Навчальні предмети



Скачати 18.99 Kb.
Дата конвертації25.01.2019
Розмір18.99 Kb.

Навчальні предмети

Кількість уроків

Завдання







5-а

5-б

5-в

5-г

Українська мова

4

1. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми та речення. Головне та залежне слово в словосполученні. §8, с. 32-33, впр. 63.

2. Головне та залежне слово в словосполученні. §8, с.32-36, впр. 70(ІІ завдання).

3. Речення, його граматична основа (підмет і присудок). §9, с. 37-40, впр. 78.

4. Речення з одним членом речення. §9, с.38-40, впр.74 (І, ІІ, ІІІ завдання).



Українська література література

2

1. С. Васильченко «В бур’янах». Україна часів Т.Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство на основі повісті.

2. Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе», «Садок вишневий коло хати» (вивчити напам’ять).



Перша іноземна мова (англ.)

5

1 урок: Ex. 1 p. 32 ( C.B.)- письмово

2 урок: Ex. 2 p. 32 (C.B.)- вписати слова

3 урок: Ex. 3 p. 32 ( C.B.)- вибрати слово

4 урок: Ex.4p.32( C.B.)- вписати прийменник

5 урок: Ex.5p. 32( C.B.)-вставити правильну форму дієслова в Present Simple


Друга іноземна мова (нім.)

2

1 урок: Впр.5 ст.149 (письмово), ст.150- впр.2(читати)

2 урок: ст.152 впр 2(письмово), ст 153 впр.3 ( читати)



Друга іноземна мова (пол.)

3





1 урок: впр. 10, с. 112 (письмово)

2 урок: с. 111 дієслово mieć у минулому часі виписати у словник, впр. 11, с. 112 (письмово)



1 урок: впр. 10, с. 112 (письмово)

2 урок: с. 111 дієслово mieć у минулому часі виписати у словник, впр. 11, с. 112 (письмово)



Зарубіжна література

3

Л.Керолл. Прочитати стр. 234-247,переказувати,відповідати на запитання стр.235,238,239,247.

Л.Керолл. Прочитати стр. 234-247,переказувати,відповідати на запитання стр.235,238,239,247.

1.Порівняльна характеристика героїв з твору «Поліанна».( письмово)

2.Підготуватись до контрольної роботи. Марк Твен.Е.Портер.

3.Л.Керрол « Аліса в країні див».


Л.Керолл. Прочитати стр. 234-247,переказувати,відповідати на запитання стр.235,238,239,247.

Історія України

1

Практична робота. Написати в зошиті 10 речень про пам’ятку історії ,яка знаходиться в Чернівецькій області.

Мистецтво

1













Математика

6

1 Уявлення про десятковий дріб §5.30, 802

2 Порівняння десяткових дробів §5.31, 828

3 Округлення десяткових дробів §5.32, 849

4 Розв’язування типових вправ §5.30-32, 830, 854



повт. п 25-29;

І ур.: п 30;( приклад 1; 2; ст.241), №802; 804.

ІІ ур.: № 806, 808.

ІІІ ур.: п. 31; №828, 830.

ІV ур. : № 832, 834, 836.


повт. п 25-29;

І ур.: п 30;( приклад 1; 2; ст.241), №802; 804.

ІІ ур.: № 806, 808.

ІІІ ур.: п. 31; №828, 830.

ІV ур. : № 832, 834, 836.


повт. п 25-29;

І ур.: п 30;( приклад 1; 2; ст.241), №802; 804.

ІІ ур.: № 806, 808.

ІІІ ур.: п. 31; №828, 830.

ІV ур. : № 832, 834, 836.


Інформатика

2 (1)

Вчитель Логош А.В.

Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.. Способи опису алгоритму. Програма. Ст.10 – 17 (підр.за 6-й кл. ст.15 – 16 за комп.) ст.18 – 22 (підр.за 6-й кл. ст.22 за комп.)




Вчитель Кузик Ю.М.

Опрацювати з електронного підручника (Інформатика 5 клас автор Ривкінд Й.Я. 2016 -17 рік) тему:

1. Команди, виконавці та їхні системи команд (с. 129-133)

Зсилка, щоб скачати підручник: https://drive.google.com/file/d/1v6IlSt4ay_JTHFQuG03VMkKRnwGlowoP/view?usp=sharing




Вчитель Кузик Ю.М.

Опрацювати з електронного підручника (Інформатика 5 клас автор Ривкінд Й.Я. 2016 -17 рік) тему:

1. Команди, виконавці та їхні системи команд (с. 129-133)

Зсилка, щоб скачати підручник: https://drive.google.com/file/d/1v6IlSt4ay_JTHFQuG03VMkKRnwGlowoP/view?usp=sharing




Вчитель Логош А.В.

Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Scratch. Алгоритми з розгалуженнями. Ст. 18 – 22

(підр.за 6-й кл. ст.22 за комп.),

ст. 119 -120 ( підр.за 4-й кл.)

( підр.за 4-й кл. ст.121 – 123 за комп.)

Вчитель Кузик Ю.М.

Опрацювати з електронного підручника (Інформатика 5 клас автор Ривкінд Й.Я. 2016 -17 рік) тему:

1. Команди, виконавці та їхні системи команд (с. 129-133)

Зсилка, щоб скачати підручник: https://drive.google.com/file/d/1v6IlSt4ay_JTHFQuG03VMkKRnwGlowoP/view?usp=sharing


Основи здоров’я

1

параграф 21, 22 читати

Трудове навчання

2

5 – класи дівчата

1. Виконати малюнок ляльки – мотанки

2. Добрати матеріали та оздоблення до ляльки

5 – класи хлопці

1. Скласти технологічну картку на виготовлення виробу – підставка для сірників

2. Розробити креслення виробу



Фізична культура

3

1.Комплекс ЗРВ на місці(12-15 вправ на всі групи м’язів)

2. Стрибки через скакалку 2 серії по 75 стрибків(юнаки),2 серії по 100 стрибків(дівчата)

3.Розвиток сили:

- Згинання розгинання рук в упорі лежачи (юнаки 2 серії по 20 раз,дівчата 2 серії по 10-15 раз)



- Піднімання тулуба в сід з положення сидячи за 1 хвилину(максимальна кількість раз)

Каталог: wp-content -> uploads -> 2018
2018 -> Міністерство освіти І науки україни миколаївський національний університет
2018 -> Тема дослідження традиційної культури та народної творчості українців етнологами київської
2018 -> Робоча програма навчальної дисципліни теорія міжнародних відносин та геополітика частина І окр
2018 -> Програма навчальної дисципліни Політична історія україни Ступінь бакалавра
2018 -> Музеєзнавство академічна характеристика дисципліни

Скачати 18.99 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка