Нестандартний, урок-подорож з елементами інтерактивних та інформаційних технологій Тема: Письмова нумерація чисел 11-20. Задачі на знаходження невідомого доданка



Скачати 14.02 Mb.
Дата конвертації20.11.2018
Розмір14.02 Mb.
#65506
ТипУрок
  • Урок математики у 1 класі
  • Тип уроку:
  • Нестандартний, урок-подорож
  • з елементами
  • інтерактивних
  • та інформаційних
  • технологій
  • Тема:
  • Письмова нумерація чисел 11-20.
  • Задачі на знаходження невідомого доданка
  • Мета:
  • вчити читати, записувати й порівнювати числа
  • другого десятка; читати числа у розрядній таблиці,
  • закріпити знання про нумерацію чисел другого
  • десятка, продовжувати формувати обчислювальні
  • навички, порівнювати числа та розв'язувати задачі,
  • будувати відрізки; розвивати пізнавальний інтерес,
  • увагу та пам’ять; виховувати самостійність,
  • працелюбність, почуття патріотизму, любові до
  • рідного краю, духовної спадщини українського
  • народу, його історичного минулого і сучасного;
  • викликати почуття відповідальності, співчуття,
  • радості за виконання роботи.
  • Обладнання:
  • карта України в картинках, розрядна таблиця, смайлики для визначення настрою, сигнальні картки, комп'ютер, презентація, квіти для оцінювання. Картки для індивідуальної роботи
  • Інтерактивна технологія “ Прогнозування ”
  • Подумайте і скажіть, яким має бути наш урок?
  • (Цікавим, навчальним, трохи казковим,
  • продуктивним, веселим, світлим,
  • загадковим, проблемним…).
  • Очікувані
  • відповіді
  • А ви на уроці якими повинні бути?
  • (Дисциплінованими, уважними,
  • зібраними, активними, вправними…).
  • Очікувані
  • відповіді
  • Створення емоційного фону уроку.
  • Психологічний тренінг
  • Що не потрібно слів.
  • Вони – найвеселіші,
  • Вони – найкрасивіші,
  • Вони – найрозумніші.
  • Це знають в світі всі.
  • Лише я серед всіх класів,
  • Не хвалячи дітей,
  • Можу сказати твердо:
  • Такі вони у мене,
  • І. Організація класу.
  • ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

  • У всьому світі – кожен зна:
  • Є Батьківщина лиш одна.
  • І в нас вона одна – єдина –
  • Це наша рідна Україна.
  • Сьогодні ми з вами здійснимо подорож Україною
  • і будемо:
  • Вчитись записувати числа під диктовку
  • Додавати і віднімати в межах 20
  • Порівнювати числа
  • Розв'язувати задачі
  • Інтерактивна технологія “ Мозковий штурм ”
  • (Дізнатися багато нового, лічити, записувати вивчені числа, розв'язувати задачі…).
  • Що ви
  • очікуєте
  • від подорожі?
  • (Ви будете уважними, проявлятимете старанність, ініціативу. За кожну правильну відповідь ви отримаєте квіточку. В кінці уроку ми побачимо, яким буде букет успіху…).
  • Що очікую я?
  • Наша країна займає велику територію. Але ми можемо подорожувати у будь-який куточок, не виходячи з класу. У цьому нам допоможе…
  • Маршрут подорожі ми дізнаємося за картою.

ІV. КОРЕКЦІЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

  • Усний рахунок.
  • Полічити від 11 до 20
  • Полічити від 20 до 8
  • Назвати “ сусідів ” числа 17
  • Назвати попереднє число до числа 20
  • Назвати наступне число до числа 17
  • Гра “ Мовчанка ”
  • 10
  • 6
  • 8
  • 7
  • - 6
  • 0
  • 2
  • 1
  • 3
  • +5
  • Відповідь
  • Відповідь
  • Відповідь
  • 11
  • 15
  • 18
  • Щоб переглянути правильну
  • відповідь перетягніть овал
  • в інше місце
  • Загадка:
  • Хто у лузі біля річки
  • Загубив барвисті стрічки.
  • Дощик вгледів, підібрав,
  • Небеса підперезав.
  • Скільки кольорів у веселці?
  • Що ви знаєте про цифру 7?
  • Гра “ Впізнай число ”
  • Яке число складається з:
  • 1 десятка 1 одиниці; 1 десятка 5 одиниць; 1 десятка 8 одиниць;
  • двох десятків?
  • Відповідь
  • 20
  • (Веселка)
  • (7 днів тижня, 7 чудес світу, 7 гномів, 7 нот, 7 струн)

V.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  • десятки
  • одиниці
  • 1
  • 1
  • Прочитайте число, записане в таблиці. Скільки в числі “ 11 ” десятків? Одиниць?
  • Запишіть числа: 16, 13, 15, 20, 18.
  • (Учні вставляють у кишеньки відповідні числа)
  • 2. Математичний диктант.
  • Записати числа 10,13,16,19
  • Записати числа, які складаються з 1 десятка 4 одиниць, з 1 десятка 7 одиниць, 1 десятка 1 одиниці
  • Запишіть “ сусідів ”
  • 3. Самостійна робота (Додаток А)

ПОДОРОЖ

  • - Ось ми і склали карту і тепер зможемо
  • вирушити в подорож просторами Батьківщини.
  • - Що ж це за місто, дізнаєтесь, відгадавши загадку.
  • Воно відоме в світі,
  • Каштани в ньому цвітуть,
  • Будинки тут високі,
  • Дніпро тече широкий.
  • Ну, хто з вас здогадається,
  • як місто називається?
  • (КИЇВ)
  • Чому ми спочатку потрапили до Києва? (Київ – столиця України)
  • Існує легенда, в якій розповідається про походження назви нашої столиці.
  • (Кий, Щек, Хорив, Либідь)
  • Де стоїть тепер наш Київ,
  • Там була сама гора.
  • Жив там першим Кий з Хоривом,
  • Щек та Либідь – їх сестра.
  • На честь старшого брата Кия і названо столицею України Найголовніша вулиця Києва – Хрещатик
  • Вражає своєю величчю Софійський собор
  • На сторожі коло Києва тече найбільша річка України – Дніпро, яка милує нас своїми краєвидами.

11…15 12…14

  • 11…15 12…14
  • 18…16 10…17
  • 14…12 17…16
  • 20…19 15…15
  • У дорозі всі стомились,
  • Адже добре потрудились.
  • Тож давайте для розрядки
  • Зробимо кілька вправ зарядки.

VІ. ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО

  • Наступна зупинка – це місто Львів
  • Древній Львів – казкове місто, місто легенд і міфів, збережених у камені, місто князів і ремісників, кованих брам і різьблених статуй… Легенда повідомляє, що саме на честь князя Льва, який вирізнився доблестю в походах, і було названо це місто.
  • Місто загадкове, отже, пропоную скласти задачу за коротким записом.
  • З яких частин складається задача?
  • Було – 4 іграшки.
  • Подарували - ?
  • Стало – 7 іграшок.
  • Розв'язати із записом у зошиті.
  • Чому так назвали місто?
  • Місто розташоване на річці Серет. У місті перетинаються важливі автомобільні та залізничні шляхи. Місто назване на честь Яна Тарновського
  • відомого польського магната
  • За іншою версією – Тернопілля – це місцевість, яка довгий час проросла терном
  • Завдання для кмітливих
  • (розв'язати логічну задачу)
  • Оля вирізала 7 квадратиків, Оксанка стільки ж, Оленка – на 2 більше. Хто з дівчат вирізав найбільше квадратиків?

Ми з вами живемо в Борщівському районі

  • - Як називається наше село?
  • - Чому воно має таку назву?
  • Геометричний матеріал
  • Виміряти стрічку, яка лежить на парті.
  • Накреслити відрізок, на 1 см коротший даного.

ПІДСУМОК УРОКУ

  • Сьогоднішня подорож закінчилася, але попереду у вас ще багато пригод і подорожей. Україна – це наша земля, це наша Батьківщина! Тільки в Україні таке голубе небо! Тільки в Україні буває квітуча весна! Тільки в Україні такі гарні, працьовиті, розумні люди! Україна була, є, і буде прекрасною, могутньою!
  • Бесіда з учнями
  • 2. Рефлексія
  • - Складіть віночок з ваших квітів.
  • Сьогодні я навчився …
  • Було цікаво …
  • На уроці я працював …
  • Була захоплюючою …
  • Я хочу, щоб …
  • Мені сподобалося …
  • Виберіть сонечко, яке відповідало б вашому настрою на уроці
  • Як називаються компоненти дії додавання?
  • Знайдіть невідоме число.
  • 2+…=12 10+…=16
  • …+3=13 …+8=18
  • Додаток А
  • Богданович М.В. Математика: Підручник для 1 кл. – К. : Генеза, 2012.- 160 с.
  • Діварова І. І. Інтерактивні технології навчання у початкових класах. - Т.: Мандрівець, 2007. – 180 с.
  • Корчевська О. П. Навчаємо математики. Методика роботи над задачами. – Т.: Мандрівець, 2008. – 160 с.
  • Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (зі змінами) – Тернопіль: Мандрівець, 2015. – 256 с.

Каталог: bitstream -> 123456789 -> 4729
123456789 -> Використання науково-технічних бд у наукових дослідженнях Васильєв О. В., к т. н
123456789 -> Розвиток банківського споживчого кредитування
123456789 -> Реферат дипломна робота містить 128 сторінок, 17 таблиць, 21 рисунок, список використаних джерел з 108 найменувань, 6 додатків
123456789 -> Урок з хімії у 9-му класі на тему: "Жири. Склад жирів, їх утворення. Жири в природі. Біологічна роль жирів"
4729 -> Конспект уроку-подорожі з природознавства у 2 класі 2014р. Тема. Як змінюється життя звірів восени?
4729 -> Тип уроку: повторення та закріплення вивченого. Тема Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на Розв’язування задач. (Математика)
4729 -> Хвилинка спостережень
4729 -> Уроку-подорожі з математики у 1 класі 2013р. Тема. Письмова нумерація чисел 11 20. Задачі на знаходження невідомого доданка

Скачати 14.02 Mb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка