Назва видання
|
Автор
|
Формат видання
|
К-сть сторінок
|
«Олімпіада з математики: завдання та розв’язки». Збірник завдань.
Для методистів, вчителів математики та учнів загальноосвітніх навчальних закладів
|
Ліпчевський Л.В.,
Музичко К.А.
|
А5
|
127
|
«Казкова мозаїка». Збірка сценаріїв театралізованих і лялькових вистав.
Збірку адресовано слухачам системи післядипломної освіти: насамперед учителям початкової освіти, вихователям групи продовженого дня, учителям музичного мистецтва, педагогам-організаторам, керівникам гуртків, театральних студій, студентам вищих педагогічних навчальних закладів.
|
Дубровіна І.В.,
Хребтова А.В.
|
А4
|
176
|
«Художня культура 11клас» Навчально-методичний комплекс.
Адресований учителям загальноосвітніх навчальних закладів, студентам вищих навчальних закладів педагогічного профілю, а також слухачам післядипломної педагогічної освіти
|
Омельченко Т.В.
|
А4
|
122
диск
|
Навчальний посібник з хімії для учнів 7 класу( За новим Державним Стандартом)
|
Бобкова О.С., Гуляніцька Л.М., Федусенко В.М.
|
А4
|
116
|
Навчально-методичний посібник «Київщина в чарівному дзеркалі топоніміки» (за матеріалами обласного огляду-конкурсу робіт учнівської молоді «Топоніміка й історія освіти рідного краю»)
Посібник можна використовувати на заняттях географії, історії, української мови, київщинознавства
|
Гудима В.М.
|
А4
|
230
|
«Скарбничка школи здоров’я». Збірник електронних дидактичних демонстраційних матеріалів.
Адресовано учителям початкових класів, вихователям ГПД
|
Жукова Н.П., Лойченко І.В., Полоз І.В.
|
А5
|
76
диск
|
«Зерна досвіду» Збірник методичних знахідок переможців ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2015" . Випуск 6
До збірника ввійшли матеріали з досвіду роботи вчителів – переможців ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2015" у номінаціях "Українська мова і література", "Правознавство", "Хімія", "Образотворче мистецтво". Презентовано кращі авторські практики щодо формування компетентностей учнів в умовах особистісно зорієнтованої та компетентнісної освіти; представлено розробки циклів уроків та позакласних заходів із використанням інноваційних методик навчання
|
Бобкова О.С.,
Бондарук І.П., Власова В.Г.,
Поліщук О.М.
|
А4
|
164
|
«Навчальні програми з позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму»
Збірник містить навчальні програми з позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму («Туристсько-краєзнавчий гурток», «Спортивний туризм», «Орієнтування на місцевості», «Юні музеєзнавці», «Юні екскурсоводи» та інші), що забезпечують національно-патріотичне виховання, формування ціннісних орієнтацій, навичок здорового способу життя дітей і учнівської молоді засобами туризму та краєзнавства.
|
Гаврилюк В.Ю.
|
А4
|
148
|
Навчально-методичний посібник «Вчимося сприймати архітектурне мистецтво»
Рекомендовано для використання у загальноосвітніх навчальних закладах, у системі вищої і післядипломної педагогічної освіти.
|
Ковальова С.В.
|
А4
|
298
|
Навчально-методичний посібник «Комунікативна культура в сучасній педагогічній практиці».
Адресовано вихователям, класним керівникам, працівникам психологічної служби, керівникам гуртків для використання при проведенні виховних годин, годин психолога, позашкільних та позакласних заходів виховного спрямування
|
Аносова А.В.
|
А4
|
218
|
«Дослідно -експериментальна робота
та інноваційна діяльність: від теорії до успіху.
Адресовано науковцям, які досліджують питання здійснення дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності, методичним, управлінським та педагогічним працівникам.
|
Шевченко А.М.
|
А4
|
160
|
«Соціально-психологічні аспекти формування колективу». Вісник психологічної служби Київщини. Випуск 8. (У двох частинах).
|
Авторський колектив
|
А4
|
360
|