О. Ткач «пори року» Методичний посібник Олександрія – 2013



Сторінка1/2
Дата конвертації20.03.2017
Розмір0.89 Mb.
#12505
  1   2
Олександрійська міська рада

Управління освіти молоді та спорту

Науково – методичний центр

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 25


О.Ткач
«ПОРИ РОКУ»
Методичний посібник


Олександрія – 2013

О.Ткач. Пори року/ Ткач Оксана Вікторівна. – Олександрія. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №25 Олександрійської міської ради Кіровоградської області, 2013. – 26 с.


Методичний посібник включає в себе розроблені цикли міні-занять «Подих

Осені», «Подих зими» та заняття-подорожі, які можна використати в навчально-виховній роботі з дітьми середньої групи. В конспектах використані авторські казки, вірші, ігри, пропонується пошуково-дослідницька діяльність для розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку. Методичний посібник розраховано на вихователів дошкільних навчальних закладів.

Розглянуто та затверджено на засіданні ради науково-методичного центру управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради ( протокол №___ від _______________ 2013 року)


Зміст


  1. Вступ …………………………………………………………………… 3

  2. Подих осені (конспекти занять) ……………………………………… 4

  3. Подих зими (конспекти занять) ……………………………………… 13

  4. Список використаних джерел ……………………………………….. 26


Вступ

В умовах постійного зростання потоку інформації, збільшення обсягу навчального матеріалу, який мають засвоїти діти, постають нагальні потреби: віднайти ефективні шляхи навчання та виховання; розкрити приховані резерви розумової активності дитини; виховувати самостійність у пізнанні довкілля; здійснити пошук оптимальних методів та прийомів, які сприяють кращому засвоєнню дітьми знань, умінь і навичок у різних видах діяльності.

Методичний посібник спрямований на розвиток у дітей середнього дошкільного віку пізнавальних процесів, інтересу до природи, до пошуково-дослідницької діяльності. Посібник включає в себе серію міні-занять із циклів «Подих осені», «Подих зими» та у кожному циклі підсумкові заняття-подорожі з використанням елементів інноваційних технологій та спадщини В.О.Сухомлинського.

Заняття направлені на розвиток у дітей пізнавальної активності, зв’язного мовлення, творчих здібностей, а також сприяють вихованню у дошкільників моральних якостей, бережного, турботливого відношення до природи, бажання пізнавати нове і невідоме.

В.О. Сухомлинський звертав увагу на те, що пізнання вже саме собою дивовижний, незвичайний, чудовий процес, який пробуджує у дитини живий і незгасний інтерес. І провідна роль в активізації пізнавальної діяльності дошкільника належить вихователю. Саме від нього залежить добір таких форм і методів взаємодії з дітьми, які б максимально збуджували цікавість до конкретного навчального чи виховного матеріалу. Адже «..У самій глибині людського єства є невикорінна потреба відчувати себе відкривачем, дослідником, шукачем. У дитячому ж духовному світі ця потреба особливо сильна. Та якщо немає поживи для неї – живого спілкування з фактами і явищами радості пізнання, - ця потреба поступово слабне, а разом з нею згасає і інтерес до знань» [1, с.81 -82]. А це так важливо для гармонійного розвитку дитини. Головне – створити оптимальні умови для прояву пізнавальної активності всіх дітей. Для цього слід розвивати пізнавальні інтереси і потреби, вчити оволодівати загальними способами дій при розв’язанні пізнавальних завдань, поступово підводити вихованців до самостійного пошуку відповідей.

Ми вважаємо, що одним із шляхів реалізації вище означених завдань є використання в роботі з дошкільниками занять-подорожей і міні-занять. Саме такі форми проведення занять сприяють активізації пізнавальної активності дитини, розвивають її допитливість, пробуджують цікавість до навколишнього світу.

Дані заняття дають можливість вихователям дошкільних навчальних закладів творчо підходити до їх використання: змінювати завдання, досліди, ігри, придумувати власні казки, використовувати різноманітні елементи інноваційних технологій в залежності від поставленої мети.

-3-



ПОДИХ ОСЕНІ
(конспекти занять для середньої групи)

-4-


Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка