Навчально-методична карта заняття №1



Сторінка1/13
Дата конвертації17.01.2022
Розмір0.53 Mb.
#88601
ТипПротокол
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13
Rozrobka цінова політика
Rozrobka цінова політика

Міністерство освіти і науки України

Луцький ТК ЛНТУ

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

ЗАНЯТТЯ

З ВИКОРИСТАННЯМ

СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИХ СХЕМ

з навчальної дисципліни

«Маркетинг»

на тему: «Маркетингова цінова політика»
для студентів спеціальності «Організація виробництва»

Підготувала:

Викладач економічних дисциплін

______________ /Білик О.С./
Розглянуто та затверджено

на засіданні циклової комісії

економічних дисциплін

(протокол № _____ від _____________)

Голова комісії _________ /Давидюк О.С./

м.Луцьк


2016
Вступ
Інтенсифікація процесу навчання, обумовлена інформаційною насиченістю у всіх областях людського пізнання реального миру, ставить перед викладачем нелегке завдання - необхідно, щоб студент у відведений навчальним планом час не тільки одержав і засвоїв максимум знань, але й навчився використовувати всі методи дослідження проблем, яки на сьогоднішній день має наука.

Для цього викладач повинен іти від пасивних, по своїй сутності, занять, коли викладаються лише "готові" знання й переходити до активних методів навчання, що викликають інтерес до навчального матеріалу, що розвивають розумові й пізнавальні здібності. Одним зі шляхів рішення даної проблеми у викладанні може бути використання наочних засобів навчання. Наочність, як один із провідних принципів навчання, активізує увагу, мислення й пам'ять (психологами доведено, що людина запам'ятовує 50% побаченого, у той час як почуте відтворюється тільки на 20%), змушує перемикати увагу з одного елемента лекції на інший, не стомлюючи слухача. Наочні методи використовуються у взаємозв'язку зі словесними й практичними методами навчання й призначаються для наочно-почуттєвого ознайомлення студентів з явищами, процесами, об'єктами в тому числі й у символічному зображенні за допомогою всіляких малюнків, схем і т.п. Певна роль у цьому, на наш погляд, належить структурно-логічним схемам, які надають процесу викладання більшу конкретизацію й організованість.

Використання схем не повинне знижувати рівень теоретичного матеріалу лекції, вимагати додаткового навчального часу, воно повинне бути органічним елементом питання, що викладається. Неодмінною умовою застосування схем є їхня побудова в міру викладу теоретичних положень. Підготовка й використання структурно-логічних схем пов’язано з дотриманням певних умов:


  • застосовувана наочність повинна відповідати темі лекції;

  • зміст схеми повинен відповідати тим завданням, які ставить перед собою й студентами викладач;

  • зміст схеми не повинен бути всеохоплюючим (це всього лише ілюстрація);

  • необхідно чітко виділяти головне, істотне при підготовці ілюстрацій;

  • наочність повинна використатися в міру, і показувати її треба поступово й тільки у відповідний момент лекції;

  • демонстрація повинна бути організована таким чином, щоб всі студенти могли добре бачити об'єкт;

  • детально продумувати пояснення, що даються у ході демонстрації;

  • залучати самих студентів до пояснення бажаної інформації в наочному приладді.

Особливу роль при цьому грають структурно-логічні схеми, які показують не лише інформацію в стислій формі, але і взаємозв'язки, взаємозалежності різних блоків цієї інформації. Структурно-логічні схеми - це наочне представлення змісту учбового матеріалу за допомогою таблиць, малюнків, із включенням основних формул і вказівкою стрілками або іншими символами логіки міркування або обґрунтування виводу. Особливістю структурно-логічних схем є можливість з їх допомогою вивчати учбовий матеріал крупними блоками, що дуже важливе для розвитку логічного мислення. Саме тому пропонується активно використовувати структурно-логічні схеми на заняттях узагальнення навчального матеріалу.



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка