Новопокровська сзш



Дата конвертації22.11.2018
Розмір7.67 Mb.
#66036
  • Корольової Світлани
  • Семенівни
  • Педагогічний стаж: з 1976 року
  • Педагогічний стаж роботи в цій школі:
  • з грудня 2011 року
  • Навчальний заклад, рік закінчення:
  • ДНУ, 1976 рік
  • Освіта за фахом: філолог, викладач
  • української мови та літератури
  • Посада: вчитель української мови та
  • літератури
  • Категорія: вища, з 2014 року
  • Відзнака: «Відмінник освіти України», з
  • 2000 року

Моє життєве кредо

  • Є притча про сон однієї жінки – ніби вона магазині, де за прилавком стоїть сам Бог.
  • - Що Ви тут продаєте? – запитала вона.
  • - Все, що хочете, - відказав Бог.
  • Ледве вірячи тому, що чує, жінка вирішила попросити усе найкраще, чого тільки може бажати людська душа.
  • - Я хочу лагідних думок, і любові, і щастя, і мудрості, і свободи від страху, - перелічила вона, а згодом додала: - Не лише для мене, для кожного на землі.
  • Бог усміхнувся:
  • - Ти не зрозуміла, люба моя. Я не продаю плодів, лише насіння.
  • Латинське прислів'я “Для життя вчимося, не для школи”- моє творче кредо.
  • Саме ці слова визначають завдання, яке я втілюю у своїй роботі - формування креативної особистості і виховання громадянина, здатного жити у демократичному світі.
  • Життєтворча спрямованість вивчення навчальних дисциплін
  • Ефективні шляхи формування життєвої компетентності особистості та вплив на цей процес творчого мислення
  • АКТУАЛЬНІСТЬ ДОСВІДУ
  • МЕТОДИ НАВЧАННЯ
  • 5-7 класи
  • 8-9 класи
  • 10-11 класи
  • Карта персонажів
  • Навчання на основі досвіду
  • Вільне письмо
  • Дошка запитань
  • Я досліджую
  • Лекція з нагоди
  • Припущення на основі запропонованих слів
  • Твір - п’ятихвилинка
  • Подвійний щоденник
  • Навчальний «бортовий журнал»
  • Навчання на основі суспільно корисної роботи
  • Павутинка дискусії
  • Взаємне навчання
  • Дискусія
  • Почергові запитання при читанні тексту
  • Сюжетний ланцюжок
  • Тематичний блок
  • Розминка
  • Читаємо та ставимо запитання
  • Драматичні ролі
  • Використовую такі прийоми та форми роботи:
  • сенкан (Гоголь М. «Вечір проти Івана Купала»);
  • мікрофон (еволюція образу жінки-матері у творчості Т.Шевченка);
  • мозковий штурм (Багряний І.«Тигролови»);
  • рольова гра (Костенко Л. «Маруся Чурай»);
  • інтерактивні методики (захист проекту групою , де учням пропоную різні завдання: створення кросвордів, ребусів, літературних мозаїк, сценаріїв).
  • Світ починався зі слова, стоїть на слові. І якщо
  • краса врятує світ, то красиве українське слово
  • врятує Україну!
  • Методична скарбничка
  • Проблемне питання: чи можна ототожнювати життєву долю Григорія Многогрішного з біографією І.Багряного? Наскільки правдивим і реалістичним є образ Григорія?
  • Чинник
  • Події, образи, що його розкривають
  • Ваше розуміння, пояснення
  • 1. Втеча з «потягу-дракона»
  • 1. Телеграма «Юнак – 25 літ, атлет, русявий, авіатор».
  • 2. Шукання і неодноразові втечі.
  • І. Багряний у 1936 році утік з концтаборів БАМЛАГу, не добувши терміну 5 років.
  • 2. Патріотизм.
  • 1. «Вітчизна – гетто на колесах».
  • 2. Дівчата в ресторані – біль від того, що вони з України.
  • 3. Україна в «дикій тайзі».
  • 4. Прізвище.
  • Письменник переховувався між українцями місцевості Зелений Клин.
  • Історичний екскурс.
  • 3. Кохання до Наталки Сірківни.
  • 1. Незвичайне знайомство.
  • 2. Приховування почуттів.
  • 3. Відвертість, щирість кохання.
  • 4. Самовідданість.
  • І. Багряний одружився з українкою із Зеленого Клину. Виїхавши за кордон, не зміг з’єднатися з українською родиною.
  • 4. Могутня воля до життя.
  • 1. Поневіряння у тайзі.
  • 2. Мистецтво мисливця.
  • 3. Перехід за кордон.
  • Працював, навіть прикутий хворобою до ліжка.
  • 5. Високі моральні принципи. Безкомпромісна чесність.
  • 1. Благословення батьків на шлюб.
  • 2. Благородство, гідність у коханні.
  • 3. Страта Медведина – вимушений акт помсти.
  • 4. Омріяна – майбутня Україна.
  • 1. І. Багряному під час перебування в еміграції, закидали орієнтацію на комуністичну Україну.
  • 2. Тяжкий удар від радіо-звернення сина Бориса.
  • Розвиваючи креативність…
  • Дібрати букет квітів, який би відбивав основні мотиви творчості поета.
  • 2. Інсценізувати уривки із драматичних творів.
  • 3. Написати листа письменнику.
  • 4. Намалювати обкладинку книги.
  • 5. Описати декорації та костюми для вистави.
  • 6. Зобразити карту подорожей письменників, героїв твору.
  • 7. Скласти питання для інтерв’ю з письменником.
  • 8. Написати власну казку чи вірш.
  • Дати коментар до картини, ілюстрації.
  • АКРОДИКТАНТ . ГРУПИ ІМЕННИКІВ
  • Випишіть подані іменники у три колонки за групами:
  • 1) - тверда, 2) - м’яка, 3) - мішана.
  • Ограда, перемога, з’єднання, огорожа, товариш, марення,
  • оратор, комар, зжовувач, місце, змія, миша, явище, айва,
  • в’язання, тесляр, двір, омана, ойкання, сирота, доня,
  • професор, фабрика.
  • Ключ. У кожному слові підкресліть другу від початку букву.
  • З цих букв прочитаєте народне прислів’я.
  • Мовні цікавинки для розумників та розумниць
  • На цій землі ми птахи перелітні. Пильнуймо крил, пильнуймо над усе.
  • Як втопим їх у буднях безпросвітніх, хто ж нас тоді у вирій понесе?
  • Навчальний рік
  • Предмет
  • Прізвище та ім’я учня
  • Клас
  • Етап
  • (районний,
  • обласний)
  • Зайняте
  • місце
  • 2011-12
  • Горб Анастасія
  • 8
  • районний
  • ІІІ
  • 2012-13
  • Укр. мова та література
  • Дешко Наталія
  • 8
  • Районний
  • (очний тур)
  • ІІІ
  • 2013-14
  • Укр. мова та література
  • Янчук Олена
  • 9
  • районний
  • (очний тур)
  • 2014-2015
  • Укр. мова та література
  • Кучерявий Владислав
  • 10
  • Обласний етап
  • Результати олімпіад з української мови та літератури

Успіх учителя в успіхах учнів

  • Навчальний рік
  • Рівень
  • Назва конкурсу
  • Учень
  • Клас
  • Результат
  • 2010-2011
  • 2011-2012
  • 2013-2014
  • Всеукраїнсь-кий
  • Районний
  • Районний
  • Районний
  • Районний
  • Всеукраїнський конкурс-гра з українознавства
  • «Патріот»
  • ХІІ Міжнародний конкурс знавців української мови ім. П. Яцика
  • ІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс ім.
  • Т. Шевченка
  • ХІV Міжнародний конкурс знавців української мови ім. П. Яцика
  • ІV Міжнародний мовно-літературний конкурс ім.
  • Т. Шевченка
  • Коротя К.
  • Дешко Н.
  • Ремез О.
  • Янчук О.
  • Журавель К.
  • 9
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Бронзовий призер
  • ІІ місце
  • ІІІ місце
  • VІ місце
  • ІІ місце

Робота на педагогічний ярмарок, розміщена на сайті РМО в рубриці “Медіатека”

  • Програма курсу
  • з «Цікава етимологія» для учнів 5-6 класів
  •   У посібнику репрезентовано програму факульта-
  • тивного курсу з української мови, пояснювальну
  • записку до неї, календарно-тематичне планування
  • та довідковий матеріал до уроків з курсу.
  • Посібник розрахований на вчителів української
  • мови та літератури, учнів 5-6 класів, любителів
  • рідної мови, всіх, хто цікавиться історією та
  • походженням українських слів.

Робота до 200-річчя Тараса Шевченка, розміщена на сайті “Іду душею до Тараса”

  • Тарас Шевченко –
  • пророк національного відродження в Україні

ІІІ місце в районному конкурсі

  • Не можна забувати, що в школі дитина не тільки вчиться, у школі вона живе.
  • В. Сухомлинський
  • Свято “Книга – мудрий, давній друг, книга знає все навкруг”

Ключ до розуміння

  • «Праця вчителя ні з чим не зрівнянна ... Ткач уже через годину бачить плоди своєї праці; сталевар через декілька годин радіє вогненному потоку мета-лу; хлібороб через кілька місяців милується колоссям і зерном, вирощеним у полі...
  • Учителю потрібно трудитися роки й роки, щоб побачити предмет своєї творчості; буває, що проходять десятиріччя і ледве починає виділятися те, що замислив; ніхто частіше від учителя не буває незадоволеним; ні в якій праці помилки і невдачі не приводять до таких важких наслідків, як в учительській...»
  • В. Сухомлинський

Дякую за увагу


Каталог: resources
resources -> 2: нова бібліотечна послуга: використання інформаційних технологій та інтернету в бібліотеці
resources -> Теми рефератів (доповідей) з основ екології
resources -> Міжнародне ціноутворення
resources -> Робоча програма навчальної дисципліни історія міжнародних відносин для студентів IV курсу історичного факультету
resources -> Робоча програма навчальної дисципліни «Історія Західної Європи І Північної Америки Нового часу. Перший період»
resources -> Рефератів з курсу «Українська мова за професійним спрямуванням»
resources -> Програма навчальної дисципліни Еволюційна психологія напрям 030102 психологія
resources -> Програма курсу «інтелектуальна свобода та доступність інформації в демократичному суспільстві. Етика бібліотечного працівника»
resources -> Основи здоров'Я 2 клас Посібник для вчителя


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка