Новосанжарська районна рада



Сторінка1/5
Дата конвертації19.11.2018
Розмір3.8 Mb.
#65103
  1   2   3   4   5


НОВОСАНЖАРСЬКА РАЙОННА РАДА

ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

НОВОСАНЖАРСЬКИЙ РАЙОННИЙ БУДИНОК ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

Розробки занять гуртків

художньо-естетичного напрямку

Нові Санжари – 2015

Автори:

Чорнобай Світлана Володимирівна – керівник гуртка «Чарівний пензлик» Новосанжарського районного будинку дитячої та юнацької творчості

Шіпова Вікторія Дмитрівна – керівник гуртка «Вокальний спів» Новосанжарського районного будинку дитячої та юнацької творчості

Бабенко Аня Олексіївна – керівник гуртка «Умілі руки» Новосанжарського районного будинку дитячої та юнацької творчості

Рецензенти:

Лапіна Т.М. – завідувач районного методичного кабінету Новосанжарської районної ради.

Селюк Т.М. – заступник директора з виховної роботи Новосанжарського навчально-виховного комплексу.

У збірці представлені розробки занять гуртків художньо-естетичного напряму, а саме декоративно-ужиткового та вокального.

Даний збірник стане у пригоді вчителям музики, образотворчого мистецтва, трудового навчання, керівникам гуртків.

Зміст


Розробка заняття вокального гуртка «Мелодії весни»………………………….4

Розробка заняття художньої студії «Квіти часто нам говорять втричі більше, ніж слова...»  В.Симоненко…………………………………………………….…..13

Розробка заняття художньої студії «Живопис з натури. Малювання натюрморту з предметів побуту»………………………………………………………………...25

Розробка заняття гуртка «Умілі руки» на тему “Виготовлення сувенірів із стрічок”…………………………………………………………………………..34

Розробка заняття вокального гуртка на тему: «Мелодії весни»

Мета:


  • ознайомлення дітей з піснями весняного циклу, народними звичаями та традиціями,повторення нотної грамоти;

  • розвивати вокально-хорові навики та навики читання нотного запису, почуття ритму, вміння аналізувати своє та чуже виконання;

  • виховувати естетичний смак через один з найпрекрасніших образів – образ весни, виховання поваги до звичаїв і традицій рідного народу.

Музичний матеріал:

  • пісня « Ой, не зоря» з репертуару Н. Матвієнко.

  • у.н.п. «Вийди, вийди, сонечко!»

  • у.н.п. «Щебетала пташечка.»

  • у.н.п. «Подоляночка.»

  • веснянка «Прийди, прийди, весно красна!»

  • у.н.п. «Розлилися води на три броди».

Обладнання: магнітофон, диски, синтезатор, картки з нотами.

Хід заняття:



  1. Вхід до класу під пісню «Ой,не зоря» з репертуару Н. Матвієнко:

Ой, не зоря в небі запалала,

То на землі квітка розквітала

Там, де трава як зелений шовк,

Ранок прийшов, але квітку не знайшов.

Ой, то цвіла та не квітка красна,

Ой, то душа, що шукала щастя,

Квітка-душа, ніжна і жива,

Вітер почув і приніс її слова.

Веселки всім дай , Бог!

Щастя усім дай, Бог!

Віри і сил дай, Бог!

Ой, йде весна, коси розплітала,

Квітка цвіла і не облітала,

Мрії і сни – зелена трава,

Тільки душа і квітуча і жива!

Веселки всім дай , Бог!

Щастя усім дай, Бог!

Віри і сил дай , Бог!



  1. Музичне вітання:

Доброго дня! Доброго дня тобі, весняна рідна земля!

Сонце нам шле привіт. Доброго дня тобі, світ!



  1. Оголошення теми заняття.

Сьогодні у нас з вами незвичайне заняття. Навіть у музичному вітанні ми зверталися не до музики, а до землі, сонця, до чудової пори року – весни, яка дарує нам красу і свято. Тема нашого заняття «Мелодії весни». Але спочатку, як завжди, розспівка.

  1. Розспівування:

а) фонопедична вправа:

Пригріло весняне сонечко ( усі піднімають руки вгору, ніби вітаючи сонце, і кожен виконує свій звук у фальцетному регістрі, слухають звучний кластер і співають не дуже голосно).

З пагорба побіг веселий струмочок (діти бовтають язиком, зображуючи булькіт струмочка).

До країв наповнив велику глибоку калюжу ( учні на гліссандо опускаються голосом у нижній регістр).

Перелився через край ( декілька учнів за знаком педагога на фоні «булькоту» інших роблять голосом «хвилю» - униз).

І побіг далі ( половина дітей «булькає» на фоні звучного сонця – кластер).

Вибралися з-під кори жучки ( «жжж-жжж» - у низькому регістрі, «ззз-ззз» - у більш високому).

Розправили крильця ( «крш» - з інтонацією,що підвищується).

І полетіли хто куди ( «тр-тр-тр» - пошепки на різній висоті).

Раптом під купою хмизу щось зашаруділо («шур-шур»).

І виліз їжачок ( діти сопуть носом, енергійно втягуючи і видуваючи повітря).

Ожив під теплим весняним сонцем і мурашник ( кожен співає на стаккато «гострі», «веселі» звуки в різних регістрах).

Ліс наповнився пташиними голосами ( учні одночасно імітують пташині голоси).

От і прийшла весна ( кожен бере «свій» звук, як на початку вправи).

б) вокальні вправи:

1. Вправа зі співу закритим ротом заданого звуку ( мі, ме, ма, мо, му) на легкість і вільність звуковибудови.

2. Спів на заданій висоті різних голосних (а, е, і, о, у) на округлення голосних.

3. Вправа для активізації роботи артикуляційного апарату.

4. Вправа для дихання, протяжного співу.

5. Інтонування мажорного тризвуку в сполученні з мажорним звукорядом у низхідному напрямку.

6. Спів мажорного тризвуку на staccatoй legato.

7. Вправа на рухливість голосу.

8. Вправа на розвиток легкості й рухливості голосу.

9. Вправа-рівнялка ( на одній ноті) :

Тихо, ніжно і уважно заспіваймо разом всі,

Щоб тоненько зазвучали наші юні голоси.

10. Вправа для округлення голосних:

Увага! Увага! Дивина!

Увага! Увага! Тиша!

Йде до нас, йде до нас музика!

Йде до нас, йде до нас музика!

Viva la musika! Viva la musika!

в) Робота над скоромовкою:

Росте липа біля Пилипа.


5. Бесіда про весну.

Важко відшукати поетичніші обряди в повсякденному житті наших пращурів, ніж дійства, пов’язані із зустріччю весни. Довгий осінньо-зимовий період налаштовував людей на мажорний лад. Наші пращури уявляли весну цілком реальною особою – стрункою, веселою, заквітчаною та співучою юнкою. Там,де вона з’являлася,все оживало,квітло, дзвеніло піснями. Ось і до нас сьогодні завітала Весна. Що ж вона нам принесла?

Принесла тепло і доброє літечко!

Малим дітям побіганнячко,

Старим бабонькам посіданнячко,

Красним дівонькам співаннячко,

А господарям робіттячко,

Принесла нам літечко,

І зелене зіллячко,

Хрещатий барвінок

Запашний васильок.

А ще коробочку з веретельцями,

І скриньку із червінцями,

Старим дідам по кийочку,

Старим бабам по серпочку,

Малим дітям по яблучку

Дівчатам по віночку,

Хлопцям по батожку,

Господарям поле орати,

А господиням полотно ткати.

6. Повторення вивчених пісень.

Ось які гарні дарунки несе нам весна. Давайте і ми з вами зробимо подарунок весні і заспіваємо пісню «Вийди, вийди, сонечко». Нагадую вам, що пісня весела, тож співати її треба легко й грайливо. Співайте і показуйте рухами все те, про що говориться в пісні :

Вийди, вийди, сонечко, на дідове полечко,

На бабине зіллячко, на наше подвір’ячко,

На веснняні квіточки, на маленькі діточки,

Там вони граються, тебе дожидаються.

Наші предки вірили,що для того,щоб прийшла весна, її треба закликати.

Закликання весни пов’язане, насамперед, із птахами, тому народ склав безліч прекрасних пісень про своїх пернатих друзів.

Ой, ластівонька та прилітає.

Ой, ластівонька та прилітає,

Господаренька та пробуждає :

-Ой, устань, устань, господареньку,

Побуди всю свою челядоньку,

Та пішли ж її по обороньках –

Чи ся корови та потелили?

Та пішли ж її та по стаєнках –

Чи ся кобили пожеребили?

Та пішли її по нових хлівцях –

Чи ся овечки та покотили?

А сам си піди по пасіченьках –

Чи ти ся пчоли та пороїли,

Чи пороїли, попароїли?

Ой, чи соловейку.

Ой, чи соловейку, ти ранній пташку,

Ой, чого так рано із вир’їчка вийшов?

-Не сам же я вийшов,

Дажбог мене вислав

З правої ручейки

І ключики видав.

Зажурилась перепілочка.

Зажурилась перепілочка :

- Бідна моя ти голівочка,

Що я рано із вирію вийшла,

Усе сніги та й позамітали…

Обізвався соловеєчко :

- Не журися, перепілочко,

Я всі сніги та й порозмітаю,

Буде сісти де, гніздечко звити,

Буде де малих діточок плодити…

Якщо ластівка приносила в дім, то жайвір ощедрював теплом ниви, зозуля й соловейко – сади та гаї, горлиця – ліси. Вважалося, що птахи, перш ніж повернутися з вирію, мають пролетіти через «небесні ворота», де їх перепускає міфологічний воротар. Одна з веснянок відтворює це дійство в такий спосіб :

- Воротаре, воротарчику,

Вітвори ворітьонька!

- Хто воріт кличе?

- Княжеві служеньки! Любові до ріноїд

-А що за дар везуть?

Яренької пчілки…

Давайте і ми з вами згадаємо пісню « Щебетала пташечка». Музика пісні спокійна, наспівна, сповнена почуттям любові до рідного краю, тож звертаю вашу увагу на наспівність та кантиленність у виконанні :

Щебетала пташечка під віконечком,

Сподівалась пташечка весни з сонечком.

« Прилинь, прилинь, чаронько, весна красная,

Як легенька хмаронька, в небі ясная.

Вбери степи травами, вквітчай ніжними

Потоки купавами білосніжними.

Осип луки перлами, вкропи росами,

Розлийся джерелами стоголосими!»

Щебетала пташечка під віконечком,

Сподівалась пташечка весни з сонечком.

Пробудження весни оспівано нашим народом у весняних ігрових піснях, які звуться веснянками, гаївками. У них висловлюється бажання прискорити прихід тепла, відчувається одвічна турбота про майбутній добробут. Їх виконували хлопці і дівчата у колі. Показуючи мімікою і рухами все те, про що мовиться у пісні.

Найдавнішим хороводом, який дійшов до нас, є хоровод-гра «Подоляночка»:

Десь тут була Подоляночка,

Десь тут була молодесенька,

Тут вона сіла, тут вона впала,

До землі припала,

Сім літ не вмивалась,

Бо води не мала.

Ой, устань, устань, Подоляночко,

Ой, устань, устань, молодесенька,

Вмий своє личко, личко біленьке,

Біжи до Дунаю,бери молоденьку,

Бери ту, що скраю.

Давайте і ми з вами згадаємо цю пісню-гру. (Діти співають і водять хоровод).

7.Розучування пісні.

А зараз я пропоную розучити пісню « Ой, на горі кладочка»

Ой, на горі кладочка,

Там ходила павочка,

Розсипала пір’ячко

На зелене зіллячко.

Ой,на горі пісенька,

Там ходила дівонька

Розтуляла віченьки

У кожної квітоньки.

Ой, на горі лялечка,

Мала подоляночка,

Засвітила сонечко,

Засіяла полечко.

Ходім, ходім, дітоньки,

На поле-поляночку,

Водімо гаївочки,

Співаймо весняночку!

Звертаю вашу увагу на закінчення фраз в куплетах, які виконуються різними штрихами. ( Учні слухають та розучують пісню).

8. Слухання веснянки «Розлилися води на три броди».

А зараз я пропоную вам уважно послухати пісню « Розлилися води на три броди», і ви відчуєте дзвінкий голос струмочків, спів пташок, лагідне тепло весняного сонечка:

1. Розлилися води на три броди.

Приспів:


Гей, діти-квіти,

Весна красна, Зілля зелененьке!

2. Що в першому броді

Кує зозуленька.

Приспів.

3. Що в другому броді

Соловей щебече.

Приспів.


4. Що в третьому броді

Сопілонька грає.

Приспів.

5. Зозуленька кує,

Поліночку чує

Соловей щебече,

Сон мій розбиває,

Сопілонька грає,

На грання скликає.

Приспів.


Чи нагадала вам ця пісня весну? Чим саме? Мабуть, наспівністю, світлим характером, ніжною мелодією. Чи змогли б ви підібрати слово-символ, яке б уособлювало образ весни? Я скажу так: « Весна – це життя, вічність, радість». Звичайно, у кожного своє слово, але всі вони вірні, тому нехай кожен вибере слово, яке припало йому до душі.

9. Висновки.

Про що б люди не складали свої літературні, поетичні, музичні твори, але одним з найкращих образів є образ весни. Цьому образу ми присвятили наше заняття, і мені здається, що у нас з вами вийшов ось такий альбом, наповнений мелодіями весни. Але в цьому альбомі ще стільки пустих сторінок, тому я пропоную вам доповнити його малюнками до виконих нами сьогодні пісень, які ви намалюєте вдома.

Іде весна. Весна радості і надії нашої. А Україні нашій рости та розквітати, і щедрою бути, розкішною бути, і ростити хлопців сміливих та дівчат красивих, дарувати їм вільне життя.

Література:


  1. Гумінська О.О. Уроки музики в школі.- Тернопіль. Навчальна книга, 2004.

  2. Лужний В.М. Музика. Підручник для учнів. Київ. «Педагогічна думка», 2001.

  3. «Сто улюблених пісень» - Київ: «Музична Україна»,1992.

  4. «Фольклорна веселка» - Київ, «Музична Україна»,1998

Розробка заняття художньої студії « Чарівний пензлик» на тему: «Квіти часто нам говорять втричі більше, ніж слова...»  В.Симоненко

Мета заняття:

узагальнення й систематизація знань вихованців про художній розпис;

виявлення взаємозв’язку цілої форми і частин;

формування уявлень про відображення квітів;

удосконалювати гармонію співвідношень;

закріплення на практиці уміння виконувати техніку розпису в

один мазок;

розвивати аудіовізуальну асоціацію, фантазію, уяву, образне мислення;

відображення емоційного стану засобами живопису.

Тип заняття:Інтерактивно – асоціативне заняття із застосуваннямбіоадекватних технологій.

Практична робота: виготовлення та демонстрація композиції.

Техніка виконання:художній розпис в один мазок.

Методи та прийоми:розповідь, коментар, практична творча робота вихованців.

Види діяльності вихованців: сприймальна, пізнавальна, художньо-практична.

Наочність: мультимедійний супровідзаняття.

Матеріали та інструменти:картон формат А-3,палітра, масляні фарби, пензлі.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент.

1. Привітання

2. Мотивація навчальної діяльності.

Тест на увагу

Завдання:


Знайдіть на картинці всі предмети коричневого кольору.





А тепер увага!

Назвіть вголос всі предмети синього кольору.

ІІ.Повідомлення теми та мети заняття.

ІІІ. Систематизація знань та вмінь.

Вступна бесіда

Квіти супроводжують людину впродовж усього життя. Нас зачаровує їх розкіш, скромність, манить ніжний аромат. Скільки поетичних рядків присвячено цим дивним створінням!..

КатеринаБілокур малювала все, що її оточувало, все те, що вона любила: землю, коней, людей, але найбільше - квіти. Цікаво, що достовірно змальовуючи кожен листочок, пелюсточку, художниця ніколи не зривала квіти: вважала їх живими істотами, називала діточками. Могла далеко поїхати, аби намалювати саме ті, які їй до душі. І малювала обов’язково тільки з натури – була твердо переконана: якщо квітку зірвати, вона втратить душу, і вже така на полотні теж буде мертвою. Малювання те вона нарекла «святим».

Ніхто так не опоетизував квіти, як Катерина Білокур. Квітка у творах Білокур становить феномен буттєвості, феномен невмирущої духовності життя, це світ побудований із різних просторових площин, натхнений красою цвітіння, рослинний світ. В українському фольклорі рослина, або її втілення, наділяється всепереможною магічною силою. Це добра сила, яка протистоїть злу і, зрештою, перемагає її, а також уособлює зв’язок між землею і сонцем, водою і землею, сонцем і водою.

Про свою «магічну» любов до квітів Катерина Білокур зазначила: «...А квіти я буду малювати і малювати, бо я так люблю над ними працювати, що й слів не знайду, аби висказати ті почуття до їх любові – моєї великої любові!... Я  й сама як почну малювати яку картину квітів, то й думаю: оце як цю закінчу, тоді вже буду малювати що-небудь із життя людського. Але ж поки закінчу, то в голові заснується цілий ряд картин та одна другої чудовіші, та одна від другої красивіші- та все ж і квіти … Та начебто аж схиляються до мене, та як не промовляють: «Хто ж нас тоді буде малювати як ти покинеш? То я все на світі забуду та й знов малюю квіти».

Основу експозиції становлять матеріали за  квітковими композиціями Катерини Білокур: «Квіти за тином» (1935р.), «Польові квіти» (1941р.), «Буйна» (1944-1947рр.), «Декоративні квіти» (1945р.), «Квіти на блакитному тлі» (1942–1943 рр), «Півонії» (1946 р.), «Квіти та горіхи» (1948 р.), «Букет квітів» (1940-1950-х рр.), «Квіти, яблука і помідори» (1950 р.), «Городні квіти» (1952р.), «Пшениця, квіти, виноград» (1950–1952 рр.), Городні квіти» (1952р.), «Квіти на синьому фоні» (1954 р), «Квіти і калина»(1958р.), а також  «Автопортрет» (1950 р.), «Привіт Врожаю» (1946р.), «Колгоспне поле» (1948–1949 рр), «Натюрморт із колосками і глечиком» ( 1958–1959р.) «Богданівські яблука» (1950-х р.) та ін.


Катерина Білокур - українська художниця, майстер народно-декоративного живопису, представниця «народного примітивізму» («наївного мистецтва») тісно була пов`язана з рідною землею. У своїх картинах вона розповідала світові про невичерпні таланти та душевну красу українського народу. Квіти «земні» та на полотні – вже пережили свого творця на цілих півстоліття, будуть квітнути(квітнутимуть), невмирущі -житимутьідалі!!!…

Слайд - шоу- квіткове розмаїття у творчості Катерини Білокур.





«Квіти в тумані»«Пшениця,квіти,виноград»

«Квіти»


«Півонії»



автор - Катерина Білокур



автор - Катерина Білокур




автор - Катерина Білокур



- Якщо ти любиш квітку, яка існує єдина на світі і лише на одній з мільйонів і мільйонів зірок, цього досить: милуєшся на зорі і чуєшся щасливий.

Кажеш собі:

"Десь там і моя квітка..." Але коли баранець її з'їсть, це все одно, мовби всі зорі раптово згасли!

Я казав йому:

- Квітці, яку ти любиш, не загрожує ніяка небезпека...



– Ніколи не треба слухати квітів. Треба просто милуватися ними і дихати їхніми пахощами. Моя квітка напахтила всю мою планету, а я не умів нею тішитись.

Маленький принц. Антуан де Сент-Экзюпері.

(Ознайомлення з технікою художнього розпису – в один мазок).

Діти розказують легенди про квіти.

Загадки про квіти

Презентація «Протягуючи руки до зірок, люди часто забувають про квіти під ногами. »Джеремі Бентем

ІV. Практична робота.

Завдання:букет маків - направлення фантазії.

Презентація «Малювання маків поетапно»

Продовжує курівник .

А тепер всі сіли зручно і заплющили очі, слухаємо уважно завдання.

Просто відчувайте своє тіло. Забудьте про те, що відбувається навколо вас… думайте лише про те, що відбувається всередині вас. Думайте про подих… ви відчуваєте, як повітря потрапляє через ваш рот, ніс, і проходить далі в груди. Уявіть собі, що ваш подих схожий на м’які хвилі, що надходять на берег…

Кожна хвиля приносить спокій.

Сконцентруйтесь на правій руці. Ви відчуваєте важкість в руці… Важкість розходиться по руці та доходить до кінчиків пальців… Зосередьтесь на правій нозі… Ви відчуваєте важкість… вона опускається нижче до ступні… Сконцентруйтесь на лівій руці. Ви відчуваєте важкість в руці… Важкість розходиться по руці та доходить до кінчиків пальців… Зосередьтесь на лівій нозі… Ви відчуваєте важкість… вона опускається нижче до ступні… Ваше тіло розслабляється і наливається важкістю…

Зосередьтеся на своїх думках та образах (пауза)… перемістіть їх в скляний посуд та поспостерігайте за ними (пауза)… дослідіть їх. У вашій свідомості з’являються нові думки, їх теж помістіть в скляний посуд та поспостерігайте за ними. Подумайте,що ви зможете дізнатися про них… Тепер необхідно взяти скляний посуд і вилити з нього думки та образи; дивіться, як вони розтікаються та зникають (пауза) … посуд пустіє…

Тепер уявіть, що ви перетворилися в букет маків. Постарайтесь вияснити, що означає бути букетом маків... Який ви букет?.. Великий?.. Маленький?.. Широкий?.. Високий?.. Чи маєте квіти?.. Якщо є, то які?.. Які у вас листки, гілки, стебла?..На що схоже коріння?.. а можливо у вас немає коріння?.. Якщо є, то яке воно?.. Довге і пряме? Скручене і коротке?.. Воно глибоко в землі?.. Подивіться довкола (пауза)… Де ви знаходитесь?.. В дворі?.. В парку?.. В пустелі?.. В місті?.. В полі?.. На клумбі?.. По середині океану?.. Ви знаходитесь в посудині?.. чи ростете в землі?.. Можливо ви пробиваєтесь через бетон…( пауза).. Зростаєте в середині чогось?.. Озирніться навколо (пауза)… Що ви бачите?.. Інші квіти?.. Ви одинокі?.. Що знаходиться поблизу вас?.. Дерева?.. Птахи?.. Люди?.. Звірі?.. Ви схожі на букет маків чи на щось інше?.. Хто вас доглядає?.. Яка тепер погода?..

Як ви сприймаєте життя?.. Що відчуваєте?.. Що відбувається з вами, коли змінюється пора року?.. Не забувайте, що ви схожі на кущ троянд. Визначте своє ставлення до життя до того, що відбувається з вами.

Через кілька хвилин я попрошу вас відкрити очі та відтворити себе у вигляді букета маків. Потім, я поставлю вам декілька запитань. Ви розповісте про свій малюнок так, наче ви були букетом маків (велика пауза).. Готові?.. Відкривайте очі та приступайте до виконання завдання.

(Завдання учні виконують під музику Ф. Шуберта «Вальс квітів»).

Запитання.


  1. Яким букетом ви є, та як виглядаєте?

  2. Розкажіть про свої квіти.

  3. Розкажіть про своє листя.

  4. У вас є колючки? Якщо є, то розкажіть про них.

  5. Ти добрий чи злий букет?

  6. Розкажіть про своє коріння.

  7. Розкажіть де ви живете, та що вас оточує?

  8. Ви вважаєте, що схожі на букет маків, чи на щось інше?

  9. Хто вас доглядає?

  10. Що відбувається з вами при зміні погоди?

  11. Як тобі живеться в ролі букета?

V. Підсумок заняття.

1Учитель аналізує колективну роботу вихованців.

2.Підведення підсумків заняття.
Література:

1.ББК88.8 Д46 Перевод с английского Е. Фатюшиной. Под редакцией Е. Рыбиной. Серийное оформление художника М. Орловой.Серия основана в 2000 году. Дилео Д.Д 46 Детский рисунок: диагностика и интерпретация. — М: Апрель Пресс, Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2001. — 272 с, илл. (Серия «Психологический практикум: тесты»). ISBN 5-04-007552-9

2.Работа с детьми и их рисунками. Автор: Кэти А. Малчиоди. Опубликовано: July 13, 2007, 9:50 pm. 3-я глава книги книги. Перевод с английского Елена Бахурина. Права на издание книги на русском языке принадлежат Издательству Института гуманитарных исследований, Москва. Издание книги планируется в 2003 г. Фрагмент печатается с разрешения правообладателя.
3.Уривок Антуана де Сент-Экзюпери.Маленький принц.

4.http://tusovka.kr.ua/news/2013/08/17/kvitkove-rozmaittja-u-tvorchosti-katerini-bilokur



Розробка заняття художньої студії « Чарівний пензлик» на тему:«Живопис з натури. Малювання натюрморту з предметів побуту»
«Натюрморт – це зафіксована на полотні думка, серцебиття, філософський світ художника»




Каталог: doc
doc -> Вимоги до оформлення реферату до вступного іспиту в аспірантуру
doc -> Вимоги до оформлення реферату до вступного іспиту в аспірантуру у рефераті мають бути висвітлені найважливіші питання, пов’язані з темою дисертаційної роботи вступника до аспірантури. Назва роботи має
doc -> Основні вимоги до реферату
doc -> Уточнення щодо оформлення документів та питання, які вступники до аспірантури задають найчастіше
doc -> Відділ аспірантури та докторантури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
doc -> Правила прийому на навчання до аспірантури Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського
doc -> Положення про аспірантуру Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського І загальні положення
doc -> Київський національний університет імені Тараса Шевченка
doc -> Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 22. 00. 03 соціальні структури та соціальні відносини Затверджено


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка