкування, вміння працювати колективно, стимулювати інтерес до вивчення предмету.

Тип уроку: урок формування й удосконалення вмінь та навичок

Обладнання: підручник, конверти із завданнями, картки «Доміно», м’яч, мультимедійна дошка та презентації.

Хід уроку

Початок уроку

1.Організація класу

- Guten Tag, Kinder. Ich freue mich, euch wieder zu sehen. Und seien Sie begrüßt unsere liebe Gäste.

- Liebe Schüler, begrüßt einander mit einem Lied!

(Учні співають пісню «Guten Tag!»)

Guten Tag! Guten Tag! Hallo, wie geht’s?

Guten Tag! Guten Tag! Hallo, wie geht’s?

Danke, prima gut! Danke, prima gut!

Tschuß, auf Wiedersehen! Tschuß, auf Wiedersehen!

- Wir beginnen unsere Stunde.

Ist die Laune heute schlimm oder fein?

Habt ihr Kopfschmerzen oder nein?

Ich bin eure Lehrerin, ist es fein?

Seid ihr Faulpelze oder nein?



2. Введення учнів в атмосферу іншомовного мовлення

2.1.Бесіда з черговим

- Wer hat heute Klassendienst?



(Діти ставлять запитання до чергового про готовність класу до уроку)

2.2. Фонетична зарядка

(На екрані мультимедійної дошки – римування)

- Schaut an den Bildschirm und hört mir aufmerksam zu.



(Вчитель зачитує римування)

Die deutsche Sprache ist sehr schwer.

Doch lernen wir sie ziemlich gern.

Wir lesen, sprechen, singen viel,

bald kommen wir zu unsrem Ziel.

3. Повідомлення теми і мети уроку

- Heute sprechen wir weiter zum Hauptthema „Schule“. In der Stunde werden wir einige Wörter und Wendungen zum Unterthema „In der Deutschstunde“ wiederholen . Heute lernen wir diese Vokabeln in den Sätzen gebrauchen. Wir werden auch verschiedene Aufgaben erfüllen, lesen, schreiben und noch spielen.



Основна частина уроку

1. Актуалізація опорних знань

1.1. Повторення лексики теми

- Unser Thema heißt „Die Schule“ . Viele Wörter sind für euch bekannt. Unser Spiel zeigt uns, wer sie am besten und wer am schlimmsten kennt.



Гра «Хто не знає, той стоїть»

Мета: повторення вивченої лексики.

Хід гри. Учні по черзі називають німецькою мовою предмети, які показує вчитель на малюнках . Той, хто не знає слова встає і стоїть до тих пір, поки не назве інший предмет, маючи при цьому право без черги викрикнути слово, заробивши цим право сісти.

1.2. Перевірка домашнього завдання

- Was war die schriftliche Hausaufgabe für heute? ( Впр. 2, с. 184)



( учні зачитують виконане завдання із зошитів)

  • Was war die mündliche Hausaufgabe für heute? (Lexik aus dem Vokabelheft)

  • Ich möchte gerne prüfen, wie ihr diese Aufgabe gemacht hattet.

Завдання 1.

- Ergänzt die Wortverbindungen mit dem passenden Verb und übersetzt sie.



( учні виконують завдання усно за таблицею на мультимедійній дошці.)

im Wörterbuch

der Lehrerin

ins Ukrainische

Bilder


Diktate

deutsche Lieder

Vokabeln im Vokabelheft

in der Stunde

Deutsch im Radio

Märchen


Fehler

Dialoge


Sätze

Texte


Fragen

in Gruppen

zuhören

stellen


sich anhören

aufpassen

aufschreiben

singen


hören

arbeiten


vorlesen

übersetzen

lesen

nachschlagen



beschreiben

schreiben

bilden

korrigieren




2. Активізація вживання вивчених слів у словосполученнях

- Alle Wortverbindungen sind ergänzt. Jetzt wird es für euch leichter beim nächsten Spiel.

Unser Spiel heißt „Domino“. Wir teilen uns in vier Gruppen, jede Gruppe bekommt die Karten mit den Wörtern, die eine Wortverbindung bilden können. Wer wird das am schnellsten und am richtigsten machen.



Гра «Доміно»

Мета: активізація вживання вивчених виразів.

Хід гри. Учитель готує заздалегідь картки для гри в доміно. На двох половинках однієї картки по одному слову із можливого виразу. Учні повинні підібрати за змістом продовження виразу. Учнів можна поділити на декілька груп. Виграє та команда, яка швидше і вірно складе ланцюжок виразів.

3. Тренування у вживанні граматичних форм дієслів (особові форми, простий і складний минулий час)

- Mit allen diesen Wortverbindungen werden wir später Sätze bilden. Und es ist sehr wichtig, die Verben in richtiger Form gebrauchen. Darum trainieren wir jetzt die Bildung der grammatischen Formen der Verben.



Гра з м’ячем

Мета: формування навичок побудови граматичних форм дієслів.

Хід гри. Учитель називає дієслово і граматичну форму. Якщо учень називає правильно, то віддає учителю м’яч, а якщо не знає відповіді, то звертається по допомогу до сильніших учнів класу, кинувши їм м’яч.

4. Письмова робота в зошитах

- Macht ihre Hefte auf! Schreiben wir das Datum in den Heften auf. Übersetzen wir einige Sätze in zwei Zeitformen schriftlich. /Präsens, Perfekt/



(Учні спочатку коментують, а потім з’являється правильне речення на мультимедійній дошці. і учні переписують його в зошиті.)

5. Тренування навичок роботи з текстом.

- Im Text auf der Seite 188 finden wir fast alle Wörter und Wortverbindungen, die wir in der Stunde gelernt haben. Bitte findet im Text deutsche Äquivalente.



(вибірковий переклад тексту)

Заключна частина уроку

1. Пояснення домашнього завдання.

- Lest den Text auf der Seite 188 und übersetzt ihn.Macht die Übung 11 mündlich.



2. Підбиття підсумків уроку. Оцінювання.

- Unsere Stunde ist bald zu Ende. Alle waren aktiv in der Stunde. Ich bin mit euch zufrieden . Ihr habt gut gearbeitet und bekommen folgende Noten: …






Додаток 1

Diktate schreiben

Vokabeln im Vokabelheft aufschreiben

Deutsch im Radio hören

Texte lesen

der Lehrerin zuhören

sich Dialoge anhören

in der Stunde aufpassen

deutsche Lieder singen

Märchen vorlesen

aus dem Deutschen ins Ukrainische übersetzen

im Wörterbuch nachschlagen

Fragen stellen

Bilder beschreiben

in Gruppen ar­beiten

Sätze bilden

Fehler korrigieren

Додаток 2

ar­beiten

Diktate


singen

sich Dialoge


schreiben

Vokabeln im Vokabelheft




anhören

Märchen


aufschreiben

Deutsch im Radio


vorlesen

aus dem Deutschen ins Ukrainische


hören

Texte


übersetzen

im Wörterbuch

lesen

der Lehrerin


nachschlagen

Fragen


zuhören

in der Stunde

stellen


Bilder



aufpassen

deutsche Lieder


Beschreiben



Fehler


korrigieren

Sätze


bilden

in Gruppen


діалоги


співати

диктанти


працювати

казки


слухати

слова у словнику

Писати


з німецької на українську


читати вголос

нім. мову по радіо

записувати



у словнику



перекладати

тексти


слухати


запитання


шукати

учительку

читати


картини




ставити


на уроці

слухати


помилки


описувати

німецькі пісні


бути уважним

в групах


утворювати

речення

виправляти





Каталог: doc -> files -> news -> 433
news -> Програм а література ( російська та зарубіжна) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою
433 -> А. Тарковський Використання елементів технології критичного мислення на уроках світової літератури та російської мови
433 -> План-конспект уроку в 9-му класі Тема: О. Пушкін великий російський поет. Аналіз вірша «До моря » Мета
433 -> А. Тарковський Використання елементів технології критичного мислення на уроках світової літератури та російської мови
433 -> Активізація пізнавальних інтересів та реалізація творчого потенціалу учнів в умовах акмеологічного простору уроку математики зміст
433 -> Урок узагальнення матеріалу за оповіданням В. Винниченка «Федько халамидник»
433 -> Урок з теми: «Теплові явища»
433 -> 11 клас Складні випадки правопису та вживання числівників
433 -> Буглівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Лановецької районної ради Тернопільської області
433 -> «Шевченко і світова література. (Спроба компаративного аналізу творчості Т. Г. Шевченка в межах програми зі світової літератури)»


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка