Навчально виховного комплексу



Сторінка1/13
Дата конвертації03.07.2017
Розмір3.86 Mb.
#24418
ТипРішення
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13
З а т в е р д ж е н о

на засіданні педагогічної ради

протокол № _____ від __________
Директор Є.В.Новиков

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ


ВІЛЬХУВАТСЬКОГО

НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ

ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

на 2012/2013 навчальний рік




ЗМІСТ


План-графік атестації педагогічних кадрів 98



Розділ І. Вступ

Підсумки минулого 2011-2012 навчального року
В основу діяльності Вільхуватського НВК у 2011-2012 навчальному році покладено діючі законодавчі та освітні нормативні документи України , внутрішні нормативні документи, що регламентують діяльність закладу:

  • Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Національна доктрина розвитку освіти України.

  • Укази Президента України.

  • Рішення Уряду України, Головного управління освіти Харківської обласної державної адміністрації, відділу освіти Великобурлуцької державної адміністрації.

  • Правила та норми охорони праці, техніки безпеки.

  • Статут школи, ухвалений на засідання ради школи (протокол № 1 від 10.01.2012 року).

  • Правила внутрішнього трудового розпорядку , затверджені зборами трудового колективу (протокол № 7 від 28.03.2011 року).

Типові документи відповідають діючому законодавству, всім нормативним документам, що регламентують перебування учнів у закладі освіти, Конвенції ООН "Про права дитини".

Мета і завдання колективу обумовлені проблемною темою школи «Диференціація та індивідуалізація навчально- виховного процесу: рівнева- профільна» та « Спільна робота школи, батьків, громадськості у вихованні учнів ».

Педагогічним колективом були сплановані шляхи її реалізації, затверджена структура методичної роботи, визначені стратегічні напрямки підвищення фахового рівня педагогічних працівників.

Вся діяльність педагогів була спрямована на впровадження різноманітних прийомів, методів навчальної та виховної діяльності на всіх ступенях навчання та виховання, які сприяють формуванню життєвої компетентності учнів.

Розв'язання проблем та завдань закладу , затверджених педагогічним колективом на 2011-2012 навчальний рік, дозволило досягти певних результатів у навчально-виховній та позакласній виховній діяльності.

Завдання минулого навчального року в основному виконані:



Навчальна частина:

  • реалізовувався диференційований підхід до учнів 1-4 класів з метою врахування їхніх індивідуальних особливостей, використовувалися ефективні прийоми розвитку навичок читання;

  • складався моніторинг навчальних досягнень учнів 2-11 класів;

Виховна частина:

  • велика увага приділялася підвищенню зацікавленості учнів загальношкільними справами;

  • вихованню колективізму, відповідальності;

  • стимулюванню творчої активності учнів.

Методична частина:

  • використовувалися інтерактивні технології.

Кадрові питання:

  • своєчасно проходила курсова підготовка та атестація педагогічних працівників;

  • робочі місця укомплектовані кваліфікованими фахівцями.

Контроль за навчально-виховним процесом:

  • визначалася першочерговость у вивченні окремих сторін діяльності вчителів, які визначилися під час діагностування, труднощів у роботі окремих вчителів із метою надання їм кваліфікованої допомоги;

  • відстежувалися та аналізувалися навчальні досягнення учнів;

  • проводилася корекційна діяльність з підвищення якості знань;

  • поєднувався якісний і кількісний аналіз ефективності діяльності учнів.

Забезпечення державно-громадського управління школою:

Адміністрація школи співпрацювала з Радою школи.



Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров'я учнів та працівників школи:

  • проводився медичний огляд працівників та учнів школи.

Господарча робота та матеріально-технічне забезпечення:

  • проводився косметичний ремонт всіх шкільних приміщень.

Вільхуватський навчально-виховний комплекс об’єднує педагогічний процес дошкілля, початкової і старшої ланок навчального закладу та надає можливості для найбільш чіткого вираження і самоутвердження кожної особистості.



До складу Вільхуватського НВК в 2011-2012 навчальному році входило:

Ключове завдання модернізації освіти в Україні – забезпечення профільного навчання в старшій школі. Профільне навчання в старшій школі врахувує індивідуальні особливості, інтереси, схильности та потреби учнів. Так в 2011-2012 навчальному році НВК мав таку структуру профільного навчання

Класи профільного навчання:

- універсальний ( 10 кл.)

з напрямком профілізації



«оператор компютерного набору» ( 8 учнів) та

« тракторист- машиніст сільськогосподарського виробництва» ( 7 учнів)

- універсальний ( 11 кл.)

з напрямком профілізації



«оператор компютерного набору» (22 учні)

Профільні класи від загальної кількості школярів складають:




Профільне навчання визначається як вид диференційованого навчання, який передбачає врахування освітніх потреб, нахилів і здібностей учнів та створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення. Мета профільного навчання- загальноосвітня профільна та початкова допрофесійна підготовка учнівської молоді, спрямована на створення умов для виховання особистостей, що здатні до самореалізації й само актуалізації.

Тому педагогичний колектив НВК продовжує працювати над проблемою:

Диференціація та індивидуалізація навчально-виховного процесу: рівнева-профільна”.

На початок 2011 –2012 навчального року контингент вихованців становив 186 учнів.

З випускників школи ІІ ступеня на початок навчального року продовжили навчання всі 21 учень: 14 учнів ( 66,7 %) - у 10 класі Вільхуватського НВК, 1 учень( 4,8 %)- в ВНЗ 1-2 РА, 6 (28,5%) – в середніх ПТНЗ.

Укомплектовано 11 класів із середньою наповнюваністю 17 учнів.

Функціонували 3 групи продовженого дня:

1-3 клас – вихователь Ляхова О.А.

4-5 клас – вихователі Гамова Н.М., Чмутова Т.І.

6-8 клас – вихователь Сорокін В.О.

Загальна кількість учнів ГПД – 90.

Режим роботи ГПД чітко виконувався.

Всього в мікрорайоні дітей від 5 до 18 років проживає 213, всі учні охоплені навчанням .

Контингент учнів протягом року залишався стабільним, мережа класів та груп закладу була оптимальною. В 2011-2012 навчальному році за індивідуальною формою навчання вчилася Маренич Є.у 3 класі.

Аналізуючи укомплектованість школи педагогічними кадрами протягом навчального року, слід відзначити, що колектив працює стабільно. 67,7 % педагогічних працівників мають вищу фахову освіту.

За останній час у закладі вдається вирішувати питання відповідності освіти вчителів їх займаних посад:

проходження курсів підвищення кваліфікації,

спецкурсів,

тренінгів.

В НВК працювало в поточному навчальному році 31 педагогічних працівника.

З них:

вчителі – 25



вихователі – 4

майстер виробничого навчання – 1.

практичний психолог – 1.

У 2011-2012 навчальному році кадрове забезпечення навчально-виховного процесу складало:



Освіта

1

Вища

25

80, 6 %




2

Середня спеціальна ( молодший спеціаліст)

5

16,1 %




3

Незакінчена вища ( бакалавр)

1

3, 3 %




Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка